کاغذ دیواری اسپرت

داشتن خانه‌ای که به شما انرژی بدهد و باعث فعالیت بیشترتان شود را چه کسی دوست ندارد. برای شمایی که از رخوت و تنبلی بیزارید، اینکه فضای خانه شما پویا و سرزنده باشد فکر بسیار خوبی است. دکوراسیون خانه‌هایی که پر از رنگ و فرم‌های جذاب است، مطمئنا انگیزه افراد خانه را در زندگی و فعالیت‌ها روزانه بالاتر می‌برد. کاغذ دیواری اسپرت همان مدل کاغذ دیواری است که دلتان می‌خواهد با دکوراسیون خانه پر‌انرژی و سرزنده شما جور شود.

کاغذ دیواری اسپرت چیست ؟

به دسته‌ای از کاغذ دیواری‌ها اطلاق می‌شود که طرح‌ها و شکل‌های فانتزی و جذاب دارد. این طرح‌ها و فرم‌ها، شکل‌هایی با جزئیات کم و اندازه نسبتا بزرگ‌تر از طرح‌ها و نقش‌های ریز کلاسیک هستند. کاغذ دیواری‌های طرح اسپرت به راحتی با دکوراسیون سبک معاصر و سبک مدرن ست می‌شوند. کاغذ دیواری‌های اسپرت برای اتاق خواب هم طرفداران زیادی دارند. همچنین برای این دکوراسیون شما به راحتی می‌توانید وسایل و مبلمان را هماهنگ کنید.

طرح پر طاووس
کاغذ دیواری پر‌طاووس یک مدل از کاغذ دیواری اسپرت می‌باشد.

 

سبک کاغذ دیواری اسپرت

طرح اسپرت طرحی است که به هیچ سبکی اختصاص ندارد. همانند لباس اسپرت درگیر هیچ قاعده و قانونی نیست و از شکل و طرحی که چهارچوب مستقیمی‌ داشته‌ باشد دوری می‌کند. شاید این هم یکی دیگر از دلایلی باشد که این روزها مردم خسته از فرم‌ها و شکل‌های تکراری کلاسیک و رسمی‌ به دنبال طرح‌های آزادانه و بی شیله‌و‌پیله هستند.

فضای مورد استفاده

کاغذ دیواری اسپرت بیشتر برای اتاق‌ها و فضاهای شخصی مناسب است. از آنجایی که فضای نشیمن و پذیرایی ببیشتر حال‌و‌هوای رسمی‌ دارند، در صورت استفاده از کاغذ دیواری اسپرت آن را بر روی دیوار پشت تلویزیون یا دیوار شاخص نصب کنید.

کاغذ دیواری اسپرت
سبک کاغذ دیواری اسپرت

 

طرح‌های کاغذ دیواری اسپرت

کاغذ دیواری اسپرت شامل طرح‌های متنوعی مانند طرح‌های دایره‌ای، طرح‌های حیوانات، طرح‌های گرافیکی گل و طرح‌هایی که به صورت فانتزی هستند جز طرح‌های اسپرت به شمار می‌رود.

معمولا کسانی که به ورزش خاصی علاقه دارند در وسایل شخصی و دکوری آن‌ها نشانه‌هایی از آن ورزش پیدا می‌کنید. کاغذدیواری اسپرت هم اکثر اوقات بعنوان نمادی برای جلوه دادن علاقه‌مندی‌ها و شخصیت فرد استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری کافی شاپ
طرح‌های کاغذ دیواری ورزشی مناسب کافی‌شاپ

از طرفی می‌توانید اتاق‌هایی را که برای بازی خود یا فرزندتان در نظر گرفته‌اید با کاغذدیواری اسپرت هیجان‌انگیز‌تر کنید.

کاغذ دیواری بازی تنیس

این طرح کاغذ دیواری با الهام از مسابقات سالانه تنیس ویمبلدون، با جلوه دادن به راکت‌ها و توپ‌های سبز تنیس روی پس‌زمینه سفید هیجان خاصی به یک بازیکن تنیس می‌دهد.

کاغذ دیواری تنیس
کاغذ دیواری بازی تنیس یک مدل از کاغذ دیواری طرح ورزشی

 

کاغذ دیواری فوتبالی

این کاغذ دیواری فوتبالی بیشتر شبیه یک کلاژ است و به دلیل طرح شلوغ آن، بهتر است فقط روی یک دیوار استفاده شود. با این طرح می‌توانید به اتاق پسر بچه‌تان پویایی بیشتری ببخشید.

کاغذ دیواری فوتبالی
کاغذ دیواری فوتبالی مناسب اتاق خواب نوجوانان

کاغذ دیواری ورزشی بسکتبال

کاغذ دیواری بسکتبالی زیر از نظر تاثیر بصری عالی است و در عین سادگی به نظر بافت‌دار و خاص جلوه می‌کند. این کاغذ دیواری منحصربفرد را در اتاق یک بازیکن یا فرد عاشق بسکتبال می‌توان پیدا کرد.

کاغذ دیواری بسکتبالی
استفاده از طرح بسکتبال برای فضای نشیمن

 

کاغذ دیواری ورزش دوچرخه سواری

این  کاغذ دیواری علاوه بر افرادی که ورزش دوچرخه‌سواری انجام می‌دهند، برای کسانی که تصمیم دارند دوچرخه‌سواری را در عادات روزمره خود قرار دهند هم بسیار امید‌بخش است.

کاغذ دیواری دوچرخه سواری
کاغذ دیواری طرح دوچرخه‌های کلاسیک مناسب فضاهای هنری و کافی‌شاپ‌ها

 

تاثیر کاغذ دیواری اسپرت

کاغذدیواری اسپرت برای علاقه‌مندان به ورزش بسیار تاثیرگذار است. عزم راسخ و تلاش بی‌وقفه برای موفقیت از ویژگی‌های یک ورزشکار واقعی است. به کمک کاغذ دیواری‌های اسپرت می‌توانید روحیه ورزشکار را نشان‌ داده و همچنین آن را تقویت کنید.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *