راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران

جذب مشتری و ترغیب آنها به سفارش بیشتر، آرزوی هر صاحب فست فود یا رستورانی است. در این میان، دکوراسیون و طراحی داخلی نقشی غیرقابل انکار در افزایش فروش و رضایت مشتری ایفا می‌کند. هرچه مشتری‌ها تمایل داشته باشند که زمان بیشتری را در فست فود و رستوران صرف کنند، احتمال تعداد سفارش حین صحبت و وقت گذارندن در فضای رستوران‌ها بالاتر می‌رود. در ضمن شلوغ بودن و پر رفت‌و‌آمد بودن فضاهایی مانند رستوران و فست فود همیشه برای فردی که اولین‌بار قصد تجربه کردن آنجا را داشته باشد به این معنی است که کیفیت غذا و پذیرایی فست فود یا رستوران حتما قابل‌قبول است. در این مقاله راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران را برای شما گردآوری کرده ایم تا بهترین طراحی و انتخاب را برای محیط فست فود یا رستوران خود داشته باشید.

تاثیر دکوراسیون بر تمایل به سفارش بیشتر:

  • افزایش زمان حضور: فضایی دلنشین و مشتری‌پسند، تمایل افراد را به ماندن و وقت‌گذرانی بیشتر در رستوران یا فست فود افزایش می‌دهد. این امر فرصتی برای صحبت و معاشرت و در نتیجه سفارش بیشتر را فراهم می‌کند.
  • احساس مثبت: دکوراسیونی زیبا و متناسب با تم و نوع رستوران، حس مثبت و خوشایندی را در مشتری ایجاد می‌کند که این حس به تمایل بیشتر برای سفارش غذا و نوشیدنی منجر می‌شود.
راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
دکوراسیون و کاغذ دیواری‌های شلوغ و شارپ می‌توانند برای مشتریان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

هرچه مشتری‌ها تمایل داشته باشند که زمان بیشتری را در فست فود و رستوران صرف کنند، احتمال تعداد سفارش حین صحبت و وقت گذارندن در فضای رستوران‌ها بالاتر می‌رود. در ضمن شلوغ بودن و پر رفت‌و‌آمد بودن فضاهایی مانند رستوران و فست فود همیشه برای فردی که اولین‌بار قصد تجربه کردن آنجا را داشته باشد به این معنی است که کیفیت غذا و پذیرایی فست فود یا رستوران حتما قابل‌قبول است.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
شما می‌توانید یک فضای مینیمال و کلاسیک را با میز و صندلی‌های چوبی و ظریف برای فست فود خود ایجاد کنید.

طراحی داخلی فست فود و رستوران 

طراحی داخلی فست فود و رستوران بسیار پرچالش بوده و نیازمند خلاقیت بیشتری است. به همین دلیل هم طراحی داخلی یک فست فود و یا رستوران نسبتا هزینه بالاتری دارد. یک طراح داخلی رستوران سعی می‌کند راه‌های جدید و ایده‌های خلاق را برای ایجاد فضایی دل‌پذیر، پیدا کند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
دکوراسیون‌هایی با رنگ شارپ زرد و کاغذ دیواری فانتزی آبی و سبز با شاخ و برگی ظریف باعث فضایی شاد در رستوران می‌شود.

یکی از راه‌های ساده‌ که شما را بعنوان یک طراح داخلی به هدفتان می‌رساند، استفاده از کاغذ دیواری است. طرح‌های کاغذ دیواری امروزه آنقدر متنوع‌ شده که برای هر فضا و هر کاربردی، انتخابی عالی را برای شما آماده کرده‌اند. بنظر می‌آید که فست فود و رستوران بخاطر اینکه باید جذاب باشند بطور ذاتی خود، پذیرای کاغذ دیواری‌ها هستند. کاغذ دیواری‌ها بدلیل داشتن طرح و رنگ متنوع، می‌توانند زیبایی خاصی را برای فست فود یا رستوران ایجاد کنند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
کاغذ دیواری‌های گلدار با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در فست فود و رستوران می‌توانند فضای کلاسیک و جالبی را ایجاد کنند.

تک دیوار آجری برای دکوراسیون رستوران یا فست فود 

یکی از جذاب‌ترین دیوارهای تاکیدی در رستوران ها یا فست فود ها ، دیوارهای آجری هستند. تک‌ دیوار آجری در رستوران هم در طراحی‌ داخلی به سبک‌ صنعتی و هم در سبک‌ روستیک و سایر سبک‌ها یکی از پرطرفدارترین‌ها هستند. با طرح دیوار آجری شما به سادگی و هزینه کم می‌توانید پشت دیوار پیشخوان رستوران را شیک کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
می‌توانید برای فضای رستوران خود از ترکیب آجر و کاغذ دیواری و حتی رنگ استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح نوشته

مدل کاغذ دیواری طرح نوشته یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری رستوران است. این طرح‌ها یک حس بین‌المللی، شیک و امروزی به کافه شما می‌دهد که طرفداران فضاهای مدرن و صمیمی‌ را جذب می‌کند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
کاغذ دیواری‌های طرح نوشته همواره طرفداران زیادی دارد و می‌توانند برای محیط فست فوداستفاده شوند.

کاغذ دیواری هندسی

مدل‌های کاغذ دیواری هندسی برای رستوران یا فست فود نیز برای طراحی داخلی فضاهای مینیمال و مدرن عالی هستند. می‌توانید حتی طرح‌های هندسی را در سقف و ستون‌های داخلی، اگر در فضای رستوران و فست فود  آنها را دارید، استفاده کنید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
کاغذ دیواری هندسی و المان‌های هندسی می‌توانند سبکی مدرن و خاصی به فضا ببخشد.

کاغذ دیواری‌های گل دار

مد جدیدی که امروزه همه‌جا به چشم می‌خورد، طرح‌های گل و برگ است که به سبک بوتانیکال، فضای داخلی دیزاین می‌شود. در این سبک از گل و گیاه طبیعی و تم‌های رنگی سبز و چوب استفاده می‌شود. میان شلوغی‌ها و سردرگمی‌هایی، که زندگی تک تک ما را در این شهرهای شلوغ احاطه کرده است، فضای آرامش‌بخشی که این رستوران ها  به ما هدیه می‌دهند غنيمت هستند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
کاغذ دیواری طرح برگ با دکوراسیون شما می‌تواند هماهنگی جالبی باشد و به مشتریان حس نشاطی بدهد.

انواع پوستر و کاغذ دیواری برای دکوراسیون فست فود و رستوران انتخاب عالی هستند. چرا که طرح‌های جذاب با کیفیت چاپی بالا، متناسب با سالن‌های بزرگ هم طراحی می‌شوند.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
کاغذ دیواری طرح گل و گیاه می‌تواند یک سبک هاوایی و جذابی به رستوران یا فست فود شما ببخشد.

کاغذ دیواری رستوران و فست فود 

هدف اصلی در طراحی فضاهای تجاری و البته در نوع رستوران و فست فود که از دسته طراحی داخلی فضاهای پذیرایی می‌باشد این است که مراجعه‌کننده مدت زمان بیشتری در رستوران بماند. کاغذ دیواری رستوران یکی از مسائلی است که می‌تواند به این طراحی کمک کند. بنابراین شما به کمک یک کاغذ دیواری زیبا می‌توانید هم به فضا جلوه خوبی بدهید و هم مشتریان‌تان را از نظر حس خوب فضا، راضی نگه دارید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری فست فود و رستوران
با استفاده از کاغذ دیواری‌های شارپ و رنگی برای رستوران خود فضایی با نشاطی ایجاد کنید.
به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *