مراکز فروش کاغذ دیواری در شیراز

شهر زیبای شیراز شهری با قدمت تاریخی و آثار باستانی و باغ‌های بسیاری است. در این شهر مراکز خرید بسیاری وجود دارند که در نقاط مختلف شهر در حال فعالیت هستند. مراکز فروش کاغذ دیواری در شیراز با دنیایی از طرح و رنگ‌های بی‌نظیر در برخی از نقاط شیراز قرار گرفته‌اند و کاغذدیواری را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهند. شناخت این مراکز و بهترین راه دسترسی به آن‌ها امری واجب است تا به آسودگی و بدون دغدغه به خرید کاغذدیواری محبوب خود پرداخت. کاغذدیواری از جمله دیوارپوش‌هایی است که محبوبیتش زبان‌زد است و با وجود قیمت مناسب و نصب آسانی که دارد جزو پرفروش‌ترین‌ دیوارپوش‌هاست. از این رو در ادامه به معرفی شهر کاغذدیواری شیراز، چگونگی دسترسی با وسایل نقلیه‌ی شخصی و عمومی و همچنین مراکز تفریحی‌ رفاهی نزدیک به آن‌ها خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات کافی و تکمیلی در مورد مراکز فروش کاغذدیواری تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه

شیراز : شهر شعر و ادب!

شهر شیراز پنجمین کلان‌شهر ایران است که در جنوب غربی کشور قرار دارد. این شهر پرآوازه به شهر بهار نارنج، شعر و ادبیات فارسی، شهر عشق، شهر باغ و شهر راز معروف است. از آثار باستانی این شهر دروازه قرآن، مجموعه‌ی وکیل، تخت جمشید، مقبره‌ی کوروش، مسجد جامع عقیق، مسجد نصیرالملک، نقش رستم و…را می‌توان نام برد، که همگی نشانگر تاریخ و فرهنگ غنی این شهر است. آرامگاه ادیبان بلند پایه‌ی ادبیات فارسی نظیر حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی نیز در شیراز قرار دارد. باغ‌های زیادی نظیر باغ دلگشا، باغ جهان‌نما، باغ ارم، باغ نارنجستان، باغ نظر، باغ عفیف از جمله باغ‌های شیراز است. وجود درخت‌های نارنج در سر تا سر شیراز به این شهر لقب شهر بهار نارنج داده است. شهر شیراز از نظر گردشگری غنی‌ است و سالیانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
شیراز، شهر شعر و ادب، با جاذبه‌های گردشگری فراوان

مراکز فروش کاغذ دیواری در شیراز (اقتصادی)

همان طور که خودتان هم مطمئناً ملاحظه کرده‌اید، فروشگاه‌های مختلفی در سطح شهر به صورت محلی و عمده فروشی در زمینه خدمات دکوراسیون داخلی فعال هستند. اکثر این فروشگاه‌ها یکی از خدماتی که ارائه می‌دهند، فروش و نصب کاغذ دیواری می‌باشد.

بسیاری از فروشگاه‌های محلی نیز برای کسب اعتماد و جذب مشتریان خود با سودهای بسیار کم نسبت به فروش لوازم دکوراسیون داخلی اقدام می‌کنند. اما به طور معمول می‌توان این را گفت که کاغذ دیواری در مراکز فروش نسبت به فروشگاه‌های محلی، با قیمت نسبتا پایین‌تری عرضه می‌شوند. برای اینکه متوجه تفاوت قیمت‌ها شوید می‌توانید یک نوع کاغذ دیواری را در هر دو مکان قیمت‌گیری کنید.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
با مراجع به شهر کاغذدیواری می‌توانید از انواع طرح و رنگ دیدن فرمایید.

به طور کلی کاغذدیواری نسبت به سایر دیوار پوش‌ها از قیمت مناسب و نصب راحت‌تری برخوردار است. با این وجود برخی از مراکز فروش کاغذ دیواری در شیراز به صورت اکونومی و اقتصادی فعالیت می‌کنند و کاغذدیواری را با قیمت مناسب و ارزان در اختیار خریداران این دیوارپوش محبوب قرار می‌دهند. در این قسمت از مقاله به بررسی مراکز خرید کاغذدیواری در شیراز که به صورت اقتصادی فعالیت می‌کنند و نحوه‌ی دسترسی راحت به این مراکز و معرفی مراکز تفریحی و رفاهی در این مناطق خواهیم پرداخت.

در مجموع دیوارپوشی همانند کاغذ دیواری با هزینه نصب و دیگر مسائل بسیار به صرفه‌تر از رنگ یا دیوارپوش‌های دیگر در می‌آید. شما می‌توانید برای مشاهده مزایای کاغذ دیواری نسبت به رنگ این مطلب را مطالعه بفرمایید.

بلوار پاسداران

بلوار پاسداران در منطقه‌ی 1 شیراز واقع شده است. این بلوار از شمال در میدان معلم آغاز و تا جنوب در پارک قوری خاتمه می‌یابد. این بلوار از محله‌هایی نظیر قدوسی‌ غربی، مبعث، زرهی و امیرکبیر می‌گذرد. علاوه بر بورس کاغذدیواری شیراز، بسیاری از مراکز تجاری و خرید در این خیابان قرار گرفته‌اند و به دلیل عبور و مرور زیاد از ترافیک سنگینی برخوردار است.

امکان دسترسی با وسیله‌ی نقلیه شخصی به این خیابان وجود دارد و نزدیک‌ترین پمپ بنزین به این خیابان در میدان معلم قرار گرفته است. از نظر حمل و نقل عمومی سه ایستگاه اتوبوس حسینیه‌ی ثارالله، بازار وکیل و پادگان امام حسین (ع) در راستای این خیابان قرار دارند.

از نظر رفاهی دو بانک تجارت در خیابان شهید آقایی و بانک ملت نرسیده به کوچه 66، درمانگاه امام علی (ع) نبش خیابان محلاتی در بلوار پاسداران واقع شده‌اند. رستوران فجر لاله 1 و پارک مبعث در خیابان مبعث از نزدیک‌ترین پارک و رستوران‌های نزدیک به این خیابان هستند.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

بلوار بعثت

بلوار بعثت یکی از معابر اصلی محلات ملاصدرا، فلسطین، هوابرد، رحمت آباد و خلدبرین می‌باشد. این بلوار در منطقه‌ی 1 شیراز واقع شده است. بلوار بعثت متصل به معابر مهمی نظیر بلوار استقلال، بلوار ستارخان، سرباز، قصر دشت و… است. این بلوار در امتداد خلد‌ برین و چهار راه خلد برین از مراکز فروش کاغذدیواری در شیراز می‌باشد. مراکز واقع شده در این محدوده کاغذدیواری را به صورت اقتصادی در اختیار خریدارن قرار می‌دهند. چهار راه خلدبرین در محله‌ی عفیف آباد در خیابان بعثت قرار گرفته است.

برای دسترسی به بورس کاغذدیواری شیراز واقع در بلوار بعثت با وسایل نقلیه‌ی عمومی، ایستگاه اتوبوس خلدبرین نبش کوچه‌ی صفایی و آژانس نیلوفر آبی در کوچه 33 قرار گرفته است. اگر قصد استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی دارید، پارکینک عمومی در بلوار ستارخان و پمپ بنزین پارامونت در خیابان قصردشت در حوالی این بلوار می‌باشند.

از نظر رفاهی، بیمارستان بعثت در چهارراه خلد برین، خودپرداز بانک صادرات در بلوار بعثت و داروخانه‌ی توحید در بلوار بهشتی نزدیک به مراکز خرید کاغذدیواری می‌باشند. بوستان خلد برین در چهار راه خلدبرین، باغ عفیف آباد در خیابان عفیف آباد، باغ گل‌ها در بلوار ستارخان از باغ و بوستان‌های نزدیک به این محدوده هستند. اگر بعد از خرید قصد صرف غذا و یا نوشیدنی‌های گرم و سرد دارید، رستوران واقع در خیابان آسمان، رستوران هفت لقمه در بلوار سرباز، کافه لیونا و کافه یاران در بلوار بهشتی نزدیک بلوار بعثت و چهار راه خلدبرین قرار گرفته‌اند.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

مراکز فروش کاغذ دیواری لوکس در شیراز

علاوه بر مراکز فروش اکونومی کاغذدیواری، مراکزی وجود دارند که به فروش کاغذدیواری‌های لوکس و لاکچری از برندهای معروف می‌پردازند. اگر از جمله افرادی هستید که به لوکس بودن فضای داخلی منزل و محیط کار خود اهمیت می‌دهید، قطعا در این مراکز، کاغذدیواری محبوب خود را که متناسب با فضای داخلی‌تان خواهید یافت.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
انواع کاغذ دیواری‌های لوکس آلبوم پلوتونیوم در سرتاسر ایران

بلوار زرگری

بلوار زرگری از خیابان‌های قدیمی و لوکس شیراز می‌باشد که در مرکز شهر شیراز واقع شده است. در این بلوار مراکز خرید و تجاری بسیاری وجود دارند. این خیابان در مجاورت قصردشت، عفیف آباد، بلوار مطهری شمالی و ستارخان قرار گرفته است. بلوار زرگری از شمال به خیابان مطهری شمالی، از شرق به خیابان قصر دشت و از جنوب به خیابان ولیعصر محدود می‌گردد. یکی از مراکز فروش کاغذدیواری در شیراز که فروشنده‌ی جدیدترین کاغذدیواری‌های لوکس در بازار می‌باشد، در این خیابان قرار گرفته است.

امکان دسترسی به این خیابان با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی امکان پذیر است. پمپ بنزین و پارکینگ سینا که در خیابان مطهری قرار گرفته‌اند، نزدیک به بلوار زرگری هستند. رفتن به شهر کاغذدیواری در شیراز با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز امکان پذیر است. ایستگاه اتوبوس زرگری و ایستگاه مترو شهید مطهری واقع در چهار راه زرگری، از ایستگاه‌های نزدیک به این خیابان می‌باشند.

پس از اتمام خرید کاغذدیواری مورد پسند خود مراجعه به مراکز تفریحی و حتی خوردن غذا در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها به اتفاق خانواده یک روز خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد. باغ دنا، باغ شهرراز، باغ خانواده‌ی عباسی، باغ قصر دشت و بوستان پردیسان از باغ و بوستان‌های نزدیک به این محدوده هستند. فست فود دهه شصت در بلوار مطهری، کافه شهرزاد در خیابان زرگری و مجموعه غذایی نارمک در خیابان قصر دشت نیز از رستوان‌ها و کافه‌های اطراف بلوار زرگری است. در صورت نیاز به مراکز درمانی، می‌توانید به بیمارستان مرکزی شیراز در بلوار چمران و داروخانه‌ی شبانه روزی آرش در خیابان زرگری در نزدیکی این خیابان مراجع نمایید.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

بلوار ستارخان

یکی دیگر از مراکز خرید کاغذدیواری در شیراز که فروشنده‌ی کاغذدیواری‌های لوکس و لاکچری در این شهر می‌باشد در بلوار ستارخان قرار گرفته است. خیابان ستارخان از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد است. در این خیابان علاوه بر کاغذدیواری محصولات دیگری نظیر پوشاک و اکسسوری از برندهای معروف به فروش می‌رسند. خیابان ستارخان در مجاورت محله‌هایی نظیر زرگری، خلدبرین، عفیف آباد قرار گرفته است.

امکان دسترسی به این خیابان هم با وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی و هم عمومی امکان پذیر است. به علت شلوغ بودن این خیابان و قرار گرفتن مراکز خرید متعدد اصولا از ترافیک سنگینی برخوردار است.

 در صورت استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی امکان پارک کردن در پارکینگ عمومی واقع شده در همین بلوار وجود دارد. همچنین نزدیک‌ترین جایگاه بنزین به بلوار ستارخان، پمپ بنزین امیرکبیر در بلوار امیرکبیر است. ایستگاه مترو شهید مطهری واقع در چهارراه زرگری نزدیک به بلوار ستارخان می‌باشد. اتوبوس 155 شهید دستغیب به سمت بلوار قدوسی از اتوبوس‌های خط واحد است که از این خیابان عبور می‌کند. بوستان بعثت در بلوار بعثت، باغ عفیف آباد در خیابان عفیف آباد و همچنین باغ گل‌ها از باغ و بوستان‌های نزدیک به بلوار ستارخان می‌باشند.

از آن‌جایی که این خیابان یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های شیراز است، کافه و رستوران‌های متعددی را داراست. رستوران سین، صوفی، بن‌کتو، برنتین و کافی شاپ‌هایی مثل کافه برکه، بال کافه، کافه پله و بن کافه از جمله کافه و رستوران‌های حوالی بلوار ستارخان می‌باشند. از نظر رفاهی دو بانک مسکن و ملت در این خیابان قرار گرفته‌اند. همچنین بیمارستان دنا در خیابان رادفر نزدیک‌ترین بیمارستان به این خیابان است. داروخانه‌های دکتر کتباب و دکتر جهانمیری در راستای خیابان ستارخان قرار دارند.

در صورت دیر لود شدن نقشه کلیک نمایید.

قیمت کاغذ دیواری در شیراز

قیمت کاغذدیواری در مراکز خرید کاغذدیواری در شیراز تحت تاثیر عوامل مختلفی است. کاغذدیواری از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. جنس کاغذدیواری، کشور سازنده و برند آن از عوامل اثر گذار بر روی قیمت کاغذدیواری هستند. اصولا کاغذدیواری‌های ایرانی قیمت ارزان‌تر و کیفیت پایین‌تری نسبت به کاغذدیواری‌های خارجی دارند. علاوه بر قیمت هر رول کاغذدیواری تعداد رول مصرفی و دستمزد نصابان کاغذدیواری به طور کلی از عوامل اثرگذار بر روی قیمت کاغذدیواری و نصب آن است.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
کاغذ دیواری PVC، بهترین نوع کاغذ دیواری قابل شستشو در ایران

نصب کاغذ دیواری در شیراز

پیشنهاد ما برای نصب کاغذیواری به‌کارگیری نصابان حرفه‌ای در این زمینه است. درست است که نصب کاغذدیواری کار پیچیده‌ای نیست، به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود؛ اما با تمام سادگی دقت عمل بالایی را می‌طلبد. درصورتی که طرح‌های یک لاین از کاغذدیواری نصب شده بر روی دیوار توسط لاین بعدی تکمیل نشود، جلوه‌ی اصلی کاغدیواری نمایان نخواهد شد.

در صورتی که قصد رفع کردن چنین مشکلی را داشته باشید، قطعا مقداری از کاغدیواری را باید دور بریزید. از این رو برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی پس از خرید کاغذدیواری موردعلاقه‌ی خود از از فروشنده بخواهید که افراد ماهر در نصب را به شما معرفی کنند.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
مراحل نصب کاغذ دیواری، نیاز به دقت و تمرکز نسبتا بالایی دارد.

لیست نمایندگان کاغذ دیواری در شیراز

دکوراسیون داخلی فضایی که هر روزه مدت زمان زیادی را در آن سپری می‌کنید، تاثیر مستقیمی بر حال و هوا و روحیه‌ی شما دارد و اصولا بیانگر سلیقه و شخصیت شماست. دکوراسیون دیوارها بیشترین جلوه را در یک فضای داخلی دارا است. از این رو توجه به دیزاین دیوارها اهمیت ویژه‌ای را می‌طلبد.

شرکت اکستریم والز با در نظر گرفتن ظرافت و دقت در انتخاب نقش‌ها و رنگ‌های بی‌نظیر، دنیایی از طرح و رنگ‌های متنوع کاغذدیواری‌هایی را که متناسب با شان و شخصیت گرانمایه‌ی شما باشد، روانه‌ی بازار کرده است. علاوه بر زیبایی کاغذدیواری‌های اکستریم والز؛ جنس مرغوب، قابلیت شستشو، برجستگی طرح‌ها در کنار قیمت مناسب، این محصول بی‌نظیر را مناسب برای نصب در هر فضای داخلی نظیر حال و پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، راهرو، محل کار و … کرده است.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
شما می‌توانید در مراکز کاغذ دیواری شیراز، شاهد تمامی آلبوم‌های اکستریم والز باشید.

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری

کاغذدیواری خود را با توجه به ویژگی‌های فضای داخلی انتخاب کنید! توجه به متراژ، نورگیر بودن یا نبودن یک فضای داخلی نکاتی است که در انتخاب درست طرح و رنگ کاغذدیواری به شما کمک می‌کند. یکی از مزیت‌های کاغذدیواری، بزرگ نشان دادن یک فضای داخلی بدون تغییر در معماری داخلی ساختمان است. کاغذدیواری‌های ساده و روشن فضای داخلی را گسترده‌تر نشان می‌دهد.

با انعکاس نور بر روی کاغذدیواری رنگ روشن، فضای داخلی دلبازتر می‌گردد. همچنین کاغذدیواری‌های با طرح راه‌راه‌ عمودی، دیوار را بلند‌تر و کاغذدیواری با راه‌راه‌های افقی دیوار را عریض‌تر نشان می‌دهد. توجه به سبک فضای داخلی را نیز فراموش نکنید. امروزه انواع مختلف طرح و رنگ کاغذدیواری‌های کلاسیک موجود در بازار آماده‌ی ایجاد تغییر در دکوراسیون فضای داخلی کلاسیک و لاکچری شما به بهترین نحو ممکن است. همچنین اگر طرفدار سبک مدرن هستید، کاغذددیواری‌های مدرن با دنیایی از طرح و رنگ آماده‌ی زینت بخشیدن به فضای داخلی لوکس شما است. تنوع رنگ کاغذدیواری در مراکز فروش کاغذدیواری به خوبی قابل مشاهده است. رنگ کاغذدیواری خود را با در نظر گرفتن هارمونی بین رنگ کاغذ، وسایل و اکسسوری‌ها انتخاب کنید تا زیبای فضای داخلی را صد چندان نمایید.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
طرح برگ، یکی از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری ظرف چند سال اخیر بوده است.

 

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در شیراز

در میان گسترگی طرح‌های کاغذدیواری موجود در مراکز فروش، پرطرفدار‌ترین طرح‌های کاغذدیواری در شیراز را می‌توان دو طرح داماسک و سه بعدی معرفی کرد. با نگاهی کوتاه به صنایع دستی شیراز نظیر قلم زنی، آینه کاری و نقره کاری علاقه مردم این شهر به طرح‌های خاص مشهود است. کاغذدیواری‌های کلاسیک با طرح‌های خاص خود که برخی برگرفته از طرح‌های زیورآلات باستانی هستند به خوبی مردم شیراز را مجذوب خود کرده است. همچنین کاغذدیواری سه بعدی به دیوار‌های فضای داخلی عمق می‌بخشد و با‌ ظاهر سه‌بعدی خود، این تصور را ایجاد می‌کنند که طرح‌ها و مناظر حکاکی شده در کاغذ دیواری بخشی از فضای منزلتان هستند.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه

فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی در شیراز

فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی در شیراز در بر‌دارنده انواع دیوارپوش و کف پوش می‌باشند. اگر قصد خرید یک دیوارپوش مقرون به صرفه با جنس و متریال عالی را دارید می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه‌ها علاوه بر مشاهده‌ی طرح و رنگ‌‍‌های مختلف کاغذدیواری و جنس‌های مختلف این محصول از نظر سهولت در نصب و قیمت، کاغذدیواری با دیگر دیوارپوش‌ها مقایسه کنید و بعد دست به انتخاب بزنید.

مراکز فروش کاغذ دیواری شیراز + نحوه دسترسی + نقشه
فروشگاه‌ دکوراسیون داخلی با جدیدترین طرح و نقش کاغذ دیواری
به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *