طراحی اتاق خواب به سبک کانتری

اگر می‌خواهید طراحی اتاق خواب ساده و در عین حال آرامش بخش داشته باشید، طراحی اتاق خواب به سبک کانتری بهترین انتخاب برای شماست. برای دکوراسیونی متواضع و در ارتباط با طبیعت، کار را با انتخاب مبلمان و سرویس خوابی به سبک کانتری آغاز کنید.

Country style wallpapers
کاغذ دیواری به سبک کانتری در دکوراسیون اتاق خواب همراه با حس و حال رهایی

طراحی اتاق خواب به سبک کانتری

برای ایجاد طراحی که از فضای سرد زندگی شهری فاصله داشته باشد و با طراحی‌های مصنوعی ظاهر آن نا‌مناسب جلوه نکند، باید لوازم و مبلمان درست را انتخاب کرده و طراحی‌های کانتری که از طبیعت الهام گرفته و حضور در طبیعت را به شما عرضه می‌دارد را در اتاق خواب خود جای بدهید.

Country style wallpapers
کاغذ دیواری سبک کانتری می‌تواند تلفیقی از چند سبک باشد

تاثیر سبک کانتری در اتاق خواب

اتاق خوابی به سبک کانتری با رنگ‌های خنثی، آرامش را برای شما به ارمغان آورده و اتاق خواب را به مکانی برای درمان روح و روان شما تبدیل خواهد کرد. سبک کانتری با ظاهر متفاوت، شکل جذاب و زیبای خود شناخته می‌شود. این سبک به شما امکان ایجاد فضایی خلوت، آرام و چشم‌نواز را می‌دهد. شما می‌توانید ویژه‌ترین مکان خانه، یعنی اتاق خواب خود را به مکانی ظریف، زیبا و دکوراتیو تبدیل کنید.

Country style wallpapers
اجرای سبک کانتری به کمک کاغذ دیواری و القای حس طبیعت در فضا

دکوراسیون اتاق خواب به سبک کانتری

زمانی که اتاق خواب‌ها به شکلی ساده و بی‌آلایش طراحی شوند، نتیجه آن دکوراسیونی بی‌نظیر خواهد بود. زمانی که این طراحی با لوازم سبک کانتری ترکیب شود به اتاق خوابی دست پیدا می‌کنید که به خاص‌ترین مکان خانه تبدیل خواهد شد. اتاق خوابی که ترکیبی از سبک کانتری و مدرن است، در تمامی‌ خانه‌ها فضای زیبایی ایجاد خواهد کرد.

Country style wallpapers
دکوراسیون فضای غذا‌خوری به سبک کانتری

تخت خواب در سبک کانتری

در اشیاء و لوازم موجود در اتاق خواب به سبک کانتری، تاج تخت‌خواب باید دارای طراحی باشد که تخت را به نقش اول اتاق خواب تبدیل کند و رنگ آن باید با روتختی و سایر پارچه‌های موجود در اتاق خواب هماهنگ باشد. ترکیب رنگ چوب با رنگ‌های خنثی و استفاده از مبلمانی به سبک مدرن و کانتری ظاهری بی‌نقص به اتاق خواهد بخشید.

Country style wallpapers
کاغذ دیواری‌های الهام گرفته از طبیعت با رنگ خنثی جزیی از سبک کانتری هستند

یک اتاق خواب باید از هر لحاظ زیبا بوده و سلیقه صاحب خود را به نمایش بگذارد. زمانی که هماهنگی رنگ‌ها با یکدیگر، انتخاب روتختی، کاغذ دیواری یا رنگ مناسب برای دیوارها و لوازم و مبلمان سبک کانتری به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند فضایی تاثیرگذار ایجاد کرده و به اتاق خوابی مدرن و بی‌نقص دست پیدا خواهید کرد.

Country style wallpapers
ایده دلنشین بکارگیری وسایل چوبی در سبک کانتری

ترکیب سبک کانتری و سبک مدرن

می‌توانید سادگی سبک کانتری را با سبک مدرن ترکیب کنید. هر‌چه اشیاء کمتری در اتاق خواب به کار ببرید سادگی بیشتری به اتاق خواهید بخشید. با اجرای یک طراحی مدرن و به کار بردن اشیائی به سبک کانتری می‌توانید سلیقه خود را در اتاق خواب به نمایش بگذارید. بررسی تصاویر اتاق خواب‌هایی به سبک کانتری-مدرن می‌تواند بسیار الهام بخش بوده و ایده‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Country style wallpapers
استفاده از کاغذ دیواری سبک کانتری در دکوراسیون مدرن

به همان اندازه که با لوازم قدیمی‌ و طبیعی می‌توانید سبک کانتری را به نمایش بگذارید، به کار بردن مبلمان و اشیاء مدرن نیز تاثیر‌گذار خواهد بود. امروزه در کنار سادگی و طبیعی بودن، بافت و هماهنگی رنگ‌ها نیز به یکی از ویژگی‌های سبک کانتری تبدیل شده است. به همین دلیل با ترکیب اشیاء مدرن و وینتیج نیز می‌توانید سبک کانتری را در اتاق خواب خود به‌ نمایش بگذارید.

Country style wallpapers
نمونه‌ای الگوهای شلوغ به سبک کانتری

فضای مورد نیاز برای سبک کانتری

برای داشتن اتاق خواب ساده به سبک کانتری نیازی به فضای بزرگ و وسیع نیست. حتی یک اتاق زیر شیروانی را نیز می‌توان به سبک کانتری دکوراسیون و طراحی کرد. استفاده از لوازمی‌ که برگرفته از سبک کانتری باشند برای داشتن اتاق خوابی به این سبک کافی خواهد بود.

Country style wallpapers
ایده بکارگیری وسایل چوبی در دکوراسیون به سبک کانتری

ترکیب سادگی و طبیعت در سبک کانتری

طراحی اتاق خواب ساده به سبک کانتری با ترکیب سادگی و طبیعت با یکدیگر امکان‌پذیر است. در یک اتاق خواب مدرن با استفاده از تخت‌خواب الهام گرفته از طبیعت و با طراحی صمیمی‌ می‌توانید سبک کانتری را نیز به دکوراسیون اضافه کنید. استفاده از تخت‌خوابی متشکل از چوب‌های طبیعی دوره جدیدی را در اتاق شما آغاز خواهد کرد.

Country style wallpapers
ایجاد حس آرامش در عین سادگی دکوراسیون

استفاده از پارچه‌های توری در سبک کانتری

اتاق خواب‌های سبک کانتری نمادی از سادگی و بی‌آلایشی هستند. شما می‌توانید با استفاده از پارچه‌های توری به این سادگی ظرافتی زیبا اضافه کنید. پارچه‌های توری به اتاق خواب حال و هوای بهاری می‌دهند.

Country style wallpapers
لطافت فضا با بکارگیری عناصر ساده و سبک کانتری

زمانی که تور با مبلمان سبک کانتری ترکیب شود فضایی جادویی ایجاد می‌کند. با سادگی سبک کانتری و آرامش ایجاد شده توسط تورها، نه تنها در اتاق خواب، بلکه در تمام نقاط خانه می‌توانید احساس آرامش را بوجود بیاورید.

Country style wallpapers
اجرای سبک آرامش بخش کانتری در اتاق کودک

تلفیق رنگ‌های روشن و تیره

در اتاق خواب ساده به سبک کانتری در کنار رنگ‌های روشن و خنثی می‌توانید از رنگ‌های تیره نیز استفاده کنید. می‌توان رنگ‌های تیره را با رنگ‌های خنثی ترکیب کرده و اتاق خوابی زیبا و ظریف به نمایش گذاشت. به کار بردن رنگ‌های تیره باعث می‌شود تا ظرافت و زیبایی سبک کانتری بیشتر نمایان شود.

Country style wallpapers
ایده کاغذ دیواری بین کابینتی با الهام از طبیعت

در دکوراسیون اتاق خواب کانتری زیبایی و طراحی‌ مبلمان بکار رفته در آن از جمله عناصر تاثیرگذاری در این سبک هستند. پاف‌هایی تکمیل‌ کننده مبلمان و سرویس تخت‌‌خواب به شما کمک می‌کنند تا در اتاق خود فضایی بی‌نظیر ایجاد کنید.

Country style wallpapers
ایده پوشاندن دیوار شاخص به کمک کاغذ دیواری سبک کانتری

تفاوتی ندارد که سبک کانتری را به تنهایی و یا به شکل ترکیبی با سبک‌های دیگر به کار ببرید. نکته مهم و آن‌چه که در مورد سبک کانتری نباید فراموش کنید سادگی آن و الهامی‌ است که از طبیعت می‌گیرد. با توجه به این نکات به راحتی می‌توانید سبک کانتری را به اتاق خواب خود بیاورید.

Country style wallpapers
ایده عالی استفاده از سبک کانتری در اتاق مطالعه

وسایل مناسب در سبک کانتری

از آن جایی که سبک کانتری با سادگی و بی آلایش بودن خود شناخته می‌شود، باید طراحی در اتاق انجام دهید که بسیار تاثیرگذار باشد. لوازمی‌ را انتخاب کنید که کمی‌ ظاهر روستایی و گرم داشته باشند. بهتر است تا جای ممکن رنگ‌های روشن را به کار ببرید. با فرش‌هایی با رنگ‌های خنثی، روتختی تک رنگ و طراحی‌های مناسب می‌توانید اتاق‌ خوابی تاثیرگذار به سبک کانتری را به نمایش بگذارید.

Country style wallpapers
ایده کاغذ دیواری بین کابینتی با الهام از طبیعت

معمولا در لوازم و سرویس خوابی که برای سبک کانتری انتخاب می‌شوند، طراحی‌های ساده و مینیمال در الویت قرار دارند.

Country style wallpapers
ایده کاغذ دیواری سبک کانتری در اتاق‌های نورگیر

استفاده از تخت خوابی مینیمال در کنار اشیائی که حال و هوای سبک کانتری را بازسازی می‌کنند، مانند اشیاء چوبی، باعث می‌شود تا هم اتاقی به سبک کانتری در اختیار داشته باشید و هم به طراحی آرامش بخشی دست پیدا کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *