40

در میان رنگ های مختلفی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود، رنگ قهوه ای طرفداران زیادی دارد. این رنگ محبوب، به آسانی با سایر رنگ ها ست شده و گرما و صمیمیت خاصی را در فضای خانه ایجاد می کند. علاوه بر این، رنگ قهوه ای حس خوشایند طبیعت بکر را نیز به خانه انتقال می دهد. در این مطلب قصد داریم بهترین ایده های استفاده از رنگ قهوه ای در خانه و رنگ های مکمل آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر می خواهید با جدیدترین ایده های استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی آشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

روانشناسی رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

رنگ قهوه ای رنگی گرم و عمیق است؛ و از ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز به دست می آید. این رنگ خنثی و جذاب، حس آرامش و امنیت خاصی را در فضای دکوراسیون داخلی ایجاد می کند. به همین دلیل می توانید برای ایجاد احساس خوشایند، این رنگ جذاب را با رنگ های مکمل آن در سالن پذیرایی یا اتاق خواب استفاده کنید. استفاده از لوازم دکوری چوبی نیز یکی از بهترین روش ها برای به کار بردن رنگ قهوه ای در خانه است. اکسسوری های چوبی، همیشه به روز بوده و جذابیت دکوراسیون خانه شما را چند برابر می کنند.

روانشناسی رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

روانشناسی رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ های دیگر در دکوراسیون

برای آنکه از رنگ قهوه ای به بهترین شیوه در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، بهتر است در ابتدا با رنگ های مکمل آن آشنا شوید. استفاده از رنگ قهوه ای در کنار رنگ های مکمل، فضایی مدرن و امروزی را در خانه شما ایجاد می کند. در ادامه با بهترین مکمل های رنگ قهوه ای آشنا شوید.

رنگ قهوه ای و سفید

رنگ سفید یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ قهوه ای است. به طور کلی، استفاده از رنگ قهوه ای به تنهایی در منزل، فضایی خسته کننده را ایجاد می کند؛ اما زمانی که این رنگ با سفید ترکیب شود، دکوراسیونی کاملا شیک و آرامش بخش را خواهید داشت. به عنوان مثال می توانید در سالن پذیرایی، کاغذ دیواری های قهوه ای مدرن نصب کرده و در کنار آن از مبلمان سفید استفاده کنید.

رنگ قهوه ای و سفید

رنگ قهوه ای و سفید

رنگ قهوه ای و خاکستری

خاکستری رنگی خنثی است؛ که احساس آرامش را در فضای خانه ایجاد کرده، و در مقابل، رنگ قهوه ای احساس گرما و صمیمیت را منتقل می کند. ترکیب این دو رنگ جذاب با یکدیگر، بهترین ترکیب رنگ برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن محسوب می شود. رنگ قهوه ای در طیف های مختلف، از سردی و خنثی بودن رنگ طوسی کم کرده و جذابیت خاصی را در سالن پذیرایی شما ایجاد می کند.

رنگ قهوه ای و خاکستری

رنگ قهوه ای و خاکستری

رنگ قهوه ای و آبی

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ آبی در دکوراسیون منزل، فضایی جذاب و آرامش بخش را در خانه شما ایجاد می کند. اگر می خواهید پذیرایی شیک و دنج داشته باشید، می توانید این ترکیب رنگ را در پذیرایی استفاده کنید. به عنوان مثال، استفاده از مبلمان با رنگ قهوه ای در کنار دیوارهایی با کاغذ دیواری آبی، یکی از روش های استفاده از دو رنگ قهوه ای و آبی در پذیرایی است.

رنگ قهوه ای و آبی

رنگ قهوه ای و آبی

ترکیب رنگ قهوه ای و رنگ های پاستیلی

اگر به دنبال روشی خلاقانه برای استفاده از رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل هستید، می توانید این رنگ را با رنگ های جذاب پاستیلی ترکیب کنید. به عنوان مثال صورتی پاستیلی، سبز کم رنگ و ملیح، یا آبی ملایم، در کنار رنگ قهوه ای، ترکیب جذابی را در دیزاین خانه ایجاد می کنند.

رنگ قهوه ای و رنگ های پاستیلی

رنگ قهوه ای و رنگ های پاستیلی

رنگ قهوه ای و زرد

اگر می خواهید ترکیب رنگ خاص و جسورانه ای را در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، می توانید رنگ قهوه ای را در کنار رنگ زرد به کار ببرید. این ترکیب رنگ، حس شادابی و گرما را به منزل شما انتقال می دهد. به عنوان مثال می توانید در کنار مبلمان قهوه ای، از کوسن یا شال زرد استفاده کنید.

رنگ قهوه ای و زرد

رنگ قهوه ای و زرد

رنگ قهوه ای و مشکی

برای داشتن فضایی خاص و شیک، می توانید رنگ قهوه ای را در کنار رنگ مشکی استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ با یکدیگر، دکوراسیون دفتر کار یا منزل شما را کاملا چشم گیر و منحصر به فرد می کند.

رنگ قهوه ای و مشکی

رنگ قهوه ای و مشکی

استفاده از کاغذ دیواری قهوه ای در دکوراسیون منزل

اگر می خواهید رنگ قهوه ای را به روشی مدرن و جذاب در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید، می توانید از کاغذ دیواری های متنوع قهوه ای با سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کنید. کمپانی اکستریم والز، کاغذ دیواری های قهوه ای بسیار متنوعی را در سبک های مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک به بازار عرضه کرده است. در ادامه با برخی از کاغذ دیواری های جذاب قهوه ای این برند آشنا شوید.

  •  کاغذ دیواری پتینه قهوه ای: کاغذ دیواری کد 10334 از آلبوم کربن، یکی از جذاب ترین کاغذ دیواری های قهوه ای، مناسب برای دکوراسیون مدرن است. این کاغذ دیواری را می توانید در همه فضاها مثل اتاق نشیمن، اتاق خواب و … به کار ببرید.

کاغذ دیواری پتینه قهوه ای

کاغذ دیواری پتینه قهوه ای

  •  کاغذ دیواری طرح راه راه قهوه ای: طرح راه راه را به عنوان یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین طرح های کاغذ دیواری، می توان نام برد. کد 10178، کاغذ دیواری قهوه ای راه راه از آلبوم کربن است؛ که می توانید آن را برای بخش ورودی خانه یا دفتر کار خود استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح راه راه قهوه ای

کاغذ دیواری طرح راه راه قهوه ای

  •  کاغذ دیواری طرح بتن قهوه ای: کاغذ دیواری کد 6123 با طرح بتن از آلبوم اتم، طراحی بسیار خاص و جذابی داشته و برای خانه هایی با سبک مدرن، انتخاب مناسبی محسوب می شود. کاغذ دیواری طرح بتن قهوه ای را می توانید در همه فضاها نصب کنید.

کاغذ دیواری طرح بتن قهوه ای

کاغذ دیواری طرح بتن قهوه ای

  •  کاغذ دیواری طرح بافت قهوه ای: اگر به دنبال کاغذ دیواری قهوه ای با سبک کلاسیک هستید، می توانید از کد 7029 از آلبوم پلوتونیوم استفاده کنید. این کاغذ دیواری جذاب برای همه فضاها از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار و … کاربردی است.

کاغذ دیواری طرح بافت قهوه ای

کاغذ دیواری طرح بافت قهوه ای

آیا از رنگ قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه می توان استفاده کرد؟

اگر به رنگ قهوه ای علاقه دارید، می توانید آن را در دکوراسیون آشپزخانه نیز به کار ببرید. به عنوان مثال، استفاده از کف پوش قهوه ای، فضایی لوکس و جذاب را در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد می کند. استفاده از کابینت های چوبی مدرن نیز یکی از بهترین روش ها برای به کاربردن رنگ قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه است. استفاده از میز غذا خوری و صندلی های چرمی قهوه ای نیز، فضایی لوکس و جذاب در آشپزخانه شما ایجاد می کند. لازم به ذکر است که، کاغذ دیواری های اکستریم والز، از جنس وینیل (PVC) هستند؛ به همین دلیل مقاومت بالایی داشته و می توانید انواع لکه ها مثل لکه چربی و روغن را از روی آن ها پاک کنید. با وجود این ویژگی، در صورت تمایل از کاغذ دیواری قهوه ای در آشپزخانه خود نیز استفاده کنید.

از رنگ قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه می توان استفاده کرد؟

رنگ قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه

سخن پایانی

در میان رنگ های مختلفی که در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ قهوه ای را به عنوان یکی از گرم ترین و شیک ترین رنگ ها می توان نام برد. این رنگ، به آسانی با سایر رنگ ها در دکوراسیون خانه ترکیب شده و فضایی لوکس و جذاب را ایجاد می کند. اگر می خواهید رنگ قهوه ای را در دیوارهای منزل خود به کار ببرید، می توانید با مراجعه به وبسایت اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های قهوه ای را در تناژ مختلف مشاهده، و آن را از طریق فروشگاه های دکوراسیون داخلی تهیه کنید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری قهوه ای رنگ با پارکت مناسبه یا سرامیک؟

    • سلام و درود
      بستگی به سلیقه شما دارد
      اما با پارکت بیشتر هم خوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *