کاغذ دیواری زرد رنگ

کاغذ دیواری زرد رنگ؛ انتخابی جذاب برای دکوراسیون داخلی

احتمالا شما جز آن دسته از افرادی هستید که صبح‌ها بسیار خوش‌اخلاق و با روحیه از خواب بیدار می‌شوید. رنگ آفتاب برای شما شادی‌آور و زندگی‌بخش است. این‌ها خصوصیات افرادی است که به رنگ زرد علاقه دارند. با آوردن رنگ زرد به خانه شما تلالو و گرمای خورشید را به منزل دعوت می‌کنید. رنگ زرد برای تمام ساکنین خانه رنگی تاثیرگذار است که طبق تحقیقات انجام گرفته به انسان حس رضایت‌مندی و اعتماد بنفس بالا می‌دهد. کاغذ دیواری زرد رنگ می‌تواند همه این حس‌ها را برای شما ایجاد کند.

کاغذ دیواری زرد برای دکوراسیون زرد رنگ

رنگ زرد، رنگ طبیعت است. رنگ زرد یادآور گندم‌زارها، کشتزارهای ذرت و غیره می‌باشد. شاید جالب باشد بدانید که نوزاد انسان اولین رنگی که قادر به تشخیص آن است رنگ زرد است. با همه این ویژگی‌های مثبت و ترغیب‌کننده، مطمئنا شما که از ابتدا به دنبال کاغذ دیواری رنگ زرد بوده‌اید و چه شمایی که اصلا به استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی فکر نکرده‌اید در مورد این کاغذ دیواری‌های رنگ زرد جذاب تجدیدنظر می‌کنید.

کاغذ دیواری رنگ زرد و شاخ و برگی

اتاق خواب‌هایی با کاغذ دیواری زرد رنگ

دکوراسیون داخلی اتاق‌های زرد فضایی پر انرژی و فعال دارند. کاغذ دیواری زرد به خاطر نوع خاص آن برای اتاق‌های کم نور عالی هستند. با رنگ زرد به اتاق‌های کوچک و تاریک وسعت و روشنایی می‌بخشید. رنگ زرد به خاطر نزدیکی به رنگ طلایی مات، برای خیلی از طرفداران این تم رنگی عالی است. چرا که به‌ خوبی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک ست می‌شود.

طرح جنگل و رنگ زرد

کاغذ دیواری زرد برای پذیرایی

زرد، رنگ خورشید است و رنگ غالب در طبیعت. این رنگ با هر رنگی ست می‌شود و در تناژهای مختلف کرم، لیمویی، خردلی و… قابل استفاده است. از ویژگی‌های بارز این کاغذدیواری افزایش حس نشاط و انرژی، اصالت و اعتماد به نفس است. با اثری که بر روی قسمت چپ مغز می‌گذارد در افزایش قدرت یادگیری بسیار اثرگذار است. استفاده از کاغذدیواری زرد در سالن پذیرایی حس نشاط در مهمان‌ها را بالا می‌برد و از کسلی و بی حال جلوگیری می‌کند. دکوراسیون دیوار‌ها با کاغذدیواری زرد باعث می‌شود تا فضای سالن پذیرایی بزرگ‌تر و دلبازتر به نظر برسد و به شما این امکان را می‌دهد تا فضایی مطلوب برای تمام عزیزانتان به‌ وجود بیاورید.

کاغذ دیواری پذیرایی زرد

کاغذ دیواری زرد برای اتاق نشیمن

برای ایجاد گرما، صمیمیت و نشاط بین اعضای خانواده، کاغذدیواری‌های رنگ زرد اکستریم والز در طرح‌های مختلف را میتوانید در اتاق نشیمن استفاده کنید. استفاده از مبلمان سفید، کرم و خاکی رنگ و همچنین گلدان هایی با گیاهان سبز یک فضای گرم و دلنشین را برای تک تک اعضای خانواده دراین فضا به‌وجود خواهد آورد.

کاغذ دیواری زرد برای اتاق نشیمن

استفاده از کاغذ دیواری رنگ زرد در فضای اتاق خواب

برای دکوراسیون زرد، کاغذ دیواری‌های زرد رنگ بهترین گزینه هستند. کاغذ دیواری‌های زرد سرزنده و پرنشاط هستند. حتی فقط نصب کاغذ دیواری زرد به یک دیوار تاثیر انرژی‌بخش خود را برای دکوراسیون اتاق دارد.

ببینید که کاغذ دیواری با رنگ زرد در این اتاق با مبلمان و وسایل قدیمی، چه حال‌و‌هوای سرزنده و پرانرژی دارد.

با نشاطی که رنگ زرد در افراد ایجاد می‌کند این رنگ را مناسب استفاده در هر فضایی کرده است. اگر قصد استفاده از کاغذدیواری رنگ زرد را دارید استفاده از رنگ‌هایی چون خاکستری یا طوسی، سفید، سبز، قهوه‌ای نمونه‌ای از رنگ‌های مناسب برای به کار بردن سرویس خواب در فضای اتاق خواب است. به همین منظور پس از نصب کاغذدیواری رنگ زرد می‌توانید بالش، ملحفه و پرده و وسایلی از این قبیل را از رنگ‌های نام برده شده انتخاب کنید تا به عنوان مکمل، تکمیل کننده‌ی فضای اتاق خواب گردند.

کاغذ دیواری زرد اتاق خواب

انواع رنگ زرد در کاغذ دیواری

طراحان داخلی از محبوب‌ترین رنگ‌های کاغذ دیواری زرد برای تزئین اتاق‌های شیک استفاده می‌کنند. در بین طیف‌های مختلف زرد، سایه‌های روشن و رنگ‌های سلطنتی زیباییی وجود دارد. زرد به عنوان روشن‌ترین رنگ طیف مرئی، نشاط‌بخش‌ترین و طراوت‌بخش‌ترین رنگ، بین رنگ‌های دیگر است. یک دسته گل زرد به طور سنتی نماد دوستی و آرزوهای گرم است. رنگ زرد پویا و احیاکننده است که باعث می‌شود تعامل یک فضا بیشتر شود.

در اینجا سه رنگ زرد پرطرفدار و نحوه استایل دادن به آنها در فضای داخلی بیان شده است.

استفاده از رنگ زرد و طرح سفید

کاغذ دیواری زرد کم رنگ

رنگ زرد اغلب بصورت درخشان با پیگمنت بالا دیده می‌شود، اما گاهی ممکن است بصورت زرد کم‌رنگ هم بکار رود. زرد کم رنگ پس‌زمینه فوق‌العاده‌ای برای هر فضایی است و جایگزین گرمی‌ برای رنگ‌های خنثی است. این سایه‌های روشن‌تر می‌توانند پس‌زمینه یک طرح شلوغ باشند یا برای اصلاح رنگ‌های پررنگ‌تر استفاده شوند. به‌عنوان‌مثال، زرد کم رنگ با صورتی تمشکی به طرز شگفت‌انگیزی به دکوراسیون جلوه می‌دهد. با این حال، اگر هدف ایجاد فضایی خاموش و آرام است، خاکستری روشن بهترین گزینه برای این سایه‌ها است. این ترکیب رنگ یک اتاق ایده‌آل، برای فرار از سر و صدای روزمره است.

پس زمینه سفید و رنگ زرد

کاغذ دیواری خردلی

زرد خردلی یک رنگ گرم است که برای تأثیرگذاری در فضای داخلی عالی است. سپس می‌توان آن را با قرمز شرابی برای پایانی مجلل ست کرد.

زرد خردلی رنگ گرمی‌ است که می‌تواند در کنار رنگ خاکستری و زغالی به خوبی هماهنگ شود و توازن رنگی را در فضا ایجاد کند. پیشنهاد طراحان ما برای این فضا، استفاده از چند دکوری متالیک برای شگفت‌انگیز کردن دکوراسیون است.

طرح استوایی رنگ زرد

اگر رنگ خردلی را در یک اتاق سفید بکار ببرید، بدون اینکه تمرکز زیادی ایجاد کرده باشید یک فضای مینیمالیستی عالی بوجود آورده‌اید.

دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری زرد لیمویی

رنگ لیمویی یکی دیگر از طیف‌های رنگ زرد است و به خوبی با رنگ سبزآبی که در عکس زیر می‌بینید ست می‌شود و ظاهری شیرین و شیک را ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری زرد رنگ با طرح لیمو
استفاده هنرمندانه از رنگ زرد با طرح لیمو

زرد لیمویی جلوه روشن‌کننده بسیار خوشایندی به آشپزخانه شما می‌دهد. زرد لیمویی در کنار سبز کلاسیک مانند تصویر زیر هماهنگی و آرامش زیبایی دارد. این می‌تواند نمایانگر ادای احترام به فضای بیرونی، برای نمای یک کلبه روستایی جذاب باشد.

کاغذ دیواری طرح گل کاکتوس
استفاده هنرمندانه از رنگ زرد با کمک گل کاکتوس

کاغذ دیواری زرد طوسی

رنگ خاکستری یا طوسی قابلیت ست شدن با هر فضایی را دارد. استفاده از این رنگ در طراحی یک کاغذدیواری در کنار رنگ زرد که بر افزایش انرژی و احساس شادی اثرگذار است بر زیبایی دیوارها و افزایش حس نشاط افراد موثر است. مقدار سردی اندکی که در رنگ طوسی وجود دارد در کنار گرمای رنگ زرد فضا را به تعادل می‌رساند. این تعادل سبب افزایش انرژی مثبت و ایجاد یک دکوراسیون لوکس می‌گردد.

کاغذ دیواری زرد طوسی

کاغذ دیواری زرد سبز

اگر دوست‌دار کاغذدیواری زرد رنگ هستید، یکی از پیشنهادها استفاده از کاغذدیواری رنگ زرد با طرح شاخه و برگ است. رنگ سبز یک رنگ از طیف سرد است که در ایجاد آرامش اثرگذار است، در مقابل رنگ زرد سبب افزایش انرژی و هیجانات می‌شود. در کنارهم قرار گرفتن سبز و زرد سبب ایجاد تعادل می‌شود. استفاده از این دو رنگ در روشنایی فضای داخلی نیز اثرگذار است. به‌طوریکه کاغذ دیواری زرد/ سبز یک گزینه ی مناسب برای دیزاین دیوار خانه هایی است که دارای محیطی کم نور و بسته هستند.

کاغذ دیواری زرد سبز
کاغذ دیواری سبز با گل‌های ظریف زرد مناسب اتاق نشیمن

کاغذ دیواری زرد سفید

ترکیب زرد و سفید در کاغذدیواری یکی از بهترین ترکیب هااست. این ترکیب رنگ علاوه بر زیبایی در روشنایی و بزرگ‌تر دیده شدن یک فضای داخلی بسیار اثرگذار است و ظاهری شفاف در محیط ایجاد می‌کند. این ترکیب رنگ حس سرزندگی را در یک دکوراسیون داخلی القا می‌کند. در این فضای خاص از استفاده‌ی گل‌های طبیعی با رنگ‌های مختلف قافل نشوید. ست کردن مبلمان با رنگ‌های کرم، سفید، سرخ آبی و… فضای داخلی مناسبی با کاغذدیواری زرد و سفید به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری زرد سفید
کاغذ دیواری طرح داماسک با زمینه سفید و گل‌های زرد

استفاده از سایه‌های زرد رنگ

هر کدام از سایه‌های رنگی زرد دارای تاثیر یکسانی نیستند. مثلا کاغذ دیواری رنگ زرد تیره و مات به اندازه رنگ روشن زرد تاثیر درخشان و خیره‌کننده‌ای ندارد. اما هر طیف رنگی زرد برای ست‌شدن با هر نوع دکوراسیون مبلمان عالی است. به‌ خصوص که رنگ چوب با رنگ زرد نیز خوب ست می‌شود.

کاغذ دیواری زرد رنگ
استفاده از کاغذ دیواری زرد رنگ در پشت تخت در اتاق خواب، سبب حس شادی و نشاط می‌شود.

سوالات متداول کاغذ دیواری زرد

سوالات پرتکرار کاربران

آیا کاغذ دیواری زرد رنگ در فضاهای کوچک مناسب است؟

بله، اما باید با دقت انتخاب شود و ممکن است نیاز به نورپردازی مناسب داشته باشد.

چگونه می‌توان از کاغذ دیواری زرد نگهداری کرد؟

از مواد شوینده خشک و نرم برای تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده کنید.

آیا می‌توان کاغذ دیواری زرد رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب کرد؟

بله، ترکیب دو رنگ زرد و طوسی یا زرد و مشکی از ترکیبات بسیار زیبا برای دکوراسیون داخلی است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *