چند ایده رنگ جدید برای کابینت آشپزخانه

یکی از بخش‌های مهم در هر خانه‌‌ای آشپزخانه است؛ به همین دلیل دکوراسیون این بخش از خانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تغییر رنگ کابینت می‌تواند تاثیر شگرفی روی دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ظاهر کلی منزل داشته باشد. رنگ کابینت باید متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه و سایر جزئیات و المان‌های این فضا انتخاب شود. در ادامه این مطلب ایده‌های رنگی جدید و مدرن را برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه بیان می‌کنیم.

 

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ کابینت در آشپزخانه، امری مهم و حیاتی در طراحی دکوراسیون داخلی این فضا است؛ چرا که اگر رنگ کابینت‌ها به به درستی انتخاب نشده و با سایر جزییات آشپزخانه همچون کفپوش‌ها، دیوارپوش‌ها و… مطابقت و همخوانی نداشته باشد، تعادل و هماهنگی در ظاهر بصری آشپزخانه به هم میخورد.

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم؟
ترکیب رنگ جادویی برای کابینت آشپزخانه

 

کاغذ دیواری اکستریم والز

 

کابینت آشپزخانه سبز زیتونی

کابینت سبز زیتونی، رنگی الهام گرفته از طبیعت است که به آشپزخانه شما حس طراوت و سرزندگی می‌بخشد؛ ترکیب رنگ کابینت سبز زیتونی با متریال طبیعی همچون کانتر و میزجزیره سنگ مرمر، میز و صندلی‌های چوبی، ظروف و المان‌های مسی یا فلزات براق، فضایی منحصر به فرد و دلنشین را در آشپزخانه شما خلق می‌کند. کابینت آشپزخانه سبز زیتونی، انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌هایی با دکوراسیون مینیمال، مدرن و یا روستیک است.

کابینت آشپزخانه سبز زیتونی
ترکیب رنگ کابینت سبز زیتونی با متریال طبیعی همچون سنگ مرمر، فضایی منحصر به فرد و دلنشین را در آشپزخانه شما خلق می‌کند.
کابینت آشپزخانه سبز زیتونی
کابینت سبز زیتونی، رنگی الهام گرفته از طبیعت است که به آشپزخانه شما حس طراوت و سرزندگی می‌بخشد

 

کابینت آشپزخانه به رنگ سبز سیج

کابینت آشپزخانه به رنگ سبز سیج یکی از رنگ‌های محبوب در دکوراسیون مدرن و اروپایی است؛ این رنگ ترکیبی از سبز ملایم و خاکستری است که ظاهری آرام و طبیعی را به فضا می‌بخشد. سبز سیج احساس تازگی، ارامش و طراوت را به محیط القا کرده و به خوبی با عناصر چوبی، فلزی و سایر رنگ‌های پاستلی و خنثی هماهنگ می‌شود. این رنگ انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال فضایی دلنشین، شیک و مملو از آرامش در آشپزخانه خود هستند.

کابینت آشپزخانه به رنگ سبز سیج
سبز سیج احساس تازگی، آرامش و طراوت را به محیط القا کرده و به خوبی با عناصر چوبی، فلزی و سایر رنگ‌های پاستلی و خنثی هماهنگ می‌شود.
کابینت آشپزخانه به رنگ سبز سیج
کابینت آشپزخانه به رنگ سبز سیج یکی از رنگ‌های محبوب در دکوراسیون مدرن و اروپایی است.

 

کابینت آشپزخانه آبی مات

کابینت آشپزخانه به رنگ آبی مات، یکی از انتخاب‌های آرامش بخش در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است؛ این رنگ به دلیل سادگی و خنثی بودن، آرامش خاصی را به فضا بخشیده و محیطی دلنشین را برای کارهای روزمره در آشپزخانه فراهم می‌کند. کابینت آبی مات به ویژه برای آشپزخانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، بسیار زیبا جلوه می‌کند و به سادگی با سایر رنگ‌های سرد و خنثی مانند سفید و خاکستری، تناسب و هارمونی بسیار جذابی را شکل می‌دهد. علاوه بر این رنگ مات، به دلیل نداشتن براقیت زیاد، لکه‌های ناشی از اثر انگشت و چربی را کمتر نشان داده و در نتیجه نگهداری و تمیز کردن آن آسان‌تر است.

کابینت آشپزخانه آبی مات
کابینت آشپزخانه آبی مات به دلیل سادگی و خنثی بودن، آرامش خاصی را به فضا بخشیده و محیطی دلنشین را برای کارهای روزمره در آشپزخانه فراهم می‌کند.
کابینت آشپزخانه آبی مات
کابینت آبی مات به ویژه برای آشپزخانه‌هایی با دکوراسیون مدرن، بسیار زیبا جلوه می‌کند و به سادگی با رنگ‌های سرد و خنثی مانند سفید و خاکستری، تناسب و هارمونی بسیار جذابی را شکل می‌دهد.

 

کابینت آشپزخانه خاکستری روشن و ملایم

خاکستری روشن یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای آشپزخانه‌های مدرن است؛ ترکیب خاکستری با متریال فلزی مانند استیل یا طلایی، فضایی شیک و بسیار لوکس را در دکور آشپزخانه ایجاد می‌کند. این رنگ همواره به عنوان پس زمینه‌ای مناسب برای ترکیب با دیگر رنگ‌ها شناخته می‌شود و با تمامی رنگ‌ها، هارمونی و هماهنگی بسیار دلچسبی را شکل می‌دهد.

کابینت آشپزخانه خاکستری روشن و ملایم
ترکیب خاکستری با متریال فلزی مانند استیل یا طلایی، فضایی شیک و بسیار لوکس را در دکور آشپزخانه ایجاد می‌کند.
کابینت آشپزخانه خاکستری روشن و ملایم
کابینت آشپزخانه خاکستری روشن و ملایم جلوه ای شیک و چشم نواز به فضا می بخشد.

 

کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی

کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی یا همان رزگلد یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای داشتن جلوه‌ای لطیف و مینیمال در آشپزخانه است؛ این کابینت در ترکیب با دستگیره‌ها و جزییات طلایی یا برنزی، جلوه‌ای بسیار شیک و چشم نواز به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد.

کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی
کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی یا همان رزگلد یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای داشتن جلوه‌ای لطیف و مینیمال در آشپزخانه است.
کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی
کابینت صورتی کمرنگ آبنباتی در ترکیب با دستگیره‌ها و جزییات طلایی یا برنزی، جلوه‌ای بسیار شیک و چشم نواز به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد.

 

کابینت آشپزخانه مشکی مات

کابینت مشکی مات به آشپزخانه حسی لوکس و مدرن می‌دهد. این رنگ برای آشپزخانه‌هایی با فضای بزرگ که نور کافی دارند، مناسب است. مشکی مات در ترکیب با یک کابینت جزیره با مرمر سفید یا دستگیره‌های کابینت استیل ضد زنگ، بسیار زیبا جلوه می‌کند.

کابینت آشپزخانه مشکی مات
کابینت مشکی مات برای آشپزخانه‌هایی با فضای بزرگ که نور کافی دارند، مناسب است.
کابینت آشپزخانه مشکی مات
کابینت آشپزخانه مشکی مات جلوه ای لوکس و مدرن به محیط می بخشد.

 

کابینت آشپزخانه کرم یا بژ گرم

کابینت بژ یا کرم، یک رنگ خنثی و دلپذیر است که به آشپزخانه شما حسی گرم و خوشایند می‌دهد. کابینت‌های بژ یا کرم در دکوراسیون آشپزخانه، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای طراحی‌های مدرن و کلاسیک هستند. این رنگ‌ها به آشپزخانه حس روشنایی می‌بخشند و باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر برسد. به خصوص در آشپزخانه‌هایی که نور طبیعی کمتری دارند، رنگ بژ یا کرم می‌تواند به جبران این کمبود کمک کند و فضایی گرم و آرام ایجاد کند. همچنین، این رنگ‌ها به راحتی با سایر عناصر دکوراتیو مانند کفپوش، پرده‌ها و حتی لوازم آشپزخانه تطبیق می‌یابند و هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کنند. از لحاظ کاربردی، کابینت‌های بژ یا کرم به خوبی با انواع متریال‌های دیگر مثل سنگ مرمر، چوب و فلز ترکیب می‌شوند. این رنگ‌ها توانایی آن را دارند که به آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ ظاهری شیک و مینیمال بدهند. همچنین، در برابر گرد و غبار و لک‌ها کمتر خود را نشان می‌دهند که از نظر عملی نیز گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها محسوب می‌شوند. در مجموع، کابینت‌های بژ یا کرم انتخابی ایده‌آل برای دکوراسیون آشپزخانه‌ای آرام، زیبا و کاربردی هستند.

کابینت آشپزخانه کرم یا بژ گرم
کابینت بژ یا کرم، یک رنگ خنثی و دلپذیر است که به آشپزخانه شما حسی گرم و خوشایند می‌دهد.
کابینت آشپزخانه کرم یا بژ گرم
کابینت‌های بژ یا کرم در دکوراسیون آشپزخانه، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای طراحی‌های مدرن و کلاسیک هستند.

 

کابینت آشپزخانه نارنجی سوخته یا آجری

کابینت نارنجی سوخته (آجری) یا کابینت‌ قهوه‌ای مایل به نارنجی، رنگی خاص و گرم است که می‌تواند به آشپزخانه حس انرژی و جذابیت بیشتری بیفزاید. این رنگ بیشتر در آشپزخانه‌های روستیک کاربرد دارد و می‌‍تواند در ترکیب با چوب طبیعی یا سنگ جلوه‌ی بی نظیری را به دکور آشپزخانه شما بدهد.

کابینت آشپزخانه نارنجی سوخته
کابینت نارنجی سوخته (آجری) یا کابینت‌ قهوه‌ای مایل به نارنجی، رنگی خاص و گرم است که می‌تواند به آشپزخانه حس انرژی و جذابیت بیشتری بیفزاید.
کابینت آشپزخانه نارنجی سوخته یا آجری
این رنگ بیشتر در آشپزخانه‌های روستیک کاربرد دارد و می‌‍تواند در ترکیب با چوب طبیعی یا سنگ جلوه‌ی بی نظیری را به دکور آشپزخانه شما بدهد.

 

کابینت آشپزخانه آبی_خاکستری

این رنگ ترکیبی از آبی و خاکستری است که حسی سرد و آرام به فضا می‌بخشد. این رنگ به‌خوبی با وسایل و سطوح فلزی و استیل همخوانی دارد و در عین حال فضایی مینیمالیستی و مدرن ایجاد می‌کند.

کابینت آشپزخانه آبی_خاکستری
کابینت آشپزخانه آبی_خاکستری به‌خوبی با وسایل و سطوح فلزی و استیل همخوانی دارد و در عین حال فضایی مینیمالیستی و مدرن ایجاد می‌کند
کابینت آشپزخانه آبی_خاکستری
این رنگ ترکیبی از آبی و خاکستری است که حسی سرد و آرام به فضا می‌بخشد.

 

کابینت زرد خردلی

زرد خردلی یک انتخاب متفاوت و پرانرژی است که به آشپزخانه حس گرما و شادابی می‌بخشد. این رنگ به‌خصوص در آشپزخانه‌های کوچک با نور طبیعی کم می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و فضای دل‌پذیری خلق کند.

کابینت زرد خردلی
این رنگ به‌خصوص در آشپزخانه‌های کوچک با نور طبیعی کم می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و فضای دل‌پذیری خلق کند.
کابینت زرد خردلی
زرد خردلی یک انتخاب متفاوت و پرانرژی است که به آشپزخانه حس گرما و شادابی می‌بخشد.

 

کابینت آشپزخانه سفید

همیشه رنگ سفید انتخاب افرادیست که به آشپزخانه مینیمال علاقه زیادی دارند. رنگ سفید متمایل به عاجی، سفید مایل به کرم و… همیشه رنگ‌هایی به شمار می‌آیند که برای هر نوع سلیقه مناسبند و یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه و کاشی‌کاری آن محسوب می‌شوند.

کابینت آشپزخانه سفید
همیشه رنگ سفید انتخاب افرادیست که به آشپزخانه مینیمال علاقه زیادی دارند.
کابینت آشپزخانه سفید
رنگ سفید متمایل به عاجی، سفید مایل به کرم و… همیشه رنگ‌هایی به شمار می‌آیند که برای هر نوع سلیقه مناسبند و یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه و کاشی‌کاری آن محسوب می‌شوند.
کابینت آشپزخانه سفید
کابینت آشپزخانه سفید احساس تمیزی و نظم را القا می کند.

 

کاغذ دیواری گلدار

 

کابینت آشپزخانه زرد

رنگ زرد آفتابی برای کابینت‌های آشپزخانه یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود و شادی محیط آشپزخانه را تا دو برابر بیشتر می‌کند. با انتخاب رنگ زرد برای کابینت‌ها می‌توانید به بزرگ دیده شدن فضای آشپزخانه کمک کنید و سبب شادابی فضا شوید.

کابینت آشپزخانه زرد
رنگ زرد آفتابی برای کابینت‌های آشپزخانه یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود و شادی محیط آشپزخانه را تا دو برابر بیشتر می‌کند.
کابینت آشپزخانه زرد
با انتخاب رنگ زرد برای کابینت‌ها می‌توانید به بزرگ دیده شدن فضای آشپزخانه کمک کنید و سبب شادابی فضا شوید.

 

جمع بندی

هر یک از این رنگ‌ها می‌توانند به فضای آشپزخانه شما شخصیت و جلوه خاصی ببخشند. مهم است که ترکیب رنگ‌ها با نورپردازی و سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ باشد تا فضایی دلنشین و هماهنگ ایجاد شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *