شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

فضای ناهارخوری، چه به صورت اتاقی مجزا باشد و چه بخشی از سالن پذیرایی را به خود اختصاص دهد، با میز و صندلی ناهارخوری شناخته می‌شود. انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار کناری یا پشت میز ناهار خوری، می‌تواند این فضا را به یک مکان خاص و منحصر به فرد در خانه‌تان تبدیل کند. از الگوهای کلاسیک، لاکچری و پر زرق و برق گرفته تا طرح‌های ساده و مدرن، هر کدام از این مدل‌ها می‌توانند ویژگی‌ها و سبک خاصی را به فضا القا کنند. در این مقاله از اکستریم والز به بررسی شیک‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری می‌پردازیم.

 

انتخاب کاغذ دیواری برای فضای ناهار خوری

یکی از مهم‌ترین نکاتی که میبایست در انتخاب مناسب ترین طرح و رنگ کاغذ دیواری برای فضای ناهار خوری به آن توجه کنیم، اندازه و نوع سبک و چیدمان فضا است. اگر سالن غذا خوری یا بخشی از خانه که آن را با چیدمان میز و صندلی ناهار خوری به عنوان فضای ناهار خوری نظر گرفته‌اید محیط کوچکی است، کاغذ دیواری‌هایی با رنگ‌های ساده و خنثی را انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی (سفید، کرم، خاکستری) جزو پرطرفدارترین رنگ‌ها در طراحی داخلی محسوب می‌شوند، چرا که با هر سبکی از دکوراسیون تطبیق یافته و محیطی روشن و دلباز را در فضا ایجاد می‌کنند، استفاده از رنگ‌های خنثی در پس زمینه‌ی دکوراسیون (طراحی دیوارها)، احساسی دنج و دلپذیر را در فضای ناهار خوری خانه شما القا می‌کند.

انتخاب کاغذ دیواری برای فضای ناهار خوری10164 کربن 2

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10164 آلبوم کربن 2

 

 

  • پیشنهاد اکستریم والز: آلبوم کاغذ دیواری H2O شامل 120 کد از دیوارپوش‌های ساده با پس زمینه‌ای سفید رنگ و خطوط و رگه‌هایی در سه طیف رنگی کرم، خاکستری و تماما سفید است. کاغذ دیواری‌های ساده و مینیمال این آلبوم با انواع میز ناهار خوری به ویژه میزهای سفید با طرح‌های مدرن و مینیمال، ست شده و تعادل و هارمونی جذابی را در فضا برقرار می‌کند.

آلبوم های اکستریم والز شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری با طرح داماسک

 

ست کاغذ دیواری با میز ناهار خوری چوبی قهوه‌ای رنگ

قهوه‌ای یکی از رنگ‌های پر‌طرفدار در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری است، رنگی که با هوشمندی می‌توان از آن برای دیوارها نیز استفاده کرد. انتخاب کاغذ دیواری با رنگ‌های مکمل قهوه‌ای، به‌ سادگی با میز و صندلی‌ چوبی یا رنگ‌ چوب شما هماهنگ می‌شود. رنگ قهوه‌ای رنگی برگرفته از طبیعت و چوب طبیعی است که با رنگ‌هایی همچون سبز، کرم، بژ و سایر رنگ‌های نشات گرفته از دل طبیعت هارمونی بسیار زیبایی برقرار می‌کند.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10313 از آلبوم کربن3 (جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری موجود در بازار ایران)، دیوارپوشی با رنگ کرم و طرح زیبای جودون است که در سبک‌های ساده‌ای همچون مدرن و مینیمال استفاده می‌شود.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

 

 

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

ست کاغذ دیواری با میز ناهار خوری طوسی رنگ

رنگ طوسی و طیف‌های متفاوت آن همچون فیلی، خاکستری، نقره‌ای، دودی و… جزو آن دسته از رنگ‌های محبوب و پرطرفداری هستند که هیچ‌گاه از مد نیفتاده و در دکوراسیون داخلی اکثر خانه‌ها دیده می‌شوند. از این رو اگر ست مبلمان و میز ناهار خوری طوسی یا سایه‌های متفاوت طوسی دارید، می‌توانید از کاغذ دیواری‌هایی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد استفاده کنید، این کاغذ دیواری‌ها به خوبی با میز ناهار خوری و مبلمان طوسی رنگ شما، تعادل برقرار کرده و هارمونی و هماهنگی جذابی را در فضا شکل می‌دهند.

  • کاغذ دیواری کد 8137 آلبوم راکتور، دیوارپوشی با طرح آجرهای طبیعی، تلفیق شده از دو رنگ خاکستری و قهوه‌ای است که اغلب در فضاهایی به سبک و سیاق مدرن استفاده می‌شود.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

 

 

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری خاکستری

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10049 از آلبوم کربن، با طیف جذابی از پتینه‌های آبی و نقره‌ای، مناسب فضاهایی به سبک مدرن، پست مدرن و نئوکلاسیک است که جلوه‌ی بسیار لاکچری و با شکوهی را در کنار یک میز ناهار خوری طوسی رنگ، به ارمغان می‌آورد.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری خاکستری

 

 

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری خاکستری

ست کاغذ دیواری با میز ناهار خوری کرم یا بژ

اگر میز ناهار خوری شما کرم رنگ است، کاغذ دیواری هایی به رنگ طلایی، بژ، کرم_قهوه‌ای می‌توانند گزینه مناسبی برای فضای ناهار خوری خانه‌تان محسوب شوند. رنگ طلایی اولین و اصلی‌ترین مکمل کرم است که طیفی پررنگ و پرشورتر از کرم داشته و استفاده از ترکیب آن در کنار رنگ کرم، اغلب در سبک‌های باشکوه و مجللی همچون لاکچری و کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری کرم بژ

 

 

  • کاغذ دیواری کد 10256 با بافت لطیف و چشم نواز کرم رنگ، هارمونی دلچسب و مدرنی را با مبلمان یا میز ناهار خوری شما برقرار می‌کند.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری کرم بژ

 

 

  • کاغذ دیواری کد 8047 آلبوم راکتور، دیوارپوشی با طرح جذاب و بی نظیر انتزاعی طلایی رنگ است که در ترکیب با المان‌هایی به رنگ بژ و کرم، جذابیتی لاکچری و گران قیمت را به طراحی داخلی می‌افزاید.

شیک ترین و جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری ست کاغذ دیواری کرم بژ

استفاده از کاغذ دیواری های شاد و روشن در فضای ناهار خوری

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای طراحی دیوارهای فضای ناهار خوری استفاده از کاغذ دیواری هایی با رنگ‌های شاد و اشتهاآور است. انتخاب کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری به رنگ روشن، می‌تواند فضا را از نظر بصری دلباز و جادارتر نشان دهد. کاغذ دیواری‌هایی به رنگ زرد، سبز، نارنجی، آجری و سایه‌های پاستلی همچون آبی ملایم و آسمانی و صورتی آبنباتی، احساس فضای باز و بزرگ‌تری را حتی در کوچک‌ترین سالن‌های غذا خوری و آشپزخانه ها ایجاد می‌کنند.

استفاده از کاغذ دیواری های شاد و روشن در فضای ناهار خوری کربن 3 10255

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10255 آلبوم کربن 3

استفاده از کاغذ دیواری های شاد و روشن در فضای ناهار خوری کربن 10050

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10050آلبوم کربن 1

استفاده از کاغذ دیواری های شاد و روشن در فضای ناهار خوری6008 اتم

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 6008 آلبوم اتم

استفاده از کاغذ دیواری های شاد و روشن در فضای ناهار خوری آلبوم هیدروژن کد 5100

کاغذدیواری اکستریم والز کد 5100 آلبوم هیدروژن

استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید در فضای ناهار خوری

یکی دیگر از روش‌های استفاده صحیح از یک کاغذ دیواری با طرح‌ شلوغ و تبدیل آن به یک‌ عنصر تاثیرگذار در فضا، این است که هوشمندانه انتخاب کنید و بدانید که چطور و کجا از کاغذ دیواری استفاده کنید. انتخاب پالت رنگی سیاه و سفید در کنار طرحی شلوغ و پر از منحنی، فضایی خلاقانه ایجاد می‌کند؛ فضایی که در عین شلوغی باعث ایجاد آشفتگی بصری نمی‌شود.

کربن 3 10302استفاده از کاغذ دیواری سیاه و سفید در فضای ناهار خوری

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10302 آلبوم کربن 3 

شیک ترین کاغذ دیواری های پشت میز ناهار خوری

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10036 آلبوم کربن

کاغذ دیواری هندسی برای دیوار پشت میز ناهار خوری

یکی از بهترین گزینه‌های کاغذ دیواری برای هر فضایی در منزل، از جمله کاغذ دیواری اتاق ناهارخوری، کاغذ دیواری هندسی است. حالت هیپنوتیزم واری که این فرم‌های هندسی تکرار شونده ایجاد می‌کنند باعث می‌شود چشم با دیدن آنها کمی‌ استراحت کند. چه فرم‌های‌ هندسی با رنگ‌های‌ خنثی باشند و چه با رنگ‌های‌ شاد و شلوغ، بدلیل تکرار فرم در فضا به‌ هماهنگی رنگ‌های سایر عناصر و مبلمان‌ فضا کمک می‌کنند.

The most stylish and latest wallpaper models behind the dining table 10 2

کاغذ دیواری اکستریم والز کد8031 آلبوم راکتور

کاغذ دیواری هندسی برای دیوار پشت میز ناهار خوری اتم 6045

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 6045 آلبوم اتم

کاغذ دیواری گل‌دار، انتخابی شیک و متمایز برای دیوار پشت میز ناهار خوری

یک دیوار شاخص با کاغذ دیواری طرح گلدار کافی است تا حال‌و‌هوای فضای ناهار خوری شما را به کلی عوض کند. کاغذ دیواری گل‌دار همه آنچه از طرح و رنگ نیاز دارید را به فضای شما اضافه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا فضای صمیمی‌ برای سالن غذاخوری ایجاد کنید.

کاغذ دیواری گل‌دار، انتخابی شیک و متمایز برای دیوار پشت میز ناهار خوری 7092

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 7092 آلبوم پلوتونیوم

کاغذ دیواری پذیرایی

جداسازی فضای نشیمن یا آشپزخانه از فضای ناهار خوری با استفاده از کاغذ دیواری

اگر اتاق ناهارخوری شما دارای گذرگاهی به آشپزخانه، اتاق نشیمن یا حتی هر دو باشد ، می توان با استفاده هوشمندانه از کاغذ دیواری، منطقه ای را که برای وعده های غذایی دلپذیر در نظر گرفته شده است، از هم جدا کرد. مسئله اصلی که باید در نظر گرفت این است که طراحی دیوار باید به اندازه کافی متفاوت با سایر اتاق ها باشد. به عنوان مثال، اگر محل غذا خوردن با یک مدل کاغذ دیواری طرح دار چشمگیر تزئین شده باشد، دیوارهای اتاق های دیگر ممکن است با یک کاغذ دیواری ساده پوشانده شوند تا یک مرز بصری مشخص ایجاد شود.

جداسازی کد 8097 و 8098 راکتور

کاغذ دیواری ها اکستریم والز کدهای مکمل  8097 و 8098 آلبوم راکتور

کد 10287 کربن 3 جداسازی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10287آلبوم کربن 3

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *