کاربرد کاغذ دیواری آبی در طراحی دکوراسیون منزل

در میان رنگ‌های بی‌شماری که در دنیای دکوراسیون خودنمایی می‌کنند، آبی همواره جایگاهی ویژه داشته و قلب بسیاری از افراد را تسخیر کرده است. این محبوبیت بی‌دلیل نیست؛ آبی حسی از امنیت، آرامش و وسعت بی‌کران را به ارمغان می‌آورد، گویی آسمان را به درون خانه‌هایمان دعوت می‌کنیم.

رنگ آبی با تاثیر آرامش‌بخش خود یکی از رنگ‌های محبوب در انتخاب کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری آبی برای هر نوع اتاقی مناسب است و شما بدون دغدغه می‌توانید در هر فضایی آن را به‌ کار ببرید. دکوراسیون آبی به‌ خوبی با اکسسوری‌ها و وسایل چوبی ست می‌شود و فضای شیکی را بوجود می‌آورد. در این مطلب سعی کرده‌ایم راهنمای استفاده از کاغذ دیواری آبی در فضا را برای شما به صورت ساده و جامع بیاوریم، بنابراین با ما همراه باشید.

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری آبی

یک دیوار از پذیرایی را با کاغذ دیواری آبی به رنگ لاجوردی یا فیروزه‌ای تیره به عنوان دیوار شاخص انتخاب کنید. این کار، نقطه کانونی زیبایی در دکوراسیون پذیرایی شما ایجاد می‌کند و فضایی شیک و مدرن به آن می‌بخشد. از کاغذ دیواری آبی با طرح‌های داماسک کلاسیک برای دیوارهای پذیرایی استفاده کنید. این طرح‌ها، فضایی مجلل و سلطنتی به پذیرایی شما می‌بخشند و برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک یا نئوکلاسیک ایده‌آل هستند.

هنگام استفاده از کاغذ دیواری آبی به‌ رنگ پرده‌ها خوب توجه کنید. رنگ پرده‌ها باید به خوبی با رنگ کاغذ دیواری ست شوند. رنگ سرمه‌ای رنگ خوبی برای هماهنگ شدن با این رنگ می‌باشد. هرچند که خود رنگ سفید یک رنگ خوب برای ست شدن با هر نوع رنگ آبی است.

کاغذ دیواری داماسک به رنگ سرمه ای فصایی شیک و مجلل در پذیرایی ایجاد کرده است.
دیزاین پذیرایی با کاغذ دیواری داماسک سرمه ای و مبلمانی به رنگ سرمه ای با پایه های طلایی رنگ
کاغذ دیواری آبی فیروزه ای با مبلمان طوسی روشن
فضایی ساده و شیک با کاغذ دیواری آبی فیروزه ای و مبلمان راحتی به رنگ طوسی روشن
دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری آبی و مبلمان خردلی جلوه ای خاص به این پذیرایی بخشیده است.
دیزاین پذیرایی با مبلمان خردلی و کاغذ دیواری آبی
دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری آبی آسمانی برای یک دیوار و رنگ آمیزی دیوار دیگر به رنگ آبی تیره تر
چیدمان شیک و راحت با کاغذ دیواری آبی اسمانی فضای اتاق نشیمن را آرامش بخش کرده است.

کاغذ دیواری آبی گلدار در طراحی دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری اکستریم والز آبی گلدار کد 8041 آلبوم راکتور

 

دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری آبی آبی سرمه ای با طرح برگ و مبلمان چرم به رنگ نسکافه ای

کاربرد کاغذ دیواری آبی در فضای سرویس بهداشتی

کاغذ دیواری آبی برای سرویس بهداشتی عالی است، چرا که هم‌خوانی خوبی با رنگ دریا، اقیانوس و آب دارد و یک‌‌ هارمونی خوب ایجاد می‌کند. از کاغذ دیواری آبی با طرح‌های دریایی مانند ماهی‌ها، مرجان‌ها و صدف‌ها برای دیوارهای حمام یا سرویس بهداشتی استفاده کنید. این طرح‌ها، فضایی شاد و پرنشاط ایجاد می‌کنند و حس بودن در کنار ساحل را به ارمغان می آورند.

کاربرد کاغذدیواری آبی در طراحی درکوراسیون منزل

 

استفاده از کاغذ دیواری آبی در سرویس بهداشتی با درب چوبی به رنگ آبی

طرح پتینه

دیزاین آشپزخانه با کاغذ دیواری آبی

برای ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در آشپزخانه، از کاغذ دیواری آبی به رنگ فیروزه‌ای استفاده کنید. این رنگ، حس طراوت و سرزندگی را به آشپزخانه شما می‌بخشد و می‌تواند اشتهای شما را نیز تحریک کند.همچنین طرح‌های گلدار ظریف برای دیوارهای بین کابینت‌ها یا قسمتی از دیوار آشپزخانه می تواند بهترین گزینه باشد.

برای آشپزخانه‌هایی با سبک مدرن، از ترکیب کاغذ دیواری آبی تیره با رنگ سفید استفاده کنید. این ترکیب، فضایی شیک و مینیمال ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا دکوراسیونی متعادل و چشم‌نواز داشته باشید.

استفاده از کاغذ دیواری آبی روشن قابل شستشو در پشت دیوار سینک ظرفشویی

طراحی بخشی از دیوار آشپزخانه با کاغذ دیواری آبی آسمانی و کابینت های آبی لاجوردی

 کاغذ دیواری آبی برای اتاق خواب

آبی، رنگی که یادآور آسمان و دریاست، حس آرامش و صلح را به ارمغان می‌آورد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای دکوراسیون اتاق خواب تبدیل می‌کند. اگر به دنبال دکوراسیونی هستید که با ظرافت، فضا را به آغوش آرامش خود بکشد، رنگ آبی را در نظر بگیرید. از کاغذ دیواری آبی با طرح‌های هندسی ساده برای اتاق خواب استفاده کنید. این طرح‌ها، فضایی مدرن و شیک به اتاق خواب شما می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند تا دکوراسیونی متعادل و چشم‌نواز داشته باشید.

برای تکمیل این دکوراسیون رؤیایی، می‌توانید از کوسن‌هایی با رنگ‌های مکمل آبی، مانند سفید، کرم یا طلایی استفاده کنید. همچنین پرده‌هایی به رنگ روشن، مانند سفید یا شیری، نوری ملایم و دلنشین به فضای اتاقتان هدیه می‌کنند. با خلق این ترکیب رنگ‌های آبی، اتاق خوابتان به پناهگاهی امن و آرام تبدیل می‌شود که هر شب شما را به آغوش آسایش خود می‌کشاند و خوابی شیرین و دلچسب را به ارمغان می‌آورد.

طراحی دیوار اتاق خواب با کاغذ دیواری آبی طرح درخت و درختچه و روتختی سفید فضای اتاق خواب را بسیار دلنشین کرده است

کاغذ دیواری آبی لاجوردی با اکسسوری های چوبی دکوراسیون اتاق خواب را به سبک روستیک نزدیک کرده است.

جودون

دیزاین اتاق کودک با کاغذ دیواری آبی

کاغذ دیواری آبی با طرح‌های ستارگان و کهکشان‌ها، حس آرامش و خیال‌انگیزی را به اتاق کودک القا می‌کند. می‌توانید از این طرح در کنار رنگ‌های مکمل مانند سفید یا طلایی برای ایجاد فضایی رویایی استفاده کنید. اگر فرزند شما شخصیت کارتونی مورد علاقه‌ای دارد، می‌توانید از کاغذ دیواری آبی با طرح آن شخصیت، برای تزئین اتاقش استفاده کنید. این کار به اتاق کودک شما فضایی شاد و شخصی می‌دهد.

رنگ آبی برای اتاق خواب کودک پسر به‌ عنوان یک دکوراسیون شیک و همیشه پرطرفدار به حساب می‌آید. این کاغذ دیواری به خوبی با دکوراسیون اتاق و روحیات پسر بچه جور در می آید.

استفاده از کاغذ دیواری آبی ساده در اتاق کودک بسیار انتخاب مناسبی است.

کاربرد کاغذ دیواری آبی در طراحی درکوراسیون منزل
کاغذ دیواری آبی با طرح درخت و درختچه یک گزینه ایده آل برای طراحی دیوار اتاق کودک است.

 

به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *