Golden wallpaper

رنگ طلایی، یک رنگ ملایم و شیک است. استفاده از کاغذ دیواری طلایی از زمان‌های گذشته مورد توجه بوده‌ است. این رنگ همیشه سال‌های سال در جای جای دکوراسیون خانه‌های ایرانی به چشم خورده‌ است. با این‌حال آن‌قدرها که شایسته این رنگ است به آن توجه نشده‌ است. رنگ طلایی مانند یک مامور وظیفه‌شناس و همیشه حاضر میان رنگ‌ها به کمک ترکیب‌های رنگی در دکوراسیون و طراحی داخلی فضاها می‌آید، اما لیاقت رنگ طلایی این است که خود به عنوان رنگ غالب با تمام ویژگی‌های مثبت و کارآمدش انتخاب شود. این رنگ جز دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد.

 کاغذ دیواری‌های طلایی مظهر تجمل و شکوه هستند و قدرت عظیمی را به هر فضایی می‌بخشند. دیوارپوش‌های طلایی نقش‌دار یا برجسته بیننده را در دنیایی از تجمل و امنیت غرق می‌کنند. برای آشنایی با ویژگی‌های کاغذ دیواری طلایی و تاثیر آن بر فضا، تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

5 مزیت استفاده از کاغذ دیواری طلایی در منزل

اگر به دکوراسیون خانه های لوکس و اشرافی دقت کنید، قطعا رنگ طلایی را به عنوان رنگی اصلی در بخش های مختلف خانه مشاهده خواهید کرد. به طور کلی، کاغذ دیواری طلایی برای افرادی که طرفدار دکوراسیون پر زرق و برق و تجملاتی هستند، بهترین انتخاب محسوب می شود. نصب کاغذ دیواری با رنگ طلایی مزایای زیادی به همراه دارد؛ که از اصلی ترین آن ها به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کاغذ دیواری های طلایی هیچ وقت از مد نمی افتند؛ و این رنگ همیشه به عنوان رنگی ترند و جذاب در دکوراسیون داخلی شناخته می شود.
  • کاغذ دیواری با رنگ طلایی، فضایی شیک و چشمگیر را در منزل یا محل کار شما ایجاد می کند.
  • در روانشناسی رنگ ها، رنگ طلایی احساس قدرت و اعتماد به نفس زیادی را به شما انتقال می دهد.
  • طلایی رنگی گرم بوده و فضایی دلنشین و صمیمی را در منزل شما ایجاد می کند.
  • امکان استفاده از کاغذ دیواری رنگ طلایی در فضاهای مختلف وجود دارد.

 

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

2

پتینه

بهترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری طلایی

تنوع کاغذ دیواری های طلایی در طرح و سبک به اندازه ای بالا است که هر شخص با هرسلیقه ای می تواند کاغذ دیواری مورد علاقه خود را تهیه کند. در میان این طرح های متنوع و جذاب، از پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری رنگ طلایی به موارد زینر می توان اشاره کرد:

 

  • گلدار: کاغذ دیواری گلدار با رنگ طلایی، یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری هایی است که می توانید در بخش های مختلف منزل مثل پذیرایی یا اتاق خواب نصب کنید. لازم به ذکر است که این طرح برای فضای کلاسیک انتخاب مناسب تری خواهد بود.

کاغذ دیواری طلاییکاغذ دیواری گلدار اکستریم والز کد 5115

 

کاغذ دیواری طلایی 

  • داماسک: کاغذ دیواری طرح داماسک با رنگ طلایی نیز انتخاب مناسبی برای فضاهای کلاسیک و سنتی محسوب می شود. اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های داماسک را به بازار عرضه کرده است.

کاغذ دیواری طلایی

کاغذ دیواری طلایی

 

  • راه راه: اگر برای راهرو و ورودی منزل خود به دنبال کاغذ دیواری طلایی مناسبی هستید، قطعا طرح راه راه، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کاغذ دیواری های راه راه گلدار و ساده، فضایی جذاب و شیک را در ورودی منزل شما ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری طلایی 

  • ساده: اگر فضای دکوراسیون شما مدرن و امروزی است، کاغذ دیواری طلایی با طراحی ساده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به عنوان مثال کد 10202 از جدیدترین آلبوم برند اکستریم والز، انتخاب مناسبی برای فضاهای مدرن و امروزی به شمار می رود.

کاغذ دیواری طلاییکاغذ دیواری ساده اکستریم والز کد 10202

 

کاغذ دیواری طلاییکاغذ دیواری ساده اکستریم والز کد 10359 

  • پتینه: کاغذ دیواری طرح پتینه با رنگ طلایی نیز بهترین انتخاب برای دکوراسیون مدرن و امروزی به شمار می رود. برند اکستریم والز این طرح جذاب را در طیف های مختلفی عرضه می کند.

کاغذ دیواری طلایی

 

اتاق خواب

  • هندسی: کاغذ دیواری طرح هندسی با رنگ طلایی یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری های موجود در بازار است. این طرح و رنگ جذاب را می توانید در دکوراسیون مدرن و امروزی به کار ببرید. در ادامه به سه محصول جذاب اکستریم والز با این طرح هندسی و رنگ یکدست طلایی اشاره شده است.
  • کاغذ دیواری کد 6037: این محصول پرطرفدار، یکی از پرفروش ترین کدهای آلبوم اتم است؛ که رنگ طلایی جذاب آن فضایی خاص و دلنشین را در منزل یا محل کار شما ایجاد می کند. بهتر است این کاغذ دیواری را برای دیوارهای شاخص مثل دیوار پشت تلویزیون یا پشت تخت به کار برده و برای سایر دیوار ها از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید.

دیواری کد ۶۰۳۷ min

  • کاغذ دیواری کد 6038: این کد نیز دارای طرح هندسی و رنگ طلایی بوده و برای دکوراسیون مدرن انتخاب مناسبی محسوب می شود. این کاغذ دیواری خاص و جذاب را برای دیوارهای شاخص یا غیر شاخص می توانید به کار ببرید؛ و دکوراسیونی زیبا و دلنشین را در منزل خود داشته باشید. توصیه می شود برای بهتر دیده شدن کاغذ دیواری، از رنگ های مکمل آن مثل سفید، مشکی و … استفاده کنید.

دیواری کد ۶۰۳۸ min

  • کاغذ دیواری کد 6039: اگر می خواهید کاغذ دیواری هندسی شما طراحی ظریفی داشته باشد، کد 6039 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کاغذ دیواری طلایی با طراحی هندسی، برای همه فضاها انتخاب مناسبی بوده و دکوراسیون شما را متحول می کند. با نصب این کاغذ دیواری جذاب در منزلتان، مدرنیته و زیبایی را به خانه ببرید.

دیواری کد ۶۰۳۹ min

بهترین ترکیب رنگ ها با کاغذ دیواری طلایی

اگر می خواهید از کاغذ دیواری با رنگ طلایی به بهترین نحو در منزل خود استفاده کنید، بهتر است با رنگ های مکمل آن در دکوراسیون داخلی آشنا شوید. استفاده از رنگ های مکمل در کنار یکدیگر، بهترین ایده برای داشتن دکوراسیونی شیک و امروزی است. از بهترین رنگ های مکمل طلایی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

 

  • طلایی و سفید: اگر می خواهید دکوراسیونی جذاب و کاملا لوکس داشته باشید، می توانید در کنار کاغذ دیواری طلایی از رنگ سفید استفاده کنید. به عنوان مثال مبلمان، پرده، فرش و سایر عناصر موجود در اتاق پذیرایی را به رنگ سفید انتخاب کنید.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

کاربرد کاغذ دیواری طلاییکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10286

 

  • طلایی و مشکی: ترکیب دو رنگ طلایی و مشکی در کنار یکدیگر، یکی از ایده آل ترین و بهترین انتخاب ها محسوب می شود. استفاده از مبلمان مشکی در کنار کاغذ دیواری طلایی با طرح و سبک مناسب، ظرافت خاصی را در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کند.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

طلایی

کاربرد کاغذ دیواری طلایی 

  • طلایی و سبز: رنگ های طلایی و سبز برای افرادی که به دنبال دکوراسیونی خاص و جذاب هستند، بهترین انتخاب خواهد بود. این ترکیب رنگ جذاب را می توانید در خانه هایی با دکوراسیون مدرن یا نئوکلاسیک به کار ببرید.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

کاربرد کاغذ دیواری طلایی 

  • طلایی و فیروزه ای: رنگ فیروزه ای نیز به عنوان رنگی جذاب و خاص در دکوراسیون داخلی شناخته می شود؛ که ترکیب آن با کاغذ دیواری طلایی، یکی از بهترین ایده ها در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

ترکیب ارغوانی با رنگ طلایی: کاغذ دیواری ارغوانی با کاغذ دیواری طلایی به خوبی ست می‌شود. این رنگ که ویژگی‌هایی لوکسی دارد می‌تواند با رنگ ارغوانی هماهنگ شود و یک دکوراسیون لوکس را خلق کند.

کاغذ دیواری ارغوانی در منزل
استفاده از کاغذ دیواری اکستریم ولز کد 4070 با گل‌های ارغوانی

شکوه و جلال در پذیرایی با کاغذ دیواری طلایی!

کاغذ دیواری طلایی، گویی ذرات خورشید را به دیوارهای پذیرایی شما می‌پاشد و درخششی بی‌نظیر به آن می‌بخشد. این رنگ مجلل، شکوه و ابهتی سلطنتی به فضا می‌بخشد و حس لوکس بودن را در آن القا می‌کند. با کاغذ دیواری طلایی، پذیرایی شما به مکانی ایده‌آل برای میزبانی‌های خاص و مجالس رسمی تبدیل می‌شود و ذوق و سلیقه‌ی شما را به رخ مهمانان می‌کشد.

اما استفاده از این رنگ فاخر، ظرافت‌های خاص خود را نیز دارد. طلایی رنگی گرم و غالب است و اگر به درستی به کار گرفته نشود، می‌تواند فضا را کوچک و دلگیر نشان دهد.

برای استفاده‌ی هوشمندانه از کاغذ دیواری طلایی در پذیرایی، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مساحت: اگر پذیرایی شما متراژ کوچکی دارد، بهتر است از کاغذ دیواری طلایی به صورت نقطه‌ای، مثلاً فقط یک دیوار، استفاده کنید.
  • نورپردازی: نورپردازی مناسب، به درخشش بیشتر کاغذ دیواری طلایی کمک می‌کند. از لوستر و چراغ‌های دیواری برای روشن‌تر کردن فضا استفاده کنید.
  • مبلمان: مبلمان کلاسیک و سلطنتی، بهترین انتخاب برای پذیرایی با کاغذ دیواری طلایی هستند.
  • رنگ‌های دیگر: رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم و طوسی، به خوبی با طلایی ست می‌شوند و از غالب شدن آن در فضا جلوگیری می‌کنند.
  • با کمی خلاقیت و ذوق هنری، می‌توانید با کاغذ دیواری طلایی، پذیرایی خود را به فضایی بی‌نظیر و چشم‌نواز تبدیل کنید و از زیبایی و شکوه آن لذت ببرید.
  • ترکیب رنگ‌های طلایی-مشکی، طلایی-آبی و طلایی-عنابی، برای کاغذ دیواری پذیرایی بسیار مناسب و ایده آل است.
  • استفاده از کاغذ دیواری طلایی- فیروزه‌ای، در عین حال که فضا را شکیل و لاکچری می‌کند، نمایانگر یک خانه اصیل ایرانی و مجلل خواهد بود.
  • اگر طرفدار سبک مدرن و مینیمالیست هستید و یا از نور کافی بی بهره هستید، می توانید از کاغذ دیواری طلایی- سفید استفاده کنید.

ست کردن رنگ طلایی با مبلمان

اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری طلایی را دارید و می‌خواهید با مبلمان و سایر وسایل دکوراسیون منزل ست کنید حتما باید آنچه که دقیقا مد‌نظرتان است را مشخص کنید، مثلا تناژ رنگ طلایی کاغذ دیواری دلخواه‌تان به کدام سایه رنگی بیشتر نزدیک است. کاغذ دیواری طلایی می‌تواند فضای خانه شما را آرامش‌بخش و تحسین‌برانگیز کند. رنگی است که به‌ سادگی می‌تواند دکوراسیون خانه شما را ماهرانه غنی و دلنشین، رسمی‌ یا غیر‌رسمی‌ نشان بدهد، و یک سکوی جهش فوق‌العاده برای دکوراسیون جسورانه، حرفه‌ای باشد. خوبی کاغذ دیواری طلایی برای خانه شما این است که شما از مزایای رنگ‌های خنثی بهره می‌برید در حالی‌که هیچ‌وقت فضای خانه شما سرد و بی‌ روح نخواهد بود.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

 

ایجاد فضایی باز با کاغذ دیواری طلایی

فضاهایی که با این رنگ کاغذ دیواری دکوراسیون می‌شوند، فضایی‌ دلباز برای شما ارمغان می‌آورند که دلتان می‌خواهد هوای خانه را عمیقا نفس بکشید. چرا که فضاهای روشن با رنگ‌های ملایم باعث تمدد اعصاب و تنفس راحت‌تر هستند. رنگ‌های گرم‌تر طلایی که تناژ زردی دارند بخوبی با رنگ‌های فیروزه‌ای، تیله‌ای و سایر رنگ‌های با تناژ زرد آبی جور می‌شوند. رنگ قرمز در ترکیب با رنگ‌های تیره‌تر و گرم همچون طلایی ست می‌شود. طلایی و صورتی که در ترکیب با یکدیگر عالی و دوست‌داشتنی می‌شوند.

کاربرد کاغذ دیواری طلایی

 

کلام آخر

حال که با کاغذ دیواری طلایی و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی آشنا شدید، می‌توانید به طیف وسیعی از کاغذ دیواری‌های طلایی شرکت اکستریم والز سری بزنید. در مجموعه ما، انواع کاغذ دیواری‌های طلایی در طرح‌ها و سبک‌های مختلف همراه با طرح‌های مکمل برای پاسخگویی به نیاز شما عزیزان طراحی شده است.

 

به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه

  • خیلی زیباس کاغذ دیواری طلایی برای اتاق خواب کاربرد داره؟

    • دوست گرامی این امر بستگی به سلیقه شما دارد.

  • کاغذ دیواری طلایی برای لابی و سالن هم بسیار مناسب هست

    • با سلام
      بله دقیقا همینطوره
      سپاس از نظر ارزشمند شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *