کاغذ دیواری اتاق عروس و داماد

دکوراسیون اتاق خواب‌ها همیشه ابتدا به نظر ساده‌تر از دکوراسیون پذیرایی و نشیمن به نظر می‌آید. اما در واقع وقتی به عمل می‌رسد، به خصوص برای کاغذ دیواری اتاق عروس و داماد چالش‌های خود را به همراه دارد. امروزه بسیاری از زوجین جوان برای چیدمان دکوراسیون منزل خود؛ تمایل دارند با اصول طراحی داخلی پیش روند و بهترین انتخاب را انجام دهند. در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب هم بهتر است این اصول رعایت شود و با وسایل منزل از جمله مبلمان، پرده و فرش به خوبی هماهنگ گردد. 

کاغذ دیواری اتاق خواب 

دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد همیشه اتاقی مهم برای صاحبان خانه است. چرا که این اتاق صمیمیت و آرامش زوج‌ها را تقویت می‌کند. حالا تصور کنید که دکوراسیون اتاقی که زوج‌های جوان تازه زندگیشان را در آنجا شروع می‌کنند چقدر دارای اهمیت می‌شود و می‌تواند برای حفظ روابط مستحکم و ماندگارش تاثیرگذار باشد. یکی از روش‌ها برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب آینده شما، نصب کاغذ دیواری برای اتاق خواب عروس و داماد می‌باشد.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن می‌توانید از کاغذ دیواری طرح پتینه استفاده کنید.

هیچ جای خانه به اندازه اتاق خواب به افراد یک محیط آرامش نمی‌دهد. در نظر داشته باشید که این فضا برای یک عروس و داماد چقدر می‌تواند مهم باشد. عروس و دامادی که تازه می‌خواهند زندگی خود را شروع کنند و تازه می‌خواهند زندگی مشترک را در یک فضای تازه تجربه کنند. برای این‌کار باید علاوه بر دکوراسیونی که برای اتاق در نظر می‌گیرید، نوع دیوارپوش‌ها را در نظر گرفته و مدلی برای آنها انتخاب کنید که بتوانند در حین حفظ آرامش احساس زندگی نو و شادابی را داشته باشند.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
کاغذ دیواری طرح گل های ظریف گزینه خوبی برای اتاق عروس و داماد می‌باشد.

وقتی پای انتخاب کاغذدیواری اتاق خواب عروس و داماد به میان می‌آید، باید به دنبال گزینه‌هایی باشیم که هم متناسب با دکوراسیون اتاق خواب بوده و رنگ و طرحی آرامش بخش داشته باشند و هم جلوه‌ای رمانتیک به فضای اتاق بخشند. در این مقاله به بررسی نکاتی برای انتخاب یک کاغذدیواری رمانتیک و جذاب می پردازیم. اگر در آستانه‌ی خرید این عنصر از دکوراسیون هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
می توانید از کاغذ دیواری‌های گلدار برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری طرح داماسک برای اتاق عروس و داماد

داماسک یکی از طرح‌های محبوب در بازار کاغذ دیواری‌ها می‌باشد. طرح داماسک یکی از طرح‌هایی است که بسیار از افراد آن را با طرح کاغذ دیواری‌ها شناختند. طرح داماسک طرحی شیک و سنگین است و برای افرادی که روحیه رسمی‌ بیشتری دارند، مناسب است. اما با این حال همچنان یکی از پرکاربرد‌ترین کاغذ دیواری‌ها برای اتاق خواب می‌باشد. اگر شما تازه عروس هستید و علاقمندان به سبک دکوراسیون کلاسیک می‌باشید، این کاغذ دیواری‌ها مناسب احوال شما هستند.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
کاغذ دیواری های طرح داماسک با تلفیق گل‌های کلاسیک می‌تواند دکوراسیونی کلاسیک را برای اتاق عروس و دامادهایی که طرفدار سبک کلاسیک هستند ایجاد کند.

انتخاب کاغذ دیواری گرافیکی

در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد، کاغذ دیواری‌های گرافیکی انتخابی میانه‌رو برای رعایت حق تساوی میان خانم و آقای خانه است و طرح‌های گرافیکی از آنجایی که مناسب دکوراسیون مدرن است معمولا مورد‌پسند آقایان هم قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌های گرافیکی یا اسپرت شامل اشکال هندسی با طرح‌های پویا است. اشکالی مانند طرح‌های دایره‌ای، طرح‌های چهارخانه، طرح‌های خطوط موجی و .. از این قبیل طرح‌های کاغذ دیواری می‌باشند.

کاغذ دیواری اتاق عروس
عروس و دامادهایی که طرفدار سبک مدرن هستند می‌توانند از کاغذدیواری های هندسی برای اتاق خود استفاده نمایند.

انتخاب کاغذ دیواری گلدار برای کاغذ دیواری اتاق عروس و داماد

کاغذ دیواری گلدار جز کاغذ دیواری‌هایی است که همیشه بیشترین طرفدار را برای انتخاب در اتاق خواب‌ها را داشته است. حسی که گل‌های کاغذ دیواری بر روی اتاق خواب شما خواهند داشت، حسی رمانتیک و با طراوت است. اتاق خواب‌هایی که با طرح‌های گلدار چیدمان می‌شوند، فضایی دلنشین ایجاد می‌کنند. بخصوص برای زوج‌های جوانی که تازه زندگی مشترک را شروع کرده‌اند انتخاب ایده‌آلی است. کاغذ دیواری‌های گلدار به خوبی با دکوراسیون سبک وینتیج و انگلیش‌هوم ست می‌شوند و برای شما عروس خانم‌ها یک دکوراسیون رویایی ایده‌آل است.

اتاق خواب عروس
کاغذ دیواری طرح گلدار با گل‌های درشت را با دکوراسیونی مینیمال و سفید می‌توانید هماهنگ کنید.

انتخاب کاغذ دیواری راه راه برای اتاق خواب عروس و داماد

این مدل کاغذ دیواری انتخاب افرادی است که می‌دانند باید چطور طراحی اتاق خوابشان را به پایان برسانند. طرح راه راه همیشه مد است. به خوبی هم با کاغذ دیواری‌های طرح کلاسیک و مدرن ست می‌شوند.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
کاغذ دیواری راه‌راه، می‌تواند فضایی کلاسیک برای اتاق خواب ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری پتینه

این کاغذ دیواری جز طرح‌های شیکی است که این روزها بسیار هم در دکوراسیون مدرن و مینیمال استفاده می‌شود. کاغذ دیواری‌های طرح پتینه پس‌زمینه‌های خوبی برای تاج تخت به‌ شمار می‌روند. به‌ خصوص برای آنهایی که از طرح‌های شلوغ کاغذ دیواری بیزارند. اگر دلتان نمی‌خواهد که یک پس‌زمینه قالب برای دکوراسیون اتاق خوابتان داشته باشید و دوست دارید هیچ وقت از آن دلزده نشوید. کاغذدیواری‌پتینه انتخاب خوبی برای شما است.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
طرح‌های پتینه با طلاکاری‌های متفاوت همواره می‌توانند فضایی شیک را به اتاق خواب القا کنند.

 

طرح نقوش گیاهی

کاغذدیوار‌های نقوش گیاهی نیز مانند کاغذ دیواری گل‌دار انتخاب با طراوت و شادابی برای دکوراسیون اتاق خواب‌ها است. البته کاغذ دیواری‌های نقوش گیاهی معمولا اسپرت‌تر هستند و شاید به نظر برخی شبیه طرح‌های مادربزرگی نباشد. بنابراین برای سخت‌گیرها که طرح‌های گل گلی دوست ندارند در عین‌حال فضایی سرزنده برای اتاق‌خوابشان را می‌پسندند می‌تواند توجه‌شان را جلب‌ کند.

کاغذ دیواری برای اتاق عروس و داماد
بسیاری از افراد طرح‌های گلدار با نقوش ریز را برای اتاق خواب خود می‌پسندند و فضایی آرامش بخشی را با این طرح‌ها ایجاد می‌کنند.

 

چه رنگی برای کاغذ دیواری اتاق عروس مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید کاغذ دیواری برای هر فضایی، هماهنگی بین رنگ آن با سایر وسایل و لوازم در دکوراسیون است. یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در منزل زوجین، اتاق خواب آنهاست. بهتر است برای ایجاد صلح و افزایش عشق بینشان، از رنگ‌های آرامش بخش و کاهنده استرس همچون صورتی، آبی، سبز، بنفش و سفید استفاده نمایید. رنگ سفید هم یکی از رنگ‌های محبوب است که هم با هر دکوراسیونی چه کلاسیک و چه مدرن ست می‌شود و هم معمولا برای اتاق عروس بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌های موجود در پرده، مبلمان و یا فرش نیز استفاده کنید. فقط در استفاده از طرح‌های شلوغ و رنگ‌های جیغ، افراط نکنید.

 کاغذ دیواری مناسب اتاق عروس داماد
رنگ سفید، یکی از گزینه‌های ایده آل برای کاغذ دیواری مخصوص اتاق عروس است که با هر سبکی ست می‌شود.
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *