کاغذدیواری های محبوب سال 2021

آشنایی با کاغذ دیواری محبوب سال 2021، به شما کمک می‌کند تا خانه‌های خود را بروز کنید و ذهنیت کاملی نسبت به طراحی هر اتاق پیدا کنید. برای اینکه بتوانید طراحی‌های بهتری داشته باشید، در ابتدا باید دانش خود را، در رابطه با طراحی داخلی افزایش دهید تا بتوانید به کمک کاغذ دیواری‌ها بهترین طراحی اتاق را انجام دهید.

Trend 2021 wallpaper
بکارگیری طرح‌های خاص و متفاوت معجزه می‌کند

کاغذ دیواری‌ محبوب سال 2021

کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین دیوارپوش‌ها در سال 2021 شناخته شده است. اشتهای سیری‌ناپذیر مصرف‌کنندگان کاغذ دیواری، برای طرح‌ها و سبک‌های نوین به این زودی‌ها کاهش پیدا نمی‌کند. جالبی کاغذ دیواری در این است که با هر سلیقه‌ای، می‌توانید کاغذ دیواری مورد‌نظر خود را پیدا کنید. از طرح گل‌های سنتی تا نوین گرفته تا الگوهای هندسی و گرمسیری یا نقوش حیوانات و طرح‌های معماری و غیره هر طرحی در کاغذ دیواری قابل پیاده‌سازی و اجراست.

Trend 2021 wallpaper
ترکیب رنگ خنثی با عناصر طلایی بعنوان یکی از ترندهای 2021

عوامل بروز مدهای جدید

پیشرفت تکنولوژی در تکنیک‌های جدید چاپ و تکمیل شدن دائمی‌ آن مرزها را برای انتخاب نقش و طرح بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند. در دسترس بودن بسترهای جدید، صنعت کاغذ دیواری را هیجان‌انگیز و رقابتی کرده است. روزهایی که به سختی روی کاغذ‌ها چاپ انجام می‌دادند گذشته است و امروزه می‌توان هر طرحی را بر روی کاغذ دیواری چاپ کرد. David Harris طراح مشهور برند Andrew Martin توضیح می‌دهد که اگر اعتماد به نفس داشته باشید، امکانات بی‌پایان و متنوعی وجود دارد.

بعد از دانستن این مقدمه به معرفی کاغذ دیواری محبوب سال 2021 می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که این طرح‌ها در سراسر دنیا محبوب هستند. مختص به منطقه خاص یا کشور خاصی نمی‌باشند.

 

1.سبک MAXIMALISM :

ماکسیمالیسم یک گرایش طراحی داخلی است که در سال 2021 به طرز چشم‌گیری بازگشته است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این سبک جسورانه برای مدت‌های زیادی باقی بماند.

این ایده دکوراسیون اتاق نشیمن در تضاد جسورانه با ایده‌های کوچک قرار دارد و جنبه وحشی دنیای طراحی را آشکار می‌کند. ترکیبی جالب از چاپ پلنگی، پلیسه و وصله، همراه با ستاره، نوار و پوست فلزی، نشان می‌دهد که یک طرح چقدر می‌تواند شلوغ و توی چشم باشد.

کاغذدیواری‌های محبوب سال 2021
سبک ماکسیمالیم و استفاده بیش از حدی از عناصر که باعث زیبایی دلفریبی می‌شود

2. کاغذ دیواری محبوب سال 2021: طرح‌های گلدار :

طرح‌های گلدار در طراحی فضای داخلی در سال 2021 بسیار پر‌اهمیت بودند. این طرح‌ها می‌توانند متناسب با هر فضایی، چه کلاسیک باشد یا مدرن سازگار شوند. با این مدل طرح می‌توانید استایل‌های شیکی را ایجاد کنید. شما با کمک طرح‌های گلدار می‌توانید به راحتی گل‌های زیبا را به دکوراسیون داخلی خود اضافه کنید.

کاغذ دیواری محبوب 2021
طرح گلدار با استفاده از یک طیف رنگی از ترند‌های 2021 می‌باشد

در طرح‌های گلدار ابتدا باید به رنگ مورد‌علاقه خود فکر کنید. انتخاب رنگ مناسب می‌تواند تصمیمات شما را در زمینه طراحی فضای خود هدایت کند. رنگ پایه‌ای برای ترکیب طرح شما عمل کند.

هنگام کار با طرح‌های گلدار در خانه، به مقیاس گل‌ها در الگوها فکر کنید. چاپ‌های بزرگ می‌توانند اتاق‌های کوچک را کوچک‌تر نشان دهند. بنابراین برای ایجاد فضایی زیبا و رویایی به رنگ بیش از اندازه تمرکز کنید.

طرح نشان داده شده در تصویر بالا یک ملیله از گیاهان گلدار را نشان می‌دهد. طرح این کاغذ دیواری بر روی یک گل و سرخس تمرکز می‌کند. طراحی این کاغذ دیواری توسط Natasha Coverdale انجام شده است.

کاغذدیواری های محبوب سال 2021
از طرح‌های گلدار محبوب سال 2021 که ترکیب رنگ بی‌نظیری دارد

3. سبک NEW CHINTZ :

اکنون بیش از هر زمان دیگر از گذشته الهام گرفته‌ایم تا بر زمان حال تأثیر بگذاریم. اغلب اشاره می‌شود که ما در دوران عدم قطعیت به دوران گذشته باز می‌گردیم و مطمئناً این موضوع در مورد سبک New Chintz صادق است. به هر حال‌، ایجاد یک طرح تزئین کمی‌ شبیه یک رابطه عاشقانه است و مطمئناً به همان اندازه که به قلب مربوط می‌شود، به فکر نیز مربوط می‌شود.

کاغذ دیواری محبوب2021
استفاده از سبکی خاص و قرینه که ترکیبی از گیاهان و جانداران است

خوشبختانه ظاهر این سبک بسیار زیبا و دلفریب است.

پائولا تیلور، متخصص رنگ و سبک در شرکت Graham & Brown می‌گوید: “گسست ریشه‌ای در طرح‌های دکوراسیون سنتی ویکتوریایی و ادواردینی، در ایجاد ​​سبک مدرن در دهه‌های بعد بسیار تأثیرگذار بوده است.”

کاغذدیواری های محبوب سال 2021
اجرای طرح گلدار به سبک NEW CHINTZ

4. کاغذ دیواری محبوب سال 2021: پالت‌های جسورانه

رنگ‌ها نیز به همراه دیگر تکنولوژی‌ها پیشرفت کرده‌اند. دیگر تنها رنگ خاکستری را بعنوان رنگ خنثی استفاده نمی‌کنند. امروزه بیشتر رنگ‌ها به سمت رنگ‌های گرم حرکت کرده‌اند و رنگ‌های قهوه ای و بژ را بعنوان رنگ‌های خنثی مورد استفاده قرار می‌دهند.

کاغذدیواری های محبوب سال 2021
استفاده از ترکیب رنگ‌هایی که عموما تصور زیبایی را نمی‌سازد

از ترکیب الگوهای مختلف نترسید

طرح‌های کلاسیک مانند طرح‌های راه راه یا گلدار را با سبک‌های عجیب‌و‌غریب مانند ikats و Kilims ترکی ترکیب کنید، اما بیش از حد این کار را انجام ندهید. مارتین والر، بنیان‌گذار اندرو مارتین می‌گوید، از انتخاب بیش از حد فضا با انتخاب الگوهای رنگی که یکدیگر را تکمیل می‌کنند، پرهیز کنید.

 

5. طرح‌هایی از طبیعت

استفاده از طرح‌هایی از طبیعت انتخاب جسورانه‌ای است که هر‌کسی به آن تن نمی‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب این طرح‌ها، طبیعت را به فضای خانگی خود وارد کنید. این طرح‌ها می‌تواند در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی باشد. اغلب افراد زمانی که حرف از طبیعت می‌شود رنگ‌های سبز را تجسم می‌کنند. البته که رنگ سبز بهترین و پایه‌ترین رنگ طبیعت است اما شما می‌توانید از رنگ‌های متفاوتی نیز بهره ببرید.

کاغذ دیواری محبوب 2021
تلفیقی از طرح طبیعت و سبک مدرن بدون استفاده از رنگ سبز

6. طرح‌های گرافیکی

بسیاری از افراد استفاده از طرح‌های گرافیکی و هندسی را می‌پسندند. این طرح‌ها باعث افزایش حس نظم و هماهنگی در افراد می‌شود. بنابراین این طرح‌های گرافیکی هم یکی از کاغذ دیواری محبوب سال 2021 بوده است. در این سالی که تمامی‌ افراد دنیا با هرج‌و‌مرج و بیماری Covid-19 همراه بوده‌اند این طرح بسیار مورد‌پسند بوده است.

کاغذدیواری های محبوب سال 2021
یک از ترندهای 2021 طرح‌های متنوع گرافیکی که بصورت سه بعدی و هندسی وجود دارند

7. کاغذ دیواری محبوب سال 2021: طرح‌های قدیمی

مشکلات اقتصادی و اجتماعی در سراسر دنیا باعث شده است که تمایل افراد به طرح‌هایی که ارزش‌های اصیل، انسانیت و امانت‌داری را منعکس می‌کنند، بیشتر شود. هنرهای دستی و طرح‌هایی که نشانگر اصالت است و با نقوش طبیعی آمیخته می‌شود می‌تواند احساس امنیت را ایجاد کند. البته این طرح‌ها در شرایط خاصی پرفروش و پرطرفدار می‌شوند و امکان دارد در سال‌های آینده قدیمی‌ و از کار افتاده شود.

Trend 2021 wallpaper
نمونه‌ای از کاغذ دیواری‌های کلاسیک که امروزه با‌توجه به سلیقه افراد مد شده است

8. کاغذ دیواری محبوب سال 2021: پوسترهایی با طرح نقاشی

کاغذ دیواری‌هایی که طرح‌هایی از نقاشی‌های آرام و ملایم دارند و صحنه‌ها و نقاشی‌های زیبایی را به تصویر می‌کشند یکی از کاغذ دیواری محبوب سال 2021 بوده است. این مدل کاغذ دیواری‌ها که با الهام از نقاشی‌های معروف طراحی شده‌اند، می‌توانند آن نقاشی و تابلو را در اندازه‌ای بزرگ در اختیار شما قرار دهد. طراحان مشهور به شما پیشنهاد می‌کنند که در این طرح از یک سبک خاص پیروی کنید و تمامی‌ دیوارهای خود را با این کاغذ دیواری‌ها شلوغ نکنید.

کاغذدیواری های محبوب سال 2021
استفاده از نقاشی‌های قدیمی و معروف برای جلوه دادن به دیوارها

9. جلوه محو شده

این طرح رمانتیک اشاره به طرح راک اند رول،‌ هالیوود در دهه 1920 دارد، اما یک پیچ و تاب مدرن نیز در آن وجود دارد. کاغذ دیواری که در تصویر دیده می‌شود از رنگ گیاهان سبز با تلفیقی از رنگ‌های قرمز و آبی، رنگ‌آمیزی شده است. این طرح‌ها در پس زمینه‌ای مشکی برای ایجاد جلوه چشم‌گیر و مجلل، در طرح قرار گرفته‌اند.

Trend 2021 wallpaper
نمونه‌ای از کاغذ دیواری محبوب سال 2021 با طرح تلفیقی مدرن و کلاسیک

10. پنل‌ها

استفاده از پنل‌ها برای گذاشتن کاغذ دیواری زیاد مرسوم نیست. اما اگر می‌خواهید به یک فضای ساده شخصیت ببخشید می‌توانید از طرح‌های کاغذ دیواری بر روی پنل‌ها استفاده نمایید. استفاده از پنل‌های کاغذ دیواری می‌تواند به اتاق نشیمنی که رنگ‌آمیزی ساده‌ای دارد شخصیت دهد. بدون رنگ آمیزی خاصی، به اتاق‌های خود شخصیت ببخشید.

کاغذ دیواری محبوب 2021
پنل‌های کاغذ دیواری که مانند نقاشی قاب شده‌اند

11. طرح بافت

آن روزهایی که کاغذ دیواری یک طرح تک بعدی بود، گذشت. با پیشرفت تکنیک‌های چاپ، تعداد سطوح چاپ افزایش یافته است. یکی از طرح‌های ساده‌ای که امروزه محبوب شده است، طرح بافت است. طرح بافت در حین سادگی برای شما زیبایی و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

کاغذ دیواری محبوب2021
کاغذ دیواری بافت‌دار از ترند‌های سال 2021

12. کاغذ دیواری محبوب سال 2021: طرح Chinoiserie

عکس از Michael Sinclair

Chinoiserie جز کاغذ دیواری محبوب سال 2021 است. این طرح سال‌ها از مد افتاده بود. در گذشته بیشتر در خانه‌های بزرگ ویلایی از این طرح استفاده می‌کردند. امروزه با تکنیک‌های جدید طراحی، این سبک مدرن و بروز شده است و یک طرح و سبک جدید و همه‌پسند است.

Trend 2021 wallpaper
نمونه‌ای از کاغذ دیواری محبوب سال 2021 که در گذشته هم مد بوده است.

13. طرح Impressionism

برای الهام گرفتن به آثار هنری امپرسیونیستی و نقاشی‌های روی آن نگاه کنید. این اثر فوق‌العاده نرم و تا حدودی رویایی، مناسب برای اتاق خواب یا اتاق استراحت شماست. استفاده از آثار هنری انتزاعی هنوز در تمامی‌ فضاهای خانه داغ است. اما تصویر بالا به دلیل طرح نرم‌تری که دارد ایده‌آل برای دکوراسیون دیوار اتاق خواب است.

Trend 2021 wallpaper طرح امپرسیونیسم
استفاده از کاغذ دیواری به سبک امپرسیونیسم در فضای سرویس بهداشتی

14. کاغذ دیواری‌های تیره، دراماتیک رنگی

عکس از Simon Bevan

در گذشته استفاده از رنگ‌های تیره اجتناب می‌شد. زیرا اغلب این تفکر اشتباه وجود داشت که رنگ‌های تیره باعث تاریک شدن اتاق می‌شود.

Trend 2021 wallpaper2021
کاغذ دیواری محبوب سال 2021، تم تیره با گل‌های روشن

با این حال، با استفاده صحیح از دکوراسیون در فضا، طرح‌های مناسب می‌توانند یک اتاق نشیمن را به یک مکان سلطنتی و بی‌نظیر تبدیل کنند. این امر باعث شده است که این کاغذ دیواری‌ها نیز جزو کاغذ دیواری‌ های محبوب سال 2021 باشند.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *