کاغذ دیواری راهرو

فضای راهرو به دلیل اینکه فضایی برای انتقال از یک اتاق به اتاق دیگری است، اغلب نادیده گرفته می‌شوند. با این حال این فضاهای خالی، فرصتی برای انجام کارهای بزرگ هستند. استفاده از  کاغذ دیواری راهی عالی برای انجام این کار است. فضای راهرو ب این که زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد، اما باید برای اینکه خسته کننده به نظر نرسند، آنها را هوشمندانه طراحی کرد. باید این فضا را به صورتی با دیوارپوش ها و لوازم زینتی بپوشانید که یکنواخت و خسته کنننده به نظر نرسند.

بسته به اینکه چیدمان خانه شما به چه صورتی است، در ابتدا یک نگاه اجمالی به راهرو منزل خود بیاندازید. حتی اگر تخصصی در این زمینه نداشته باشید، نگاه اجمالی می‌تواند ذهن شما را برای یک طراحی درخشان و جسورانه روشن سازد. اغلب راهروها به دلیل فقدان وجود پنجره، تاریک و دلگیر به نظر می‌رسند. با استفاده از طرح‌های کاغذ دیواری جسورانه در این فضا، احساس خوشایندی به شما دست خواهد داد. بنابراین کاغذ دیواری کردن راهرو می‌تواند دنیای متفاوتی را در فضای زندگی شما ایجاد کنید و این همان چیزی است که اغلب افراد نادیده می‌گیرند!

ورودی‌ها و راهروها اغلب با هم همپوشانی دارند، اما ورودی‌ها اولین فضایی هستند که هنگام ورود به خانه خود می‌بینید. بنابراین، شناخت نحوه تزئین آنها می‌تواند تاثیر زیادی بر روحیه شما داشته باشد. برای مثال، هنگامی که برای اولین بار از یک روز کاری خسته کننده وارد خانه خود می‌شودی، ممکن است بخواهید یک کاغذ دیواری شاد و نشاط آور ببینید تا مابقی روز را با احساس بهتری بگذرانید.

کاغذ دیواری راهرو طرح دار
شما می‌توانید از کاغذ دیواری‌های رنگی و استفاده از آینه، راهروی خود را خاص و زیبا کنید.

برای کاغذ دیواری راهرو پس زمینه روشن انتخاب کنید

هر‌چقدر هم که راهروی موردنظر شما بزرگ و دلباز باشد، اگر برای کاغذ دیواری راهرو شجاعانه تصمیم‌گیری کنید، فضا خفه و دلگیر خواهد شد. راهرو جایی نیست که بتوان دیوارهای دو طرف آن را به دست یک رنگ تیره سپرد. معمولا راهروها منبع نور قوی ندارند و از آن‌جا که اصولا طویل و کشیده‌ هستند، احتمالا انتخاب کاغذ دیواری راهرو از میان رنگ‌های تیره به بدترین اشتباه شما بدل خواهد شد. سعی بر انتخاب کاغذ دیواری با یک پس‌زمینه روشن طرح‌های تیره‌تر داشته‌ باشید.

کاغذ دیواری راهرو
استفاده از کاغذ دیواری رنگ روشن برای راهرو

انتخاب طرح جذاب

اگر نمی‌خواهید با هر بار گذر از یک راهرو، از فضای‌ خسته‌کننده آن به ستوه بیایید و احساس بدی پیدا کنید. پیشنهاد ما این است که یک حرکت جالب انجام دهید. راهروها فضای زیادی برای قرار دادن اشیای دکوری ندارند و از این‌رو دست شما را تا حدی زیادی بسته نگه‌ می‌دارند، اما هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی حضور یک کاغذ دیواری خوش‌آب و رنگ را در فضای راهروی مورد نظر شما بگیرد. یک طرح جذاب و متفاوت می‌تواند حال‌ و هوای راهروی خسته‌کننده‌تان را کاملا عوض کرده و محیط آن‌ را بسیار زیباتر جلوه دهد.

هیچ لزومی‌ ندارد که قوانین سفت و سخت نصب کاغذ دیواری در سایر فضاها را در مورد راهروها نیز مدنظر داشته‌ باشید. راهروها به غیر از زمانی که قرار است از آن‌ها عبور کنید، عملکرد دیگری ندارند. همین عملکرد محدود و خلاصه آن‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در انتخاب کاغذ دیواری راهرو برای آن‌ها کمی‌ پای خود را از گلیم‌تان درازتر کرده و شهامت به خرج دهید. این یعنی شما می‌توانید طرحی از کاغذ دیواری را که به هیچ‌وجه برای یک فضای دیگر مناسب نمی‌بینید. به‌ سادگی در راهروها بکار ببرید و نتیجه جالبی بگیرید.

کاغذ دیواری راهرو
رنگ‌های جذاب و شاد می‌تواند جلوه‌ی بصری زیبایی به راهروی شما بدهد.

برای کاغذ دیواری راهرو سه بعدی‌ها را امتحان کنید

کاغذ دیواری‌های سه بعدی از جمله جالب‌ترین گزینه‌های دکوراسیون مدرن هستند. این کاغذ دیواری‌ها با این که سطح کاملا مسطحی دارند، طوری به نظر می‌رسند که انگار احجام فرورفته یا بیرون‌زده را به نمایش گذاشته‌اند. نگاه به این کاغذ دیواری‌ها اصلا خسته‌کننده نیست و این همان چیزی است که شما برای دکوراسیون راهروها نیاز دارید. با استفاده از یک کاغذ دیواری سه‌بعدی می‌توانید دیوارهای یکنواخت راهروی مورد‌نظر خود را بسیار متفاوت از آن‌چه هستند، به نمایش بگذارید.

کاغذ دیواری راهرو 3d
استفاده از کاغذ دیواری سه‌بعدی و تایل‌های سه‌بعدی فضای سه‌بعدی ای را برای شما ایجاد می‌کند.

انتخاب پوستر برای کاغذ دیواری راهرو

از جمله انتخاب‌های دیگری که شما برای پوشش دیوارهای راهروی مدنظر خود دارید، استفاده از کاغذ دیواری پوستری است. کاغذ دیواری‌های پوستری نیز جزو جدید‌ترین انواع به شمار می‌روند و تنوع طرح آن‌ها به‌ قدری زیاد است که مطمئنا می‌توانید گزینه دلخواه خود را از میان آن‌ها پیدا کنید. کاغذ دیواری می‌تواند تصویری از یک منظره باشد و جلوه‌ای خاص را به نمایش بگذارد. تصاویر زیبا می تواند فضای راهروها را از یکنواختی دربیاورد، همچنین چیدمان صحیح دکوراسیون در کنار انتخاب درست کاغذ دیواری، تاثیر بسزایی در این امر خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *