دفتر کار مدرن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طراحی دفتر کار مدرن تا سه برابر استعداد و خلاقیت کارمندان را بیشتر می‌کند. در واقع طراحی یک دفتر کار مدرن تاثیر زیادی بر راحتی و کارایی کارمندان دارد. بنابراین شما به عنوان یک مدیر حرفه‌ای باید به دنبال دکوراسیون دفتر کار مدرن برای کارمندان خود باشید. تا آن‌ها بتوانند در آن محیط به راحتی وظایف‌شان را انجام دهند. پس از کار نیز با انرژی بیشتری به سوی خانواده‌هایشان بازگردند. اما چگونه؟ در ادامه بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

چرا دفتر کار مدرن باید طراحی کنید؟ طراحی دفتر کار لاکچری چه تاثیری روی کارمندان دارد؟

تا چند سال گذشته مدیران به دکوراسیون داخلی دفتر و طراحی دفتر کار لاکچری توجهی نداشتند. همچنین تا همین امروز و همین لحظه هم مدیرانی وجود دارند که بازهم با همان سبک گذشته و در دفاتر قدیمی در حال فعالیت‌ و ادامه مسیر هستند. بسیاری تا نام دفتر کار مدرن را می‌شوند، تصور می‌کنند منظور یک دست مبل مدرن یا تنها استفاده از گل و گیاه در محیط شرکت است.

این در حالیست که دفتر مدرن تنها به میز و صندلی مدرن نیست. بلکه تمام جزئیات به ویژه پوشش کاغذ دیواری دیوارها، استفاده از نور بسیار عالی و همچنین سایر موارد روی طراحی دکوراسیون یک دفتر مدرن تاثیر چشمگیری می‌گذارند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن
کال تو اکشن کاغذ دیواری کربن-موبایل

به عنوان مثال همین حالا وارد وبسایت اکستریم والز شوید. کاغذ دیواری‌های اداری را در آلبوم این شرکت نگاه کنید. قطعا پس از مشاهده کاغذ دیواری‌ها و سبک فوق‌العاده آن‌ها تازه متوجه منظور ما خواهید شد. بنابراین تمام جزئیات در یک دفتر کار دست به دست هم می‌دهند تا شما یک فضای خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

طراحی دفتر کار مدرن به قدری حائز اهمیت است که تا به امروز تحقیقات بسیار زیادی درباره طراحی مدرن دفتر کار انجام شده است. براساس آخرین تحقیقات انجام شده، بیش از 82 درصد از کارمندان تاکید کرده‌اند که برای انجام کار درست و خلاقانه محیط کاری مدرن را به یک اتاق معمولی ترجیح می‌دهند.

همین امر سبب شده تا امروزه مدیران به دنبال ایجاد یک فضای کار مدرن برای پرسنل و کارمندان خود باشند.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

ایده‌های خاص جهت طراحی مدرن دفتر کار، طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار

همانطور که در بالا مطالعه کردید، سبک مدرن یک دفتر کار روی روحیه کارمندان تاثیر به سزایی می‌گذارد. همچنین طراحی و وجود سبک مدرن سبب زیباتر شدن محیط کار و رضایت بیشتر ارباب رجوع یا مشتریان شما نیز می‌شود. در ادامه به چند ایده خاص جهت طراحی مدرن دفتر کار اشاره می‌کنیم.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

طراحی دفتر پلان باز؛ زیباتر شدن محیط

اگر نگاهی به دفترهای مدرن بیندازید، مشاهده می‌کنید که دفاتر اداری مدرن دیگر با دیوارهای بزرگ پارتیشن‌بندی نمی‌شوند. امروزه اغلب مدیران با تجربه ترجیح می‌دهند تا محیط کاری‌شان را به صورت پلان‌باز طراحی کنند.

براساس علم فنگ شویی در محل کار، همه چیز در محیط کار انرژی خود را از دیوارها، پنجره‌ها، نور داخل و چیدمان وسایل می‌گیرند. به همین منظور وجود دیوار کمتر احساس بهتر و انرژی مثبت‌تری را به کارکنان القا می‌کند.

در دفاتر مدرن پلان‌باز، تعامل بین کارمندان بیشتر است. در نتیجه این امر آن‌ها با هم‌فکر و تعامل با یکدیگر ایده‌های بهتری را برای کسب‌وکار پیاده‌سازی می‌کنند. همچنین با وجود کاهش دیوارها در محیط کار، پرسنل می‌توانند به راحتی در محیط قدم بزنند و احساس بهتری داشته باشند.

همچنین دفاتر پلان‌باز نیازی به دیوار و پارتیشن ندارید. به همین منظور هزینه کمی برای طراحی دفتر خود خواهید داشت. در طراحی مدرن دفتر کار پلان‌باز بدون هیچگونه محدودیتی به سرعت می‌توانید هر تغییر دلخواه را اجرا کنید.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

استفاده از عناصر طبیعی، گل و گیاهان آرامش‌بخش روح کارکنان

یکی از ایده‌های طراحی دفتر کار مدرن و لاکچری، استفاده از المان‌ها و عناصر طبیعی مانند گیاه مناسب محیط کار است. با بهره از گیاهان سبز و آپارتمانی می‌توانید محیط کارتان را تزئین کنید و علاوه بر جذابیت، به کارکنان خود احساس آرامش‌خاطر بیشتری بدهید.

گیاهان در محیط کار سبب تصفیه هوا و همچنین افزایش سطح اکسیژن محیط می‌شوند. بنابراین از گلدان‌های بزرگ یا کوچک (بسته به فضای کاری) برای تزئین بهره بگیرید.

علاوه بر گل و گیاه، در محیط مدرن کاری خود از سایر المان‌های طبیعی نظیر چوب و سنگ نیز بهره بگیرید. در این حالت پرنسل و کارمندانتان احساس آرامش بیشتری می‌کنند و حس طبیعت به آنها القا می‌شود. با بهره از المان‌های طبیعی می‌توانید روح و روان کارکنان را تسکین ببخشید و استرس‌شان را کاهش دهید.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

بهره از رنگ‌های خاص در طراحی دفتر کار مدرن، توجه به روانشناسی رنگ‌ها

در محیط دفتر کار نمی‌توانید هر رنگی که دوست دارید را لحاظ کنید. در حقیقت باید با توجه به استراتژی، برند و لوگو سازمانی باید رنگ مناسب را استفاده نمایید. رنگ انتخابی باید سبب افزایش بهره‌وری از محیط کار و همچنین شیک و لاکچری شدن فضای سازمان شود.

بنابراین شما باید براساس نوع و متناسب به دکوراسیون داخلی سازمان، رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر سبک مدرن را دوست دارید، خلاقانه پیش بروید. به عنوان مثال رنگ‌ها سازمانی را با برخی از رنگ‌های مدرن هماهنگ کنید.

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن

 

یکپارچگی مبلمان و سایر وسایل در دکوراسیون دفتر کار

جهت طراحی دفتر کار مدرن باید به یکپارچگی مبلمان اداری با سایر وسایل و تجهیزات توجه ویژه داشته باشید. طرح و رنگ‌بندی مبلمان اداری باید متناسب و هماهنگ با رنگ و طرح پرده‌ها، کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها و کفپوش‌ها انتخاب شود.

همچنین باید در نوع چیدمان مبلمان و همچنین میز اداری دقت کنید. در واقع با چیدمان در زاویا مختلف تناسب میان مبل و میزها را پیدا کنید. فراموش نکنید که میزهای اداری معمولا باید در جایی قرار بگیرند که پریز وجود داشته باشد.

https://extreme-walls.com/shop/

 

نورپردازی مناسب؛ سیستم تنظیم نور مناسب و لاکچری

امروزه بهره از نور طبیعی در طراحی دفتر کار مدرن و لاکچری نقش بسیار مهمی دارد. بسیاری از طراحان و کارشناسان به استفاده از نورهای طبیعی تاکیید دارند. به عنوان یک مدیر باید به این موضوع توجه کنید که در اغلب روز، پرسنل شما از نور طبیعی استفاده کنند.

امروزه با بهره از فناوری‌های روز می‌توانید از دیوارهای مات و شفاف بهره بگیرید تا نور طبیعی را به کلیه اتاق‌ها و فضای کار انتقال دهید. اگر در یک مکان مجبور به استفاده از نور مصنوعی شدید، حتما از لامپ‌های ال ای دی به جای چراغ‌های فلورسنت بهره بگیرید. زیرا لامپ‌ها کم مصرف بوده و در مصرف برق و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد.

https://extreme-walls.com/shop/

 

طراحی دفتر با فضای چند منظوره؛ فضایی شبیه به خانه ایجاد کنید!

با ایجاد فضای چندمنظوره می‌توانید بخش اداری و کاری را از بخش استراحت کارکنان جدا کنید. فضاهای چند منظوره سبب ایجاد یک دکوراسیون لاکچری و مدرن می‌شوند. چرا که نیاز همه کارکنان را برآورده می‌کند.

برخی از شرکت‌های مدرن فضایی برای استراحت، فضایی برای کار، فضایی برای اتاق فکر و فضایی برای بازی ایجاد می‌کنند. در این حالت، کارمندان احساس بسیار خوبی را در محیط کاریشان تجربه می‌کنند.

https://extreme-walls.com/shop/

 

بهترین ایده ها برای طراحی دفتر کار مدرن و خرید کاغذ دیواری مناسب را با اکستریم والز تجربه کنید!

همانطور که در مقاله طراحی دفتر کار مدرن مطالعه کردید، شما برای داشتن یک دفتر کار مدرن باید به جزئیات توجه ویژه داشته باشید. انتخاب رنگ مناسب، هماهنگی مبلمان و صندلی‌های اداری با سایر اجزای شرکت نظیر کاغذ دیواری، پارکت‌ها و پرده‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بنابراین شما برای یک طراحی عالی و مدرن باید صندلی، مبلمان، کاغذ دیواری، المان‌های دکوری و جزئیات دیگر را به درستی انتخاب نمایید. برای یک انتخاب درست در زمینه کاغذ دیواری می‌توانید با کارشناسان اکستریم والز با شماره  02192001955 تماس بگیرید.

https://extreme-walls.com/shop/

 

سوالات متداول

در طراحی دفتر کار مدرن بهتر است از چه نوری استفاده کنیم؟

بهترین نور برای طراحی یک دفتر کار مدرن، نور طبیعی است. اما در صورت نیاز به طور طبیعی از نورهای ال ای دی به جای چراغ‌های فلورسنت بهره بگیرید.

از چه المان‌هایی برای القای حس طبیعت در دکوراسیون اداری باید بهره گرفت؟

المان‌هایی نظیر سنگ، چوب و همچنین گیاهان آپارتمانی و سبز

آیا پارتیشن‌بندی با دیوار گزینه مناسبی است؟

در طراحی مدرن دفتر کار از پارتیشن‌‌بندی دیواری استفاده نمی‌کنند. در محیط‌های کاری مدرن اغلب از دفتر پلان‌باز استفاده می‌کنند.

مزیت سبک پلان‌باز چیست؟

کارکنان و پرسنل می‌توانند باهم تعامل بهتری داشته باشند و کارها و وظایفشان را با مشورت هم انجام دهند. تعامل سبب افزایش خلاقیت می‌شود.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *