ژورنال دکوراسیون داخلی

اگر شما هم به موضوعات حوزه معماری و دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مشاهده ژورنال دکوراسیون داخلی ایده‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین ژورنال های معتبر دکوراسیون داخلی کدامند؟ آیا ژورنال معماری موجود در بازار فارسی زبان است یا همه آن‌ها به زبان اصلی موجودند؟ در ادامه قصد داریم به شما بهترین ژورنال‌های دکوراسیون داخلی را معرفی کنیم.

معرفی بهترین ژورنال‌های بین‌المللی

 

معرفی بهترین ژورنال‌های بین‌المللی؛ بهترین مجله دکوراسیون خارجی

شما با خرید مجله‌های خارجی حوزه دکوراسیون داخلی و معماری می‌توانید ایده‌های فوق‌العاده‌ای را برای چیدمان و همچنین تغییر دکوراسیون داخلی منزل بگیرید.

به عنوان مثال در ژورنال معماری طرح‌های مختلفی از کاغذ دیواری را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای پوشش دیوارهای منزل استفاده کنید. با انتخاب یک طرح و ایده می‌توانید سریعا به وبسایت کاغذ دیواری اکستریم والز مراجعه نمایید و همان طرح یا شبیه آن را از آلبوم اکستریم پیدا و خریداری کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

در ادامه به شما بهترین ژورنال‌های بین‌المللی و معروف را معرفی کردیم که با خرید هر یک کلی ایده معماری و دکوراسیون داخلی منزل می‌توانید مشاهده و پیاده‌سازی کنید. با خرید این مجلات از مدها غافل نخواهید شد.

مجله Traditional Home

 

مجله Traditional Home؛ معروف‌ترین مجله دکوراسیون خارجی

Traditional Home یکی از بهترین و معروف‌ترین مجله‌های حوزه معماری و دکوراسیون داخلی است. چاپ و تهیه مجله Traditional Home در اختیار یک شرکت آمریکایی است. این مجله در هر سال 8 بار چاپ و توزیع می‌شود.

نزدیک به 4.5 میلیون نفر در کل جهان مخاطب مجله Tranditional هستند و آن را مطالعه می‌کنند. در این مجله ایده‌های عالی و فوق‌العاده زیادی را در زمینه دکوراسیون داخلی می‌توانید مشاهده کنید. برند های کاغذ دیواری و همچنین سایر برندهای مبلمان و موارد دیگر را در این مجله می‌توانید مطالعه کنید.

مجله دکوراسیون  House Beautiful

 

مجله دکوراسیون  House Beautiful، مجله موفق در زمینه دکوراسیون داخلی

Home Beautiful یک ژورنال دکوراسیون داخلی است که در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون بسیار موفق عمل کرده و اولین بار در سال 1896 منتشر شد.

بیشترین تمرکز این مجله بر هنرهای بومی بوده و علاقمندان به حوزه هنرهای بومی و همچنین سبک دکوراسیون داخلی مدرن و متفاوت می‌توانند مخاطب این مجله باشند.

مجله Veranda

 

مجله Veranda ؛ تمرکز بر چیدمان و طراحی منزل

مجله Veranda یک مجله دکوراسیون داخلی بین‌المللی است که در زمینه طراحی داخلی ساختمان فعالیت می‌کند. مجله خارجی Veranda یک ژورنال دکوراسیون داخلی بسیار پُرمخاطب است که در سال 2019 چهل و هفت هزار عدد از این مجله به چاپ رسید.

دفتر اصلی مجله Veranda در شهر نیویورک واقع شده بود اما در سال 2018 از آنجا به بیرمنگام در ایالت آلاباما کوچ کرد. در این ژورنال دکوراسیون داخلی می‌توانید درباره نحوه چیدمان عناصر مختلف در منزل، ایده‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید.

مجله دکوراسیون  Elle Decor

 

مجله دکوراسیون  Elle Decor؛ تمرکز اصلی مجله دکوراسیون داخلی است!

Elle Decor یکی دیگر از ژورنال‌‌های معروف دکوراسیون داخلی است که در آمریکا چاپ می‌شود. تمرکز اصلی این مجله روی دکوراسیون خانه استوار است. مجله Elle Decor فعالیت اصلی خود را در سال 1989 آغاز نمود.

این شرکت در سال 2011 توسط شرکت Filipacchi Medias Hachette خریداری شد و دفتر جدید آن در شهر نیویورک ساخته شد.

مجله  Architectural Digest

 

مجله  Architectural Digest

Architectural Digest یک ماهانه موفق در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری است. مطالعه ماهنامه Architectural Digest را به همه تازه واردین حوزه معماری توصیه و پیشنهاد می‌کنیم. ماهنامه Architectural Digest در سال 1920 با محوریت پایه طراحی داخلی و محوطه‌سازی فعالیتش را آغاز نمود.

ماهنامه Architectural Digest در سه سطح بین‌الملل تولید و منتشر می‌شود و در کشورهای اروپایی نظیر فرانسه، آلمان، چین، روسیه، اسپانیا، مکزیک و آمریکای لاتین منتشر و به فروش می‌رسد. در این ماهنامه هر ساله لیستی از تاثیرگذارترین معماران داخلی را می‌توانید مشاهده کنید. به همین منظور این بخش برای معماران و طراحان این حوزه بسیار جذاب و خواندنی است.

مجله Dwell

 

مجله Dwell؛ متمرکز بر تکنولوژی

Dwell یک ژورنال دکوراسیون داخلی مبتنی بر تکنولوژی است. این ژورنال معماری به یک برند طراحی و تکنولوژی تبدیل شده و شروع فعالیتش را از سال 2000 آغاز کرده است.

مجله دکوراسیون داخلی Dwell در ابتدای فعالیت خود هر دو ماه یکبار مجلات را منتشر و به بازار عرضه می‌کرد. مجله Dwell بین طراحان ارتباط برقرار می‌کند و یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان حوزه دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

معرفی بهترین ژورنال‌های ایرانی

 

معرفی بهترین ژورنال‌های ایرانی؛ بهترین مجله دکوراسیون داخلی

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند ژورنال دکوراسیون داخلی تنها به کشورهای خارجی تعلق دارد، تعداد مجلات حوزه معماری در ایران کم نیستند. برخی از بهترین و معروف‌ترین مجلات داخلی را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم:

مجله دکوراسیون دکونیوز

 

مجله دکوراسیون دکونیوز؛ مجله الهام‌بخش در زمینه دکوراسیون داخلی

مجله دکوراسیون دکونیوز یک ژورنال دکوراسیون داخلی است که خوانندگان بسیار زیادی دارد. دکونیوز جزو مجلات پرطرفدار ایرانی بوده و انواع سبک‌های طراحی را در مجله دکونیوز می‌توانید مطالعه کنید.

در این مجله شما انواع برندهای دیوارپوش، کفپوش و سایر ملزومات را مشاهده می‌کنید و ایده‌های فراوانی می‌گیرید. مجله دکونیوز طرح‌های بسیار زیاد و جالبی را برای فضای نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، پذیرایی و آشپزخانه ارائه کرده که افراد از هریک ایده‌های فراوانی می‌توانند بگیرند.

سایت چیدانه

 

سایت چیدانه؛ یک مجله آنلاین در حوزه دکوراسیون داخلی

از دیگر مجلات اینترنتی حوزه دکوراسیون داخلی، سایت چیدانه است. در این وبسایت می‌توانید اطلاعات مفید و مهمی را درباره طرح‌های دکوراسیون داخلی و همچنین معماری روز دنیا مطالعه کنید.

علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر درباره حوزه‌های طراحی داخلی می‌توانید در سایت چیدانه آموزش‌های مختلفی را مشاهده کنید. در حقیقت یک تیر و دو نشان است.

مجله اینترنتی دکوراسیون کلاس

 

مجله اینترنتی دکوراسیون کلاس؛ decorationclass.com

در سایت دکوراسیون کلاس شما می‌توانید مقالات متنوع و مختلفی را مطالعه کنید. علاوه بر مقالات، وبسایت دکوراسیون کلاس، فیلم‌های جذابی را در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی به مخاطبین نشان می‌دهد که بسیار آموزنده است.

این ویدیوها نماهای خارجی و نورپردازی‌های داخلی و خارجی را به مخاطبین نشان می‌دهد تا آنها نیز بتوانند از آنها ایده بگیرند. دکوراسیون کلاس یک مجله اینترنتی آموزش‌محور در زمینه دکوراسیون داخلی منزل است که دوره‌های رایگان بسیاری را به افراد ارائه می‌کند.

بیوتی هوم

 

بیوتی هوم؛ مجله دکوراسیون داخلی ایرانی

بیوتی هوم یک مجله دکوراسیون داخلی ایرانی است که علاقه‌مندان بسیاری در حوزه معماری، بیوتی هوم را هر روز مطالعه می‌کنند. بیوتی هوم برای آشنایی با لوازم و تجهیزات آشپزخانه اطلاعات مفیدی را به کاربران ارائه می‌کند.

معرفی بهترین ژورنال دکوراسیون داخلی

 

معرفی بهترین ژورنال دکوراسیون داخلی و خرید کاغذ دیواری مناسب دیوارها را با اکستریم والز تجربه کنید

ژورنال دکوراسیون داخلی به طراحان و افراد کمک می‌کند تا بتوانند برای چیدمان یا تغییر دکوراسیون داخلی منزل ایده‌های جذابی بگیرند. مجلات داخلی و خارجی در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری در یک زمینه مشخص متمرکزند. بنابراین شما براساس نیاز خود می‌توانید آنها را خریداری کنید.

شما با مشاهده ژورنال‌های معماری می‌توانید برای دیوارپوش‌ها و کفپوش‌های منزل خود ایده‌های جالبی را در نظر بگیرید. پس از مشاهده کاغذ دیواری‌های موجود درون ژورنال‌ها می‌توانید به وبسایت اکستریم والز مراجعه کنید و آنها را تهیه نمایید.

برای دریافت و خرید کاغذ دیواری اکستریم والز کافیست به وبسایت اکستریم والز مراجعه کنید و آلبوم‌های اکستریم والز را مشاهده کنید. کد رنگی مد نظر خودتان را جهت پیاده‌سازی دکوراسیون داخلی یادداشت کنید و به نزدیک‌ترین نمایندگی برند اکستریم والز مراجعه نمایید. جهت کسب مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با کارشناسان اکستریم والز ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

سوالات متداول

ژورنال دکوراسیون داخلی چه کمکی به طراحان می‌کند؟

ژورنال دکوراسیون داخلی به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند ایده‌های فوق‌العاده در زمینه دکوراسیون داخلی بگیرند.

چند ژورنال خارجی معتبر که از طراحان بین‌الملل از آن‌ها استفاده می‌کنند؟

مجله Dwell، مجله Architectural Digest، مجله دکوراسیون Elle Decor، مجله Veranda، مجله Traditional Home

ژورنال‌های داخلی کدامند؟

دکوراسیون کلاس، مجله دکوراسیون دکونیوز، سایت چیدانه، بیوتی هوم و غیره

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *