پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

کاغذ دیواری، به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انواع دیوارپوش، از دیرباز تا کنون مد نظر طراحان داخلی بوده است که امروزه با وجود طراحی و تولید طرح‌های جدید و متنوع جایگاه ویژه ای را در صنعت دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. در این مطلب از اکستریم والز به معرفی پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری و الگوهای ترند و جدید در سال 1403 می‌پردازیم، تا شما بتوانید با انتخابی شیک و جذاب‌تر، فضای داخلی خانه خود را به زیبایی هر چه بیشتر بیارایید و تغییر دهید.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری 1403

امروزه انواع بسیار مختلفی از آلبوم‌های کاغذ دیواری در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی با طرح‌ها، نقوش و رنگ‌بندی‌های بسیار متنوع و جذاب در بازار دکوراسیون داخلی موجودند که از این میان، کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های ساده در سبک‌های مدرن و مینیمال، جزو جدیدترین و پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری محسوب می‌شوند. همانطور که می‌دانید امروزه اکثر خانه‌ها به صورت آپارتمانی و به سمت کوچک‌تر شدن رفته‌اند؛ از این رو استفاده از دیوارپوشی که بتواند با بازتاب نور بالا در محیط، فضای داخلی خانه یا آپارتمان را دلباز و روشن‌تر نشان دهد، بسیار مهم است.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

جدیدترین مدل کاغذ دیواری موجود در بازار 1403

اگر جزو آن دسته افراد علاقمند به حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی باشید، می‌دانید که امروزه همه چیز به سوی سادگی پیش رفته و بسیاری از افراد زیبایی و جذابیت را در سادگی و مینیمالیستی جزییات میبینند؛ به همین جهت یکی از ترند ترین و پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در سال 1403، کاغذ دیواری با الگوهای ساده یا کاغذ دیواری تماما ساده (جایگزین رنگ) است؛ شما می‌توانید طیف بسیار گسترده و متنوعی از کاغذ دیواری‌های مدرن و مینیمال را در جدیدترین آلبوم‌های کاغذ دیواری موجود در بازار به نام آلبوم (H2O) و آلبوم کربن بیابید. این دو آلبوم با داشتن تنوع بسیار فراوان در مدل‌های مختلف کاغذ دیواری مدرن و ساده با رنگ‌بندی‌های گوناگون، دست شما را برای انتخاب کاغذ دیواری مورد علاقه‌تان باز گذاشته‌اند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

چه رنگ کاغذ دیواری در سال 1403 محبوب و ترند است؟

یکی از اصلی‌ترین و غالب‌ترین پالت‌های رنگی در طراحی داخلی به سبک‌های ساده‌ای همچون مدرن و مینیمال، رنگ‌های خنثی و ساده‌ای همچون سفید، کرم، و طیف‌های متفاوت خاکستری و طوسی می‌باشد. آلبوم کاغذ دیواری (H2O)، شامل 120 کد از کاغذ دیواری‌های سفید رنگ با خطوط و نقوش ریز و رگه‌های ظریف در سه طیف رنگی خاکستری، کرم و بژ و تماما سفید است که جزو طرح‌های بروز 1403 محسوب می‌شوند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

محبوب ترین و جدیدترین طرح کاغذ دیواری پذیرایی 1403

  • کاغذ دیواری‌های مدرن و مینیمال با طرح‌های ظریف و ساده، خطوط و رگه‌های ریز و جزییات کم در رنگ‌های روشن و خنثی مثل سفید، خاکستری، کرم و طیف‌های پاستلی، در عین سادگی، زیبایی و جذابیتی مدرن را به دکوراسیون خانه شما هدیه داده و با افزودن وسعت بصری، فضای داخلی سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. کاغذ دیواری‌های ساده همچنین، با اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی تطبیق یافته و ارتباط و هارمونی برقرار می‌کنند.

  • کاغذ دیواری طرح پتینه یکی از طرح‌هایی است که در چند سال اخیر به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در میان مردم شناخته شده است. از کاربردهای کاغذ دیواری پتینه می‌توان به استفاده از آن در اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی همچون سبک‌های کلاسیک، لاکچری و لوکس اشاره کرد. طرح پتینه در قالب بافتی جذاب، رنگ خود را به زیباترین شکل ممکن نشان می دهد. این کاغذ دیواری با رنگ و جلوه‌ای ظریف و لوکس و مجلل، مناسب نصب در هر مکانی است.

  • از دیگر طرح‌های محبوب کاغذ دیواری برای پذیرایی در چند سال اخیر، می‌توان به کاغذ دیواری با طرح‌های گل‌دار و برگ‌های پهن گیاهان اشاره کرد. کاغذ دیواری هایی با طرح برگ گیاهان یکی از الگوهای ترند این چند سال بوده که می‌توان از آن‌ها در تمامی فضاهای داخلی حتی سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده کرد.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری‌هایی با طرح درخت و درختچه، از آن جا که از طبیعت الهام و نشات گرفته‌اند، انرژی مثبت خاصی را به محیط و افراد القا می‌کنند و مناسب برای نصب در اکثر فضا‌ها هستند و کاغذ دیوای‌هایی با طرح داماسک، جلوه‌ای کلاسیک و لوکس را به فضا می‌بخشند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

 

  • کاغذ دیواری با طرح جودون نیز از محبوب‌ترین بافت‌ها در زمان گذشته بود که در چند سال اخیر مجددا شاهد بازگشت آن به عرصه دکوراسیون داخلی بوده‌ایم.

 

  • از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری 1403 می‌توان به کاغذ دیواری طرح بافت همچون بافت‌ چوب یا بافت‌هایی که از طبیعت الهام گرفته‌اند و در طیف رنگ‌های خنثی همچون طوسی یا کرم خیلی کم رنگ یافت می‌شوند و در سبک‌هایی مثل سبک مدرن یا نئوکلاسیک استفاده می‌شوند، اشاره کرد. از انواع دیگر طرح بافت، میتوان ترک و جودون را نام برد که ترک‌ها در چند سال اخیر جزو پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری بوده و برای سال جدید پیش‌بینی می‌شود که با رگه‌هایی از اکلیل طلایی یا نقره‌ای ظاهر شوند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری طرح‌ برگ‌ پهن در سرویس بهداشتی

رنگ طوسی و خاکستری، یکی از رنگ‌های محبوبی است که تناژ آرام و طبعی خنثی داشته و با اکثر فضا‌ها و رنگ‌های دیگر هارمونی برقرار می کند و در طراحی‌های داخلی امروزه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این رنگ توانایی برقرار کردن ارتباط و تناسب با سایر المان‌های محیط را دارا است.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

خاص ترین طرح کاغذ دیواری فانتزی 1403

یکی از طرح های شیک و خاص کاغذ دیواری، کاغذ دیواری فانتزی است که طرفداران ویژه خود را دارد؛ کاغذ دیواری‌های فانتزی مخصوص سالن پذیرایی و اتاق نشیمن در انواع گوناگونی همچون کاغذ دیواری طرح حیوانات و طرح پوست در ابعاد و اندازه‌های مختلف یافت می‌شوند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

آلبوم پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری 1403

جدیدترین آلبوم مدرن کاغذ دیواری اکستریم والز، محصولی با نام کربن، شامل سه جلد کاغذ دیواری مدرن و امروزی است که با توجه به ترندهای چند سال اخیر طراحی و تولید و روانه‌ بازار دکوراسیون داخلی ایران شده‌اند. کاغذ دیواری‌های این آلبوم، تمامی سبک و سلیقه‌های متفاوت را پوشش داده و در انواع تناژ رنگی با طرح‌های بسیار متنوع و وسیع در سبک مدرن یافت می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تغییری هیجان انگیز و اعجاب آور را در طراحی داخلی خانه یا محل کارتان ایجاد کنید. آلبوم کاغذ دیواری کربن با جذابیت خاص و حیرت برانگیز خود، یکی از پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌های سال 1403 در بازار بوده است.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

در سال ۲۰۲۵، منتظر کاغذ دیواری‌هایی با چه طرح‌هایی باشیم؟

هر ساله با آمدن سال جدید میلادی، طرح و نقش‌های ترند و جدیدی وارد عرصه‌ی دکوراسیون داخلی می شوند. این ترند‌ها یا ادامه دهنده‌ی سبک‌های سال‌های گذشته و یا کاملا سبک جدیدی هستند. آنطور که مشخص است؛ گویا سبک‌های مینیمال که اساس و پایه‌ی آن‌ها سادگی است، همچنان به عنوان یکی از سبک‌های اصلی برای طراحی‌های داخلی در اولویت بمانند.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری

سخن پایانی؛ راه های ارتباطی با کاغذ دیواری اکستریم والز

اگر قصد خرید کاغذ دیواری برای خانه‌تان را دارید؛ کافی است با مراجعه به وبسایت ما، از کاتالوگ آلبوم‌های دیجیتال اکستریم والز دیدن کرده و طرح مد نظرتان را از میان طیف عظیمی از الگوها و سبک‌های مختلف پیدا کرده و کد مورد نظر را یادداشت نمایید، سپس با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های ما در سراسر کشور و یا فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری در شهرتان، کاغذ دیواری انتخابی خود را ثبت سفارش نمایید. همچنین جهت هرگونه ارتباط با کاغذ دیواری اکستریم والز و اطلاع از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل سکونت خود با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

21 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر
    بین آلبوم های اکستریم والز، کدوم کاغذ دیواری پرطرفدارتر هستش؟

    • سلام وقت شماهم بخیر
      کاملا بستگی به معیارهای خریدار داره. (سبک-طرح-قیمت و….)

  • قطعا کاغذدیواری های H2O از پرطرفدارترین و محبوب ترین دیوارپوش های امسال خواهند بود????????????

  • قطعا کاغذدیواری های H2O از پرطرفدارترین و محبوب ترین دیوارپوش های امسال خواهند بود

    • ممنون.چون در طراحی در عین حال که ساده است به زیبایی هم توجه شده

    • خیلی خوشحالیم که تونستیم محصولی ارائه بدیم که مورد توجه شما قرار بگیره.

  • پرطرفدارترین و محبوبترین کاغذدیواری ها تو زمان‌های مختلف فرق می‌کنه. الان کاغذ دیواری های ساده خیلی محبوبن

  • پرطرفدارترین کاغذ دیواری در همه ی دوران ها کاغذ دیواری ساده است که آلبوم h2oمیتونه بهترین گزینه باشه

  • طرح های ساده و مینیمال از پرطرفدارترین کاغذدیواری ها و محبوب ترین کاغذدیواری های امسال هستند

  • به نظرم چون کاغذ های کلاسیک طرح های قدیمی هستن هیچ وقت از زیبایی هاشون کم نمیشه

    • بله خیلی از افراد هنوز به سبک کلاسیک علاقه مند هستن.

  • کاغذ دیواری کربن ام می تونه باشه طرح های جذابی داره

  • بسیار عالی و به روز
    یکی از بهترین طرح های کاغذ دیورای به نظر من طرح های ساده و مینیمال هستند که واقعا روی دیوار عالی میشه و میشه کل خونه رو باهاش کاغذ زد

    • با سلام
      دقیقا همینطوره
      طرح های ساده و مینیمال ترند امسال هستن که می تونید برای یه دکوراسیون شیک و ساده ازین مدل کاغذ دیواری ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *