رنگ کابینت جدید

یکی از بخش‌های مهم در هر خانه‌‌ای آشپزخانه است. به همین دلیل شما باید آشپزخانه را به طرز خیلی زیبایی دکور کنید و به این فضای خانه اهمیت دهید. تغییر رنگ کابینت می‌تواند تاثیر شگرفی روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و خانه داشته باشد. رنگ کابینت باید متناسب با جزئیات خانه و همچنین آشپزخانه انتخاب شود. تا بتواند به آشپزخانه شخصیت ببخشد. در ادامه راهنمای استفاده از کاشی در آشپزخانه و همچنین رنگ کابینت جدید متناسب با هر کاشی را برایتان آورده‌ایم.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم؟ ترندترین رنگ‌های کابینت در سال 2023

انتخاب رنگ کابینت در آشپزخانه امر مهم و حائز اهمیتی است. چرا که اگر رنگ کابینت‌ها به درستی و با رنگ کاشی‌ها و اجزای داخلی درست انتخاب نشود، هارمونی وجود ندارد. همچنین به جای زیبایی، شلوغی و احساس بدی به اعضای خانواده القا می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

پس سوال اینجاست که چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم؟ قبل از هر چیزی ابتدا می‌توانید رنگ کابینت‌ها را با پوشش دیوارهای منزل (کاشی یا کاغذ دیواری) انتخاب کنید. به عنوان مثال همین حال سایت اکستریم والز را باز کنید تا رنگ‌های کاغذ دیواری متناسب با هر رنگ را مشاهده کنید.

در ادامه چند ایده جذاب برای انتخاب رنگ کابینت جدید برایتان آورده‌ایم که با بهره از آن‌ها می‌توانید دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه‌تان را به طرز زیبایی تغییر دهید.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ سیاه؛ کابینت‌هایی لوکس و شیک

در اصول طراحی آشپزخانه همیشه رنگ سیاه (مشکی) از جذاب‌ترین رنگ‌های پالت رنگی شناخته شده است. رنگ مشکی همیشه در دکوراسیون داخلی خانه از نشیمن گرفته تا آشپزخانه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته و آن را به عنوان یک رنگ لوکس و شیک می‌شناسند.

کابینت مشکی در کنار کاشی‌کاری مدل سنگ مرمر و چوب می‌تواند ظاهری پیچیده اما فوق‌العاده را به آشپزخانه شما هدیه کند. بسیاری از رنگ مشکی و تیره شدن فضا همیشه ترس دارند اما کابینت‌های بزرگ و جزایز بزرگ آشپزخانه که رنگ سیاهی دارند به خانه و آشپزخانه ظاهری نرم و ظریف می‌دهند.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

ترمه؛ رنگ جدید در پالت رنگی

امروزه طرفداران طرح‌های مینیمالیستی بسیار زیاد شدند، به همین منظور افراد و طراحان در طی این سال‌ها از بهترین متریال برای آشپزخانه استفاده می‌کنند تا طرح مینیمال و خاص را برای فضای خانه یا آشپزخانه خود ایجاد کنند.

رنگ‌های خنثی در پالت 2023 برای آشپزخانه به دلیل اینکه یک فضای لوکس، آرام و مینیمالیسمی ایجاد می‌کنند، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. یکی از رنگ‌های جذاب مینیمال که هنوز بسیاری آن را با عنوان رنگ کرم می‌شناسند، ترمه است.

رنگ ترمه که به رنگ کرم متمایل است، از رنگ سفید تمیز و بالینی فاصله گرفته و به فضای آشپزخانه گرما و سادگی را هدیه می‌بخشد. اما شاید بسیار تصور کنند رنگ ترمه تنها یک رنگ خاص متمایل به کرم است. اما رنگ ترمه طیف وسیعی از سایه‌ها را پوشش می‌دهد. به عنوان مثال بژ ترمه تا خاکستری ترمه. براساس اجزای داخلی آشپزخانه و همچنین متناسب با کاشی‌کاری‌های آشپزخانه می‌توانید بهترین سایه از رنگ ترمه را انتخاب کنید.

رنگ ترمه الهام گرفته از پارچه‌های طبیعی بوده که به ظاهر آشپزخانه تمیزی، دنج بودن و جذابیت را القا می‌کند. در یک جمله می‌توان گفت، رنگ ترمه مناسب برای افرادیست که به زندگی در یک فضای رنگی بین خاکستری و قهوه‌ای علاقه دارند و به ظاهری آرام، سبک، ظریف و جاودانه اهمیت می‌دهند.

رنگ‌های سفید متمایل به کرم، یک سردی و خنکی خاصی دارند. اما ترمه، از سفیدی فاصله گرفته و به فضای خانه و آشپزخانه گرما می‌بخشد.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ سفید کابینت؛ رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود؟

همیشه انتخاب رنگ سفید و آشپزخانه سفید انتخاب افرادیست که به آشپزخانه کلاسیک علاقه زیادی دارند. با بازی با رنگ سفید می‌توان یک آشپزخانه مدرن تا کلاسیک طراحی کرد. بنابراین سفید یک رنگ برای همیشه است.

رنگ سفید متمایل به عاجی، سفید ملایم و کرم همیشه رنگ‌هایی به شمار می‌آیند که برای هر نوع سلیقه مناسبند و یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه و کاشی‌کاری آن محسوب می‌شوند.

شما ویلای جنگلی خود و همچنین خانه لوکس و مدرن می‌توانید از کابینت سفید استفاده کنید. چرا که این رنگ خنثی با همه جزئیات خانه هارمونی ایجاد می‌کند و به فضا تمیزی و حس آرامش می‌دهد.

رنگ سفید کابینت‌ها با یراق‌آلات برنجی ست بسیار شیک و لوکسی خواهد شد. رنگ سفید برای رنگ کابینت جدید شما مناسب است. زیرا این رنگ و تمامی رنگ‌های خنثی در پالت 2023 به رنگ‌های خنثی برای مهار عشق معروف شده‌اند و به طرح داخلی ظاهری اسکاتلندی می‌دهند.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ زرد کابینت؛ تقویت‌کننده خلق‌وخو

رنگ زرد آفتابی برای کابینت‌های آشپزخانه یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود و شادی محیط آشپزخانه را تا دو برابر بیشتر می‌کند. با انتخاب رنگ زرد برای کابینت‌ها می‌تواند به بزرگ دیده شدن فضای آشپزخانه کمک کنید و سبب شادابی فضا شوید.

در سال 2023 همه سایه‌های رنگ زرد مانند خردلی، زعفرانی، گل پامچالی تازه و لیمویی مورد توجه افراد قرار گرفته است.

رنگ‌های زرد ملایم، سبزهای تند و روشن و همچنین صورتی لطیف به ما حس سبکی و تازگی را هدیه می‌دهند. بنابراین از این رنگ‌ها برای خرید رنگ کابینت جدید غافل نشوید.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

رنگ کابینت جدید سبز؛ جایگزینی مناسب برای رنگ خاکستری

رنگ سبز یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رنگ‌های پالت رنگی 2023 طی 12 ماه اخیر بوده که بسیاری از رنگ سبز برای دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه استفاده کردند. رنگ کابینت سبز جایگاه اول را در بین رنگ‌های کابینت‌ها به خود اختصاص داده است.

رنگ خاکستری سالهاست به عنوان یک رنگ عمومی در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه و همچنین کاشی‌کاری استفاده می‌شود. اما بیایید و شجاعت به خرج دهید و از رنگ خاکستری دست بکشید و سبز را جایگزین کنید.

رنگ سبز و کلیه سایه‌های طیف رنگی سبز به خانه حس تازگی و مثبتی را القا می‌کنند. همچنین بهره از رنگ سبز اشتیاق افراد را به فضای سبز و طبیعت بیشتر نشان می‌دهد و سبب آرامش روح آن‌ها می‌شود.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

راهنمای انتخاب بهترین نوع کاغذ دیواری مناسب با رنگ کابیت آشپزخانه را با اکستریم والز تجربه کنید!

انتخاب درست رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی فضای آشپزخانه بسیار مهم است. آشپزخانه قلب اول هر خانه‌ای است که به بوی عشق می‌دهد و زندگی در آن جریان دارد. بنابراین برای طراحی و انتخاب رنگ کابینت جدید برای فضای آشپزخانه باید صد خودتان را بگذارید تا درست انتخاب کنید. چرا که در غیراینصورت همیشه از فضای آشپزخانه فراری و دل‌زده خواهید بود.

برای ایجاد حس خوب و مثبت چند رنگ خاص برای کابینت‌های آشپزخانه در بالا به شما ارائه کردیم. تمامی این رنگ‌ها را باید متناسب با کاشی‌کاری‌های آشپزخانه و همچنین کاغذ دیواری‌های فضای خانه انتخاب کنید. اما آیا رنگ کاغذ دیواری شما با رنگ کابینت‌ها همخوانی دارد؟ برای رسیدن به پاسخ سوالات این چنینی و بهترین انتخاب کاغذ دیواری برای فضای خانه یا آشپزخانه همین حالا می‌توانید با مشاورین اکستریم والز با شماره تماس 02192001955 تماس حاصل کنید.

چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

 

سوالات متداول

چه رنگی از پالت رنگی خنثی همیشه برای کابینت‌ها و فضای آشپزخانه مناسب است؟

رنگ سفید بهترین انتخاب برای کابینت‌ها و فضای آشپزخانه است.

رنگ سفید کابینت را به چه یراقی باید ست کرد؟

یراق‌آلات برنجی بهترین انتخاب برای کابینت‌های سفید محسوب می‌شوند.

چه رنگ کابینتی را جایگزین کابینت‌های خاکستری کنیم؟

رنگ سبز یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

رنگ جدید کابینت‌ها سبب چه چیزی می‌شوند؟

فضای آشپزخانه را روشن‌تر و بزرگ‌تر می‌کنند و به فضای آشپزخانه حس شادابی را هدیه می‌دهند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *