کاغذ دیواری مهدکودک

نقش طراحی داخلی فضای کودک بر هیچ‌کس پوشیده نیست و نمی‌توان آن را انکار کرد. فضای کودک می‌تواند شامل: اتاق کودک و یا مهدکودک باشد. مهدکودک فضایی است که کودک ساعت‌های طولانی از روز را در آنجا سپری می‌کند، به همین دلیل اهمیت‌ بالایی از نظر ویژگی‌های بصری‌ و‌ ظاهری دارد. چراکه تاثیر رنگ و اشکال بر رشد ذهن و خلاقیت‌ کودک در محیط‌های بازی و پرورش کودک مدت‌هاست که به اثبات رسیده‌ است. کاغذ دیواری مهدکودک می‌تواند به رنگ و روی فضا کمک شایانی کرده و فضا را برای کودکان دلپذیر کند.

کاغذ دیواری مهدکودک
شما می‌توانید برای فضای مهد کودک از کاغذ دیواری‌های آبرنگی جذاب و شاد استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون با کاغذ دیواری مهدکودک

تغییر دکوراسیون مهدکودک همیشه لازم نیست با هزینه بالایی اتفاق بیفتد. طراحی فضاهایی مانند مهدکودک که همواره در معرض آسیب و تغییر توسط کودک است می‌تواند از طریق راه‌های ساده‌تری نیز به نتیجه برسد. کاغذ دیواری‌ها فراتر از آنچه که تصور می‌شود می‌توانند در طراحی داخلی فضای مهدکودک موثر باشند. کاغذ دیواری مهدکودک تاثیر فوق‌العاده مثبت و انرژی‌بخشی در فضای داخلی دارد.

کاغذ دیواری مهدکودک
کاغذ دیواری طرح بالن و پرنده می‌تواند ایده‌ی جذاب و خوبی برای دکوراسیون مهد کودک باشد.

استانداردهای کاغذ دیواری مهدکودک

امروزه باتوجه به تکنولوژی‌های جدید در تولید و ارائه کاغذ دیواری انواع مدل‌های کاغذ دیواری مهدکودک که دارای استانداردهای مطابق با سلامت کودک است عرضه می‌شود. این کاغذ دیواری‌ها در عین حال که قابل شستشو هستند، دارای طرح‌های بی‌نظیری مطابق با روحیه و سلیقه کودکان است. انواع طرح‌های کارتونی و شخصیت‌های محبوب کودکان نیز به صورت پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری پوستری عرضه می‌شود. این کاغذها به صورت چند تکه از یک طرح بزرگ کنار هم، بر روی دیوار قرار می‌گیرند.

کاغذ دیواری مهدکودک
برای استفاده از کاغذدیواری در مهد کودک و اتاق کودکان حتما از کاغذ دیواری‌های پی‌وی‌سی که قابل شستشو هستند استفاده کنید.

کاغذ دیواری‌های مخصوص مهد کودک

کاغذ دیواری‌های مهدکودک می‌توانند جایگزین خوبی برای نقاشی دیوار باشند. چرا که به سادگی نصب می‌شوند و هم اینکه اگر نگران تعطیلی چند روزه مهدکودک هستید از لحاظ بوی آزار‌دهنده برای کودکان نیاز به تعطیلی مهدکودک ندارید. کاغذ دیواری طرح کودک در طرح‌های‌ متنوع و حتی مدل کاغذ دیواری آموزشی کودک که شامل حروف‌ الفبا، اشکال‌ هندسی می‌باشد در بازار موجود است. این کاغذ دیواری‌ها در رنگ‌های مختلف چاپ شده‌اند. تا بتوانند با دکوراسیون مهدکودک‌های مختلف از اتاق کودک نوزاد تا نوپا و خردسال هماهنگ شود.

kindergarten wallpaper6
استفاده از اشیاه شارپ و رنگی و یک پوستر نقشه‌ی جهان می‌توانند برای کودکان احساس شور و نشاط زیادی ببخشد.

کدام طرح‌ها برای مهدکودک مناسب‌اند؟

اشکال و طرح‌های کاغذ دیواری کودک بسیار شاد و هیجان‌انگیز هستند و باعث تقویت هوش و خیال‌پردازی کودک می‌شود. می‌توان برای اتاق خواب کودک نوزاد از طرح‌های آرامش‌بخش ملایم به رنگ آبی با طرح ابر و آسمان استفاده نمود.

کاغذ دیواری مهدکودک
رنگ آبی و سفید از رنگ‌هایی ست که همیشه احساس آرامش را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می‌کند.

در هر حال طرح‌های بی‌نظیر کاغذ دیواری کودک و پوستر دیواری کودک آنقدر متنوع است، که می‌تواند شما را برای تغییر دکوراسیون و یا طراحی داخلی مهدکودک ترغیب کند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *