2 1

کاغذ دیواری گلدار یکی از طرح‌های پرطرفدار کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل است. اما تنوع طرح و رنگ این کاغذ دیواری‌ها به قدری زیاد است که ممکن است باعث شود در انتخاب طرح و رنگ مناسب دچار سردرگمی‌ شوید. اگر به کاغذدیواری گلدار علاقمندید و دوست دارید از این کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، از مدل‌هایی که در ادامه آمده‌ است ایده بگیرید.

 

ویدئو نمایش کاغذ دیواری گلدار

 

ویدئو نمایش کاغذ دیواری گلدار

image

 

کاغذ دیواری گلدار
کاغذ دیواری گلدار با زمینه سبز تیره سبک کلاسیک را ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری گلدار

به این اتاق خواب پر زرق‌ و‌ برق و جسورانه نگاه بیاندازید که با یک کاغذدیواری گل دار پوشیده شده است. درخشش رنگ‌ها، طرح شبیه کتاب قصه‌ها و انرژی که دارد به‌هیچ‌ عنوان شبیه طرح‌های قدیمی‌ بنظر نمی‌آید. کار مشکلی است که عاشق این کاغذدیواری گلدار رنگارنگ و جلوه‌گر نشوید.

کاغذ دیواری گلدار
کاغذ دیواری با برگ‌های آبی و نارنجی طرحی جذاب و متفاوتی برای دکوراسیون‌های خاص می‌باشد.

کاغذ دیواری گلدار برای اتاق خواب جوان و روح‌بخش و یا حتی اتاق خواب دخترانه لطیف، گزینه بسیار عالی‌ای است، در عین حال هم با عناصر رنگی اتاق و هم با اتاق‌های تک رنگ هماهنگ می‌شود.

ظرافت و حس پاکیزگی در طرح گل دار

تنها با یک چاپ غنی و پررنگ می‌توانید بخشی از خانه را زنده کنید. فقط به این اتاق رخت‌شویی نگاه کنید که چطور اتاق کسل‌‌کننده توسط کاغذ دیواری مد روز در یک چشم به‌هم‌ زدن تغییر کرده‌ است. واقعاً کاغذ دیواری گلدار، این توانایی را در متحول کردن یک اتاق دارد و این عکس هم دلیلی برای اثبات آن است.

کاغذ دیواری گلدار
کاغذ دیواری گلدار کد 7010 از آلبوم پلوتونیوم

کاغذ دیواری گل دار برای نشیمن

اتاق مهمان‌تان را با یک پوشش بهارانه مثل این نوع کاغذ دیواری ظریف بپوشانید. رنگ‌های متنوع می‌تواند باعث ایجاد سرزندگی و شادابی به فضای زندگی‌تان شود.

کاغذ دیواری گلدار مهمان
کاغذ دیواری طرح گلدار با رنگبندی ملایم مناسب اتاق نشیمن

کار مشکلی است که در مورد انواع کاغذ دیواری‌های گلدار صحبت به میان بیاید. ولی شامل یک چیزی که ظرافت و زیبایی زنانگی را به‌ طور‌ خاص بیان کند، نشود. مانند یک افسانه شیرین، این انتخاب برای یک اتاق خواب و یا حتی یک دفترکار، مورد بسیار زیبایی می‌باشد.

کاغذدیواری نشیمن
استفاده از گل‌های درشت با رنگ‌های ملایم با دکوراسیون سبک مدرن

کاغذ دیواری پذیرایی گلدار

سالن پذیرایی، یکی از بخش‌های مهم دکوراسیون در هر منزلی است. بسیاری از ما ایرانی‌ها، معمولا برای پذیرایی از کاغذ دیواری‌های طرح‌دار از جمله داماسک، نقش و نگار و گلدار استفاده می‌کنیم. ولی طبق نظر کارشناسان و طراحان دکوراسیون داخلی، بهتر است برای سالن پذیرایی کاغذ دیواری گلدار را فقط بر روی دیوار شاخص نصب شود و سایر دیوارها برای جلوه بیشتر و فضایی شیک‌تر از کاغذدیواری‌های طرح مکمل استفاده گردد. ترکیب کاغذ دیواری گل دار  همراه با کدهای مکمل، برای فضاهای پذیرایی کلاسیک بسیار طنین‌انداز و چشم نواز خواهد بود.

 کاغذ دیواری پذیرایی گلدار
کاغذ دیواری گلدار، یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها در سبک کلاسیک است.

کاغذ دیواری گلدار برای اتاق خواب

انتخاب کاغذ دیواری به عواملی نظیر بزرگی و کوچکی، رنگبندی، سبک و چیدمان بستگی دارد. در زمان انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب، بایستی به جنسیت و شخصیت فرد نیز دقت شود. چراکه سلایق آن‌ها، بسیار مهم است. طرح کاغذ دیواری اتاق خواب، براساس سن شخص متفاوت است. به عنوان مثال بهتر است از کاغذ دیواری با طرح‌های گلدار درشت برای افراد با رده سنی پایین همچون نوجوانان و کودکان استفاده نگردد. به منظور هماهنگی کاغذ دیواری با چیدمان، می‌توانید برای رنگ پرده و یا روتختی به رنگ گل‌های حکاکی شده در کاغذ دیواری توجه نمایید. و پیشنهاد می شود به منظور جلوه بیشتر، پرده‌های ساده و بدون طرح را برای اتاق خود انتخاب کنید. اگر طرفدار طرح‌های شلوغ و سبک ماکسیمالیست هستید، کاغذ دیواری گل دار، یکی از گزینه‌های ایده آل شما برای پشت تخت خواب است.

کاغذ دیواری اتاق خواب گلدار
بهتر است دیوار پشت تخت را با کاغذ دیواری گلدار با گل‌های ریز پوشش دهید.

طرح گلدار برای دیوار پشت تخت خواب

شما می‌توانید با ایجاد یک دیوار شاخص از این طرح لذت ببرید. مثلا برای دیوار پشت تخت‌خواب یک طرح گل لطیف را اجرا کنید. حتی اگر احساس می‌کنید این طرح ممکن است چشم‌تان را بزند، آن را در دیواری که کمتر در معرض دیدتان است بکار ببرید.

زمانی‌ که وارد اتاق می‌شوید کاغذ دیواری گلدار در پشت تخت خواب جلوه زیبایی را به شما ارائه می‌دهد و هنگام استراحت خواب شما را مختل نمی‌کند.

کاغذ دیواری گلدار پشت تخت
می‌توانید کاغذ دیواری گلدار خود را فقط برای دیوار پشت تخت استفاده کنید.

کاغذ دیواری گلدار برای چه فضاهایی مناسب نمی‌باشد؟

کاغذ دیواری گلدار، یکی از طرح‌های ترند و جذاب در چندین سال گذشته به صورت متداولی بوده است. بی شک، بسیاری از ما بارها شاهد این طرح روی دیوار خانه‌ها بوده‌ایم. کاغذ دیواری گلدار، جز کاغذدیواری‌های طرح‌دار محسوب می‌شود که افراط در استفاده از آن و نصب بر روی تمامی دیوارها توصیه نمی‌شود. از فضاهایی که کمتر کسی از این طرح استفاده می‌کند، در ادارات یا محیط‌های کاری و در دکوراسیون با سبک مدرن است. همچنین در خانه‌های کوچک هم بهتر است از گل درشت استفاده نشود.

کاغذ دیواری گلدار
عدم استفاده از کاغذ دیواری گلدار در محیط‌های کاری

به کارگیری کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار قرن‌ها مورد‌علاقه صاحبان خانه‌های آگاه به طراحی بوده‌ است و به راحتی می‌توان دلیل آن را درک کرد. چه از گل بزرگ با گلبرگ‌های کوچک استفاده کنید و چه از کاغذ دیواری‌های گل‌ریز استفاده کنید، نمایشی زیبا را برای دیوارهای شما پدید می‌آورند. انواع مختلفی از گل‌ها برای انتخاب وجود دارند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به گل‌ رز، گل آفتاب‌گردان، ارکیده و گل‌ مروارید اشاره‌ کرد.

کاغذدیواری غذاخوری
کاغذ دیواری گل‌های سفید با زمینه روشن مناسب سبک کلاسیک

انتخاب کاغذ دیواری گلدار که کاملاً با مبلمان و لوازم جانبی شما مطابقت داشته باشد واقعاً آسان است. اگر به دنبال دیوارهای خاص در اتاق نشیمن یا مهدکودک هستید، کاغذدیواری گلدار وینتیج یک گزینه عالی است.

کاغذدیواری گلدار
استفاده از گل‌های صورتی و رنگی و جذاب برای اتاق کودکان و مهدکودک

طرح‌های کاغذ دیواری گل دار با مقیاس‌ کوچک‌تر و با گل‌‌های تیره برای فضاهای کوچک مانند حمام‌ یا اتاق‌خواب بچه‌ها مناسب است.

کاغذدیواری اتاق پسربچه
نمونه‌ی به کارگیری کاغذ دیواری تیره گلدار فقط روی یک دیوار اتاق خواب برای جذاب نشان دادن فضا

چه اتاق‌های مدرن، با روشنایی زیاد را دوست داشته‌ باشید، چه از فضاهای‌ تاریک و بدون‌ نور استفاده‌ کنید، کاغذ دیواری‌ گلدار برای شما مناسب است.

 

چرا کاغذ دیواری گلدار

امروزه در دنیای طراحی داخلی کاغذ دیواری‌ها نه فقط به‌ عنوان یک جزء تنها، بلکه به معنای خلق‌کننده ابعاد مختلف دکوراسیون شناخته می‌شوند. یکی از سبک‌های موردعلاقه ما در طرح‌های مختلف کاغذ دیواری، مربوط به طرح‌های گلدار می‌باشد. اما این‌بار نه به شکل همیشگی. از تصورات قبلی‌تان نسبت به سبک‌های دوران مادربزرگ‌تان دست بکشید و این دفعه به دنبال طرح‌های گلدار مدرن و وینتیج بروید.

کاغذ دیواری گلدار درشت
استفاده از کاغذ دیواری گلدار درشت با دکوراسیون خلوت و مینیمال

گل‌های درشت‌تر

استفاده از گل‌های با طرح درشت‌تر در مقیاس‌های بزرگ ایده‌آل‌تر است، چرا‌ که هدف از طرح‌های درشت نمایش دادن جزئیات بیشتر است.

برای ایجاد تعادل در فضایی با کاغذ دیواری گل درشت، بهتر است از یک مبلمان چشم‌گیر و بزرگ در کنار دیوار استفاده کنید. یا اینکه کاغذ دیواری را در یک دیوار برجسته مانند بکار بگیرید.

کاغذ دیواری گلدار درشت
به کارگیری درست از المان‌ها و اجزای دکوراسیون با کاغذ دیواری طرح گل دار درشت

رنگ را در نظر بگیرید

هنگامی‌ که به پارچه‌ها و کاغذ دیواری‌های گلدار فکر می‌کنید، ممکن است الگوهای خاص با تم رنگی متفاوتی را تصور کنید. امروزه طراحان، بسیار خلاقانه، طرح‌های متنوعی با انواع رنگ‌ها را ارائه می‌کنند.

مانند بسیاری از الگوهای بزرگ، رنگ گل شما تأثیر زیادی بر فضای اتاق دارد. مثلا الگوهایی با سایه‌های سبز رنگ باعث ایجاد حس شادابی و انرژی در شما می‌شوند.

کاغذدیواری نشیمن
استفاده از رنگ آبی کاغذ دیواری باعث گرمی و آرامش بخشیدن به فضا می‌شود.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید طرح‌هایی با تم آبی پاستلی باعث ایجاد فضایی گرم و صمیمی‌ می‌شود.

کاغذ دیواری گلدار ریز
استفاده از رنگ سبز و زرد برای ایجاد فضایی شاد

دکوراسیون با طرح گلدار

هنگام استفاده از کاغذ دیواری گلدار، برای ایجاد تعادل، بهتر است که طرح‌ها را در کوسن‌ها و اکسسوری‌های بکار رفته در چیدمان تکرار کنید. این کار کمک می‌کند تا طرح در اتاق طبیعی به نظر برسد و تعادل ایجاد شود.

کاغذ دیواری گلدار
سِت کردن طرح کاغذ دیواری با کوسن یا طرح رو تختی یا اکسسوری‌های فضا
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *