کاغذ دیواری فروشگاه

طراحی دکوراسیون فروشگاه خیلی اهمیت دارد. این دکوراسیون فروشگاه است که شما را ناخودآگاه به سمت فضای داخل آن می‌کشاند و به کنجکاوی در میان قسمت‌های مختلف مشغول می‌کند. حتی فروشگاه‌های کوچک که شاید چندان شناخته‌ شده نباشند، می‌توانند با طراحی دکوراسیون حرفه‌ای و جذاب، نظر رهگذران را جلب‌ کرده و آن‌ها را به داخل بکشانند. کاغذ دیواری فروشگاه از جمله مواردی است که می‌تواند فضای داخل مغازه شما را برای مخاطبان جذاب کند.

کاغذ دیواری فروشگاه
فروشگاه نان و شیرینی با به کار بردن کاغذ دیواری کرم با طرح ساده یا داماسک می‌توانند فضای خود را جذاب‌تر کنند.

تاثیر کاغذ دیواری بر موفقیت دکوراسیون فروشگاه

یکی از عوامل تاثیر‌گذار در طراحی موفق دکوراسیون فروشگاه، انتخاب صحیح کاغذدیواری است. این‌که چه نوع کاغذدیواری برای شکل‌ دادن به یک فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، روی جذابیت فضای داخلی آن تاثیر مستقیم می‌گذارد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک فروشگاه جذاب با فضای دعوت‌کننده طراحی کنید، باید انتخاب و اجرای کاغذ دیواری را به‌ عنوان یکی از مراحل مهم پایان‌کار در نظر داشته‌ باشید و آن را به‌ دقت انجام دهید.

البته قانون خاصی برای انتخاب کاغذدیواری فروشگاه وجود ندارد. انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای هر فروشگاهی باتوجه به کاربری و طراحی داخلی آن صورت می‌گیرد. در واقع، باید متناسب با خصوصیات فروشگاه و عناصر تشکیل‌دهنده دکوراسیون آن باشد تا ترکیب خوبی ایجاد کند.

کاغذ دیواری برای مغازه فروش کفش
استفاده از یک پوستر متناسب با صنف کاری می‌تواند یک فضای هیجان‌انگیز را ایجاد کند.

کاغذ دیواری طلا فروشی

در تصویر زیر یک طلا فروشی را می‌بینید که طراحی دکوراسیون آن با استفاده از کاغذ دیواری صورت گرفته‌ است. نکته‌ای که در رابطه با انتخاب این کاغذ دیواری دیده‌ می‌شود، این است که در عین داشتن زیبایی و ظرافت، به‌هیچ‌وجه شلوغ نیست، چرا که در چنین فروشگاهی باید تمام توجه مشتری به جواهرات معطوف شود و در نتیجه، استفاده از طرح‌های شلوغ که حواس مشتری را پرت می‌کنند، نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ کاغذ دیواری نیز با تم گرم نورپردازی فضا در تناسب است.

کاغذ دیواری طلافروشی
برای مغازه‌های طلافروشی می‌توانید از کاغذ دیواری‌های طلایی و لوکس استفاده کنید.

کاغذ دیواری برای فروشگاه مزون عروس

تصویر بعدی دکوراسیون یک مزون لباس را نشان می‌دهد. دکوراسیون این فضا تم لوکس دارد و عناصر به کار رفته در آن هم از چنین خصوصیتی برخوردارند. کاغذ دیواری دیوارهای این مزون، دارای طرح‌های هندسی پیوسته‌ است.

کاغذ دیواری فضای فروشگاه لباس عروس
برای مزون‌های عروس و لباس می‌توانید از کاغذ دیواری‌های گلدار و رنگ‌های مناسب با سبک فروشگاه استفاده کنید.

نکته‌ای که در تصویر می‌بینید، تناسب رنگ‌ها در کاغذدیواری با قاب آینه‌ها، کف‌پوش و مبل است. در همه این عناصر از دو رنگ قهوه‌ای و کرم استفاده شده که ترکیب لوکس و بی‌نظیری به مزون داده‌اند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *