کاغذ دیواری فست فود و رستوران

طراحی شیک دکوراسیون رستوران‌ها و فست فودها یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتری است؛ فضای داخلی یک رستوران، نه تنها باید به احساس راحتی و آسایش مشتریان توجه داشته باشد، بلکه باید به گونه‌ای طراحی شود که تجربه‌ای بی نظیر، ماندگار و به یاد ماندنی را برای آنان فراهم آورد. یکی از مولفه‌های اساسی و تاثیرگذار در طراحی این فضاها، انتخاب کاغذ دیواری مناسب است. کاغذ دیواری می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو، جذابیت و شخصیتی متمایز را به فضا ببخشد. با توجه به رقابت شدید در صنعت رستوران داری، یک طراحی داخلی شیک،  خلاقانه و منحصر به فرد می‌تواند نقطه تمایز یک رستوران با دیگر رقبای خود باشد. کاغذ دیواری فست فود و رستوران باید با دقت انتخاب شود تا همزمان با ایجاد فضایی دلنشین و مدرن، شخصیت و سبک خاص کلی رستوران را بیان کند. از طرح‌های شاد و زنده گرفته تا الگوهای مدرن و مینیمالیستی، هر کدام از این انتخاب‌ها می‌توانند تاثیر عمیقی بر احساسات و تجربیات مشتری بگذارند.

 

کاغذ دیواری فست فود و رستوران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • کاغذ دیواری فست فود و رستوران، علاوه بر زیبایی شناسی باید کارایی و دوام بسیار بالایی داشته باشد، به همین جهت توجه به جنس کاغذ دیواری بسیار مهم است. کاغذ دیواری وینیل PVC، یکی از با کیفیت‌ترین کاغذ دیواری‌های موجود در بازار است که با استفاده از فناوری‌های نوین طراحی شده و در برابر عواملی همچون خیسی و رطوبت، الکتریسته و آتش سوزی، لکه‌ها و خط و خراش و سایر آسیب‌ها مقاوم است و به راحتی از تمام کثیفی‌ها پاک می‌شود.
  • در محیط های پر رفت و آمدی مانند فست فودها، انتخاب یک کاغذ دیواری مقاوم در برابر لکه‌ها، چربی‌ها، آسیب‌ها، رطوبت و… بسیار حائز اهمیت است. همچنین انتخاب رنگ و الگوهای مناسب کاغذ دیواری می‌تواند به ایجاد یک جو مطلوب کمک کرده و مشتریان را به ماندن بیشتر در فضای رستوران ترغیب کند.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

کاغذ دیواری با طرح پتینه اکستریم والز

تاثیر استفاده از کاغذ دیواری در فضای رستوران‌ها و فست فودها

  • کاغذ دیواری‌ فست فود و رستوران با تنوع فراوان خود در طرح، نقوش و الگوهای بسیار جذاب و متفاوت، فضایی دلنشین و مشتری پسند را در این فضاها ایجاد کرده و تمایل افراد را به ماندن و وقت گذرانی بیشتر در رستوران افزایش می‌دهد.
  • کاغذ دیواری‌ها با ایجاد دکوراسیونی زیبا و متناسب با سبک و تم رستوران، احساسی مثبت و خوشایند را در مشتری ایجاد می‌کنند که این، حس تمایل آن‌ها را برای سفارش بیشتر افزایش می‌دهد.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

 

مناسب ترین طرح های کاغذ دیواری برای فست فودها و رستوران ها

  • کاغذ دیواری با طرح آجری: یکی از جذاب‌ترین دیوارهای تاکیدی در رستوران ها یا فست فودها ، دیوارهای آجری هستند.‌ دیوارهای آجری در رستوران هم در طراحی‌ داخلی به سبک‌ صنعتی و هم در سبک‌ روستیک بکار می‌روند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از کاغذ دیواری طرح آجری دیوارهای رستوران خود را طبیعی و شیک جلوه دهید.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

 

  • کاغذ دیواری با طرح نوشته: مدل کاغذ دیواری با طرح نوشته یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری رستوران است. این طرح‌ها یک حس بین‌المللی، شیک و امروزی به کافه شما می‌دهد که طرفداران فضاهای مدرن و صمیمی‌ را جذب می‌کند.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

 

 

  • کاغذ دیواری با طرح گل و گیاه به سبک هاوایی: مد جدیدی که امروزه همه‌جا به چشم می‌خورد، طرح‌های گل و برگ است که به سبک بوتانیکال، فضای داخلی دیزاین می‌شود. در این سبک از گل و گیاه طبیعی و تم‌های رنگی سبز و چوب استفاده می‌شود. میان شلوغی‌ها و سردرگمی‌هایی، که زندگی تک تک ما را در این شهرهای شلوغ احاطه کرده است، فضای آرامش‌بخشی که این رستوران ها به ما هدیه می‌دهند غنيمت هستند. کاغذ دیواری طرح برگ با دکوراسیون شما می‌تواند هماهنگی جالبی باشد و به مشتریان حس نشاطی بدهد.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

 

 

  • کاغذ دیواری با طرح گیاهان استوایی و طبیعت: سرزندگی و طراوت کافه و رستوران یکی از عواملی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در حال و هوای شاد و پرنشاط این فضاها داشته باشد، ایجاد یک تم طبیعی و رنگارنگ با استفاده از عناصر طبیعی همچون میز و صندلی‌های چوبی و کاغذ دیواری‌هایی با طرح گیاهان استوایی، پیشنهادی جذاب و شگفت انگیز در طراحی داخلی رستوران‌ها است.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

کاغذ دیواری با طرح داماسک اکستریم والز

  • کاغذ دیواری با طرح هندسی: مدل‌های کاغذ دیواری هندسی برای رستوران یا فست فود نیز برای طراحی داخلی فضاهای مینیمال و مدرن عالی هستند. می‌توانید حتی طرح‌های هندسی را در سقف و ستون‌های داخلی، اگر در فضای رستوران و فست فود آنها را دارید، استفاده کنید. کاغذ دیواری هندسی در کنار المان‌های هندسی همچون میز و صندلی‌هایی لوزی یا مربع شکل، می‌توانند سبکی مدرن و خاصی به فضا ببخشد.

کاغذ دیواری فست فود و رستوران

به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *