Wallpaper behind the TV

در طراحی داخلی خانه، دیوار پشت تلویزیون را به عنوان یکی از مهم ترین دیوارهای سالن پذیرایی می توان نام برد؛ که تزئین آن بر اساس راهکارهای مدرن، تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل دارد. در سال های اخیر، انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون چنان محبوبیتی دارد که بیشترین سهم فروش را در زمان انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی به خود اختصاص داده است.

در واقعیت در طراحی خانه‌های ایرانی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های دیزاین پذیرایی، کاغذ دیواری پشت تلویزیون می‌باشد. در واقع نصب کاغذ دیواری پشت TV ترند این روزهای دنیای دکوراسیون داخلی است. البته چه ایده‌ای بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از نصب کاغذ دیواری برای دیوار پشت TV که می‌تواند زیبایی چشمگیری به اتاق پذیرایی شما ببخشد. در نظر داشته باشید مهم‌ترین موضوع در خصوص پوشش دیوار پشت تلویزیون طرح است نه جنس، شما می‌تواند از انواع جنس کاغذ دیواری برای این فضا استفاده کنید. اما مانند همیشه پیشنهاد اِکستریم والز استفاده از کاغذ دیواری پی وی سی یا وینیل است.

برای پشت تلویزیون بهتر است از کاغذ دیواری با چه سبکی استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید، کاغذ دیواری ها براساس سبک، به گروه های مختلفی تقسیم می شوند؛ در ادامه با بهترین سبک های کاغذ دیواری برای فضای پشت تلویزیون آشنا شوید.

کاغذ دیواری سبک مدرن

 کاغذ دیواری سبک مدرن، یکی از بهترین انتخاب ها برای دیوار پشت تلویزیون محسوب می شود. کاغذ دیواری های مدرن، طراحی ساده ای داشته و از تنوع رنگی بالایی برخوردارند. اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است، می توانید بر اساس سلیقه و تم رنگی موجود در خانه، بهترین کاغذ دیواری مدرن را انتخاب کنید. اکستریم والز کاغذ دیواری های مدرن متنوعی را در طرح ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه کرده است. با وجود این تنوع بالا، با هر سلیقه ای می توانید کاغذ دیواری مدرن مورد علاقه خود را پیدا کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8029

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10130

 

کاغذ دیواری سبک لاکچری

کاغذ دیواری لاکچری با الگوها و طرح های شگفت انگیز و منحصر به فرد خود می‌تواند جلوه‌ای لوکس و مدرن را به دیوار پشت تلویزیون اتاق نشیمن خانه شما ببخشد. کاغذ دیواری لاکچری، با نقوش و رنگ‌بندی‌های چشم نواز و متنوع، توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از کاغذ دیواری لاکچری، به راحتی دیوار پشت تلویزیون را به یک نقطه کانونی و تمرکز زیبا و جذاب در دکوراسیون خانه تبدیل کنید. الگوها و طرح های خاص و متفاوت کاغذ دیواری لاکچری، تلویزیون را در مرکز تماشا قرار داده و به آن جلوه‌ای استثنایی می‌بخشند.

به طور کلی می‌توان گفت که پالت رنگی غالب در طراحی کاغذ دیواری لاکچری و لوکس، شامل رنگ‌‌های غنی و برجسته‌ای همچون طلایی، کرم، بژ، نقره‌ای، خاکستری و… می‌باشد.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون
کاغذ دیواری طرح رگه دار کد 10287 از آلبوم “کربن” با رنگ کرم، یکی از نمونه‌های جذاب کاغذ دیواری لوکس و لاکچری متناسب با دیوار پشت تلویزیون است.

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10287

کاغذ دیواری پشت تلویزیون
کاغذ دیواری کد 8070 از آلبوم راکتور یکی از صدها نمونه‌ جذاب کاغذ دیواری های طرح پوست اکستریم والز است.

کاغذ دیواری مینیمال

اگر خانه کوچکی دارید و می خواهید برای دیوار پشت تلویزیون خود کاغذ دیواری نصب کنید، کاغذ دیواری مینیمال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سبک مینیمال به دلیل طراحی ساده و شیکی که دارد، به یکی از پر طرفدارترین سبک های کاغذ دیواری تبدیل شده است. این سبک برای افرادی که به دکوراسیون بسیار ساده و در عین حال شیک و امروزی علاقه دارند، بهترین انتخاب محسوب می شود. اکستریم والز، با ارائه آلبوم هاش دو او، بهترین کاغذ دیواری های مینیمال را به بازار عرضه کرده است. کاغذ دیواری های مینیمال H2O را می توانید در سه رنگ سفید، خاکستری و طلایی برای پشت تلویزیون خود تهیه کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 901W

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 908C

 بهترین کاغذ دیواری های پشت تلویزیون بر اساس طرح

جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری مخصوص پشت تلویزیون که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است کاغذ دیواری سه بعدی، پتینه، داماسک، برجسته، طرح سنگ و راه راه می‌باشد که در زیر به بررسی آنها می‌پردازیم.

کاغذ دیواری پتینه پشت تلویزیون

کاغذ دیواری‌های طرح بافت با رنگ‌های ملایم بهترین گزینه برای این قسمت از دیوار هستند. از میان انواع بافت، طرح پتینه به علت دارا بودن بافت خاص و نامنظم می‌تواند گزینه هوشمندانه‌ای برای دیوار پشت tv باشند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10194

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طرح سنگ

این مدل کاغذ دیواری برای کسانی که به سنگ‌های مرمر و سنگ‌های دکوراتیو علاقه دارند، بسیار ایده آل و کارآمد است. چراکه نه هزینه بالای نصب سنگ را در بردارد و نه به اندازه آن زمان‌بر است. در ضمن اینکه جلوه‌ای زیبا و شیک به پس‌زمینه تلویزیون هنگام تماشای آن می‌بخشد.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون
کاغذ دیواری طرح سنگ یکی از جذاب ترین طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون است.
کاغذ دیواری پشت تلویزیون
کاغذ دیواری طرح سنگ مشکی با رگه های طلایی جلوه ای لوکس و لاکچری به فضای منزل شما می بخشد.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون ساده

استفاده از کاغذ دیواری ساده، یکی از بهترین روش ها برای تزئین فضای پشت تلویزیون است. کاغذ دیواری های ساده در رنگ های سفید، کرم، خاکستری و … به هیچ عنوان از مد نمی افتند و به آسانی با سایر عناصر موجود در پذیرایی مثل مبلمان و پرده، ست می شوند. برای جذاب تر شدن دکوراسیون پشت تلویزیون خود، می توانید در کنار کاغذ دیواری ساده از برخی اِلمان های تزئینی مثل گیاهان طبیعی یا قفسه های مدرن نیز استفاده کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 940C

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 917W

کاغذ دیواری طرح داماسک

طرح کاغذ دیواری داماسک، مثل همیشه یکی از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری پذیرایی می‌باشد. اگر شما هم از طرفداران این طرح هستید، بهتر است طرح داماسک را بر روی دیوارهای مجاور تلویزیون نصب کنید و از مکمل ساده‌ آن برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید تا شیکی فضای پذیرایی شما را تکمیل کند. همچنین می‌توانید از طرح داماسک با نقش و رنگ یکسان برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 7061

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری پشت تلویزیون کد 7083

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از طرح‌های پرطرفدار و محبوب است ولی به شرطی که خیلی کارشده و شلوغ نباشد. البته از لحاظ بصری همیشه جلوه دیوار پشت تلویزیون که با کاغذ دیواری پوشش داده شده است، بسیار تاثیرگذار و شیک خواهد بود. اما بهتر است که از طرح‌های شلوغ و پرکار مثل سه بعدی کمتر استفاده نمایید.

تصور کنید که ساعت‌ها به تلویزیون که مداوم‌ در حال نمایش تصاویر متحرک و با نور و رنگ‌های درخشان است، خیره شوید؛ در این صورت چشمانتان به اندازه‌ کافی خسته می‌شود. پس بهتر است دیگر یک پس‌زمینه شلوغ و پر طرح از کاغذ دیواری را به آن اضافه نکنیم. مطمئن باشید در طولانی‌ مدت از اینکه طرح کاغذ دیواری پشت تلویزیون را ساده‌تر انتخاب کردید، خوشحال خواهید بود.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 284

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون

کاغذ دیواری پشت تلویزیون هندسی

مدل کاغذ دیواری هندسی انتخاب خوبی برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون می‌تواند باشد، به شرط آنکه از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده نشود. این مدل کاغذ دیواری نیز یک جلوه شیک و لوکس به پشت تلویزیون اتاق پذیرایی عطا می‌کند. باز هم تاکید می‌کنیم که بهتر است رنگ کاغذ دیواری تک رنگ و نهایت رنگ در یک تم‌ رنگی باشد.

دیواری هندسی8031کاغذ دیواری اکستریم والز کد 8031

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8032

کاغذ دیواری درخت و درختچه

یکی از طرح‌های ترند و جدید طی ماه‌های اخیر در صنعت کاغذ دیواری، طرح درخت و درختچه است که با جلوه‌ای از طبیعت، فضای اطراف را زنده می‌کند و روح تازه‌ای  به دکوراسیونتان می‌بخشد. این طرح کاغذ دیواری به صورت انحصاری توسط اکستریم والز طراحی و تولید شده است و مناسب برای دکوراسیون مدرن است. اگر شما هم طرفدار سبک مدرن هستید، می‌توانید از کاغذ دیواری درخت و درختچه در فضای اتاق نشیمن از جمله دیوار پشت تلویزیون و همچنین دیوار پشت تخت در اتاق خواب استفاده نمایید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8001

کاغذ دیواری شاخ و برگ

طرح شاخ و برگ، از طرح‌های محبوب و پرکاربرد در بازار کاغذ دیواری است. این طرح نیز توانسته هم در سبک کلاسیک با شاخ و برگ منظم و هم در سبک مدرن با طرح‌های نامنظم، جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. کاغذ دیواری هاوایی و استوایی از جمله نمونه طرح‌های پرطرفداری هستند که در دسته کاغذ دیواری شاخ و برگ دار قرار دارند. این طرح با رنگبندی تن خنثی همچون نقره‌ای و طوسی گزینه مناسبی برای پشت تلویزیون شما است.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8091

 بهترین کاغذ دیواری های پشت تلویزیون بر اساس رنگ

اگر می خواهید از بهترین کاغذ دیواری برای فضای پشت تلویزیون استفاده کنید، حتما علاوه بر طرح، به رنگ آن نیز توجه کنید. در ادامه مناسب ترین کاغذ دیواری ها را بر اساس رنگ، برای پشت تلویزیون مورد بررسی قرار می دهیم.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون رنگ روشن

امروزه انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون بسیار چالش برانگیز است. موردی که در انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون کمک کننده است توجه به رنگ و سبک سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن است. اگر دوستدار سبک ساده و مینیمال هستید، استفاده از کاغذ دیواری سفید، کاغذ دیواری طوسی، کاغذ دیواری کرم و… برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون به شما توصیه می‌شود.آلبوم جدید اکستریم والز، آلبوم h2o، تمرکز این آلبوم بر سه رنگ سفید، طوسی و کرم است.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 901W

کاغذ دیواری پشت تلویزیون تیره

اگر خواستار فضایی سینمایی برای فضای خود هستید، می‌توانید دست به انتخاب رنگ‌های تیره کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون بزنید. انتخاب رنگ‌های تیره همچون آبی تیره، ذغالی، خاکستری و… تمرکز روی صفحه‌ روشن تلویزیون را بالا می‌برد.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10334

کاغذ دیواری پشت تلویزیون رنگ طوسی

رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و به راحتی با هر رنگی ست می‌شود. استفاده از  کاغذ دیواری طوسی برای پشت تلویزیون مناسب‌ترین انتخاب برای ایجاد فضای مدرن سالن پذیرایی و اتاق نشیمن شما است.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10183

کاغذ دیواری پشت تلویزیون طلایی

کاغذ دیواری طلایی نیز یک رنگ لاکچری و گرم است. کاغذ دیواری طلایی پشت تلویزیون نمایانگر شکوه و جلال در دکوراسیون پشت تلویزیون شماست. در هنگام خرید کاغذ دیواری برای دیوار پشت تلویزیون رعایت کردن چند نکته مهم است. خرید کاغذ دیواری مناسب برای این دیوار باعث می‌شود که شما برای سال‌های سال از انتخاب کاغذ دیواری‌تان دلزده نشوید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8057

کاغذ دیواری پشت تلویزیون رنگ سبز

کاغذ دیواری با رنگ سبز، یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در پذیرایی به خصوص پشت تلویزیون است. این رنگ، حس طراوت و شادابی موجود در طبیعت را به خوبی به منزل شما منتقل می کند. به همین دلیل، هنگام تماشای تلویزون احساس آرامش خواهید داشت.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10328

کاغذ دیواری پشت تلویزیون رنگ آبی

استفاده از کاغذ دیواری آبی در طیف های مختلف در فضای پشت تلویزیون، دکوراسیونی جذاب و چشم نواز را در منزل شما ایجاد می کند. بهتر است، برخی از آیتم های موجود در منزل مثل پرده یا مبلمان نیز با رنگ آبی تناسب داشته باشند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیونکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10096

نکات کلیدی در انتخاب کاغذ دیواری پشت تی وی

  • کاغذ دیواری‌های با طرح‌ها و نقوش ملایم می‌توانند انتخاب مناسبی برای پشت تلویزیون باشند.
  • کاغذ دیواری‌های طرح بافت با رنگ‌های ملایم بهترین گزینه برای این قسمت از دیوار هستند.
  • از روش‌های دیگر تغییر دیوار پشت تلویزیون می‌توان به صفحات MDF اشاره کرد. صفحه را در پشت تلویزیون قرار دهید و اطراف آن را به کمک کاغذ دیوار ساده هماهنگ کنید.
  • مدل کاغذ دیواری هندسی انتخاب خوبی برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون می‌تواند باشد به شرط آنکه از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده نشود.
  • از میان انواع بافت طرح پتینه و طرح‌های سنگ و بتن به علت دارا بودن بافت نامنظم می‌تواند گزینه هوشمندانه‌ای باشد.
  • کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های خیلی درشت و یا خیلی ریز گزینه مناسبی برای نصب روی دیوار پشت تلویزیون نمی‌باشند. به این خاطر که شما حداقل برای تماشای یک فیلم، یک یا دو ساعت به صفحه تلویزیونی که مدام در حال تغییر رنگ و حرکت است خیره می‌شوید.

قیمت کاغذ دیواری پشت تلویزیون

اینکه کاغذ دیواری برای چه فضایی استفاده می شود، تعیین کننده قیمت نیست. کاغذ دیواری پشت تلویزیون نیز از این امر مستثنی نیست. سه عامل اصلی طرح، جنس و برنده سازنده کاغذ دیواری؛ قیمت کاغذ دیواری پشت تلویزیون را تعیین می کند. مثلا قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو طرح دار PVC، با کاغذ دیواری ساده متفاوت است. پیشنهاد می شود پشت تلویزیون، از کاغذ دیواری باکیفیت PVC برند خریداری نمایید تا هم سالها دوام آورد و هم در صورت کثیفی و وجود لکه، به راحتی شستشو شود.

به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه

    • سلام کاربر عزیز!
      به منظور پیشگیری از خستگی چشم، بهتر است برای پشت تلویزیون از کاغذ دیواری با رنگ های تیره و طرح های شلوغ و بزرگ استفاده نکنید.
      پشت LCD، نقطه کانونی منزل شماست.

  • برای تیوی وال طرحی که با ریسه بخونه چی پیشنهاد می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *