طراحی لاکچری منزل

سلیقه هر فرد با دیگر افراد متفاوت است و به همین دلیل مشخص، چیدمان و زیبایی مختلفی را می‌توان در طراحی داخلی منزل و محل کار افراد تماشا کرد. اما وقتی بحث دکوراسیون خانه‌های لاکچری مطرح می‌شود، مسئله چیز دیگری است. منظور ما از این مقاله آشنایی با دکوراسیون منزل‌های لوکس است. پس اگر نمی‌دانید طراحی لاکچری منزل چیست، برای این مقاله وقتی اختصاص دهید و جواب سوال خود را پیدا کنید.

دکوراسیون منزل‌های لوکس و طراحی لاکچری منزل

خانه‌هایی بزرگ و وسیع را تصور کنید با طراحی‌های بسیار شیک که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. کافی است در این خانه‌ها سرتان را برگردانید و از زیبایی بی‌نهایت این خانه‌ها لذت ببرید. استفاده از گران‌ترین لوازم منزل و مرغوب‌ترین مواد و متریال در این منازل لوکس و لاکچری، ناخودآگاه دهان بیننده را از تعجب باز نگه ‌می‌دارد. تجسم این موارد کمک می‌کند تا بدانید طراحی لاکچری منزل چیست.

کاغذ دیواری داماسک وینیل
ایده لاکچری بکارگیری رنگ سرمه‌ای در طرح داماسک و راه راه

طراحی لاکچری برای افراد خاص

قطعا این خانه‌ها با جلال و جبروتی که دارند برای افراد عادی جامعه طراحی نمی‌شوند پس ویژگی‌های منحصربفرد و خیره‌کننده‌ای دارند. قشر خاص و افراد متمول جامعه می‌توانند این منزل‌های لوکس و با‌شکوه را داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. جالب است بدانید در دکوراسیون این خانه‌ها (حتی در ایران) از فلزاتی مثل طلا، نقره و نیز سنگ‌های بسیار قیمتی و کمیاب استفاده می‌شود.

طراحی لاکچری منزل
ایده استفاده از یک دیوار برای کاغذ دیواری لاکچری

طراحی لاکچری در سال 2021

مثل هر صنعت دیگری، صنعت دکوراسیون داخلی نیز با پیشرفت و تغییرات به‌ روز و جدید همراه است. معیار زیبایی خانه‌ها و لوکس بودن آن‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی، سالیانه تغییر می‌کند. این تغییرات در ظرافت طرح‌ها و نقوش ساختمان و دیوار، کیفیت مواد اولیه و متریال، استفاده از آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا، جدیدترین مبلمان‌های طراحی شده، نورپردازی‌های حرفه‌ای با ابزار پیشرفته و غیره است. طراحی شیک منزل در سال 2021 نیز ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

کاغذ دیواری وینیل پشت تلویزیون
کاغذ دیواری طرح داماسک با ترکیب رنگ زرشکی و طلایی برای طراحی لاکچری

پیاده‌سازی طراحی لاکچری

افرادی که قصد دارند مطابق با آخرین ویژگی‌های طراحی لاکچری منزل در سال 2021 دکوراسیون داخلی خانه را پیاده‌سازی نمایند، می‌دانند که برای چنین کاری باید سر کیسه را حسابی شل کنند. چرا که صنعت دکوراسیون داخلی در ایران چند سال عقب‌تر از کل دنیا است. مواد و متریال پیشرفته و جدید سال 2021 در ایران، به ندرت پیدا می‌شود و از هزینه بسیار بالایی برخوردار است.

طراحی لاکچری منزل
استفاده از کاغذ دیواری طرح داماسک کد 253 آلبوم جنرال

بهره بردن از متخصصان خبره برای پیاده‌سازی

همچنین نکته دیگر برای پیاده‌سازی طراحی شیک منزل استفاده از طراحان و متخصصان خبره و کاربلد در حوزه دکوراسیون منزل است. در ایران، تعداد افرادی که قابلیت اجرای چنین پروژه‌ی عظیم و پرهزینه‌ای را داشته باشند، کمتر از انگشت‌های دست است.

یک طراح خبره کسی است که طراحی دکوراسیون‌های منتخب و به‌ روز را آنالیز می‌کند، سلیقه مخاطب را در نظر می‌گیرد و با توجه به پیشرفته‌ترین تجهیزات و متریال طراحی را آغاز می‌کند. در این مرحله بسیار مهم است که طراح بتواند اعتماد مخاطب خود را جلب کند و با علم خود جزئیات بسیار دقیق را ارائه دهد. چرا که کوچک‌ترین اعمال نظر شخصی در طراحی دکوراسیون داخلی، توسط افراد غیرحرفه‌ای، هماهنگی و یک‌دست بودن کل کار را به هم می‌ریزد.

کاغذ دیواری وینیل طرح سرامیکی
ایده کاغذ دیواری لاکچری طرح سنگ با رگه‌های طلایی

سبک‌های متفاوت طراحی لاکچری

برای انتخاب سبک طراحی لاکچری منزل، انتخاب‌های متعددی پیش‌ روی طراح است. سبک انتقالی، کلاسیک، مدرن، رومی، معاصر، مینیمال و چند سبک دیگر ممکن است در طراحی شیک منزل به کار برده شود. نظر کارشناسان جهانی و متخصصان این است که تلفیق این سبک‌ها‌ هارمونی کار را از بین می‌برد. در طراحی لاکچری منزل، تمامی‌ اجزا با هر سبکی به بهترین شکل در کنار هم قرار می‌گیرند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند. این هماهنگی فوق‌العاده، یک دکوراسیون منزل شیک، زیبا و لوکس را رقم می‌زند.

طراحی لاکچری منزل
استفاده از سبک کلاسیک برای چیدمان لاکچری منزل

نقاط مشترک در طرح لاکچری

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، دقت و ظرافت در جزئیات، استفاده از متریال جدید و پیشرفته در کنار طرح خلاقانه و هوشمندانه یک طراح خبره، از ویژگی‌های اصلی و مشترک بین بهترین دکوراسیون منزل ایرانی است. این دکوراسیون‌ها دارای یک نقطه کانونی شیک هستند. ‌هارمونی و هماهنگی رنگ و طرح در کل خانه مسحور‌کننده است و همچنین درخشندگی به مقدار لازم و معتدل در آن‌ها دیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *