معرفی ۲۰ مدل از بهترین مدل های کاغذ دیواری ۲۰۲۴ مناسب سالن پذیرایی

سالن پذیرایی فضایی در خانه است که به محض ورود به منزل به آن روبرو می‌شوید، به همین جهت این نقطه از خانه مورد توجه همه قرار گرفته و باید دکوراسیونی شیک و چشم نواز داشته باشد؛ یکی از روش‌هایی که می‌توان به کمک آن در کمترین زمان ممکن با هزینه‌ای کاملا مقرون بصرفه، دکوراسیون خانه را به زیباترین شکل ممکن تغییر داد، استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی است. در طراحی داخلی پذیرایی، دیوارها نقش بسیار مهمی دارند، چرا که بخش عظیمی از تمامی ظاهر فضا را به خود اختصاص داده و به نوعی پس زمینه‌ی اتاق محسوب می‌شوند، به همین جهت شما می‌توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری شیک و متمایز برای دیوارهای پذیرایی خانه خود، جلوه‌ای خیره کننده و فوق‌العاده را به دکوراسیون منزلتان هدیه دهید.

معرفی بهترین و جدیدترین طرح های کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری‌ها چه دارای طرح‌های پیچیده و الگوهای چشم نواز باشند و چه سبکی ساده و بافتی مینیمال داشته باشند، می‌توانند به هر فضایی روح و زندگی تازه ببخشند؛ در ادامه به 20 مدل از طرح و الگوهای ترند سال 2024 برای کاغذ دیواری پذیرایی اشاره می‌کنیم:

کاغذ دیواری پذیرایی طرح ساده و مینیمال

کاغذ دیواری ساده، جزو آن دسته از طرح‌هایی است که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال طراحان و سایر افراد قرار گرفته و یکی از جذاب‌ترین الگوهای مدرن و مینیمال برای افزودن ابعاد بصری و وسعت ظاهری به فضای خانه محسوب می‌شود؛ استفاده از این کاغذ دیواری در فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی، علاوه بر بزرگ‌تر نشان دادن خانه، فضای داخلی را روشن و در نتیجه دلبازتر جلوه می‌دهد.

پیشنهاد: آلبوم کاغذ دیواری “H2O” ، نهمین محصول شگفت انگیز کمپانی اکستریم والز، شامل 120 کد از کاغذ دیواری‌های تماما ساده و رگه دار است که با پس زمینه‌ای سفید رنگ و خطوط و رگه‌های ریز و ظریف خاکستری و کرم طراحی شده و جایگزین بسیار مناسب و بادوامی به جای رنگ بر روی دیوارهای پذیرایی خانه شما می‌باشد.

آلبوم کاغذ دیواری H2O اکستریم والز

کاغذ دیواری پذیرایی طرح پتینه

کاغذ دیواری پتینه یکی دیگر از طرح‌های محبوب و ترند چند سال اخیر بوده است که با الگوهایی سایه روشن دار، طیف‌های گوناگون رنگی را دربرگرفته و متناسب با هر فضایی بکار می‌رود.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 10121 سبز رنگ و کاغذ دیواری کد 10267 قهوه‌ای رنگ دو نمونه از جذاب‌ترین کاغذ دیواری های طرح پتینه از جدیدترین آلبوم اکستریم والز به نام آلبوم “کربن” هستند.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی طرح گل‌دار

نقوش گلدار یکی از پرطرفدارترین طرح‌های مورد استفاده در خانه‌ها هستند که می‌توان از آن‌ها در اکثر فضاهای داخلی خانه همچون اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه استفاده کرد و بدین طریق جلوه‌ای با طراوت و ظریف را به احساسات و دکور خانه افزود.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 7140 از آلبوم پلوتونیوم یک دیوارپوش گل‌دار با گل‌های ریز صورتی، یاسی و بنفس در پس زمینه‌ای سفید رنگ ؛ و کاغذ دیواری کد 8076 از آلبوم راکتور دیوارپوشی با گل‌های درشت قرمز در پس زمینه‌ای به رنگ آبی است. برای مشاهده سایر کاغذ دیواری‌های گل‌دار کلیک کنید.

کاغذ دیواری طرح گلدار برای پذیرایی

کاغذ دیواری گلدار اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی راه راه

استفاده از کاغذ دیواری‌ طرح راه راه هیچ محدودیتی نداشته و می‌توان از آن در تزیین و طراحی دیوارهای تمامی بخش‌های یک منزل استفاده کرد؛ کاغذ دیواری راه راه در فضاهایی با متراژ کوچک، عرض و ارتفاع اتاق را از نظر بصری افزایش می‌دهند.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 10178 از آلبوم کربن با راه راه های قهوه‌ای و کاغذ دیواری کد 7059 از آلبوم پلوتونیوم با راه راه های سفید مدرن دو نمونه از انواع بی شمار کاغذ دیواری راه راه اکستریم والز هستند.

کاغذ دیواری راه راه اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری راه راه اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی طرح داماسک

کاغذ دیواری طرح داماسک با نقش و نگارهای زیبا، مجلل و اصیل خود، ظرافت و شکوه بی نظیری را به فضای داخلی بخشیده و پیشنهاد بسیار مناسبی برای سالن‌های پذیرایی به سبک کلاسیک و لاکچری است.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 7018 آلبوم پلوتونیوم با رنگ کرم_طلایی دیوارپوشی لوکس و لاکچری با تلفیقی از الگوهای مختلف داماسک است.

کاغذ دیواری طرح داماسک برای اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی طرح هندسی

کاغذ دیواری هندسی، اغلب برای خانه‌هایی به سبک لوکس و مدرن استفاده می‌شود که جلوه‌‌ای شیک و امروزی را به سالن پذیرایی خانه شما می‌بخشد.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 6118 آلبوم اتم با طرح‌های لوزی و رنگ خاکستری، و کاغذ دیواری کد 8034 آلبوم راکتور با الگوهای هندسی نامتقارن در رنگ مشکی_طلایی دو مدل از کاغذ دیواری‌های هندسی مناسب سالن پذیرایی می‌باشند.

کاغذ دیواری هندسی اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری هندسی اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی طرح شاخ و برگ

اگر جزو آن دسته افراد خاص پسندی هستید که عاشق سبک‌های شاد و رنگی همچون استوایی هستند، کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ می‌تواند گزینه مناسبی برای دیزاین دیوارهای پذیرایی خانه شما محسوب شود.

پیشنهاد: کاغذ دیواری کد 6109 آلبوم اتم با الگوی برگ‌های پهن و بزرگ سوزنی به رنگ کرم و کاغذ دیواری کد 8096 آلبوم راکتور با شاخ و برگ‌های سبز، دو مدل از این کاغذ دیواری‌های متمایز و با نشاط هستند.

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ اتاق پذیرایی

از دیگر طرح های محبوب و پرطرفدار کاغذ دیواری پذیرایی در سال 2024 می‌توان به طرح‌هایی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح درخت و درختچه

کاغذ دیواری طرح درختچه برای اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 8005 آلبوم راکتور

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح جودون

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10358 آلبوم کربن

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح بافت

کاغذ دیواری طرح بافت اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10279 آلبوم کربن

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح بتن

کاغذ دیواری طرح بتن اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 8134 آلبوم راکتور

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح رگه دار

کاغذ دیواری رگه دار اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 10293 آلبوم کربن

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح پوست

کاغذ دیواری طرح پوست اتاق پذیرایی

کاغذ دیواری اکستریم والز کد 8070 آلبوم راکتور

  • کاغذ دیواری پذیرایی طرح حیوانات

کاغذ دیواری اتاق پذیراییکاغذ دیواری اکستریم والز کد 7128 آلبوم پلوتونیوم

بهترین طرح کاغذ دیواری برای دکوراسیون پذیرایی کلاسیک

از بهترین طرح‌های کاغذ دیواری کلاسیک می‌توان به الگوهای داماسک، داماسک الون و کاغذ دیواری‌های گل‌دار اشاره کرد. استفاده از طرح‌های گل‌دار و نقوش شاخ و برگ‌ها احساسی مطلوب و آرامش بخش را در فضای پذیرایی خانه شما ایجاد می‌کند. از رزهای سنتی گرفته تا شکوفه‌های گرمسیری، کاغذ دیواری‌های گل‌دار انتخاب جذاب و طراوت بخشی برای دکوراسیون پذیرایی با الهام از طبیعت می‌باشند. البته گاهی تلفیق مبمان و المان‌های کلاسیک با کاغذ دیواری‌های لاکچری و لوکس می‌تواند فضای پذیرایی شما را جذاب‌تر نشان دهد.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری کلاسیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ های طلایی، کرم، بژ و آبی نفتی، از جمله رنگ های محبوب در دکوراسیون کلاسیک هستند.

کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری پذیرایی در سال 2024

 امروزه با توجه به آپارتمانی شدن خانه‌ها و کوچک‌تر شدن فضای پذیرایی، تمایل افراد به استفاده از سبک‌های ساده‌ای همچون مدرن و مینیمال که فضای داخلی خانه را از نظر بصری بزرگ‌تر نشان می‌دهند، بیشتر شده است. کمپانی اکستریم والز با ارائه‌ی جدیدترین آلبوم خود به نام “کربن” در سه جلد منحصر به فرد و متمایز، تحولی عظیم را در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن و مینیمال شکل داده است. کاغذ دیواری‌های آلبوم “کربن” از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین کاغذ دیواری‌های نسل جدید در سال 2024 بوده‌اند.

آلبوم های کربن اکستریم والز مناسب برای دکوراسیون پذیرایی

 

سخن پایانی؛ ارتباط با کاغذ دیواری اکستریم والز

انتخاب پوشش دیوارها برای سالن پذیرایی که از مهمترین بخش‌های هر خانه‌ای محسوب می‌شود، تاثیر بسزایی در جذابیت ظاهری و احساسات کلی خانه شما دارد. اما اکستریم والز اینجاست تا انتخاب کاغذ دیواری را برای شما آسان کند. شما می‌توانید تمامی کاغذ دیواری‌های اکستریم والز را از فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی سراسر کشور بیابید. همچنین جهت هرگونه مشاوره در ارتباط با نحوه خرید و سفارش کاغذ دیواری و اطلاع از نزدیک‌ترین نمایندگی ما به محل سکونت خود با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *