انواع کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه

در حال نمایش 15 نتیجه

کاغذ دیواری درخت و درختچه

در میان طرح های مختلف کاغذ دیواری، طرح درخت و درختچه یکی از جذاب ترین طرح هایی است که فضایی خاص و شاد را در منزل شما ایجاد می کند. برند اکستریم والز، کاغذ دیواری درخت و درختچه را در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا به بازار عرضه کرده است. کاغذ دیواری های طرح درخت و درختچه به دلیل رنگ و طرح شادی که دارند، انرژی مثبت و حس و حال خوبی را در فضای اتاق خواب یا پذیرایی شما جاری می کنند.

کاغذ دیواری درخت و درختچه چه سبکی دارد؟

کمپانی اکستریم والز انواع کاغذ دیواری های کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن و … را در طرح های متنوع به بازار عرضه می کند. کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه سبکی مدرن دارد؛ و برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی گزینه مناسبی محسوب می شود. یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد فضایی دلنشین و دنج در منزل، استفاده از گلدان ها و گیاهان آپارتمانی در کنار کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه است. با این ایده می توانید حس طراوت و شادابی طبیعت را در منزلتان جاری کنید.

 

انواع کاغذ دیواری درخت و درختچه بر اساس رنگ

خوشبختانه کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه، در رنگ های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد؛ بنابراین به راحتی می توانید بر اساس سلیقه خود این کاغذ دیواری جذاب را با سایر عناصر موجود در منزل یا اتاق خوابتان ست کنید. در ادامه با برخی از رنگ های جذاب این کاغذ دیواری آشنا شوید.

 

  • رنگ صورتی: اگر به رنگ صورتی علاقه دارید، می توانید این کاغذ دیواری جذاب را در رنگ صورتی ملایم برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی خود تهیه کنید. کاغذ دیواری درخت و درختچه با رنگ صورتی، حس آرامش و انرژی مثبت را در فضای منزل شما جاری می کند.

 

  • رنگ طوسی: طوسی همیشه رنگی پرطرفدار بوده و استفاده از آن در کنار رنگ های زنده و شاد، فضایی خاص را در منزل ایجاد می کند. اگر شما هم به رنگ طوسی علاقه دارید، می توانید کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه را در طیف های مختلف طوسی  تهیه کنید. به عنوان مثال کاغذ دیواری درخت و درختچه با کد 8055 از برند اکستریم والز، با رنگ مشکی و خاکستری، برای طرفداران رنگ های خنثی و تیره گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

  • رنگ های روشن: اگر اتاق خواب یا پذیرایی کوچکی دارید، می توانید از کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه با رنگ های روشن استفاده کنید. این کاغذ دیواری در رنگ های سفید، کرم، طلایی و … نیز در بازار وجود دارد. رنگ های روشن این طرح، فضای منزل شما را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهند.

 

  • رنگ سبز: یکی از رنگ های بسیار جذاب این کاغذ دیواری، سبز پاستیلی است. کاغذ دیواری درخت و درختچه با رنگ سبز روشن، حس آرامش را به خوبی در منزل یا اتاق خوابتان جاری می کند. بهتر است برای جلوه بهتر این کاغذ دیواری در منزل، رنگ برخی از عناصر مثل روتختی، پرده، مبلمان و … را با آن ست کنید.

 

کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه برای چه فضاهایی مناسب است؟

کاغذ دیواری درخت و درختچه جزء طرح هایی است که می توانید آن را بدون محدودیت، بر اساس سلیقه خود در همه فضاها به کار ببرید. از بهترین فضاهایی که می توانید این کاغذ دیواری را در آن ها استفاده کنید، به موارد زیر می توان اشاره کرد:

 

  • اتاق خواب: کاغذ دیواری درخت و درختچه یکی از بهترین طرح های کاغذ دیواری است؛ که می توانید آن را در اتاق خواب نصب کنید. این طرح در رنگ های شاد مثل صورتی و سبز، در اتاق خواب کودکان نیز فضایی شاد و دلنشین را ایجاد می کند.

 

  • سالن پذیرایی: اگر می خواهید در سالن پذیرایی خود از کاغذ دیواری با طرحی جسورانه و خاص استفاده کنید، کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. به عنوان مثال کاغذ دیواری کد 6072 همراه با کد مکمل آن، فضایی شیک و جذاب را در سالن پذیرایی شما ایجاد می کند.

 

  • اماکن تجاری و دفتر کار: اگر می خواهید برای دفتر کارتان از کاغذ دیواری مدرن استفاده کنید، طرح درخت و درختچه با رنگ های تیره یا روشن، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

 

  • حمام و سرویس بهداشتی: کاغذ دیواری های اکستریم والز، از جنس وینیل (PVC) بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. کاغذ دیواری های طرح درخت و درختچه نیز مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و با طرح جذابی که دارند، برای حمام و سرویس بهداشتی نیز گزینه مناسبی محسوب می شوند.

 

خرید و قیمت کاغذ دیواری درخت و درختچه

برند اکستریم والز، انواع کاغذ دیواری های درخت و درختچه را در رنگ ها و سبک های متنوع به سراسر ایران عرضه می کند. برای خرید کاغذ دیواری طرح درخت و درختچه با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت، می توانید به نمایندگی‌های ما در سراسر کشور و نزدیک‌ترین فروشگاه‌های معتبر کاغذ دیواری و دکوراسیون داخلی به محل سکونتتان مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۹۵۵ تماس بگیرید.