سبز یکی از رنگ های دلنشین و آرامش بخش موجود در طبیعت است و استفاده از آن در دکوراسیون منزل، احساس طراوت و شادابی خاصی را به اعضاء خانواده انتقال می دهد. بر همین اساس، برندهای مطرح کاغذ دیواری انواع کاغذ دیواری سبز در سبک ها و طرح های متفاوت و جذاب را به بازار عرضه کرده اند. اما کدام رنگ ها با سبز ترکیب رنگ جذاب تری را ایجاد می کنند؟ از این کاغذ دیواری بهتر است در چه فضاهایی استفاده کنیم؟ کاغذ دیواری رنگ سبز با چه طرحی برای خانه های مدرن مناسب است؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی با نحوه استفاده از این رنگ جذاب در دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری سبز، رنگی ترند و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی!

در طراحی دکوراسیون داخلی، رنگ سبز به عنوان رنگی سلطنتی و جذاب شناخته می شود؛ که فضایی آرامش بخش و البته لوکس و زیبا را در منزل شما ایجاد می کند. به همین دلیل، کاغذ دیواری سبز در طرح ها و سبک های مختلف طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید کاغذ دیواری با رنگ سبز را داشته باشید، با تنوع بالایی از طیف های مختلف این رنگ مثل سبز یشمی، کله غازی، فسفری، سبز درباری و … مواجه خواهید شد. این تنوع بالا، دست شما را برای انتخاب رنگ مورد پسندتان کاملا باز می کند. در ادامه با برخی از نکات مثبت این کاغذ دیواری جذاب آشنا شوید.

  • رنگ سبز، انرژی مثبت زیادی را در منزل یا محل کار شما ایجاد می کند.
  • کاغذ دیواری های سبز، طرح های بسیار متنوعی دارند و در فضاهای مختلفی قابل استفاده هستند.
  • این کاغذ دیواری در صورتی که با رنگ های مکمل ترکیب شود، فضایی بسیار لوکس و جذاب را در منزل شما ایجاد می کند.
  • اکستریم والز کاغذ دیواری های سبز با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است که به راحتی تمیز می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

رنگ سبز همواره به عنوان یک رنگ تسکین‌دهنده و درمان‌کننده برای بیماران و افراد تحت درمان شناخته شده‌ است، به نوعی که طبق تحقیقات روند و سیر بهبودی بیماران تحت‌ درمان که در محیط‌های سبز زمان را سپری می‌کردند کوتاه‌تر بوده است. رنگ سبز باعث آرامش و حفظ تمرکز در انجام کار‌ها می‌شود. دیوارهایی که با کاغذ دیواری سبز پوشش داده می‌شوند، ویژگی‌های مثبت و آرامش‌بخش در فضا را اضافه می‌کنند.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

استفاده از رنگ یشمی در دکوراسیون داخلی 

یشمی همان‌طور که در خود سنگ یشم نیز طیف رنگی متنوعی دارد می‌تواند با هم فرق داشته باشند. رنگ یشمی‌ از آنجایی که رنگ نسبتا تیره‌ای است بهتر است که کاغذ دیواری یشمی در وسعت کم از سطح دیوار را پوشش دهد. رنگ سبز، رنگ طبیعت است، پس غیر‌قابل‌تصور نیست که با طیف‌های رنگی زیادی بتواند هماهنگ شود.

یشمی‌ هم مانند رنگ زرشکی بعنوان یک رنگ سلطنتی شناخته می‌شود و حتی کاغذ دیواری سبز یشمی به کاغذ دیواری سبز درباری نیز شناخته می‌شود. از این رنگ در گذشته بعنوان نمادی برای تجمل و بزرگی استفاده می‌کردند و امروزه هم همین نقش را در دکوراسیون داخلی اجرا می‌کند.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

ست کردن کاغذ دیواری یشمی

کاغذ دیواری یشمی‌ با تون‌های رنگی که دارای رنگ زرد، رنگ قرمز، رنگ نارنجی، رنگ آبی، رنگ قهوه‌ای باشند ترکیب خوبی می‌شوند. اما دقت کنید که میزان روشنایی و ترکیب پایه رنگی آن را با‌دقت و اطمینان به کار ببرید.

ست کردن رنگ یشمی‌ نیازمند مهارت و هنر بالاتر از سطح معمول دارد. بدانید که رنگ سخت و خاصی را انتخاب کرده‌اید. در دکوراسیون داخلی فضای دلخواه‌تان با این رنگ باید بیش از همیشه به تعادل، عمق، بافت و طرح توجه شود. یکی از رنگ‌های جذاب که با کاغذ دیواری یشمی‌ ست می‌شود و یک دکوراسیون اسپرت‌تر به وجود می‌آورد که شادتر و جوان‌پسندانه‌تر است، رنگ ارغوانی ارکیده است.

 

 

یشمی نیازمند مهارت 2

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

 

کاغذ دیواری های سبز با این طرح ها دکوراسیون خانه شما را متحول می کنند

استفاده از کاغذ دیواری با رنگ سبز و طرح مناسب، یکی از بهترین ایده برای تغییر دکوراسیون خانه به شمار می رود. به همین دلیل، برند اکستریم والز، بهترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری سبز را به بازار عرضه کرده است. از این طرح های خاص و جذاب به موارد زیر می توان اشاره کرد:

کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری رنگ سبز و طرح گلدار، یکی از جذاب ترین کاغذ دیواری هایی است که می توانید در فضای اتاق خواب یا پذیرایی خود استفاده کنید. این طرح خصوصا در اتاق خواب دختران و زوج های جوان انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. اکستریم والز کاغذ دیواری های سبز را در سبک های مدرن و کلاسیک به بازار عرضه کرده است.

کاربرد کاغذ دیواری سبزکاغذ دیواری گلدار اکستریم والز کد 5002

 

کاغذ دیواری طرح بافت و پتینه

اگر می خواهید از کاغذ دیواری سبز در فضاهای مدرن و امروزی استفاده کنید، طرح بافت و پتینه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برند اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های سبز پتینه و بافت را در طیف های رنگی مختلف به بازار عرضه کرده است؛ که همه آن ها فضایی کاملا شیک و مدرن را در دفتر کار یا منزل شما ایجاد می کنند. این طرح ها به دلیل شیکی و سادگی که دارند، هیچ وقت از مد نمی افتند و در همه فضاها قابل استفاده هستند.

کاربرد کاغذ دیواری سبزکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10144

کاربرد کاغذ دیواری سبزکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10265

 

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

کاغذ دیواری طرح انتزاعی

کاغذ دیواری طرح انتزاعی هم به عنوان یکی از پرطرفدارترین کاغذ دیواری های سبز شناخته می شود. این طرح بهترین گزینه برای افراد خاص پسند بوده و می توانید از آن در دکوراسیون مدرن و امروزی قابل استفاده کنید. کدهای 6029 و 7112، از برند اکستریم والز، دو کد جذاب از کاغذ دیواری های سبز با طرح انتزاعی به شمار می روند.

کاربرد کاغذ دیواری سبزکاغذ دیواری اکستریم والز کد 6026

 

 

5 نمونه از بهترین رنگ های مکمل کاغذ دیواری سبز در دکوراسیون داخلی

برای آنکه کاغذ دیواری رنگ سبز، بهترین جلوه را در منزل شما داشته باشد و به مرور زمان از آن خسته نشوید، بهتر است رنگ های مکمل سبز را شناخته و آن ها را به درستی در کنار هم به کار ببرید. بهترین رنگ های مکمل سبز عبارتند از:

 

  • رنگ سبز و قرمز

رنگ قرمز یکی از بهترین مکمل هایی است که می توانید در کنار کاغذ دیواری سبز به کار ببرید. ترکیب رنگ سبز و قرمز خصوصا در خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک فضایی شیک و چشمگیر را در منزل شما ایجاد می کند. به عنوان مثال می توانید دیوار اصلی اتاق نشیمن را با کاغذ دیواری سبز پوشانده و با استفاده از مبلمان یا پرده قرمز، فضایی شیک و جذاب را داشته باشید.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

 

  • رنگ سبز و طوسی: اگر می خواهید فضایی شیک و لوکس در منزل خود داشته باشید، می توانید از ترکیب کاغذ دیواری سبز و رنگ طوسی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری سبز، خصوصا سبز درباری در کنار عناصر خاکستری، فضایی آرامش بخش و جذاب را در منزل شما ایجاد می کند.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

 

  • سبز و طلایی: ترکیب رنگ های سبز و طلایی برای خانه های مدرن و امروزی انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. اگر منزل شما دکوراسیون مدرن دارد، می توانید با استفاده از کاغذ دیواری سبز و لوازم دکوری طلایی، فضایی خاص و شیک را در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن خود ایجاد کنید.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

 

  • سبز و صورتی: دو رنگ جذاب سبز و صورتی، در کنار یکدیگر ترکیب رنگی بسیار جذاب و شادی را در منزل ایجاد می کند. استفاده از کاغذ دیواری سبز با طرح های زیبا در کنار سرویس خواب و پرده با رنگ صورتی ملایم، انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب کودکان خواهد بود.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

و صورتی

 

 

 

 

  • سبز و زرد: انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار یکدیگر انتخابی خاص و جسورانه به شمار می رود. کاغذ دیواری سبز با طرح جذاب در کنار رنگ زرد، فضایی خاص و جذاب را در منزل شما ایجاد می کند.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

و زرد

 

 

آیا از کاغذ دیواری سبز در همه فضاها می توانیم استفاده کنیم؟

اگر به رنگ سبز در دکوراسیون داخلی علاقه دارید، می توانید این رنگ را بر اساس سلیقه خود در همه فضاها به کار ببرید. در واقع کاغذ دیواری سبز جزء رنگ های پرطرفداری است که هر فضایی را کاملا شیک و جذاب می کند. به طور کلی از کاغذ دیواری رنگ سبز با سبک های مختلف مثل مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک و …. در فضاهای زیر می توان استفاده کرد:

  • اتاق خواب بزرگسالان و کودکان
  • سالن پذیرایی و اتاق نشیمن
  • دفتر کار و اماکن تجاری
  • آشپزخانه
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • پشت تلویزیون

کاربرد کاغذ دیواری سبز

نشیمن 2

نشیمن

 

بهداشتی

تلویزیون

کاربرد کاغذ دیواری سبز

 

 

 

 

 

 

 

نکات استفاده از کاغذ دیواری سبز در دکوراسیون داخلی

همانطور که گفته شد از کاغذ دیواری سبز برای همه فضاها بر اساس سلیقه خودتان می توانید استفاده کنید؛ اما بهتر است پیش از نصب این کاغذ دیواری پرطرفدار و جذاب، برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. با رعایت این نکات، به هیچ عنوان از این کاغذ دیواری خسته نخواهید شد. این نکات عبارتند از:

  • کاغذ دیواری های سبز با طرح شلوغ را فقط برای دیوار شاخص به کار ببرید.
  • اگر منزلی کوچک دارید، بهتر است از کاغذ دیواری رنگ سبز با طراحی ساده استفاده کنید.
  • از نصب کاغذ دیواری روی همه دیوارها خودداری کرده و فقط دیوار اصلی را با کاغذ دیواری بپوشانید.
  • اگر قصد دارید برای همه دیوارها از کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر است کاغذ دیواری های مکمل را شناخته و آن ها را در کنار هم استفاده کنید. در وبسایت اکستریم والز می توانید با انواع کاغذ دیواری های سبز و کدهای مکمل آن ها آشنا شوید.
  • از به کار بردن اکسسوری های شیک و جذاب در کنار کاغذ دیواری رنگ سبز غافل نشوید.
  • سبک و طرح کاغذ دیواری را بر اساس دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

کاربرد کاغذ دیواری سبز

قهوه ای 2

 

کاغذ دیواری سبز

سوالات متداول

آیا کاغذ دیواری با طرح و رنگ سبز یشمی باعث تاریکی خانه می‌شود؟

انتخاب رنگ سبز درباری(یشمی) در صورتی که فضای خانه دل‌باز، دارای نورگیر مناسب و وسایل دکوراسیون روشن باشد، باعث تاریکی نمی‌شود.

چگونه می‌توانیم کاغذ دیواری سبز را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن کاغذ دیواری سبز ، از مواد مناسبی مانند آب و صابون به همراه یک پارچه نرم استفاده کنید.

آیا کاغذ دیواری سبز مناسب برای اتاق خواب است؟

بله، کاغذ دیواری سبز برای اتاق خواب نیز مناسب است و می‌تواند آرامش و آراستگی را به اتاق شما بیاورد.

به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *