بورس فروش کاغذ دیواری

مشهد، دومین کلان شهر ایران و مقصد سیاحتی و زیارتی بسیاری از افراد است. این شهر استراتژیک سالانه میزبان بیش از 27 میلیون مسافر داخلی و بیش از 2 میلیون مسافر خارجی است. اقتصاد این شهر بر پایه کشت زعفران، زرشک، نبات، آجیل و خشکبار، چرم صنعتی (به صورت زینتی) و صنعت قرار دارد. همچنین زائران حرم رضوی و توریست‌ها از منابع درآمدزایی این شهر محسوب می‌شوند. صنعت هتل داری در شهر مشهد یکی از صنایع پر رونق و درآمدزا محسوب می‌شود و بیش از 90 درصد گردشگران خارجی، از شهر مشهد نیز دیدن می‌کنند. این کلان شهر مراکز خرید متعددی را در خود جای داده است که هر کدام نیازهای خاصی از افراد را برآورده می‌کند.

فروش کاغذ دیواری در مشهد

مشهد به عنوان یکی از قطب‌های قوی در صنعت گردشگری کشور، سالانه میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است. تعدد مسافران موجب گسترش صنعت هتل‌داری و ساخت‌و‌ساز، خصوصا در محدوده اطراف حرم شده‌است. طبق آمار و ارقام، مشهد 50 درصد هتل‌های کشور را به خود اختصاص داده و در این امر پیشتاز است. ساخت‌وساز هتل‌ها و سوئیت‌ها در سال های اخیر، موجب شده تا خرید کاغذ دیواری با افزایش چشم گیری همراه باشد. از این رو مراکز و نمایندگی‌های فروش کاغذدیواری مورد استقبال قرار گرفتند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم با معرفی مراکز معتبر، کار شما را در خرید و انتخاب کاغذ دیواری آسان‌تر نماییم.

 

فروش کاغذ دیواری در مشهد
استقبال صنعت هتل‌داری مشهد از کاغذ دیواری

مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد

فروشگاه‌های مختلفی در سطح کلان شهر مشهد وجود دارند که کار تخصصی آنها ارائه خدمات دکوراسیون داخلی است. فروشگاه‌های محلی و پراکنده‌ای در کل سطح شهر به صورت تخصصی فروش ملزومات دکوراسیون داخلی و فروش کاغذ دیواری را انجام می‌دهند اما در اینجا ما لیستی از مهم‌ترین خیابان‌ها و محله‌های فروش کاغذ دیواری را به همراه Location آنها برای شما آورده‌ایم.

 

آدرس مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد
معرفی مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد

بلوار فلسطین مشهد

محله فلسطین در محدوده‌ی مرکزی شهر مشهد واقع شده است. این محله از شمال با بلوار دستغیب و بلوار سجاد، از شرق با بلوار فلسطین و خیابان فلسطین بیست و ششم، از جنوب با میدان فلسطین، بلوار ملک آباد و بلوار منتظری و از غرب با بلوار خیام محدود شده است و با محله‌های ‌باغ ملک آباد، سجاد شهر، سجاد، احمدآباد، فلسطین، ارشاد، نوفل لوشاتو، راهنمایی مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و شما می‌توانید هر روزی که دوست داشتید به این محله مراجعه کنید.

این بلوار یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد محسوب می‌شود و شما می‌توانید فروشگاه‌های متعددی را در این بلوار بیابید که کار تخصصی آنها فروش کاغذ دیواری است.

 

 

چهارراه ابوطالب

چهارراه بلوار ابوطالب در محله کلاهدوز مشهد و در تقاطع ابوطالب و کلاهدوز واقع شده است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مرکزی خط سه مترو مشهد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس چهارراه ابوطالب می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

این خیابان به همراه خیابان کلاهدوز که در همجواری آن قرار دارد، یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری در شهر مشهد می‌باشد.

 

 

محله کلاهدوز

محله کلاهدوز در محدوده‌ی مرکزی شهر مشهد واقع شده است. این محله از شمال با بلوار ابوطالب، از شرق با بلوار قرنی، بلوار مجد و بلوار کریمی و از غرب با خیابان کلاهدوز محدود شده است و با محله‌های ‌حضرت ابوطالب، سعدآباد، گوهرشاد، عامل، موسوی قوچانی، کلاهدوز، آبکوه، مجد مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان کاج اشاره کرد.

این خیابان به همراه خیابان ابوطالب که در همجواری آن قرار دارد، یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری در شهر مشهد می‌باشد.

 

 

محله قاسم آباد یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد

قاسم آباد از سمت شمال به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (میثاق)، از جنوب به بزرگراه امام علی، از غرب به میدان نمایشگاه و از شرق به بزرگراه آزادی منتهی می‌شود.در این محله فروشگاه‌های مختلف با اصناف متفاوتی را می‌توان یافت. قاسم آباد یکی از مراکز مهم فروش کاغذ دیواری در شهر مشهد محسوب می‌شود.

 

 

بلوار معلم مشهد

بلوار معلم در منطقه 11 مشهد واقع شده و یکی از معابر اصلی و مهم شهر مشهد می‌باشد. مکان‌های مهمی همانند سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری مشهد، پلیس + 10، اداره خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه 11 و واحد مشاوره 13 زندان مرکزی مشهد در آن واقع شده‌اند. این بلوار علاوه بر مواردی که گفته شد، یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری در شهر مشهد محسوب می‌شود.

 

 

خیابان کاشانی یکی از مراکز فروش کاغذ دیواری

خیابان شهید محسن کاشانی در منطقه 2 مشهد واقع شده‌است و از محله‌های آیت الله کاشانی، عبادی، عامل، شهید هاشمی نژاد، بالا خیابان، نوغان و دریادل عبور می‌کند. مکان‌های مهمی مانند امور برق ناحیه یک و کمیته امداد در آن واقع شده‌اند. این خیابان نیز یکی از مراکز مهم فروش کاغذ دیواری است که شما می‌توانید با کمک نقشه زیر مسیریابی خود را برای خرید کاغذ دیواری این خیابان انجام دهید.

 

 

بلوار امامیه مشهد

امامیه یکی از معابر اصلی این محلات در مشهد می‌باشد. در این خیابان مکان‌های مهمی مانند اداره آب و فاضلاب منطقه چهار مشهد و آب و فاضلاب منطقه ۵ (روستایی) واقع شده‌اند. علاوه بر موارد فوق این منطقه یکی از مراکز مهم فروش کاغذ دیواری نیز می‌باشد.

 

 

خیابان حر عاملی

بلوار حرعاملی در منطقه 2 مشهد واقع شده‌است و از محله‌های عبادی، عامل، گلبرگ، شهید مطهری، خاتم الانبیا، حجت و فتح المبین عبور می‌کند. مکان‌های مهمی مانند مخابرات مرکز مطهری (ناحیه 2)، بیمارستان آموزشی و فوق تخصصی روانپزشکی ابن سینا، اداره نقلیه آستان قدس و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در آن واقع شده‌اند.
بلوار حرعاملی به معابر مهمی مانند بلوار ابوطالب، بلوار توس، بلوار شفا، شهید محسن کاشانی، مطهری شمالی، بلوار شهید کریمی، تعبدی، حر عاملی 65، شهید شیشه چی، بلوار موسوی قوچانی، موحدین، حر عاملی 33، حجت، حر عاملی 8 و همچنین حر عاملی 9 متصل گردیده است.

در این خیابان نیز فروشگاه‌های متعدد کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی را می‌توانید بیابید.

 

نصب کاغذ دیواری در مشهد

پس از انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری، مرحله آماده سازی و نصب آن است. این همان مرحله اجرایی است که طی آن یک نصاب، ظرف مدت چند روز کاغذها رو بر روی دیوارها با چسبی مخصوص و با دقت نصب می‌کند. نصب کاغذ دیواری ساده بدون بافت، معمولا از کاغذ دیواری‌های نقش و طرحدار بسیار راحت‌تر است. چراکه نیاز به هماهنگی طرح‌ها ندارد. البته معمولا کاغذ دیواری‌های نسل جدید دارای راهنمای نصب هستند تا طرح‌ها به زیبایی و با دقت در کنار هم قرار بگیرند و فضای منزل‌تان را چشم نواز و دلنشین نمایند. برای نصب کاغذ دیواری در مشهد، شما می‌توانید از نصابان مراکز خرید و فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی در سرتاسر شهر استفاده نمایید.

نصاب کاغذ دیواری در مشهد
بهتر است نصب کاغذ دیواری توسط نصابان باتجربه انجام شود.

هزینه نصب کاغذ دیواری در مشهد

هزینه نهایی نصب و دستمزد نصاب در هر شهری از جمله مناطق مختلف مشهد تا حدودی متفاوت است. فروشگاه‌ها و مراکز فروش کاغذ دیواری معمولا از نصاب‌های حرفه‌ای و باتجربه استفاده می‌کنند تا هم خط رول و عیوب دیوار قابل دیدن نباشد و هم طرح‌ها به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. هرچند برخی از نصابان منصف هم با وجود تمیزی در عملکرد، ممکن است با قیمت پایین‌تر کار را انجام دهند. معمولا قیمت نصب کاغذ دیواری در سراسر ایران به صورت رولی انجام می‌شود که هزینه دستمزد در مشهد بین 25 تا 35  هزار تومان متغیر است.

هزینه نصب کاغذ دیواری در مشهد
دستمزد نصابان کاغذ دیواری، به صورت رولی محاسبه می‌شود.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *