20 models of the best gray wallpapers

اگر به دنبال جدیدترین و پرطرفدارترین کاغذ دیواری برای منزل یا محل کار خود هستید، کاغذ دیواری طوسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در سال های اخیر، استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی ترند شده و بیشتر افراد ترجیح می دهند برای داشتن خانه ای مدرن و امروزی، از رنگ های جذابی مثل طوسی استفاده کنند. کمپانی اکستریم والز، کاغذ دیواری های طوسی متنوع با طرح های جذابی را به بازار عرضه کرده است. تنوع کاغذ دیواری های طوسی اکستریم والز، این امکان را به شما می دهد که بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود، بهترین کاغذ دیواری را انتخاب کنید. اگر می خواهید با 20 مدل از بهترین کاغذ دیواری های طوسی آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین کاغذ دیواری طوسی برای اتاق نشیمن و پذیرایی

کاغذ دیواری طوسی، به راحتی با سایر رنگ ها در پذیرایی یا اتاق نشیمن ست شده و فضایی جذاب و آرامش بخش را در منزل شما ایجاد می کند. از بهترین مدل های کاغذ دیواری رنگ طوسی، به موراد زیر می توان اشاره کرد:

کاغذ دیواری رگه دار طوسی

 کاغذ دیواری رگه دار طوسی، یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن و لاکچری محسوب می شود. کاغذ دیواری کد 10285، را به عنوان یکی از جدیدترین کاغذ دیواری های طوسی برند اکستریم والز می تواند نام برد. این کاغذ دیواری با طراحی جذاب و پرطرفداری که دارد، به راحتی با انواع دکوراسیون داخلی ست می شود.

20 مدل از بهترین کاغذ دیواری های طوسی
کاغذ دیواری رگه دار طوسی کد 10285

 

کاغذ دیواری طوسی طرح نقش و نگار

در خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک، بهتر است از کاغذ دیواری طوسی متناسب با همین سبک استفاده کنید. مثلا کاغذ دیواری طرح نقش و نگار، یکی از جذاب ترین طرح هایی است که می توانید آن را در پذیرایی خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک نصب کنید. کاغذ دیواری کد 7100، بهترین انتخاب برای طرفداران رنگ طوسی و سبک کلاسیک محسوب می شود.

20 مدل از بهترین کاغذ دیواری های طوسی
کاغذ دیواری طوسی طرح نقش و نگار کد 7100

 

 

کاغذ دیواری هندسی طوسی

 اگر به دنبال کاغذ دیواری رنگ طوسی با طرح خاص و چشمگیر هستید، کاغذ دیواری هندسی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.  کاغذ دیواری کد 6043، با طرح هندسی و سبک مدرن، فضایی خاص و جذاب را در پذیرایی یا اتاق نشیمن شما ایجاد می کند.

20 مدل از بهترین کاغذ دیواری های طوسی
کاغذ دیواری هندسی طوسی کد 6043

کاغذ دیواری طرح پتینه طوسی

کاغذ دیواری پتینه، یکی از جدیدترین و جذاب ترین کاغذ دیواری های اکستریم والز است. کاغذ دیواری کد 10332، که از جدیدترین آلبوم این برند انتخاب شده است، یکی از بهترین انتخاب ها برای طرفداران رنگ طوسی به شمار می رود. اگر به این طرح علاقه دارید، می توانید انواع کاغذ دیواری های پتینه طوسی را از برند اکستریم والز تهیه کنید.

20 مدل از بهترین کاغذ دیواری های طوسی
کاغذ دیواری طرح پتینه طوسی کد 10332

کاغذ دیواری طرح بافت طوسی

 یکی از بهترین محصولات اکستریم والز، کاغذ دیواری طرح بافت با رنگ طوسی است؛ که طراحی نسبتا ساده و سبک مدرنی داشته و برای افرادی که ساده پسند هستند، انتخاب مناسبی محسوب می شود. مثلا کد 8095، از آلبوم راکتور، یکی از جذاب ترین کاغذ دیواری های طرح بافت با رنگ طوسی به شمار می رود.

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طرح بافت طوسی کد 8095

 

 

بهترین کاغذ دیواری طوسی اتاق خواب

استفاده از کاغذ دیواری طوسی در اتاق خواب، فضایی آرامش بخش را برای شما ایجاد کرده و به شما کمک می کند تا خوابی با کیفیت و آرام داشته باشید. در ادامه با بهترین کاغذ دیواری های طوسی مناسب برای اتاق خواب آشنا شوید.

  • کاغذ دیواری بتن طوسی: کاغذ دیواری طرح بتن با رنگ طوسی، یکی از جذاب ترین طرح هایی است که می توانید از آن در فضای اتاق خوابتان استفاده کنید. اکستریم والز کاغذ دیواری های طرح بتن متنوعی را به بازار عرضه کرده است. مثلا کدهای 8139 یا 8140، دو کد جذاب با طرح بتن و رنگ خاکستری هستند که می توانید از آن ها در اتاق خوابتان استفاده کنید.

 

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری بتن طوسی کد 8139 برای اتاق خواب

 

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری بتن طوسی کد 8140 برای اتاق خواب

 

  • کاغذ دیواری گلدار طوسی: کاغذ دیواری گلدار یکی از بهترین و پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری در اتاق خواب به شمار می رود. به عنوان مثال کاغذ دیواری کد 5089 با زمینه خاکستری و گل های ظریف سبز رنگ، حس و حال طبیعت را به خوبی در اتاق خواب شما جاری می کند.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری گلدار طوسی کد 5089 برای اتاق خواب
  • کاغذ دیواری طرح آجر طوسی: در میان کاغذ دیواری های متنوع اکستریم والز، کاغذ دیواری طوسی طرح آجر هم انتخاب مناسبی برای فضای اتاق خواب محسوب می شود. به عنوان مثال کد 6064، یکی از کاغذ دیواری های طوسی با طرح آجر است؛ که می توانید از آن در اتاق خواب با سبک مدرن استفاده کنید.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طرح آجر طوسی کد 6064
  • کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ طوسی: اگر می خواهید طرح کاغذ دیواری شما برگرفته از طبیعت باشد، کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کاغذ دیواری کد 8090، با رنگ طوسی و طرح شاخ و برگ، فضایی زیبا را در اتاق خواب شما ایجاد می کند.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طرح شاخ و برگ طوسی کد 8090
  • کاغذ دیواری طرح پوست خاکستری: کاغذ دیواری طرح پوست نیز جزء کاغذ دیواری های مدرن به شمار می رود. کاغذ دیواری کد 6100 یکی از کاغذ دیواری های جذاب با طرح پوست است؛ که می توانید با نصب آن در اتاق خواب، فضایی مدرن و جذاب را ایجاد کنید.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طرح پوست خاکستری کد 6100

بهترین کاغذ دیواری طوسی برای دفتر کار و اماکن تجاری

استفاده از ایده های جدید دکوراسیون داخلی، علاوه بر ایجاد احساس خوشایند و افزایش تمرکز شما در حین کار، به شما کمک می کند تا مشتری های بیشتری را جذب کنید. در میان ایده های مختلف دکوراسیون داخلی، استفاده از کاغذ دیواری را به عنوان یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش ها می توان نام برد. نصب کاغذ دیواری طوسی با طرح و سبک مناسب، فضایی چشم گیر را  در دفتر کار یا مغازه شما ایجاد می کند. در ادامه با بهترین طرح های کاغذ دیواری طوسی مناسب برای فضای اداری آشنا شوید.

  • کاغذ دیواری طرح جودون طوسی: کاغذ دیواری طرح جودون با رنگ طوسی، یکی از محصولات برند اکستریم والز است؛ که طراحی شیک و ساده ای داشته و برای دفتر کار و محیط های اداری، انتخاب مناسبی محسوب می شود.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طرح جودون طوسی
  • کاغذ دیواری راه راه خاکستری: کاغذ دیواری راه راه با رنگ طوسی، یکی از بهترین انتخاب ها برای دفتر کار است؛ زیرا این طرح فضای دفتر کار شما را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری راه راه خاکستری کد 10183

 

  • کاغذ دیواری طوسی ساده: اکستریم والز کاغذ دیواری های طوسی با طرح بسیار ساده را نیز به بازار عرضه کرده است. این کاغذ دیواری ها مشابه رنگ بوده و برای فضای اداری یا منزل با متراژ کم انتخاب بسیار مناسبی می باشند. به عنوان مثال کد 902G از آلبوم هاش دو او، رنگ خاکستری بسیار ملایمی دارد و فضای خانه یا محل کار شما را بسیار دلباز نشان می دهد.
20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری طوسی ساده کد 902G

استفاده از کاغذ دیواری طوسی در آشپزخانه

کاغذ دیواری های برند اکستریم والز از جنس وینیل (PVC) بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. این کاغذ دیواری ها را می توانید در فضای آشپزخانه نیز نصب کنید؛ زیرا به راحتی تمیز شده و هیچ لکه ای روی آن ها باقی نمی ماند. حتما سبک کاغذ دیواری طوسی که انتخاب می کنید با سبک دکوراسیون آشپزخانه یکسان باشد. در ادامه به چند مورد از کاغذ دیواری های طوسی مناسب برای آشپزخانه اشاره شده است.

  • کاغذ دیواری طرح بتن با رنگ های خاکستری و مشکی، برای آشپزخانه های مدرن و امروزی انتخاب مناسبی می باشد. این کاغذ دیواری به راحتی با سایر عناصر موجود در آشپزخانه ست شده و فضایی خاص و جذاب را در آشپزخانه شما ایجاد می کند.
  • کاغذ دیواری طرح بافت کد 10208، با رنگ طوسی طلایی و طرح بافت، یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای آشپزخانه با دکوراسیون مدرن محسوب می شود.

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسیکاغذ دیواری اکستریم والز کد 10208

  • کاغذ دیواری گلدار کد 7071، با رنگ طوسی و طرح گلدار، از دیگر طرح های زیبایی است که می توانید برای فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید. این کاغذ دیواری با گل های ریز سفید و زمینه خاکستری، فضایی دلنشین را در آشپزخانه شما ایجاد می کند.

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسیکاغذ دیواری اکستریم والز کد 7071

استفاده از کاغذ دیواری طوسی برای ورودی

اگر به دنبال روشی کم هزینه و جدید برای تزئین دیوارهای لابی و ورودی ساختمان خود هستید، می توانید از کاغذ دیواری های طوسی با طرح های جذاب و مدرن استفاده کنید. اکستریم والز، کاغذ دیواری های طوسی در طرح ها و سبک های بسیار متنوعی را به بازار عرضه کرده است؛ که با استفاده از آن ها می توانید لابی ساختمان یا ورودی را تزئین کنید. کاغذ دیواری طوسی با طرح راه راه، پتینه، درخت و درختچه و … را به عنوان برخی از کاغذ دیواری های مناسب برای سالن ورودی و لابی ساختمان می توان نام برد.

20 مدل از بهترین های کاغذ دیواری طوسی
کاغذ دیواری ورودی

 

سخن پایانی

در میان کاغذ دیواری های متنوع با رنگ های جذاب، کاغذ دیواری طوسی همیشه طرفداران زیادی داشته است؛ زیرا به راحتی با سایر رنگ ها ست شده و محیطی آرامش بخش و مدرن را در منزل یا محل کار ایجاد می کند. در این مطلب چند نمونه از بهترین کاغذ دیواری های طوسی برند اکستریم والز را مورد بررسی قرار دادیم. با مراجعه به وبسایت اکستریم والز می توانید انواع کاغذ دیواری های طوسی را مشاهده و از نزدیک ترین فروشگاه دکوراسیون داخلی تهیه کنید.

به اشتراک بگذارید

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *