کاغذ دیواری قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای برای ما ایرانی‌ها یک رنگ آشنا و گرمابخش است. رنگ قهوه‌ ای رنگی شیک و سنگین است و چون به رنگ چوب شباهت دارد و رنگی است که در طبیعت زیاد به چشم می‌خورد. دکوراسیون به رنگ کاغذ دیواری قهوه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در طراحی داخلی منزل ما ایرانی‌ها به حساب می‌آید. البته می‌گویند که رنگ قهوه ای باعث حس امنیت نیز می‌شود. انعطاف‌پذیری رنگ قهوه ای برای ست شدن با رنگ‌های متنوع دیگر بسیار بالاست و شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود استفاده کاغذ دیواری قهوه ای رنگ در دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد همین باشد. رنگ قهوه ای با رنگ‌های کرم، زرد، نارنجی، فیروزه‌ای به خوبی ست می‌شوند. در این مقاله برای شما راهنمای خرید کاغذ دیواری قهوه ای رنگ را به همراه نحوه‌ی استفاده آن در فضاهای مختلف را آورده‌ایم.

  طراحی کاغذ دیواری
کاغذ دیواری قهوه ای
رنگ قهوه‌ای برای فضای خانه به دلیل گرمی که دارد مورد پسند خیلی از افراد است

استفاده کاغذ دیواری قهوه ای رنگ در فضا

با همان دلایلی که در مورد انتخاب این رنگ در دکوراسیون داخلی بر‌شمردیم، کاغذدیواری رنگ قهوه ای نیز یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های کاغذدیواری است. البته رنگ قهوه ای دارای سایه روشن‌های مختلفی است. از شکلاتی گرفته تا خاکی، گردویی، فندقی و خرمایی رنگ‌هایی هستند که شامل رنگ قهوه ای می‌شوند.

 

کاغذ دیواری داماسک قهوه ای
استفاده از رنگ قهوه‌ای در کاغذ دیواری اکستریم والز طرح داماسک کد 4089

راهنمای خرید کاغذ دیواری قهوه ای رنگ در فضای پذیرایی

کاغذ دیواری رنگ قهوه ای یکی از بهترین رنگ‌های کاغذ دیواری برای دکوراسیون پذیرایی می‌باشد. این رنگ کاغذ دیواری فضای شما را گرم می‌کند. رنگ قهوه‌ای، پذیرایی شما را لوکس و تاثیرگذار نشان می‌دهد. به‌خوبی با دکوراسیون چوبی و رنگ‌های کرم و نسکافه‌ای که معمولا در فرش‌های ایرانی جدید به عنوان پس‌زمینه رنگی استفاده می‌شود ست می‌شود.

  راهنمای استفاده و خرید کاغذ دیواری راه راه

 

کاغذ دیواری پشت تخت قهوه ای
تلفیق رنگ کرم و قهوه‌ای در کاغذ دیواری اکستریم والز کد 4042

استفاده از رنگ قهوه ای در اتاق خواب مستر

رنگ قهوه ای برای اتاق خواب مستر نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد چرا که به خوبی با سرویس‌خواب چوبی ست می‌شود. در عین حال که این رنگ دست شما را برای ست شدن با رنگ‌های دیگر باز می‌گذارد.

به‌طور‌کلی رنگ قهوه ای رنگی است که احتمال خطا در چیدمان و طراحی داخلی را کم می‌کند. می‌توانید رنگ قهوه ای را با سایر رنگ‌های شادتر مانند زرد و نارنجی برای دلباز کردن فضا استفاده کنید. ترکیب رنگ قهوه‌ای با کرم نیز خوب می‌شود.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب قهوه ای
استفاده از رنگ قهوه‌ای در کاغذ دیواری اکستریم والز کد 4091

استفاده از رنگ قهوه ای در اتاق کودک

استفاده از این رنگ برای اتاق کودک توصیه نمی‌شود. اگر از رنگ قهوه ای خوشتان می‌آید. می‌توانید از سایه‌های رنگی روشن قهوه ای مانند کرم برای کاغذ دیواری اتاق کودک استفاده کنید. این کاغذ دیواری در طرح‌های گوناگون با طیف‌های رنگی متنوع ارائه می‌شود. اما یکی از پرطرفدارترین طرح‌های کاغذدیواری قهوه ای، ترکیب کرم قهوه ای داماسک است.

  انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو
رنگ قهوه ای و طرح گورخری
استفاده از کاغذ دیواری قهوه‌ای در اتاق کودک با طرح حیوانات

استفاده از طرح گورخری و رنگ پس‌زمینه‌ای قهوه ای برای اتاق کودک

کاغذ دیواری قهوه ای با طرح‌های مختلف

طرح‌های دیگر کاغذ دیواری شامل طرح کاغذ دیواری طرح اسلیمی، طرح گرافیکی و هندسی نیز در این تم رنگی در بازار موجود است که به‌خوبی امکان ست شدن آن هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک را به شما عطا می‌کند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *