پوستر منظره

کاغذ دیواری منظره معمولا دارای یک طرح کوچکی از منظره می‌تواند باشد که به صورت تکرار شونده در سطحی از دیوار نصب می‌شود. کاغذ دیواری منظره دارای کیفیت تصویر با‌وضوح بالا نمی‌باشد و در واقع تصویر شماتیکی از یک منظره کوچک را ممکن است به نمایش بگذارند. اما پوستر دیواری منظره و طبیعت از چاپ یک عکس منظره طبیعی یا سه بعدی با کیفیت بالا تشکیل می‌شود.

پوستر دیواری طرح منظره و طبیعت

طبیعت و منظره سمبل زندگی و نشاط است. رشد و حیات در طبیعت انرژی بی‌کرانی دارد که با حضور در آن از این حس سرشار می‌گردید. پوستر دیواری منظره و طبیعت نیز با یادآوری همان حس در شما به فضای شما طراوت و سرزندگی می‌بخشد. پوستر طبیعت می‌تواند با تداعی ویژگی‌های زیبای بصری طبیعت، روحیه زیبا دوستی شما را اغوا کند.

پوسترطبیعت
پوستر دیواری طرح منظره و طبیعت

تصاویر پوستر منظره و طبیعت

تصاویر منظره در پوستر دیواری منظره و طبیعت به قدری طبیعی و قابل حس می‌باشند که گویی شما درست در لحظه در طبیعتی زیبا و بکر حضور دارید. برخی از تصاویر منظره یک پوستر سه بعدی منظره با کیفیت را به شما ارائه می‌کنند.

پوستر دیواری‌های منظره و طبیعت می‌توانند برای اتاق‌های کوچک و کم نور انتخابی عالی باشند. اتاق‌هایی که دارای پنجره کوچک و یا بدون پنجره هستند می‌توانند با دارا بودن این پوسترهای دیواری این کمبود را جبران کنند و همچنین باعث دلباز شدن دکوراسیون اتاق شما می‌شود.

تصاویر پوستر منظره و طبیعت
تصاویر پوستر منظره و طبیعت در فضای منزل

استفاده در سرویس بهداشتی

پوستر دیواری منظره و طبیعت انتخاب خوبی برای پوشش دیوار حمام یا سرویس بهداشتی می‌توانند باشند. نوع قابل شستشوی این پوسترها را می‌توان برای دیوارهایی که در معرض مداوم آب قرار ندارد، مورد استفاده قرار داد. تصور اینکه هنگام استحمام و ریلکس کردن در حمام تصویری زیبا از دریا و ساحل روبروی شما باشد روز شما را خواهد ساخت.

کاغذ دیواری منظره رودخانه یکی از تصاویر زیبا از مناظر طبیعی است که بسیار پرطرفدار است. برای آن دسته از افرادی که از مناظر پرخروش و سرزنده خوش‌شان می‌آید این تصویر می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اتاق‌هایی که با تصاویری از منظره رودخانه و درختان دیزاین می‌شوند روح زندگی در آن جاری است.

پوستر طرح طبیعت و منظره
استفاده از پوستر طرح طبیعت در سرویس بهداشتی

استفاده در پذیرایی یا اتاق خواب

برای علاقمندان به گل و گیاه هیچ‌گاه تصاویر مناظر و مزرعه گل تکراری نمی‌شود. چه منظره‌ای زیباتر از یک پوستر دیواری سه بعدی گل بر دیواری از اتاق‌ پذیرایی یا اتاق‌خواب که لطیف و چشم‌نواز است.

پوستر منظره
استفاده از پوستر منظره در پذیرایی یا اتاق خواب

طرح جنگل

کاغذ دیواری‌های پوستری طرح جنگل یکی از پوسترهای پرطرفدار برای عاشقان طبیعت است. پوستر دیواری‌های منظره و طبیعت تصاویری کامل از جنگل را نمایش می‌دهند که آنقدر تصویر طبیعی و دارای عمق است که به باور شما برای اینکه حس کنید درون جنگل زندگی می‌کنید خیلی کمک می‌کند. حالا اگر نخواهیم اغراق کنیم. جنگلی غنی از درختان و سرسبزی درختان بلند، پر رمز و راز و بی‌نهایت است.

پوستر طرح جنگل
استفاده پوستر طرح جنگل در اتاق خواب

چرا پوستر دیواری طبیعت را نصب کنیم؟

اضافه کردن پوستر‌ها و مناظر طبیعی روی دیوار‌های منزل و محل کارتان باعث می‌شود حس سرزندگی بیشتری در آن فضا جریان پیدا کند. با طرح‌های متنوعی که امروزه وجود دارند شما می‌توانید هر یک از مناظر جهان را که در زیبایی آن غرق می‌شوید روی دیوار‌ها نصب کنید و خود را به دورترین مکان‌های روی کره زمین ببرید.

یکی از نظریات طراحان ما این است که اگر نمی‌توانید در جایی حضور پیدا کنید، با دیدن عکسی واقعی از آن فضا، همان حس‌و‌حال را در خود بوجود بیاورید! این واقعا جذاب و زیباست.

عکس‌های طبیعت و یا رنگ سبز دارای بار مثبت فراوانی هستند و شما با آوردن این‌ها به خانه و محل کارتان در واقع انرژی مثبت را در فضا پراکنده می‌کنید.

چرا از طرح طبیعت استفاده کنیم ؟
استفاده از طرح طبیعت در فضای هال و نشیمن

بزرگ نشان دادن فضای داخلی

این پوستر دیواری منظره و طبیعت، طرحی از جنگل درختان توس است و برای ایجاد عمق در فضا و بزرگ کردن فضای داخلی عالی است.

رنگ‌ها و بافت‌های متضاد این پوستر دیواری، تصوری از یک چشم‌انداز بی‌نهایت ایجاد می‌کنند و همین موضوع باعث افزایش عمق در اتاق می‌گردد. علاوه بر این، وجود خطوط عمودی تنه درختان در این تصویر باعث افزایش ارتفاع دیوار در یک فضا می‌شود.

بزرگ نشان دادن فضای داخلی
بزرگ نشان دادن فضای داخلی با کمک طرح و پوستر طبیعت

نور یک جنگل طلسم شده را به خانه خود بیاورید

یکی دیگر از پوسترهای دیواری طرح منظره و طبیعت که باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و دلباز‌تر جلوه کند، این طرح و طرح‌های مشابه آن است. این تصویر باشکوه و بسیار دقیق از یک جنگل علاوه بر دقیق بودن جزئیات دارای ترکیب رنگ بسیار جذابی است.

تضادهای رنگی و جلوه‌های نور این پوستر دیواری با جلوه‌ی زیبایی که دارد باعث می‌شود شما تصور کنید که در یک جنگل ایستاده‌اید.

نور یک جنگل طلسم شده را به خانه خود بیاورید
نور یک جنگل طلسم شده را به خانه خود بیاورید

پوستر دیواری برای دیوار‌های بزرگ‌تر

اگر می‌خواهید دیوار بزرگ‌تری را بپوشانید، پوستر‌های دیواری که طرح منظره و طبیعت را در قاب دورتری نشان می‌دهند مناسب هستند. مثلا طرح‌هایی که در آن‌ها هم فضای دور و هم نزدیک قابل دیدن باشد، بهترین گزینه برای شما هستند. این پوستر دیواری منظره و طبیعت طرح خیره‌کننده از جنگل، کوه‌ها و آبشارهای غرب ایالات‌متحده است و به طور حیرت‌انگیزی با نگاه کردن به هریک از عناصر عکس چشمان‌تان به مرکز تصویر برمی‌گردد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *