پوستر نقشه جهان

دکوراسیون داخلی هر فضایی با توجه به سلیقه افراد ساکن در آن اتاق می‌تواند چیدمان شود. وقتی صحبت از دکور کردن اتاقی به میان می‌آید راه‌های بی‌شماری برای دیزاین آن وجود دارد. اما برای علاقمندان به سفر و ماجراجویی این موضوع فرق دارد. آنها معمولا دوست دارند دکوراسیون فضای زندگی و یا اتاق آنها کم جزئیات باشد. اما فکر سفر و شناخت بیشتر دنیا هیچ‌گاه از رویای این افراد علاقمند بیرون نمی‌رود. برای این دسته، چه ایده‌ای بهتر از نصب تصویری از نقشه جغرافیایی بر دیوار اتاق که آن‌ها را همیشه برای سفری جدید ناشناخته بعدی آماده کند. نصب کاغذ دیواری نقشه جهان برای دکور فروشگاه‌ها و دفاتر نیز می‌تواند استفاده شود.

کاغذ دیواری طرح نقشه جهان

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ایده‌های تزئین دیوار با نقشه جهان یک مد جدید است، اما سنت قرار دادن کارت‌های مختلف بر روی دیوارهای اتاق از قبل هم وجود داشته است. حتی امروزه، بسیاری از مردم می‌پندارند که نقشه جهان یک طرح آموزشی برای کلاس‌های درس است. اما شما می‌توانید نقشه‌های جغرافیایی مدرن را در هر اتاقی استفاده کنید. ما چند فضای داخلی استثنایی را به شما نشان می‌دهیم که در آن نقشه جهان نقطه کانونی طراحی است.

کاغذ دیواری طرح نقشه جهان
کاغذ دیواری طرح نقشه جهان برای اتاق خواب کودک

برای اتاق کودکان

نقشه جهان یک تصویر جذاب برای کودکان و نوجوانان ماجراجو می‌باشد. به خصوص برای آن دسته از بچه‌هایی که علاقمند به درس جغرافیا می‌باشند و روحیه علمی‌ دارند. نقشه جهان کودکانه دارای رنگ‌های شاد و طرح‌های فانتزی می‌باشد. طراحان طرح‌های متنوعی از تصاویر دوست‌داشتنی برای کودکان را در ترکیب با نقشه جهان ارائه می‌دهند. این تصاویر حس کنجکاوی و هوش فرزند شما را تقویت می‌کند.

  مراکز فروش کاغذ دیواری در تبریز + نحوه دسترسی
دکوراسیون اتاق کودک
استفاده از طرح نقشه جهان برای اتاق کودکان

برای دفاتر مسافرتی یا آژانس‌های هواپیمایی

نقشه جهان می‌تواند توجه مشتریان زیادی را هنگام ورود به فضایی تجاری به خود جذب کند. یک تصویر بزرگ از نقشه جهان که سرتاسر یک دیوار بزرگ مقابل ورودی مشتریان نصب شده است، مجذوب‌کننده است. نصب کاغذ دیواری نقشه جهان انتخاب خوبی برای طراحی در دفاتر مسافرتی یا آژانس‌های هواپیمایی می‌باشد.

دکوراسیون دفتر کار
استفاده از طرح نقشه جهان در دفتر کار

نصب در دفاتر کار

کاغذ دیواری نقشه جهان می‌تواند یک پشت‌زمینه خوب برای طراحی دیوار دفتر‌کار باشد. نصب این کاغذ دیواری در اتاق شما، صاحب اتاق را فردی باتجربه و دنیا دیده نشان می‌دهد.

نقشه جهان می‌تواند به صورت سفارشی در ابعاد مختلف چاپ شود. البته اگر قصد دارید یک کاغذ دیواری نقشه جهان با ابعاد بسیار بزرگ چاپ شود باید دارای کیفیت بالا و قابل‌قبولی باشد. بسیاری از شرکت‌های چاپ کاغذ دیواری پوستری دارای مجموعه آرشیو از نقشه جهان با طرح و رنگ مختلف می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به تم رنگی و سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید.

پوستر نقشه جهان
استفاده از پوستر نقشه جهان در دفتر کار

نقشه جهان سیاه و سفید

برای آن دسته از افرادی که علاقمند به فضاهای مونوکروموتیک و یا سفید و سیاه هستند. طرح نقشه جهان با رنگ سیاه و سفید جذاب است. این رنگ برای دکوراسیون سبک مینیمال و یا فضاهایی با تم رنگی طوسی و خاکستری جالب است.

نقشه جهان می‌تواند در ترکیب‌های رنگی متنوعی چاپ شود. نقشه جهان رنگی می‌تواند به فضای داخلی خانه شما انرژی و روح ببخشد. این طرح از کاغذ دیواری نقشه جهان یک تصویر جذاب برای علاقمندان به دکوراسیون رنگی می‌باشد.

  تاریخچه کاغذ دیواری
کاغذ دیواری طرح نقشه جهان
استفاده از طرح سیاه و سفید برای فضای نشیمن

کاربرد کاغذ دیواری نقشه جهان

الگوی نقشه جغرافیایی در فضای داخلی چندین عملکرد را انجام می‌دهد. اولین ویژگی برجسته آن اینست که بعنوان یک عنصر تزئینی قوی بلافاصله توجه را به خود جلب می‌کند. از کاغذ دیواری نقشه جهان برای دیوار‌هایی با عیوب جزئی می‌توان کمک گرفت. از طرفی یک نقشه روی دیوار تأثیر بسیار مثبتی دارد. مثلا مردم مکان‌هایی را که به آن سفر کرده‌اند، حقایق جالب در مورد کشورهای مختلف، مکان‌هایی که آرزوی بازدید از آنها را دارند و غیره به یاد می‌آورند. همچنین تاثیر آموزشی نقشه جهان به خصوص برای کودکان را نباید نادیده گرفت.

نقشه جهان
استفاده از طرح نقشه جهان برای فضای پذیرایی

کدام طراحی نقشه جغرافیایی مناسب‌تر است

نقشه‌های جهان را می‌توان به صورت طرح‌های عتیقه یا مدرن ترسیم کرد. نقشه‌هایی که بصورت عتیقه رسم می‌شوند بسیار جذاب هستند زیرا مسیرهای تجاری، نام‌های قدیمی‌ شهرها و غیره را نشان می‌دهند. این نقشه‌ها برای افرادی که طبیعت ماجراجو دارند جذاب هستند. معمولا این نقشه‌ها از عکس‌های قدیمی‌ که توسط ملوانان جمع‌آوری شده، بوجود آمده‌اند. معمولاً نقشه‌هایی که مربوط به دوره خاصی هستند در سایه‌های سبز، آبی یا قهوه ای روشن و بژ ساخته می‌شوند. طراحی دکوراسیون به کمک نقشه‌های جغرافیایی برای فضاهای کلاسیک عالی هستند. نقشه‌های دریاها افزودنی عالی برای اتاق‌هایی هستند که با تم دریایی تزئین شده‌اند.

کاغذ دیواری نقشه جهان
استفاده از طرح نقشه جهان به رنگ قهوه‌ای برای ست شدن دکوراسیون

نقشه‌ های سیاسی رنگی

نقشه‌های سیاسی جهان در بین جوانان بسیار پرطرفدار است و معمولاً با رنگ‌های مختلفی که نشان‌دهنده کشور خاصی است نقاشی می‌شوند. این مدل نقشه‌های رنگی برای کودکان، اتاق نشیمن، آشپزخانه عالی هستند.

  آیا باید کل خانه را کاغذ دیواری کرد؟
کاغذ دیواری نقشه رنگی
استفاده از نقشه جهان رنگی برای استفاده در فضای پذیرایی

نقشه‌های ماهواره‌ای

تصاویری از نقشه‌های گرفته‌ شده توسط ماهواره وجود دارد که بصورت سفارشی ساخته‌ می‌شوند. این نقشه‌ها خیلی مفهومی‌ و قابل‌ درک نیستند اما بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسند.

نقشه‌های انتزاعی وجود دارد که قاره‌ها و جزایر واقعی را نشان می‌دهد، اما پر از اشکال هندسی رنگارنگ است. چنین نقشه‌هایی بیشتر بصورت سفارشی با منظورهای خاص ساخته‌ شده‌اند. مثلا ممکن است اشاره به مکان‌هایی که مسافرت کرده‌ایم، داشته باشد.

دکوراسیون سفید
استفاده تلفیقی از رنگ قهوه‌ای و سفید برای فضای نشیمن

آباژورهای نقشه جهان

اگر نمی‌خواهید سطوح بزرگ را با نقشه‌های جغرافیایی تزئین کنید، اما استفاده از نقشه‌های جغرافیایی را دوست دارید، می‌توانید در وسایل منزل از این نقشه‌ها بهره ببرید. آباژورهایی که نقشه‌های جغرافیایی را به‌ نمایش می‌گذارند بسیار محبوب شده‌اند. می‌توانید یکی از آنها را بخرید یا خودتان به عنوان یک فرد خلاق آن را بسازید. هم‌چنین می‌توانید با نصب یک لامپ داخل کره جغرافیایی، آن را به چراغ‌خواب تبدیل کنید.

آباژور با طرح نقشه
استفاده از نقشه جهان بر روی آباژور

انتخاب اینکه چه نوع نقشه‌ای را در دکوراسیون خود اجرا کنید، بستگی به این دارد که هدف شما از قرار دادن نقشه جهان در طراحی چیست. بر‌اساس مبحث طراحی داخلی بهتر است که عناصر تزئینی دیگری در فضا نباشد، به‌ گونه‌ای که توجه را به خود جلب کند. اگر کاغذ دیواری شما همه‌ی دیوار را پوشش می‌دهد، بقیه دیوارها باید با سایه‌های روشن و خنثی، مثلا، بژ، زیتونی، سفید رنگ‌آمیزی یا کاغذ دیواری شوند. از نقشه‌های جغرافیایی که چند رنگ دارند در اتاق‌های کوچک استفاده نکنید. سعی کنید از رنگ‌هایی استفاده کنید که در دکوراسیون یا لوازم داخلی و پرده‌ها استفاده می‌شود.

استفاده از نقشه جهان برای طراحی فضای نشیمن و پذیرایی
استفاده از استیکر نقشه جهان برای طراحی فضای نشیمن و پذیرایی
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *