35

دکوراسیون آشپزخانه که به عنوان قلب خانه شناخته می شود، برای همه خانم ها از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به همین دلیل، همه خانم های باسلیقه اکسسوری ها و وسایل تزئینی را بر اساس نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب می کنند. اگر آشپزخانه شما سبک نئوکلاسیک دارد، می توانید با استفاده از لوسترهای نئوکلاسیک، شکوه و زیبایی خاصی را در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید. در ادامه این مطلب با جذاب ترین لوسترهای مناسب برای این سبک، آشنا شوید.

 

لوسترهای نئوکلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

طراحان داخلی از سبک های متنوعی مثل مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک برای دکوراسیون خانه استفاده می کنند. هر کدام از این سبک ها ویژگی های مخصوص خود را دارند. به عنوان مثال در سبک مدرن، از وسایل تزئینی ساده استفاده می شود و جایی برای لوسترها و دکوری های پر زرق و برق وجود ندارد. بر خلاف سبک مدرن، در دکوراسیون کلاسیک، از لوازم دکوری و لوسترهایی با ابعاد بزرگ و طرح های تجملاتی استفاده می شود.

سبک نئوکلاسیک، یکی دیگر از سبک های جذاب و چشم نواز است که زیبایی و شکوه خاصی را به آشپزخانه شما می افزاید.  نئوکلاسیک، تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است.در آشپزخانه هایی که دارای دکوراسیون نئوکلاسیک هستند، از وسایل تزئینی اشرافی و در عین حال امروزی، استفاده می شود. لوسترهای نئوکلاسیک را به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر موجود در آشپزخانه نئوکلاسیک می توان نام برد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های این لوسترهای زیبا اشاره شده است.

  • ابعاد کوچک و جمع و جور
  • دارای ظاهری مجلل و باشکوه
  • تامین نور کافی برای آشپزی
  • ایجاد حس مدرنیته و سنتی در آشپزخانه

 

لوسترهای نئوکلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

لوسترهای نئوکلاسیک چه ویژگی هایی دارند؟

کاغذ دیواری سفید

قبل از خرید لوسترهای نئوکلاسیک برای آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای آنکه لوستر نئوکلاسیک مناسبی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید، بهتر است برخی نکات را در نظر داشته باشید. در ادامه به مهم ترین نکات خرید لوستر نئو کلاسیک اشاره کرده ایم.

 

  • ابعاد آشپزخانه: قبل از خرید لوستر نئوکلاسیک، به ابعاد آشپزخانه خود توجه کنید. در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است، لوستر نئوکلاسیک با ابعاد کوچک تهیه کنید.

 

ابعاد آشپزخانه

 

  • تناسب میان دکوراسیون آشپزخانه و لوستر: لوسترهای نئوکلاسیک، ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک به شمار می روند. با توجه به سبک خاص نئوکلاسیک، حتما باید دکوراسیون آشپزخانه و طرح لوستری که استفاده می کنید، با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

 

تناسب میان دکوراسیون آشپزخانه و لوستر

 

  • توجه به قیمت و کیفیت: لوسترهای جذاب نئوکلاسیک، از متریال مختلفی ساخته می شوند؛ و قیمت گذاری آن ها نیز بر اساس جنس و متریال مورد استفاده در آن ها خواهد بود. بهتر است قبل از خرید لوستر نئوکلاسیک، بودجه خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، بهترین کیفیت را انتخاب کنید.

 

توجه به قیمت و کیفیت

 

۴ مدل از لوکس ترین لوسترهای نئوکلاسیک

این لوسترهای جذاب و چشم نواز، از متریال متنوعی ساخته می شوند. در ادامه با ۴ مدل از این لوسترهای لوکس بر اساس طرح و جنس آن ها، آشنا شوید.

 

  • لوستر نئوکلاسیک فلزی

برخی از سازندگان لوسترهای نئوکلاسیک، از فلز برای ساخت این لوسترها استفاده می کنند. استفاده از فلز ، باعث می شود تا استحکام لوستر به مراتب بیشتر شود. به همین دلیل اگر مقاومت و ماندگاری بالا، یکی از ملاک های شما برای خرید لوستر است، می توانید لوسترهای فلزی جذابی را در این سبک، تهیه کنید.

 

لوستر نئوکلاسیک فلزی

  • لوستر نئوکلاسیک کریستالی

اگر می خواهید آشپزخانه شما فضایی بسیار لوکس و مجلل داشته باشد، می توانید از لوسترهای کریستالی استفاده کنید. این لوسترها که دارای لامپ های شیشه ای و کریستالی هستند، انعکاس نوری چشم نوازی را در آشپزخانه شما ایجاد خواهند کرد.

لوستر نئوکلاسیک کریستالی

 

  • لوستر نئوکلاسیک چوبی

لوسترهای چوبی با طرح نئوکلاسیک، زیبایی و اصالت را به خوبی در محیط آشپزخانه شما جاری می کنند. قبل از خرید لوستر چوبی برای آشپزخانه، بهتر است به تناسب رنگ چوب و اندازه لوستر با سایر وسایل موجود در آشپزخانه توجه کنید.

 

جذاب ترین لوسترهای نئوکلاسیک

 

 

لوستر نئوکلاسیک حباب دار

لوسترهای نئوکلاسیک حباب دار، جزء لوسترهایی هستند که از مد نمی افتند؛ و طی مدت زمان طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید. لوسترهای حباب دار، نور مورد نیاز شما را به خوبی تامین می کنند؛ و در رنگ های مختلفی مثل طوسی، مشکی و طلایی در بازار وجود دارند.

لوستر نئوکلاسیک حباب دار

کاغذ دیواری داماسک

 

با استفاده از کاغذ دیواری در کنار لوسترهای نئوکلاسیک، جذابیت آشپزخانه خود را دوچندان کنید

همانطور که گفته شد، لوستر یکی از اصلی ترین عناصری است که در آشپزخانه های نئوکلاسیک به کار می رود. اگر می خواهید لوستر نئوکلاسیکی که در آشپزخانه خود استفاده می کنید، جلوه زیباتری داشته باشد، می توانید کاغذ دیواری های نئوکلاسیک را در برخی دیوارهای آشپزخانه بکار ببرید.

اکستریم والز که یکی از برندهای معتبر کاغذ دیواری است، کاغذ دیواری های نئوکلاسیک را در طرح های مختلف همچون داماسک، راه راه، پتینه و گلدار به سراسر ایران عرضه می کند. شما می توانید از طریق وبسایت این برند، انواع کاغذ دیواری های مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک را مشاهده و بر اساس سبک دکوراسیون آشپزخانه خود بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.

با استفاده از کاغذ دیواری در کنار لوسترهای نئوکلاسیک، جذابیت آشپزخانه خود را دوچندان کنید

با استفاده از کاغذ دیواری در کنار لوسترهای نئوکلاسیک، جذابیت آشپزخانه خود را دوچندان کنید

کلام آخر

لوسترهای نئوکلاسیک، جزء زیباترین لوسترهایی هستند که فضایی جذاب و لوکس را در آشپزخانه شما ایجاد می کنند. در این مطلب انواع لوسترهای نئوکلاسیک و ویژگی های آن ها را بررسی کردیم. اگر به دکوراسیون نئوکلاسیک علاقه دارید، می توانید این لوسترهای شیک و اشرافی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *