4

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است؛ که نوع دکوراسیون و شیک بودن آن تاثیر زیادی در روحیه و حس و حال خانم ها دارد. به همین دلیل همه افراد خصوصا خانه اولی ها، کابینت های آشپزخانه را با دقت و وسواس زیادی انتخاب می کنند. به طور کلی، در میان عناصر مختلف مثل پرده، میز غذاخوری، لوازم دکوری و … کابینت ها نقش پررنگی را در شیک شدن یا قدیمی بودن دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کنند. در این مطلب از اکستریم والز، قصد داریم شیک ترین مدل های کابینت نئو کلاسیک را مورد بررسی قرار دهیم. اگر می خواهید با این کابینت های جذاب و شیک آشنا شوید، و تحولی در دکورسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

کابینت های نئو کلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

در آشپزخانه هایی که سبک کلاسیک دارند، کابینت ها پر زرق و برق، و دارای منبت کاری های پیچیده هستند؛ در سبک مدرن نیز، کابینت ها کاملا ساده و بدون خطوط طراحی می شوند. به تازگی، کابینت های نئو کلاسیک طرفداران زیادی پیدا کرده و در میان بسیاری از افراد، ترند شده است. در ادامه با مهم ترین ویژگی های این کابینت شیک و جذاب آشنا شوید.

  •  نوع سبک: این کابینت ها تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک هستند؛ به همین دلیل برای افرادی که به دکوراسیون لوکس و در عین حال مدرن علاقه دارند، انتخاب مناسبی محسوب می شوند.

کابینت نئو کلاسیک

  • متریال و مواد اولیه: برای ساخت کابینت های نئو کلاسیک، از متریال مختلفی استفاده می شود؛ اما چوب طبیعی را به عنوان اصلی ترین متریال مورد استفاده در این کابینت ها می توان نام برد.

کابینت نئو کلاسیک

  •  رنگ بندی: کابینت های نئو کلاسیک تنوع رنگی بالایی دارند. به عنوان مثال می توانید آن ها را بر اساس سلیقه خود در رنگ های تیره و روشن مثل نسکافه ای، سفید، سبز، مشکی و … تهیه کنید.

رنگ بندی کابینت نئو کلاسیک

  •  مجهز به ویترین : برخی از کابینت های نئو کلاسیک، دارای درب شیشه ای هستند؛ که اصطلاحا به آن ها ویترین گفته می شود. این ویترین ها تاثیر زیادی در جذابیت کابینت های نئو کلاسیک دارند.

انواع کابینت نئو کلاسیک

کاغذ دیواری سفید

شیک ترین مدل های کابینت نئو کلاسیک بر اساس جنس

اگر می خواهید برای آشپزخانه خود کابینت های جذاب نئو کلاسیک را تهیه کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین و شیک ترین مدل های این کابینت ها آشنا شوید. در ادامه انواع کابینت های نئو کلاسیک را بر اساس جنس بررسی خواهیم کرد.

 

کابینت های نئوکلاسیک با روکش چوب

چوب را به عنوان اصلی ترین متریال مورد استفاده در کابینت های نئو کلاسیک می توان نام برد. در برخی موارد، طراحان از چوب گردو، راش، بلوط و … فقط به عنوان روکش برای کابینت های نئو کلاسیک استفاده می کنند. در این حالت، قیمت کابینت مناسب تر خواهد بود. در صورتی که ساخت و طراحی کابینت با روکش چوب توسط افراد متخصص انجام نشود، کابینت ها کیفیت و مقاومت مناسبی نخواهند داشت.

کابینت های نئوکلاسیک با روکش چوب

کابینت نئو کلاسیک چوبی

در کابینت های نئو کلاسیک چوبی، به طور کامل از چوب هایی مثل گردو، راش و … استفاده می شود. این کابینت ها نسبت به کابینت هایی با روکش چوب، قیمت بیشتری دارند؛ اما کیفیت و مقاومت آن ها نیز بالاتر است. اگر دوست دارید، در عین لوکس بودن، حس و حال طبیعت نیز در آشپزخانه شما جریان داشته باشد، کابینت های تماما چوبی انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

کابینت نئو کلاسیک چوبی

کابینت نئو کلاسیک ممبران

این کابینت ها را به عنوان به صرفه ترین و پر طرفدارترین کابینت های نئو کلاسیک می توان نام برد. سازندگان این کابینت ها، برای بخش اصلی کابینت یا همان مغزی، از چوب ام دی اف استفاده می کنند. سپس با استفاده از دستگاه ممبران یا وکیوم، روکش PVC ضد آب را روی کابینت می چسبانند. برای حکاکی و ایجاد طرح های جذاب روی این کابینت ها نیز از دستگاه CNC استفاده می شود. ضد آب بودن، کیفیت بالا و قیمت مناسب را از مهم ترین مزایای کابینت نئو کلاسیک ممبران می توان نام برد.

کابینت نئو کلاسیک ممبران

کابینت نئو کلاسیک پلی اورتان

برای ساخت این مدل از کابینت های نئو کلاسیک، از ام دی اف خام و رنگ پلی اورتان استفاده می شود. این رنگ صنعتی، ساختاری پلیمری داشته و به طور کلی برای پوشش دادن سطوح مختلف، مثل کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت های نئو کلاسیک پلی اورتان، مقاومت و کیفیت بسیار بالایی دارند؛ اما قیمت آن ها نیز نسبت به کابینت های ممبران بالاتر است. از دیگر مزایای این کابینت ها به تنوع رنگی آن ها می توان اشاره کرد. در واقع کابینت های پلی اورتان را با هر رنگی می توانید تهیه کنید.

کابینت نئو کلاسیک پلی اورتان

کابینت های نئو کلاسیک انزو

سازندگان کابینت های نئو کلاسیک انزو، از چوب ام دی اف و رنگ پولیشی برای ساخت این کابینت ها استفاده می کنند. کابینت های انزو یا پولیشی، مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت دارند؛ زیرا قطر صفحات آن ها نسبت به سایر کابینت های نئو کلاسیک، تا سه میلی متر بیشتر است. لازم به ذکر است که، کابینت های نئو کلاسیک انزو را فقط در رنگ سفید می توانید تهیه کنید.

کابینت های نئو کلاسیک انزو

۵ نکته مهم پیش از خرید کابینت نئو کلاسیک

اگر به تازگی صاحب خانه شده اید و قصد دارید کابینت های لوکس و جذاب نئو کلاسیک را در آشپزخانه خود نصب کنید، حتما برخی نکات را قبل از خرید این کابینت ها در نظر بگیرید. در ادامه به مهم ترین نکات خرید کابینت نئو کلاسیک اشاره شده است.

  • قبل از خرید کابینت نئو کلاسیک، بهترین مدل و جنس را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید.
  • به تناسب رنگ کابینت و سایر عناصر موجود در آشپزخانه خود توجه کنید.
  • قبل از خرید، از معتبر بودن مرکز خرید و حرفه ای بودن سازندگان کابینت، مطمئن شوید.
  • در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت نئو کلاسیک با رنگ روشن تهیه کنید.
  • طی جا به جایی، نصب و استفاده از کابینت های نئو کلاسیک، دقت کافی داشته باشید. زیرا این کابینت ها مقاومت کمی در برابر اشیاء تیز دارند؛ و احتمال آسیب رسیدن به آن ها وجود دارد.

 خرید کابینت نئو کلاسیک

 خرید کابینت نئو کلاسیک

کاغذ دیواری گلدار

ست کردن کابینت نئو کلاسیک با کاغذ دیواری

اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه شما جذاب تر شود، می توانید در کنار کابینت های نئو کلاسیک، از کاغذ دیواری های متناسب با این سبک نیز استفاده کنید. اکستریم والز، یکی از معتبرترین برندهای کاغذ دیواری است که، کاغذ دیواری های نئو کلاسیک متنوعی را روانه بازار می کند. شما می توانید طرح های مختلفی مثل گلدار، پتینه، داماسک و … را در وبسایت اکستریم والز مشاهده و بر اساس سلیقه خود، طرح مورد نظرتان را از فروشگاه های کاغذ دیواری در سراسر ایران تهیه کنید.

ست کردن کابینت نئو کلاسیک با کاغذ دیواری

ست کردن کابینت نئو کلاسیک با کاغذ دیواری

سخن پایانی

کابینت های نئو کلاسیک، یکی از جذاب ترین کابینت های موجود در بازار هستند؛ که دکوراسیون آشپزخانه شما را مدرن و در عین حال اصیل می کنند. این کابینت ها، از رنگ بند و متریال متنوعی ساخته شده اند؛ بنابراین اگر می خواهید بهترین کابینت نئو کلاسیک را بر اساس بودجه خود تهیه کنید، بهتر است قبل از خرید، از متخصصان و افراد حرفه ای در زمینه ساخت کابینت، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *