برندهای کاغذ دیواری

در دنیای مدرن امروزی، زیبایی و شکوه بصری دیوارها، به یکی از اساسی‌ترین عوامل تزیین و زیباسازی منازل تبدیل شده است. یکی از روش‌های جذاب و تاثیرگذار در طراحی دیوارهای یک فضا، استفاده از کاغذ دیواری است. امروزه، برندهای کاغذ دیواری متفاوتی در سراسر دنیا وجود دارد که طرح‌ها و کیفیت‌های متنوعی را ارائه داده و به یکی از بخش‌های پرطرفدار در صنعت طراحی داخلی تبدیل شده‌اند. در این مقاله از اکستریم والز، به معرفی شناخته شده‌ترین برندهای کاغذ دیواری ایران و جهان پرداخته و به چند مورد از بهترین مارک کاغذ دیواری در بازار دکوراسیون داخلی ایران اشاره می‌کنیم. امید که بتوانید با استفاده از این مطلب، انتخابی هوشمندانه برای تزیین دیوارهای فضای مد نظرتان داشته باشید.

برندهای کاغذ دیواری

 

تاریخچه و تاثیر کاغذ دیواری بر زیبایی ظاهری فضای داخلی!

اگر به تاریخچه‌ی کاغذ دیواری نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که کاغذ دیواری، قرن‌هاست که اصلی‌ترین و محبوب‌ترین دیوارپوش بین مردم سراسر جهان بوده و یکی از ترندهای چند سال اخیر در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی می‌باشد. برندهای معروف و مشهور در سطح جهان، در حال تولید و عرضه‌ی انواع بسیار مختلفی از الگوهای کاغذ دیواری می باشند که در زیر به بعضی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌ها اشاره می‌کنیم:

بهترین برند کاغذ دیواری: اکستریم والز

 

شرکت Extreme Walls

کمپانی اکستریم والز، به عنوان یکی از برندهای پیشرو در طراحی و تولید کاغذ دیواری، فعالیت خود را از سال 2017 در کشور چین آغاز نمود. تمامی کاغذ دیواری‌های این شرکت، از جنس وینیل(PVC) بوده و قابل شستشو می‌باشند! کاغذ دیواری‌های این شرکت به دلیل جنس متمایز خود، در برابر رطوبت، نم و خیسی مقاوم بوده و ضد آسیب و خط و خراش هستند.

دیوارپوش‌های پی وی سی و قابل شستشوی این برند، با داشتن عمری طولانی، پیشنهادی مقرون به صرفه برای طراحی فضاهای مختلف محسوب شده و در برابر عوامل دیگری همچون الکتریسته، گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها نیز از خود پایداری فراوانی نشان می‌دهند. یکی دیگر از شعبه‌های این شرکت در ایران می‌باشد که این کمپانی تمامی آلبوم‌های انحصاری و منحصر به فرد خود را به ایران صادر کرده و بدین ترتیب رتبه‌ی نخست را در صنعت کاغذ دیواری کشورمان کسب کرده است.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل

 

این کمپانی با ارائه‌ی ده آلبوم اختصاصی، بخش عظیمی از سهم بازار کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی ایران را به خود اختصاص داده؛ پیش از رونمایی از دو محصول جدید اکستریم والز به نام‌ آلبوم‌های “H2O” و “کربن”، اکثر آلبوم‌های این شرکت در سبک‌های کلاسیک و پست مدرن بودند؛ اما با ظهور این دو آلبوم، طرح‌های ساده‌ای همچون مینیمال و مدرن نیز در اختیار علاقمندان قرار گرفتند. طراحان معروف و مطرح زیادی در سراسر دنیا با این شرکت همکاری کرده و بسیاری از شرکت‌های اروپایی تولید کاغذ دیواری، از طراحی کاغذ دیواری‌های انحصاری شرکت اکستریم والز، ایده گرفته و الگو برداری می‌کنند.

شرکت اکستریم والز، با داشتن کاغذ دیواری‌هایی با لایه‌های اکلیل و شاین دار، الگوها و طرح های هندسی، طرح‌های مینیمال و ساده همچون رنگ با طیف‌های روشن و خنثی و… دست تمامی افراد و طراحان را برای انتخاب کاغذ دیواری متناسب با هر سبک و سلیقه‌ای، باز گذاشته است.  دهمین آلبوم این کمپانی، آلبوم کاغذ دیواری کربن، در سه جلد، 120 کد رنگی در 10 گروه به تازگی در بازار ایران عرضه شده است.

بهترین مارک کاغذ دیواری: اکستریم والز

 

راه‌های ارتباطی با اکستریم والز؛ نحوه خرید و انتخاب کاغذ دیواری اکستریم والز

شاید برایتان سوال باشد که کاغذ دیواری‌های اکستریم والز را از کجا و چگونه می‌توان مشاهده و تهیه نمود؟ شرکت اکستریم والز با داشتن نمایندگی‌های متعدد در تمامی شهرها و استان‌های کشور، نحوه‌ی دسترسی به محصولات خود را برای تمام ایرانیان آسان کرده است. شما می‌توانید به منظور انتخاب و خریداری کاغذ دیواری‌های این شرکت به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی به محل سکونت خود، با شماره‌ی 02192001955 تماس بگیرید؛ همچنین می‌توانید پیش از مراجعه حضوری، کاتالوگ‌های دیجیتال تمام آلبوم‌های این شرکت را در همین سایت مشاهده نمایید. قیمت کاغذ دیواری‌های این شرکت نسبت به کیفیت درجه‌ یک آن‌ها بسیار مقرون بصرفه بوده و از این رو جایگزین بسیار مناسبی به جای رنگ در تغییر دکوراسیون منزل شما می‌باشند.

  آکوستیک کردن فضا

شرکت A.S. creation group

 

شرکت A.S. creation group

شرکت A.S. creation group، یک شرکت آلمانی است که از سال 1974، در زمینه‌ی تولید و طراحی پارچه‌های مبلمان و کاغذ دیواری، فعالیت خود را آغاز کرده و در صنعت کاغذ دیواری، رقابتی جهانی داشته است؛ از این رو یکی از بهترین برندهای کاغذ دیواری در دنیا می‌باشد. کاغذ دیواری‌های این شرکت در دو کشور آلمان و بلاروس تولید شده و به اکثر نقاط جهان صادر می شوند. این شرکت با طراحی و تولید سالانه بیش از 6000 نوع کاغذ دیواری مختلف، در طرح، نقش و رنگ‌های متنوع و گوناگون، شرکتی پیشرو در صنعت کاغذ دیواری جهان محسوب می‌شود. این شرکت در زمینه‌های دیگری همچون طراحی دکوراسیون داخلی، بازاریابی، طراحی تبلیغات و … نیز خدمات ارزنده و مفیدی را ارائه می‌دهد.

وبسایت شرکت A.S creation group:

www.as-creation.com

برند کاغذ دیواری Eijffinger

 

شرکت کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی Eijffinger

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های کاغذ دیواری دنیا، که از سال 1875 فعالیت خود را در کشور هلند به مدیریت آنا ایجفینگر و همسرش آغاز کرد؛ شرکت Eigfinger می‌باشد. در سال‌های ابتدایی تاسیس این شرکت، تنها دو محصول گلدوزی و کاغذ دیواری، تولید و عرضه می‌شد؛ اما به دلیل تقاضای بالای کاغذ دیواری در همان سال‌های نخست، این شرکت به طور انحصاری، به تولید، طراحی و فروش کاغذ دیواری روی آورد و به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید کاغذ دیواری دنیا شناخته شد.

H2o-CTA
H2o-mob CTA

در صد سال نخست، این شرکت تنها به تولید و فروش کاغذ دیواری می‌پرداخت، اما به مرور زمان و اهمیت مردم به طراحی دکوراسیون داخلی، این شرکت علاوه بر کاغذ دیواری، شروع به تولید پرده در طرح و نقش و نگارهای متفاوت و رنگ‌های متنوع کرد. امروزه هر دو بخش تولید کاغذ دیواری و پرده در این شرکت، شهرت فراوانی داشته و به صورت بین المللی و جهانی در زمینه‌ی تولید پرده و کاغذ دیواری فعالیت می کنند. 147 سال است که این شرکت، سرآمد شرکت های تولیدی کاغذ دیواری است و شعار ( با ایجاد طرح‌های صریح و رنگارنگ روی کاغذ دیواری و پارچه‌ها، دنیای شما را زیباتر کنیم) را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.

وبسایت شرکت Eigifinger:

Eijffinger.com

برند کاغذ دیواری Erismann

 

شرکت Erismann

شرکت Erismann، یک شرکت آلمانی است که در سال 1838 تاسیس شد و فعالیت اصلی خود را در زمینه‌ی تولید کاغذ دیواری، شروع کرد. این کارخانه در دروازه فرانسه قرار داشته و امروزه ازمکان‌های تاریخی به شمار می‌آید. در آن سال‌ها، طراحی کاغذ دیواری به صورت دستی بوده و طراحان مجبور بودند تا تمام طرح‌ها را به صورت دستی روی کاغذ‌ها ترسیم کنند؛ به همین جهت دستگاه چاپ دستی در سال 1848 اختراع شد و کار را برای تولید کنندگان آسان نمود.

این شرکت جزو اولین شرکت‌هایی بود که کاغذ دیواری‌های خود را بدون فتالات تولید کرد. فتالات ماده‌ای نرم کننده است که برای سلامتی و همچنین محیط زیست مضر می‌باشد؛ از فتالات در آن زمان به عنوان ترکیبی در تولید کاغذ دیواری‌ها به کار استفاده می‌شد. این شرکت در سال 2010، از یک ماده‌ی نرم کننده‌ی دیگر به نام Dinch، به عنوان جایگزین فتالات، استفاده کرد؛ این ماده در موارد دیگری همچون صنعت پزشکی در تولید سرنگ‌ها، و همچنین در تولید اسباب بازی‌ها و محصولات کودکان نیز به کار رفته و کاملا غیر مضر می‌ باشند. 184 سال است که این شرکت، یکی از بهترین و معروف ترین برندهای کاغذ دیواری در سراسر جهان محسوب می شود.

  کاغذ دیواری سیاه و سفید؛ تاثیر جادویی رنگ‌های متضاد

برند کاغذ دیواری Graham & Brown

شرکت کاغذ دیواری، مبلمان، رنگ و نقاشی Graham & Brown

این شرکت در سال 1946، توسط دو دوست صمیمی به نام های هارولد گراهام و هنری براون، تاسیس و احداث شد و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید کاغذ دیواری در صنعت دکوراسیون داخلی، آغاز نمود. اما امروزه این شرکت، فعالیت و کار خود را علاوه بر تولید و طراحی کاغذ دیواری، در زمینه‌های تولید رنگ، مبلمان و نقاشی روی دیوار، گسترش داده است. این شرکت یکی از پیشروترین شرکت‌های تولید کاغذ دیواری در بریتانیا محسوب شده و همچنان پس از گذشت بیش از 70 سال از زمان احداث، به عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. شرکت گراهام و براون علاوه بر بریتانیا، در کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه، هلند، روسیه و چین نیز کاغذ دیواری‌های خود را تولید و در اکثر کشورهای جهان، آن ها را عرضه و به فروش می‌رساند.

وبسایت شرکت گراهام و براون:

 www.grahambrown.com

برند کاغذ دیواری Hohen Berger

 

شرکت Hohen Berger

این شرکت با قدمتی 90 ساله، به عنوان یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید و طراحی کاغذ دیواری آلمانی محسوب می‌شود. این کمپانی از همان سال‌های ابتدایی تاسیس، تا اکنون که ماشین آلات صنعتی و چاپی پیشرفت کرده و تمام تولیدکنندگان طرح و نقش‌ها را به وسیله‌ی این ماشین‌ها و ابزار چاپی روی کاغذها چاپ می کنند؛ همچنان به صورت دستی و سنتی طرح ها را روی کاغذها ترسیم می‌کند که همین امر موجب متمایز شدن این شرکت با سایر تولید کنندگان شده و باعث محبوبیت و شهرت کاغذ دیواری‌های این شرکت در جهان شده است.

وبسایت شرکت Hohen Berger:

 www.hohenberger-wallcoverings.com

کمپانی کاغذ دیواری Zoffany

 

کمپانی کاغذ دیواری Zoffany

این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت Sanderson Design PLCبوده و در طراحی و تولید کاغذ دیواری‌هایی متمایز و منحصر به فرد، محبوبیت و شهرت فراوانی در سراسر جهان دارد.

وبسایت شرکت Zoffany:

 zoffany.sandersondesigngroup.com

شرکت Zambaiti Parati

شرکت Zambaiti Parati

این شرکت به تولید کاغذ دیواری بدون عیب و نقص در سراسر جهان شهرت دارد و یکی از معروف ترین تولید کنندگان ایتالیایی در دنیا می‌باشد.

شرکت Versace

 

شرکت Versace

این شرکت ایتالیایی که در سال 1987 توسط جیانی ورساچه تاسیس و شروع به کار کرد، بیشتر در صنعت مد و پوشاک فعال بوده است، اما در زمینه‌ی تولید و طراحی کاغذ دیواری نیز فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های پر زرق و برق، نمادین ولاکچری، شرکتی نوآور، خلاق و بسیار مشهور بوده و اصالت طراحی‌های منحصر به فرد خود را در تمام این سال‌ها حفظ کرده است. کاغذ دیواری‌های شرکت ورساچه، با همکاری شرکت A.S creation، تولید و به سایر کشورها عرضه می‌شوند.

وبسایت شرکت ورساچه:

 www.versace.com

شرکت Sanderson

 

شرکت Sanderson

شرکت سندرسون از سال 1860 تاسیس و شروع به فعالیت کرد و به عنوان یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه طراحی داخلی لوکس و تولید کاغذ دیواری محسوب شد. این شرکت در ابتدا با نام Arthur sanderson & sons ltd، کاغذ دیواری‌ها را از کشور فرانسه به لندن وارد می‌کرد و در همان سال‌های نخستین، موفق به دریافت حکم سلطنتی شد و کاغذ دیواری‌های دربار جورج پنجم را به طور کامل تامین کرد. این شرکت از سال 1940 کار خود را گسترش داد و در سال 2020 مجموعه‌ای از برندهای خود را تحت زیر مجموعه Sanderson Dishgn Group PLC، به ارمغان آورد؛ که این مجموعه هفت برند مهم از دکوراسیون داخلی را شامل می‌شد.

  کاغذ دیواری طرح بتن

این شرکت یکی از تاریخی‌ترین شرکت های دکوراسیون داخلی در بریتانیا بوده و قدمت زیادی دارد.

شرکت Roberto Cavali

 

شرکت Roberto Cavali

این شرکت در سال 1970 توسط Roberto Cavali، تاسیس و در زمینه مد و طراحی آغاز به کار کرد. Roberto Cavali، طرح پوست حیوانات را بر روی منسوجات و اکسسوری‌های گوناگون همچون کیف و کفش و ساعت و جواهرات و … طراحی می‌کرد؛ که این موضوع شامل کاغذ دیواری‌ها نیز می‌شد. این شرکت، علاوه بر فعالیت در زمینه مد، طراحی پوشاک، اکسسوری و کاغذ دیواری‌ها و … در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها و هتل‌های لوکس نیز فعال است و شهرت فراوانی دارد.

برند کاغذ دیواری Rasch

 

شرکت Rasch

شرکت راش، از سال 1861 در زمینه تولید و طراحی کاغذ دیواری مشغول به کار شده و بیش از 150 سال است که یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده کاغذ دیواری در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این شرکت همیشه کیفیت بالای کاغذ دیواری را اولویت قرار داده و از آخرین فناوری‌ها در طراحی دیوارپوش‌های کاغذی استفاده می‌کند؛ به همین دلیل در سراسر جهان بسیار مشهور است. دفتر مرکزی و اصلی این شرکت که هم اکنون توسط نسل پنجم از خاندان راش، اداره می شود، در آلمان بوده و 430 کارمند دارد. همچنین سایت‌های تولیدی دیگری نیز در کشورهای لهستان و اکراین داشته و دارای نمایندگی‌های متعدد در سایر کشورهایی همچون بلژیک، هلند، روسیه، فرانسه، بریتانیا، چین و اکراین می‌باشد.

وبسایت شرکت راش:

 www.robertocavalli.com

 

شرکت Missoni Home

 

شرکت Missoni Home

این شرکت در سال 1953 تاسیس شد و اغلب در صنعت پوشاک و مد فعالیت داشت؛ اما در سایر زمینه‌ها نیز فعال بوده و شرکت های زیرمجموعه آن در زمینه طراحی پارچه مبل و کاغذ دیواری نیز بسیار موفق عمل کرده‌اند.

برندهای معروف کاغذ دیواری در دنیا

 

سخن پایانی در رابطه با برندهای معروف کاغذ دیواری در دنیا

برند شدن یک شرکت و کمپانی کاغذ دیواری، به عوامل گوناگونی از جمله طرح، جنس کاغذ، کیفیت و … بستگی دارد. ما در این مطلب، چند نمونه از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین برندهای کاغذ دیواری در سراسر دنیا، که تمامی پارامترها و عوامل برند شدن را داشتند، نام برده و معرفی کردیم. امید که این مطلب، برای شما مفید بوده باشد.

بهترین برند کاغذ دیواری

 

سوالات متداول

1- کاغذ دیواری PVC ( وینیل) ضدآب و قابل شستشو را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

کاغذ دیواری‌های قابل شستشو و ضد آب پی وی سی شرکت اکستریم والز در تمامی فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور یافت می‌شوند؛ شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

2- کاغذ دیواری‌های پی وی سی چه مزیت‌هایی دارند؟

کاغذ دیواری‌های پی وی سی، با داشتن عمر طولانی و دوام بالا، در برابر عواملی همچون رطوبت، الکتریسیته، گرد و غبار و سایر آلودگی‌ها و کثیفی‌ها مقاومت بالایی داشته و از همه مهم‌تر قابل شستشو بوده و به آسانی پاک و تمیز می‌شوند.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *