کاغذ دیواری طرح بتن

دکوراسیون داخلی در سبک‌های متفاوتی قابل اجرا است، موضوعی که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، هماهنگی اجزاء تشکیل دهنده فضای داخلی است. یکی از سبک‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، سبک صنعتی یا industrial است. اگر بصورت افراطی از علاقه‌مندان این سبک باشید باید بدانید که سیستم‌های تاسیسات ساختمان اعم از لوله‌کشی، کابل‌های برق و سیستم‌های تهویه همگی روی کار هستند و جزئی از طراحی داخلی خواهند بود! احتمالا سبک صنعتی را بارها در اماکن تجاری خصوصا رستوران‌ها و بوتیک‌ها دیده‌اید. جوانان و البته افراد جسور از علاقه‌مندان این سبک هستند. برای مطالعه بیشتر در مورد ویژگی‌های سبک صنعتی این مقاله را حتما بخوانید. نقش و طرحی که برای دیوارهای این سبک از دکوراسیون استفاده می‌شود بیشتر از طرح‌های سیمان، بتن، فلز و آجری است. کاغذ دیواری طرح بتن یکی از انواع این طرح‌هاست.

 

ویدئو کاغذ دیواری طرح بتن

 

از دیوارها شروع کن!

پوشش دیوارها یکی از مهم‌ترین موضوعات در دکوراسیون داخلی و انواع سبک طراحی داخلی است، به هر سبکی که علاقه‌مند باشید پوشش دیوارهای‌تان باید نهایت هماهنگی را با سبک مورد نظرتان داشته باشد. در این میان کاغذ دیواری به دلیل تنوع بالایی که در طرح و نقش خود دارد و همچنین سهولت نصب و قیمت تمام شده پایین‌تر یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها برای دیوارها هستند و شما می‌توانید از هر سبک ده‌ها طرح و نقش را در کاغذ دیواری‌ها ببینید و طرح مورد‌نظرتان را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح بتن
اجرای کاغذ دیواری طرح بتن سریع‌تر و بصرفه‌تر از دیگر روش‌هاست

اگر سبک صنعتی را برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود انتخاب کرده‌اید، برای دیوارها از طرح‌های بتنی، سنگی و آجری می‌توانید استفاده کنید که همگی این عناصر با نهایت واقع گرایی و ظرافت بر روی کاغذ دیواری‌های نسل جدید نقش بسته‌اند و در عرض یک روز دیوار شما را هماهنگ با سبک مورد نظرتان می‌کند! اگر بخواهید بصورت واقعی از عناصر نام برده برای پوشش دیوارهای‌تان استفاده کنید علاوه‌بر هزینه و زمان زیادی که صرف این تغییر می‌شود، دیوارتان دیگر تبدیل به حالت اول نخواهد شد و برای تغییر دکوراسیون دردسر زیادی رو باید متحمل بشید.

 

کاغذ دیواری طرح بتن

یکی از زیباترین و چشم نوازترین طرح‌های کاغذ دیواری که می‌تواند برای سبک صنعتی انتخاب شود، کاغذ دیواری طرح بتن است که در رنگ‌بندی‌های واقعی سیمان مانند سفید، طوسی و خاکستری و یا در رنگ‌بندی‌های فانتزی مثل کرم و صورتی هم در بازار موجود هستند. علاوه‌بر رنگ‌بندی‌های مختلف این کاغذ دیواری‌ها در نقش‌های متفاوتی از بتن و سیمان طراحی و تولید شده‌اند، برخی از آنها بصورت بافت منظم سیمانی هستند و برخی بصورت گرانج یا پتینه شده بر روی کاغذ نقش بسته‌اند که شما می‌توانید براساس سلیقه خودتان آنها را انتخاب و نصب نمایید.

 

کاغذ دیواری طرح بتن
کاغذ دیواری طرح بتن در فضاهای تجاری

 

سایر سبک‌های صنعتی

دسته‌بندی‌های سبک‌ها در دکوراسیون داخلی یک موضوع قراردادی است که شما می‌توانید به سلیقه خودتان همواره تغییراتی در آنها ایجاد کنید و سبک شخصی خودتان را بسازید. از کاغذ دیواری‌های طرح بتن می‌توانید در سایر سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن هم بهره بگیرید و به خوبی قابل هماهنگی و اجرا خواهند بود. اگر احساس می‌کنید این سبک از دکوراسیون داخلی و این دسته از طرح‌های کاغذ دیواری خیلی با روحیه لطیف شما سازگار نیست می‌توانید از این سبک فقط در اتاق تلویزیون یا نشیمن استفاده کنید تا تنوع بی‌نظیری را در محیط‌های مختلف خانه ایجاد کنید.

کاغذ دیواری بتن
کاغذ دیواری طرح بتن در فضای مسکونی

و اما کاغذ دیواری طرح بتن

کاغذ دیواری طرح بتن یکی از بروزترین طرح‌های کاغذ دیواری در دسته‌بندی سبک‌های مدرن است که می‌تواند روحیه جسورانه شما را به بهترین شکل بازنمایی کند! دیگر نیاز نیست خانه‌تان را برای روزها تبدیل به کارگاه بنایی کنید تا در نهایت یک دیوار سیمانی داشته باشید. کاغذ دیواری‌های طرح بتن به لطف تکنولوژی‌های جدید طراحی و تولید طوری ساخته شده‌اند که دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید بر روی دیوارهایتان نقش خواهند بست.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام ما سرامیک های خونمون طرح بتونه دیوار رنگه میتونم کاغذ دیواری طرح بتن و با سرامیک ست کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *