معرفی جذاب ترین مدل های کاغذ دیواری راهرو یا ورودی خانه

فضای راهرو یا ورودی منزل، در واقع اولین محیطی است که افراد به محض ورود به خانه با آن روبرو می‌شوند، به همین جهت طراحی آن به شکلی شیک و جذاب، بسیار حائز اهمیت است. با استفاده استراتژیک از کاغذ دیواری در فضای راهرو یا ورودی خانه، می‌توان شخصیت و بافتی بی نظیر و مدرن را به دکوراسیون تمامی فضای منزل افزود. در این مطلب از اکستریم والز به بررسی تاثیر استفاده از کاغذ دیواری در راهرو پرداخته و جذاب ترین طرح‌های پیشنهادی کاغذ دیواری راهرو را معرفی می‌کنیم.

 

 

استفاده از کاغذ دیواری در راهرو یا ورودی خانه چه تاثیری دارد؟

راهرو یا ورودی خانه شما، مرزی میان فضای داخلی و بیرون خانه است، دیوارهای راهرو یا ورودی منزل مانند یک بوم نقاشی‌اند که شما می‌توانید بسته به سلیقه و سبک مد نظر خود، شخصیتی منحصر به فرد و آراسته‌ را به این فضا القا کنید. کاغذ دیواری یکی از عناصر بسیار مهم و تاثیر گذار در طراحی داخلی است که می‌توان به وسیله آن نقوش، الگوها و بافت‌های بسیار متنوع و فراوانی را به دکوراسیون اضافه کرد. استفاده از طرح و رنگی متمایز که منعکس کننده سلیقه و ذوق شخصی شماست، احساس کلی خانه شما را تعیین کرده و به فضای منزل، انرژی افزون‌تری می‌بخشد. شما قصد دارید چه احساسی را در وجود مهمانانتان به محض ورود به خانه ایجاد کنید؟

تاثیر استفاده از کاغذ دیواری در راهرو و راه پله

هر کدام از رنگ‌های کاغذ دیواری چه احساسی را در فضا ایجاد می‌کنند؟

کاغذ دیواری‌هایی با رنگ سرد(همچون طیف‌های گوناگون سبز، آبی و…) احساسی از آرامش، ملایمت و تازگی را در فضا القا می‌کنند، در حالی که یک کاغذ دیواری با رنگ گرم (مانند سایه‌های گوناگون زرد، قرمز، آجری، زرشکی و…) انرژی و احساس صمیمیت را به فضای داخلی می‌افزاید.

کاغذ دیواری طرح نقش و نگار کد ۷۰۰۷ رنگ سبز
کاغذ دیواری طرح نقش و نگار کد ۷۰۰۷ رنگ سبز جلوه ای خاص به فضای راهرو بخشیده است.

 

کاغذ دیواری طرح بافت آبی کد ۱۰۰۹۶
کاغذ دیواری طرح بافت آبی کد ۱۰۰۹۶

کاغذ دیواری با طرح داماسک اکستریم والز

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10143 از آلبوم کربن2، با سایه‌ای ملایم از رنگ قرمز و طرح پتینه‌ی جذاب خود، متناسب با تمامی فضاهای داخلی بکار رفته و اغلب در سبک‌های جدیدی همچون مدرن استفاده می‌شود.
کاغذ دیواری طرح پتینه قرمز کد ۱۰۱۴۳ مناسب راهرو و ورودی منزل
کاغذ دیواری طرح پتینه قرمز کد ۱۰۱۴۳ مناسب راهرو و ورودی منزل

 

در صورتی که راهرو یا ورودی خانه شما نورگیر بوده و از نور طبیعی خورشید بهره‌مند می‌شود، می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های عمیق‌تر همچون سایه‌های تاریک و تیره مثل قهوه‌ای، عنابی، زغالی، آبی سرمه‌ای و… استفاده کنید. این کاغذ دیواری‌ها فضا را دنج و دلپذیرتر جلوه می‌کنند، در حالی که کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های روشن و خنثی همچون سفید، کرم و طوسی روشن فضایی دلبازتر، بزرگ‌تر و روشن‌تر را برای شما فراهم می‌سازند.

  • کاغذ دیواری کد 10184 از آلبوم کربن2 با الگوهای راه راه، دیوارپوشی مدرن به رنگ سرمه‌ای است که طرح‌های راه راه عمودی آن، به طول بصری فضای مد نظر شما افزوده و آن را وسیع‌تر و سقف اتاق را بلندتر نشان می‌دهد.
کاغذ دیواری طرح راه راه سرمه‌ای کد ۱۰۱۸۴
کاغذ دیواری طرح راه راه سرمه‌ای کد ۱۰۱۸۴

 

 

کاغذ دیواری طرح جودون قرمز / عنابی کد ۱۰۳۲۱
کاغذ دیواری طرح جودون قرمز / عنابی کد ۱۰۳۲۱

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10171 از آلبوم کربن2، دیوارپوشی مدرن و خاکستری رنگ است که با بافت منحصر به فرد و الگوهای خاص جودون خود، جلوه‌ای بسیار شیک و لوکس را به فضای راهرو یا ورودی منزل شما خواهد بخشید.
کاغذ دیواری طرح جودون خاکستری کد ۱۰۱۷۱ مناسب راهرو و ورودی
کاغذ دیواری طرح جودون خاکستری کد ۱۰۱۷۱ مناسب راهرو و ورودی

کاغذ دیواری با طرح پتینه اکستریم والز

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10260 از آلبوم کربن 3، با طرح بافت گونه و سبک مدرن، یکی از جدیدترین و ترندترین کاغذ دیواری‌های موجود در بازار است که فضا را دلبازتر و بزرگ‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد.
کاغذ دیواری طرح بافت سفید کد ۱۰۲۶۰ مناسب راهرو و ورودی
کاغذ دیواری طرح بافت سفید کد ۱۰۲۶۰ مناسب راهرو و ورودی

استفاده از کاغذ دیواری طرح دار در راهرو یا ورودی خانه

اگر نمی‌خواهید با هر بار گذر از یک راهرو، از فضای‌ خسته‌کننده آن به ستوه بیایید و احساس بدی پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که کاغذ دیواری هایی طرح دار با الگوها و نقوشی جذاب و متمایز را انتخاب کنید. راهروها فضای زیادی برای قرار دادن اشیای دکوری ندارند و از این‌رو دست شما را تا حدی زیادی بسته نگه‌ می‌دارند، اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی حضور یک کاغذ دیواری خوش‌آب و رنگ را در فضای راهروی مورد نظر شما بگیرد. یک طرح جذاب و متفاوت می‌تواند حال‌ و هوای راهروی خسته‌کننده‌تان را کاملا عوض کرده و محیط آن‌ را بسیار زیباتر جلوه دهد. الگویی را انتخاب کنید که لحن و سبک کلی خانه شما را تعیین کند. کاغذ دیواری گلدار، داماسک، پتینه، شاخ و برگ، هندسی و… از بهترین پیشنهادات برای یک فضای ورودی و راهرو منزل محسوب می‌شوند.

نکته: به هنگام انتخاب الگوی مناسب کاغذ دیواری، به متراژ و اندازه فضای مد نظرتان توجه داشته باشید؛ یک کاغذ دیواری بسیار شلوغ با طرح‌های پیچیده، برای یک ورودیی یا راهرو کوچک، انتخاب مناسبی نمی‌باشد.

کاغذ دیواری اکستریم والز مناسب راه رو و ورودی

استفاده از کاغذ دیواری ساده و روشن در راهرو یا ورودی منزل

هر‌چقدر هم که راهروی موردنظر شما بزرگ و دلباز باشد، اگر برای کاغذ دیواری راهرو شجاعانه تصمیم‌گیری کنید، فضا خفه و دلگیر خواهد شد. راهرو جایی نیست که بتوان دیوارهای دو طرف آن را به دست یک رنگ تیره سپرد. معمولا راهروها منبع نور قوی ندارند و از آن‌جا که اصولا طویل و کشیده‌ هستند، احتمالا انتخاب کاغذ دیواری راهرو از میان رنگ‌های تیره به بدترین اشتباه شما بدل خواهد شد. سعی بر انتخاب کاغذ دیواری با یک پس‌زمینه روشن طرح‌های تیره‌تر داشته‌ باشید.

استفاده از کاغذ دیواری ساده و روشن یکی از گزینه های مناسب برای راهروهای تاریک است.
استفاده از کاغذ دیواری ساده و روشن یکی از گزینه های مناسب برای راهروهای تاریک است.

کاغذ دیواری راهرو سه بعدی

کاغذ دیواری‌های سه بعدی از جمله جالب‌ترین گزینه‌های دکوراسیون مدرن هستند. این کاغذ دیواری‌ها با این که سطح کاملا مسطحی دارند، طوری به نظر می‌رسند که انگار احجام فرورفته یا بیرون‌زده را به نمایش گذاشته‌اند. نگاه به این کاغذ دیواری‌ها اصلا خسته‌کننده نیست و این همان چیزی است که شما برای دکوراسیون راهروها نیاز دارید. با استفاده از یک کاغذ دیواری سه‌بعدی می‌توانید دیوارهای یکنواخت راهروی مورد‌نظر خود را بسیار متفاوت از آن‌چه هستند، به نمایش بگذارید.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون به سبک مدرن برای راهروها می تواند یک پیشنهاد جذاب باشد.
استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون به سبک مدرن برای راهروها می تواند یک پیشنهاد جذاب باشد.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *