The combination of simple wallpaper with flowers

در میان کاغذ دیواری های جذاب و متنوع موجود در بازار، کاغذ دیواری گلدار همیشه ترند بوده و طرفداران زیادی دارد. کاغذ دیواری های گلدار با گل های ریز یا درشت، و رنگ های مختلف، فضایی زیبا و دلنشین را در سالن پذیرایی یا اتاق خواب ایجاد می کنند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند در کنار کاغذ دیواری گلدار، از کاغذ دیواری با طراحی کاملا ساده استفاده کنند. این ترکیب، باعث می شود تا دکوراسیون سالن پذیرایی یا اتاق خواب شما کاملا شیک و دلنشین شود. در ادامه این مطلب از اکستریم والز، با بهترین ایده های ترکیب کاغذ دیواری گلدار و ساده، آشنا شوید.

 

چرا بهتر است کاغذ دیواری گلدار را در کنار کاغذ دیواری ساده استفاده کنیم؟

کاغذ دیواری گلدار با وجود آنکه فضایی دلنشین و زیبا را ایجاد می کند، بهتر است روی همه دیوارهای خانه نصب نشود. نصب کاغذ دیواری گلدار روی همه دیوارها، باعث می شود تا چشم شما خسته شده و از طرح کاغذ دیواری دلزده شوید. بهترین روش برای استفاده از کاغذ دیواری گلدار، این است که آن را در کنار کاغذ دیواری های ساده، نصب کنید. با این روش، طرح کاغذ دیواری همیشه برای شما جذاب و چشم نواز خواهد بود.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با ساده

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با ساده

 

مهم ترین اصول ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار

اگر می خواهید کاغذ دیواری ساده و گلدار را به بهترین نحو در خانه خود استفاده کنید، بهتر است در ابتدا با مهم ترین اصول ترکیب این دو مدل کاغذ دیواری آشنا شوید. این اصول و قوانین شامل موارد زیر می شوند:

 

  • از پالت رنگی مناسب استفاده کنید

اگر می خواهید کاغذ دیواری ساده و گلدار به بهترین نحو در کنار یکدیگر قرار بگیرند، به پالت رنگی آن ها توجه کنید. به عنوان مثال رنگ زمینه کاغذ دیواری ساده شما می تواند هم رنگ گل های کاغذ دیواری طرح دار باشد. به طور کلی رنگ کاغذ دیواری ساده و گلدار باید با یکدیگر مرتبط باشند؛ تا فضایی دلنشین و شیک در اتاق خواب یا پذیرایی شما ایجاد شود.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با ساده

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با سادهکاغذ دیواری اکستریم والز

 

  • کاغذ دیواری ها را روی دیوار مناسب نصب کنید

هر کدام از کاغذ دیواری های گلدار و ساده باید روی دیوار مناسب نصب شوند. به طور کلی بهتر است کاغذ دیواری گلدار را فقط روی یکی از دیوارها، یعنی دیوار شاخص نصب کنید. در حوزه دکوراسیون داخلی، دیواری که در دید بیشتری نسبت به سایر دیوارها قرار دارد، دیوار شاخص نام دارد. در سبک دکوراسیون مدرن، کاغذ دیواری گلدار روی دیوار شاخص، مثلا دیوار پشت تخت و کاغذ دیواری های ساده روی سایر دیوارهای خانه نصب می شوند.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با ساده

 

  • طرح کاغذ دیواری را بر اساس سبک و متراژ خانه انتخاب کنید

کاغذ دیواری های گلدار و ساده متنوعی در بازار وجود دارند. قبل از انتخاب کاغذ دیواری مناسب، حتما به سبک دکوراسیون خانه و متراژ آن توجه کنید. به عنوان مثال بهتر است برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی کوچک، از کاغذ دیواری گلدار با گل های خلوت، و کاغذ دیواری ساده با رنگ روشن استفاده کنید تا فضای اتاق شما دلباز تر و بزرگ تر شود.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با ساده

 

بهترین و جدیدترین ایده های ترکیب کاغذ دیواری ساده و گلدار

کمپانی اکستریم والز، کاغذ دیواری های گلدار و ساده متنوعی را در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه کرده است؛ که پاسخگوی همه سلیقه ها هستند. در ادامه با چند ایده جذاب از ترکیب این دو کاغذ دیواری آشنا شوید.

 

کاغذ دیواری گلدار کلاسیک با زمینه کرم

اگر اتاق خواب یا سالن پذیرایی شما سبک کلاسیک دارد، کاغذ دیواری کد 7084، از آلبوم پلوتونیوم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. رنگ این کاغذ دیواری را بر اساس رنگ سایر آیتم های موجود در خانه مثل مبلمان، پرده ها و … انتخاب کنید. استفاه از کاغذ دیواری طرح داماسک با زمینه کرم، در کنار کاغذ دیواری گلدار کلاسیک، فضای زیبایی را در اتاق خواب یا پذیرایی شما ایجاد می کند.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار و سادهکاغذ دیواری اکستریم والز کد 7084

 

کاغذ دیواری صورتی پست مدرن

کاغذ دیواری گلدار کد 8043، با گل های صورتی جذاب، فضای خانه را کاملا دلنشین و آرامش بخش می کند. صورتی و سفید، اصلی ترین رنگ های این کاغذ دیواری زیبا هستند. می توانید این کاغذ دیواری گلدار را پشت تخت نصب کرده و برای سایر دیوارها از کاغذ دیواری ساده پتینه با رنگ سفید استفاده کنید.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با سادهکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8043

 

کاغذ دیواری گلدار با زمینه خاکستری و گل های نارنجی

ترکیب سه رنگ خاکستری، نارنجی و مشکی در کنار یکدیگر فضایی چشم نواز و خیره کننده را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما ایجاد می کنند. کاغذ دیواری گلدار کد 8045، با زمینه خاکستری و گل های مشکی نارنجی، برای افرادی که به رنگ های خنثی و زنده در کنار یکدیگر علاقه دارند، گزینه مناسبی محسوب می شوند. کاغذ دیواری پتینه با زمینه خاکستری ساده، بهترین مکملی است که می توانید در کنار آن استفاده کنید.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با سادهکاغذ دیواری اکستریم والز کد 8045

 

کاغذ دیواری گلدار مدرن

کاغذ دیواری گلدار کد 6055، برای فضاهای مدرن انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود. در کنار این کاغذ دیواری می توانید از کاغذ دیواری گلدار با طرح خلوت تر یا کاغذ دیواری سفید ساده استفاده کنید. با این کاغذ دیواری، شادابی و انرژی مثبت به فضای اتاق خواب یا پذیرایی شما منتقل می شود.

ترکیب کاغذ دیواری گلدار با سادهکاغذ دیواری اکستریم والز کد 6055

سخن پایانی

ترکیب کاغذ دیواری ساده با گلدار، یکی از جدیدترین ایده هایی است که در طراحی داخلی ساختمان مورد استقبال قرار گرفته است. با این ایده، از خستگی چشم جلوگیری کرده و زیبایی کاغذ دیواری گلدار نیز چند برابر می شود. لازم به ذکر است که قبل از ترکیب این دو کاغذ دیواری، حتما به نکات کلیدی و اصول ترکیب آن ها با یکدیگر توجه کنید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *