کاغذ دیواری طرح سنگ

از دیوار تالارهای بزرگ بناهای تاریخی تا دیوار یک کافه‌ای کوچک در دل‌ شهر که به سبک التقاطی جدید طراحی شده‌ است، دیوارهای سنگی این توانایی را دارند که هر فضایی با هر ویژگی را خاص و منحصر‌به‌فرد کنند. زیبایی طبیعی که سنگ دارد، قدرت و صلابتی که همیشه سنگ را متفاوت از معمول نشان داده‌ است، باعث می‌شود که نتوان در مقابل یک دیوار تاکیدی از نوع دیوار سنگی مقاومت کرد. با این اوصاف شما می‌توانید با کاغذ دیواری طرح سنگ هر نوع دیوار سنگی که دلخواهتان هست را در اختیار داشته باشید.

کاغذ دیواری طرح سنگ
استفاده از کاغذ دیواری طرح سنگ کنار میز ناهارخوری

حتما می‌دانید که اجرای دیوار سنگی هزینه و زمان مخصوص به خود را می‌طلبد. خوبی انتخاب کاغذ دیواری طرح سنگ این است که از همان ابتدا می‌توانید تصور کنید که دیوار سنگی شما چه شکلی از آب در می‌آید. چرا که کاغذ دیواری‌ها نمای کلی از سنگ‌ها را به شما ارائه می‌دهند.

کاغذدیواری آشپزخانه
استفاده از کاغذ دیواری‌های پی‌وی‌سی برای آشپزخانه

چگونه از کاغذ دیواری طرح سنگ در فضای خانه و محل کار استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری‌های طرح سنگ برای هر سلیقه‌ای و هر فردی وجود دارد. ظاهر طبیعی و واقعی کاغذ دیواری سنگی یک وجه تمایز خاص و مد روز ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از طرح سنگی حتی در آشپزخانه و به‌ عنوان بین کابینتی نیز استفاده کنید.

  دکوراسیون مونوکروم
کاغذدیواری آشپزخانه
استفاده از کاغذ دیواری طرح سنگ در بین کابینت‌های آشپزخانه

کاغذ دیواری تک سنگی

این کاغذ دیواری‌ها که سه بعدی نیز هستند در عین حال‌که سطح دیوار را مسطح نگه می‌دارند و نیاز به تمیز کردن گرد و غبار در بین فرورفتگی و برجستگی‌های خود ندارد یک ظاهر شیک و چشمگیر برای فضای دفتر کار شما را جلوه می‌کنند. کاغذ دیواری طرح سنگی انتخاب خوبی برای فضای راهرو و لابی‌ها نیز می‌باشد.

کاغذدیواری طرح سنگ
استفاده از طرح سنگ برای دیوار راهرو و ورودی

چه دلتان بخواهد کاغذ دیواری سنگی‌تان از نوع سنگ‌های تیشه‌ای نامنظم باشد و یا از نوع سنگ‌های تراش‌خورده منظم باشد، انواع کاغذ دیواری‌های طرح سنگ وجود دارد. کاغذ دیواری‌های طرح‌ سنگ برای دیوار گالری، اتاق‌خواب با طراحی‌ داخلی غیرمعمول یا مدرن بسیار عالی هستند و به شما برای یک دکوراسیون‌ خاص کمک می‌کند.

کاغذ دیواری طرح سنگ
طرح سنگ موزاییکی را می‌توان برای هر دیواری نصب کرد.

طرح سنگ

کاغذ دیواری‌های طرح سنگ بهترین نمونه برای دیوار تاکیدی پشت تلویزیون و دیوار پشت تخت‌خواب می‌باشند.

 

کاغذدیواری طرح سنگ
نصب طرح سنگ در دیوار شاخص پشت تخت

عناصر سنتی

شما می‌توانید عناصر سنتی دکوراسیون داخلی را تر و تازه کنید. چطور؟ کافی است یک کاغذ دیواری امروزی با طرح کاملا انتزاعی و متفاوت را پشت آن‌ها قرار دهید.

  انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای هتل ها
طرح سنگ در نشیمن
استفاده از طرح سنگ برای یکی از دیوارهای نشیمن

سنگ یا کاغذ دیواری سنگی

کاغذ دیواری طرح سنگی در عین‌ حال که حس دکور سنگ روی دیوار را نمایان می‌کند، از لحاظ ایمنی نسبت به خود سنگ مطمئن‌تر است.

هم‌چنین هزینه اجرای کاغذ دیواری به مراتب از خود سنگ کمتر است و طرح‌های متنوعی از سنگ را پیش روی شما قرار می‌دهد.

دکوراسیون اتاق کودک
نمونه‌ای از طرح سنگ رنگی برای اتاق خواب کودکان و ایجاد فضای شاد

اگر فرزند کوچک در خانه دارید و یا امکان رفت‌و‌آمد بچه‌ها در خانه شما زیاد است، بهتر است بجای دکور سنگی از کاغذ دیواری با طرح سنگ بهره‌ ببرید. همچنین کاغذ دیواری سنگی راحت‌تر نصب می‌شود و تمیز کردن آن نسبت به خود سنگ به مراتب آسان‌تر است.

 

 طرح سنگ سفید

کاغذ دیواری طرح سنگ سفید بسیار محبوب است چرا که فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و از طرفی رگه‌های سنگی باعث ایجاد حس طبیعت در خانه می‌شوند. انعطاف‌پذیری طرح سنگ می‌تواند با توجه به احساس شما تغییر کند. مثلا اگر طرفدار سبک روستایی باشید یا سبک مدرن، هر دوی این سبک‌ها در این طرح نهفته است.

کاغذ دیواری طرح سنگ
طرح سنگ سفید می‌تواند فضایی روشن را برای نشیمن یا پذیرایی ایجاد کند.

تلفیق سنگ و کلاسیک

طرح‌های سنگی به قدری متنوع شده‌اند که می‌توانید متناسب با هر سبک خانه، طرحی پیدا کنید. کاغذدیواری طرح سنگ با طرح‌های خاص و متنوعی که دارد شبیه به دکورهای الهام گرفته از سبک کلاسیک است، در حالی که الگوهای براق و معاصر طرح سنگ می‌توانند در دکوراسیون مدرن جان تازه‌ای به فضا ببخشند.

  کاغذ دیواری مهدکودک
Stone design wallpaper
طرفدارن رنگ طوسی از طرح سنگ طوسی برای فضای خود استفاده می‌کنند.

کاغذ دیواری طرح سنگ در کدام فضا به چشم می‌آید؟

کاغذ دیواری‌های آجری و سنگی برای استفاده در دیوار‌های حمام و آشپزخانه یک انتخاب محبوب و پرطرفدار هستند. البته با توجه به دکوراسیون منزل برای اتاق‌های دیگر هم استفاده می‌شوند.

یکی دیگر از مکان‌هایی که کاغذ دیواری سنگی بسیار چشم‌گیر و جذاب به نظر می‌رسد، بالکن یا تراس است. در این فضا چون ماهیت دیوارها تقریبا به سنگ شبیه است، جذابیت آن دو برابر می‌شود.

استفاده از طرح سنگ در آشپزخانه
استفاده از طرح سنگ برای آشپزخانه

طرح سنگ را چگونه در دکوراسیون بکار ببریم؟

طرح سنگ‌هایی که به رنگ خاکستری و قهوه‌ای نزدیک هستند، بهتر است با مبلمان رنگ روشن و اکسسوری‌هایی در رنگ‌های مکمل چیدمان شوند.

کاغذ دیواری طرح موزاییکی
استفاده از طرح سنگ برای لوکس نشان دادن فضا

دکوراسیون با طرح سنگ مرمر و سنگ آهک و طرح‌های سفید رنگ، به سبک‌های رومی‌ و مدیترانه‌ای اشاره دارد. سبک رومی‌، طرح سنگ را در کنار اکسسوری‌های طلایی رنگ نمایان می‌کند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *