کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن راهی عالی برای ایجاد نقاط کانونی چشم نواز و خیره کننده در طراحی داخلی و همچنین ایجاد فضایی منحصر به فرد است. اغلب طرح‌ها و الگوهای کاغذ دیواری بجز کاغذ دیواری داماسک و گل‌دار، جزو طرح‌های مدرن محسوب می‌شوند. کاغذ دیواری مدرن با طرح‌های دیدنی و الگوهای شگفت انگیز، تغییری جذاب را در طراحی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار شما سبب می‌شود.

دیوارهای خانه خود را با کاغذ دیواری مدرن بیارایید!

با استفاده از کاغذ دیواری مدرن می‌توانید با کمترین هزینه سبک شخصی خود را در فضای داخلی‌تان به نمایش گذارید. امروزه فناوری جدید تولید کاغذ دیواری‌های مدرن و نوین باعث شده طرح‌های خیره کننده‌ای در این عرصه تولید شوند که جذابیت و تنوع فوق العاده‌ای را به محیط می‌بخشند. با انتخاب صحیح کاغذ دیواری مدرن، می‌توانید فضایی آرامش بخش و مملو از ملایمت را در خانه خود پدید آورید. دیوارهای شاخص، شاهرگ‌های حیاتی برای کاغذ دیواری مدرن می‌باشند. امروزه انواع گوناگون و متعددی از کاغذ دیواری مدرن نسل جدید با دوام و پایداری بالا و عمر طولانی در بالاترین کیفیت تولید می‌شوند. شما می‌توانید مرغوب‌ترین کاغذ دیواری مدرن موجود در بازار را از معتبرترین برند کاغذ دیواری ایران به نام اکستریم والز بخواهید. کاغذ دیواری‌ مدرن نسل جدید کمپانی اکستریم والز، علاوه بر قابلیت شستشو و ضد آب بودن، توانایی ثبات رنگ و بافت داشته و زیبایی و جذابیت دیوارهای خانه شما را ماندگار و جاودانه می‌کند.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن شیک و ساده

احتمالا این جمله را شنیده اید که زیبایی در سادگی است! همان طور که گفته شد یکی از مولفه های اصلی سبک مدرن در سال‌های اخیر، سادگی و مبنای مینیمالیستی آن بوده است که طرفداران بیشماری را به خودش جذب کرده است. کاغذ دیواری‌های ساده را می‌توان با طرح‌های شلوغ‌تر ترکیب کرد تا یک فضای کسل‌کننده را تبدیل به فضایی جذاب نمود. طرح‌های شلوغ با رنگ روشن در کنار طرح‌های ساده می‌توانند در عین تضادی که دارند چهره‌ای منحصر به فرد و دلنشین را در خانه شما ایجاد کنند.

کاغذ دیواری مدرن

از کاغذ دیواری مدرن در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

کاغذ دیواری مدرن یکی از طرح‌های بی نظیری است که قابلیت تطبیق و هماهنگی با هر فضایی از جمله اتاق خواب‌ها، اتاق نشیمن و سالن پذیرایی، محیط های کاری و اداری و… را دارد.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن پذیرایی و اتاق نشیمن

کاغذ دیواری مدرن رنگ طوسی گزینه‌ای عالی به عنوان دیوارپوش اتاق نشیمن و سالن پذیرایی محسوب می‌شود؛ شما می‌توانید با استفاده از جزییات و اکسسوری‌های طلایی و نقره‌ای، جذابیت دکوراسیون داخلی خانه‌تان را تکمیل کنید. همچنین اگر دلتان می‌خواهد در حین استفاده از سبک مدرن در طراحی داخلی، جزییاتی از لوکس و لاکچری بودن را نیز در فضای خانه‌تان داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که در کنار کاغذ دیواری مدرن ساده طوسی، برای یکی از دیوارها نیز از کاغذ دیواری‌هایی رگه دار با خطوط و رگه‌های نقره‌ای استفاده کنید.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن اتاق خواب

کاغذ دیواری مدرن یکی از پیشنهادهای به شدت جذاب و فوق العاده در طراحی داخلی اتاق خواب است؛ سادگی طرح و رنگ‌های کاغذ دیواری مدرن، آرامش و راحتی را به فضای اتاق خواب شما منتقل می‌کند.

کاغذ دیواری مدرن

استفاده از کاغذ دیواری مدرن در طراحی ورودی و لابی هتل

لابی هتل فضایی مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری مدرن است. انتخاب یک کاغذ دیواری مدرن با رنگی شیک و خاص، متناسب با طراحی سبک اجرا شده در طراحی داخلی هتل و هماهنگ با رنگ‌های بکار رفته در دکوراسیون آن، می‌تواند در این فضا غوغا به پا کند.

کاغذ دیواری مدرن

استفاده از طرح ها و الگوهای مدرن برای آشپزخانه

با استفاده از کاغذ دیواری مدرن می‌توان به فضای آشپزخانه جانی تازه بخشید و احساس آشپزی را ملموس و دلپذیرتر کرد. بطور مثال پوسترهای مدرن و مرتبط با موضوع آشپزی یا طرحی از وسایل آشپزخانه، فضای آشپزخانه شما را جذاب و دلنشین تر نشان می‌دهد.

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن برای اتاق موسیقی

استفاده از کاغذ دیواری مدرن با طرح‌های هندسی و شطرنجی در اتاق موسیقی انتخابی بسیار جسورانه و هنرمندانه محسوب می‌شود که فضایی خاص و تحسین برانگیز را در طراحی داخلی پدید می‌آورد.

کاغذ دیواری مدرن

دکوراسیون داخلی سبک مدرن

مدرنیته را می‌توان دوره‌ تغییر و تحول تعریف کرد؛ بنابراین مدرنیته به زمان حال، ترقی و پیشرفت در آن و دیدگاه‌های غالب این زمان اشاره دارد. این سبک در زمان‌های مختلف با ترند شدن عناصر مختلف و اکسسوری‌ها دچار تغییر می‌شود. امروزه در دکوراسیون داخلی مدرن، چیدمان به صورت مینیمال و استفاده حداقلی از دکوریجات و اکسسوری‌ها در دکوراسیون داخلی تعریف می‌شود. همچنین رنگ‌های غالب در این سبک معمولا خنثی و یا تم رنگی ملایم دارند. امروزه استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح ساده با رنگ‌های روشنی همچون کرم، سفید، طوسی روشن و… همچنین مبلمان فلزی، چستر و شزلون، گیاهان بزرگ و استفاده از نور طبیعی در این سبک از دکوراسیون بسیار کاربردی است.

کاغذ دیواری مدرن

پر فروش ترین کاغذ دیواری های مدرن 1403

امروزه کاغذ دیواری مدرن با بهره گیری از صنعت چاپ جدید و تکنولوژی های پیشرفته، از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است.  همچنین نصب سریع و آسان کاغذ دیواری مدرن و قیمت مناسب آن در مقایسه با انواع طرح‌های پر نقش و نگار، تاثیر بی نظیری در محبوبیت این نوع کاغذ دیواری داشته است.

  • از پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح‌های کاغذ دیواری مدرن می‌توان به کاغذ دیواری طرح پتینه، طرح شاخ و برگ، طرح انتزاعی و هندسی، طرح رگه دار، طرح راه راه و… اشاره کرد. تمامی این طرح‌ها علاوه بر زیبایی و ایجاد جلوه‌ای جذاب در دکوراسیون داخلی، توانایی ست شدن با هر فضایی را داشته و با تمام سبک‌های طراحی داخلی هارمونی دلنشینی را برقرار می‌کنند.

کاغذ دیواری مدرن

  • غالب ترین پالت رنگی مدرن در طراحی کاغذ دیواری مدرن، شامل سایه‌های خنثی و ساده‌ای مانند سفید، کرم، بژ، طوسی، نقره‌ای و طیف‌های پاستلی رنگ‌های شاد و سرزنده است.

کاغذ دیواری مدرن

 

انواع کاغذ دیواری مدرن طوسی و نقره‌ای اکستریم والز

یکی از رنگ‌های خاص و ترند این روزها در دنیای مدرن، رنگ طوسی و طیف‌های متفاوت آن می‌باشد. رنگ طوسی یکی از رنگ‌هایی است که هیچ گاه از مد نیفتاده و قابلیت تطبیق و هماهنگی با دیگر رنگ‌ها و سبک‌ها را دارد. در زیر به چند نمونه از طرح‌های کاغذ دیواری طوسی و کاغذ دیواری نقره‌ای مدرن اکستریم والز اشاره می‌کنیم:

 

کاغذ دیواری مدرن
کد 8150 آلبوم کربن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

انواع کاغذ دیواری مدرن کرم اکستریم والز

کاغذ دیواری کرم از دیگر رنگ‌های جذاب و پرطرفدار این روزهاست که با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک ست شده و هارمونی برقرار می‌کند؛ از بهترین رنگ‌های مکمل کرم می‌توان به رنگ بژ، طلایی، قهوه‌ای و سفید اشاره کرد. در زیر به چند نمونه از شیک‌ترین کاغذ دیواری های مدرن کرم رنگ اکستریم والز اشاره می‌کنیم:

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری مدرن

سخن پایانی

جهت انتخاب و خریداری کاغذ دیواری اکستریم والز، به نمایندگی‌های ما در سراسر کشور و نزدیک‌ترین فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی به محل سکونتتان مراجعه نمایید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود می‌توانید با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *