29

دکوراسیون داخلی منزل شامل سبک های مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، مینیمال و … است؛ که هرکدام از آن ها ویژگی های مخصوص خود را دارند. در میان سبک های مختلف، سبک مینیمال در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. مینیمال را زیر مجموعه سبک مدرن نیز می توان نام برد. اصلی ترین ویژگی دکوراسیون مینیمال، سادگی و استفاده از رنگ های خنثی مثل سفید و طوسی است. در این مطلب از اکستریم والز، قصد داریم شیک ترین مدل های مبلمان مینیمال را معرفی کنیم. پس اگر به دکوراسیون مینیمال و ساده علاقه دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی مبلمان با سبک مینیمال چیست؟

اگر قصد دارید برای پذیرایی خود مبلمان مینیمال تهیه کنید، بهتر است پیش از خرید به ویژگی های آن و تناسب بین این سبک با سایر لوازم موجود در منزل خود توجه کنید. اصلی ترین ویژگی های مبلمان مینیمال شامل موارد زیر می شوند:

  • طراحی ساده و عدم استفاده از ظاهر تجملاتی، اصلی ترین ویژگی مبلمان مینیمال است.
  • مبلمان مینیمال دارای رنگ های خنثی مثل سفید، کرم ، طوسی، بژ و … بوده و از رنگ های تند در آن ها استفاده نمی شود.
  • این سبک از مبلمان، خطوط هندسی ساده ای دارند و برای خانه هایی با سبک ساده و مدرن مناسب هستند.
  • مبلمان با سبک مینیمال جمع و جور هستند و فضای زیادی را در پذیرایی شما اِشغال نمی کنند.
  • کوسن هایی که با سبک مینیمال تناسب دارند، کاملا ساده بوده و طرح و رنگ پر زرق و برقی ندارند.

اصلی ترین ویژگی مبلمان با سبک مینیمال چیست؟

اصلی ترین ویژگی مبلمان با سبک مینیمال چیست؟

کاغذ دیواری پذیرایی

از مبلمان با سبک مینیمال در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

مبلمان مینیمال به دلیل طراحی ساده و امروزی، با فضاهای مختلفی تناسب دارد. به عنوان مثال در دفتر کار، منزل، رستوران و … می توانید از این سبک مبلمان استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که اگر سایر لوازم دکوری که در خانه یا محل کار خود استفاده می کنید، کلاسیک و تجملاتی است، مبلمان مینیمال انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. اما اگر فضای پذیرایی یا محل کار شما ساده است، مبلمان مینیمال به خوبی با دکوراسیون شما تناسب خواهد داشت.

از مبلمان با سبک مینیمال در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

از مبلمان با سبک مینیمال در چه فضاهایی می توان استفاده کرد؟

 

۲ مدل از زیباترین مدل های مبلمان مینیمال

اگر قصد دارید با مبلمان مینیمال، فضایی جذاب و امروزی را در پذیرایی خود ایجاد کنید، بهتر است در ابتدا با دو مدل اصلی این مبلمان و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در ادامه به بررسی انواع مبلمان مینیمال می پردازیم.

  • مبلمان ال مینیمال

مبلمان ال یکی از مدل های مبلمان با سبک مینیمال است؛ که به دلیل نوع طراحی آن، انتخاب بسیار مناسبی برای خانه های کوچک به شمار می رود. این سبک مبلمان که ساختاری شبیه به حرف L در انگلیسی دارد، با وجود جمع و جور بودن، فضای مناسبی را برای نشستن فراهم می کند. مبلمان ال مینیمالستی دارای پایه های چوبی و فلزی بوده و از پارچه هایی با طراحی ساده ساخته می شوند.

 

مبلمان ال مینیمال

 مبلمان ال مینیمال

  • مبلمان راحتی مینیمال

مبلمان راحتی با سبک مینیمال، فضایی کاملا آرام و دنج را در پذیرایی شما ایجاد می کند. این نوع مبلمان وزن کمی دارد و برای جا به جایی آن دردسر زیادی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های مبلمان مینیمال به ست شدن آسان آن با سایر لوازم  موجود در پذیرایی می توان اشاره کرد. همچنین مبل های مینیمال از کیفیت بالایی برخوردارند؛ و نوع دسته ها و ساختار آن ها نیز کاملا استاندارد است.

 

مبلمان راحتی مینیمال

 

پیش از خرید مبلمان با سبک مینیمال به چند نکته مهم توجه کنید

قبل از آنکه سراغ مبلمان مینیمال بروید، حتما چند نکته مهم را در نظر بگیرید. در ادامه به این نکات اشاره شده است.

  • رنگ مبلمان مینیمال شما باید با سایر رنگ های موجود در پذیرایی تناسب داشته باشد. سفید یکی از بهترین رنگ های مبلمان مینیمال است؛ که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود.
  • تعداد نفرات و اندازه مبلمان را بر اساس متراژ پذیرایی خود انتخاب کنید.
  • به جای کوسن های پر زرق و برق، کوسن هایی با رنگ و سبک ساده تهیه کنید.
  • با انتخاب جلو مبلی مینیمال، در دکوراسیون پذیرایی خود هارمونی و تناسب ایجاد کنید.
  • در صورتی که مبلمان قدیمی شما ساختاری ساده دارد، با تعویض پارچه و خرید جلو مبلی مناسب، می توانید دکوراسیون مینیمال را در خانه خود پیاده کنید.

 

پیش از خرید مبلمان با سبک مینیمال به چند نکته مهم توجه کنید

پیش از خرید مبلمان با سبک مینیمال به چند نکته مهم توجه کنید

کاغذ دیواری پتینه

 

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با مبلمان مینیمال

در خانه های با دکوراسیون مدرن و مینیمال، استفاده از کاغذ دیواری جایگاه ویژه ای دارد. اکستریم والز یکی از معتبرترین برندهای وارد کننده کاغذ دیواری است؛ که انواع کاغذهای مینیمال و مدرن را روانه بازار می کند. اگر می خواهید علاوه بر مبلمان، از کاغذ دیواری با سبک مینیمال نیز برای پذیرایی خود استفاده کنید، آلبوم H2O یکی از زیباترین آلبوم های این برند است؛ که انواع کاغذ دیواری مینیمال به سراسر ایران عرضه می کند.

 

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با مبلمان مینیمال

انتخاب کاغذ دیواری متناسب با مبلمان مینیمال

سخن پایانی

مبلمان یکی از اِلمان های اصلی در خانه با سبک مینیمال است؛ که انتخاب درست آن، زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند. در این مقاله اصلی ترین ویژگی های این مدل مبلمان و نحوه ست کردن آن با سایر لوازم پذیرایی را مورد بررسی قرار دادیم. پیش از خرید مبلمان مینیمال برای خانه یا محل کار، حتما به نکات ذکر شده توجه کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *