پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری 1402

در چند سال اخیر، کاغذ دیواری به عنوان یکی از مجبوب ترین و پرطرفدارترین دیوارپوش ها، جایگاه ویژه ای را در صنعت دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. هر ساله کاغذ دیواری های متنوعی با طرح و رنگ های جدید و متناسب با هر سبکی از دکوراسیون داخلی، وارد بازار می شوند.

در پایان سال تمام افراد به دنبال پر فروش ترین و شیک ترین کاغذ دیواری 1402 هستند. تا بتوانند با انتخاب جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا، فضایی جذاب و امروزی را در خانه خود ایجاد کنند.

 

ویدئو معرفی کاغذ دیواری کد 8082 از سوپرآلبوم راکتور

جدیدترین کاغذ دیواری‌های 1402

انواع مختلفی از آلبوم های کاغذ دیواری، با طرح و نقش های متنوع و گوناگون و در هر سبک و سلیقه ای، در چند ماه اخیر و در سال 1402، تولید و روانه ی بازار دکوراسیون شدند. دیوار پوش هایی با طرح ساده، از پر طرفدارترین طرح کاغذ دیواری هستند.

از آن جایی که امروزه، اکثر خانه ها، به سمت آپارتمانی و کوچک تر شدن رفته اند، استفاده از طراحی هایی با سبک مینیمال و مدرن و ساده، برای بزرگ تر نشان دادن فضای خانه، رایج تر شده است.

یکی از پر طرفدارترین طرح کاغذ دیواری برای وسیع و دلباز تر نشان دادن محیط خانه، کاغذ دیواری هایی با طرح ساده و خطوط بسیار ریز از رنگ های خنثی و روشن همچون سفید، خاکستری و کرم هستند.

کاغذ دیواری های ساده در عین زیبایی و جذابیتی که دارند، با هر سبکی از طراحی دکوراسیون داخلی، میتوانند هماهنگ شده و ارتباط و هارمونی برقرار کنند.

پرطرفدارترین طرح جدید کاغذدیواری 1402
یکی از انواع کاغذدیواری‌های جدید و محبوب در سال 1402، طرح پتینه است.

محبوب‌ترین کاغذ دیواری‌های جدید در سال 1402

طراحان داخلی از سراسر دنیا برای سال پیش‌رو چه نقشه‌هایی برایمان کشیده‌اند؟!

اگر علاقه مند به حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی باشید، قطعا میدانید که کاغذ دیواری بار دیگر در حال ترند شدن و مورد استفاده قرار گرفتن توسط تمامی طراحان مطرح دکوراسیون داخلی بوده و جزو انتخاب های نخست به عنوان دیوارپوش محسوب میشود. چرا که کاغذ دیواری ها با طرح های گوناگونی که دارند دست طراحان را برای انتخاب آن ها متناسب با هر سبک و فضایی باز گذاشته اند.

 

کاغذ دیواری ها به علت مزایای بی‌شمار، تنوع در طرح و رنگ و مقرون به صرفه بودن یکی از بهترین و در عین حال ارزان‌ترین پیشنهادات برای پوشش دیوارها محسوب می‌شوند.

جدیدترین کاغذ دیواری تریند 2023
طراحان داخلی برای سال 2023 چه نقشه‌هایی برایمان کشیده‌اند؟!

در ادامه‌ی این مطلب، شما را با جدید‌ترین کاغذ دیواری روز دنیا و همچنین پر‌طرفدارترین طرح کاغذ دیواری، آشنا خواهیم کرد.

رنگ‌های محبوب سال

غالب‌ترین و اصلی‌ترین و البته ترند‌ترین پالت رنگی امسال، رنگ‌هایی چون طوسی، طلایی، کرم، نقره‌ای و سفید هستند. در چند سال گذشته، استفاده از طرح برگ‌های پهن گیاهان در دیوار پوش‌ها جزو مد و ترند‌‌های اصلی بود اما هم اینک ترکیب آن‌ها با طرح‌های حیوانات، جزو طرح‌های بروز و امروزی در دکوراسیون داخلی سراسر جهان محسوب میشود.

کاغذ دیواری های محبوب در سال 1401
استفاده از کاغذ دیواری طرح‌ برگ‌پهن در سرویس بهداشتی

رنگ طوسی و خاکستری، یکی از رنگ‌های محبوبی است که تناژ آرام و طبعی خنثی داشته و با اکثر فضا‌ها و رنگ‌های دیگر هارمونی برقرار میکند و در طراحی‌های داخلی امروزه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین این رنگ توانایی برقرار کردن ارتباط و تناسب با سایر المان‌های محیط را دارا است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

محبوب‌ترین و ترند‌ترین رنگ کاغذ دیواری در سال 1402

رنگ‌ها یکی از مهمترین المان های تاثیرگذار در طراحی‌های داخلی هستند، که تاثیر مستقیمی بر احساسات و روحیه و خلق و خوی افراد میگذارند. انتخاب پالت رنگی مناسب، موضوعی است که اهمیت و دقت بالایی را میطلبد. از پرکاربردترین و استاندارد‌ترین رنگ‌ها در سبک مدرن در سال 1402، میتوان رنگ طوسی یا خاکستری را نام برد. همچنین رنگ طلایی یکی از رنگ‌های ترند سبک کلاسیک درسال1402 است. اما رنگ‌های ترند 1402، به طوسی و و خاکستری و طلایی محدود نمیشوند. رنگ‌هایی مثل سفید و نقره ای نیز در کنار رنگ‌هایی که نام برده شد؛ از ترندترین رنگ‌های 1402 بوده اند.

کاغذ دیواری های محبوب در سال 1402
کاغذ دیواری با طرح‌های شیک و جذاب، بهترین گزینه برای دیوارپوش‌های شماست.

محبوب‌ترین طرح های کاغذ دیواری 1402

به دلیل گوناگونی و تفاوت سلایق، کاغذ دیواری‌های متنوعی با طرح‌های متعدد، در بازار وجود دارند؛ که از بین انبوهی از این طرح‌های گوناگون، طرح‌های پتینه، ساده، درخت و درختچه و داماسک جزو پر‌طرفدارترین طرح کاغذ دیواری هستند.

طرح پتینه در قالب بافتی جذاب، رنگ خود را به زیباترین شکل ممکن نشان می دهد. این کاغذ دیواری با رنگ و جلوه‌ای ظریف و لوکس و مجلل، مناسب نصب در هر مکانی می‌باشد.

کاغذ دیواری ساده نیز به علت خلوت بودن و آرامشی که در ظاهر خود دارد، فضای محیط را وسیع و بزرگ‌تر نشان داده و با هر سبکی از طراحی‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ شده و هارمونی جذابی را برقرار میکند.

کاغذ دیواری‌هایی با طرح درخت و درختچه، از آن جا که از طبیعت الهام و نشات گرفته‌اند، انرژی مثبت خاصی را به محیط و افراد القا می‌کنند و مناسب برای نصب در اکثر فضا‌ها هستند و کاغذ دیوای‌هایی با طرح داماسک، جلوه‌ای کلاسیک و لوکس را به فضا می‌بخشند.

در درختچه، ترندترین طرح کاغذ دیواری 1402

از جدیدترین طرح‌های کاغذ دیواری که در سال 1402 تولید و روانه‌ی بازار دکوراسیون شده است؛ میتوان طرح‌های پتینه، ساده، درخت و درخنچه و انتزاعی را نام برد. این کاغذ دیواری‌ها مناسب برای استفاده در هر سبکی از جمله سبک مدرن هستند و از پر طرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری امروزی نیز به شمار می آیند. شما می‌توانید با انتخاب یکی از این طرح‌ها به عنوان دیوارپوش برای خانه‌هایتان، شاهد تغییری شگفت انگیز در دکوراسیون منزلتان باشد.

پرفروش‌ترین طرح‌های جدید کاغذ دیواری در سال 1402

دنیای کاغذ دیواری مملو از طرح‌های گوناگون است؛ از این رو قطعا کاغذ دیواری پر‌فروشی را خواهید یافت که متناسب با سلیقه و روحیات و سبک مد نظر شما باشد. سه طرح پتینه، ساده و بافت جزو طرح‌های پرفروش امسال در عرصه‌ی کاغذ دیواری بوده‌اند؛ که هر کدام به خوبی با انواع تم و تناژ رنگی و همچنین با هر سبکی، ست و هماهنگ می‌شوند. علاوه بر این، کاغذ دیواری‌های ساده به علت قیمت کمتر نسبت به رنگ، و مقرون به صرفه بودنشان، می‌توانند جایگزین خوبی به جای رنگ باشند؛ همچنین این کاغذ دیواری‌ها بهترین مکمل برای کاغذ دیواری‌های طرح‌دار هستند و استفاده از آن‌ها در کنار هم، جذابیتی خاص و حیرت برانگیز به محیط می‌بخشد.

پرفروش‌ترین طرح‌های جدید کاغذ دیواری در سال 2023
طرح پتینه، جز محبوب‌ترین طرح‌ها مناسب برای هر فضا

برترین سبک دکوراسیون داخلی در 1402

دکوراسیون داخلی شامل سبک‌های متعدد و گوناگونی برای طراحی فضاهای مختلف است که طراحان با توجه به عوامل گوناگون، از آن‌ها استفاده می‌کنند. برترین سبک‌های دکوراسیون داخلی در ایران در سال 1402، سبک‌های مدرن، کلاسیک و لاکچری هستند، که در ادامه دو سبک کلاسیک و مدرن را شرح می‌دهیم.

رنگ محبوب سال 2023 کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. از این سبک درفضاهای کلاسیک و سنتی، استفاده می شود، همچنین استفاده از آن‌ها در فضاهای تشریفاتی و مجلل و لاکچری نیز رایج است. از معروف‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری کلاسیک، می‌توان به داماسک، نقش و نگار، گلدار، ساده، راه راه و قواره‌ای اشاره کرد. کاغذ دیواری‌های کلاسیک طیف رنگ‌های گوناگونی داشته که طلایی، بژ، قهوه‌ای، نقره‌ای و آبی فیروزه‌ای از پر کاربردترین آن‌ها هستند.

برترین سبک دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن، با سبک و سلایق امروزی همخوانی و تطابق بیشتری دارند. طرح‌هایی مثل طرح سه بعدی، پتینه، انتزاعی، درخت و درختچه، پوست، بتن، شاخ و برگ و آجر از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری مدرن می‌باشند. رنگ طوسی یا خاکستری نیز پر‌طرفدارترین رنگ در کاغذ دیواری‌های مدرن بوده و علاوه بر آن رنگ‌هایی همچون سیاه و سفید، یاسی و رنگ‌های خنثی از دیگر رنگ‌های محبوب کاغذ دیواری مدرن هستند.

کاغذ دیواری کلاسیک
کاغذ دیواری کلاسیک، تقریباً در طرح‌های متنوع مناسب برای انواع فضاها عرضه می‌شود.

محبوب ترین سبک کاغذ دیواری سال 2023

یکی از سبک‌هایی که شباهت زیادی به سبک مدرن داشته و از محبوب‌ترین و ترند‌ترین سبک‌های سال جدید بوده است؛ سبک نوردیک ژاپنی نام دارد؛ که مهمترین و بارزترین ویژگی آن، استفاده از سنگ و چوب در کنار دیوارهای کاملا سفید یا کنار دیوارهای سفیدی که دارای رگه‌ها و خط‌های باریک مشکی یا خاکستری رنگ اند، است.

این سبک یکی از سبک‌های محبوب این روزها می‌باشد و به نظر میرسد که تا چند سال آینده خیلی مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از خانه‌ها راه پیدا کند. از دیگر خصوصیات این سبک، دیوارهایی از جنس بتن، فلز و آجر است که کاغذ دیواری‌هایی با این طرح‌ها می‌توانند تداعی‌گر این عناصر در فضا باشد.

از دیگر سبک‌های محبوب سال 2023، سبک مدرن روستیک استایل است که ویژگی بارز آن استفاده از عناصر طبیعی در محیط می‌باشد. استفاده از تخته چوب‌های طبیعی روی کاغذ دیواری، بهترین پیشنهاد برای دیزاین دیوارپوش در این سبک می‌باشد.

کاغذ دیواری سبک مدرن

جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری کلاسیک 1402

یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اکستریم والز، آلبومی منحصر به فرد و جذاب به نام پلوتونیوم است. که با برخوردار بودن ازطرح‌های متنوعی در زمینه‌ی کلاسیک، مرزهای زیبایی در سبک کلاسیک را جا به جا کرده است.

این آلبوم شگفت انگیز دارای 150 کد در 25 گروه، طراحی و تولید و روانه ی بازار در عرصه ی دکوراسیون داخلی شده است.

با استفاده از کاغذ دیواری های این آلبوم میتوانید تغییری اعجاب آور و هیجان انگیز را به سبک کلاسیک ایجاد کنید و لذت ببرید.

کاغذ دیواری های محبوب در سال 1402

پس از آلبوم پلوتونیوم، هشتمین آلبوم اکستریم والز با طرح‌هایی مدرن و امروزی پا به عرصه‌ی دکوراسیون گذاشت.

این آلبوم شامل 155 کد در 21 گروه، طراحی و تولید شده است. این آلبوم دارای جدیدترین و بروز‌ترین والبته شیک‌ترین طرح و رنگ‌های روز دنیا در زمینه‌ی مدرن می‌باشد. برجستگی‌ها، شاین‌ها و درخشش طرح‌های این آلبوم، چهره‌ای جدید و جانی دوباره را به دیوار می‌بخشد که پس از نصب آن شگفت‌زده خواهید شد.

انفجارهای رنگارنگ آتش بازی در پس زمینه

نهمین محصول شرکت اکستریم والز آلبومی به نام h2o است. این آلبوم شامل کاغذ دیواری‌هایی بدون طرح و نقش و نگار است و با تمام سبک‌های طراحی داخلی همخوانی و تناسب دارد. از آن جایی که امروزه زیبایی در سادگی است و سبک‌های ساده برای طراحی طرفداران زیادی دارند، آلبوم h2o  بهترین و مناسب ترین پیشنهاد به عنوان دیوارپوش است. علاوه بر این، این آلبوم به دلیل سادگی می‌تواند جایگزین مناسبی به جای رنگ باشد. کاغذ دیواری‌های این آلبوم بر پایه رنگ سفید تولید شده و دارای رگه‌هایی از سه رنگ سفید، کرم و یا خاکستری هستند. که شما می‌توانید متناسب با سبک و سلیقه‌ی شخصی خود یکی از این سه رنگ را انتخاب کرده و فضایی جدید و خارق العاده را در محیط مد نظرتان به وجود آورید. همچنین کاغذ دیواری h2o  به دلیل سادگی، فضا را وسیع و بزرگ تر نشان داده و باعث دل باز تر شدن محیط می‌شوند.

کاغذ دیواری های محبوب در سال 2023
دکوراسیون روستیک بار دیگر فضای خانه‌ها را نوستالژیک می‌کند.

در سال 2024، منتظر چه طرح‌هایی باشیم؟

هر ساله با آمدن سال جدید میلادی، طرح و نقش‌های ترند و جدیدی وارد عرصه‌ی دکوراسیون داخلی می شوند.

این ترند‌ها یا ادامه دهنده‌ی سبک‌های سال‌های گذشته و یا کاملا سبک جدیدی هستند. آنطور که مشخص است؛ گویا سبک‌های مینیمال که اساس و پایه‌ی آن‌ها سادگی است، همچنان به عنوان یکی از سبک‌های اصلی برای طراحی‌های داخلی در اولویت بمانند. در ادامه‌ی مطلب به طرح‌های پر طرفدار در سال پیش رو خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری های محبوب در سال 1401
استفاده از سبک شلوغ Grandmillennial، در اتاق خواب کودک

کاغذ دیواری با طرح پتینه

این طرح سالیان درازی است که نه تنها در کاغذ دیواری‌ها، بلکه در پرده‌ها و فرش‌ها و وسایل چوبی و … نیز یافت می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. پیش بینی می شود که پتینه همچنان یکی از طرح‌های ترند و محبوب سال پیش رو باشد. پتینه‌ها در رنگ‌های متفاوت و طیف های گوناگون از ملایم و یواش گرفته تا غالب و محکم وجود دارند.

ممکن است در سال آینده شاهد پتینه‌های ساده‌تر با رگه‌های طلایی و نقره‌ای باشیم.

پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری
طرح درخت و درختچه، به عنوان یکی از طرح‌های ترند در سال 2023 می‌باشد.

کاغذ دیواری با طرح بافت

قطعا یکی از ترند‌های کاغذ دیواری در سال پیش رو، انواع بافت‌ها هستند. از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری میتوان بافت‌های انواع چوب و بافت‌هایی را نام برد که از طبیعت الهام گرفته و در طیف رنگ‌های خنثی همچون طوسی یا کرم خیلی کم رنگ یافت و در سبک‌هایی مثل سبک مدرن یا نئوکلاسیک استفاده می‌شوند. از انواع دیگر طرح بافت، میتوان ترک و جودون را نام برد که ترک‌ها در چند سال اخیر جزو پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری بوده و برای سال جدید پیش‌بینی می‌شود که با رگه‌هایی از اکلیل طلایی یا نقره‌ای ظاهر شوند.

جودون نیز از محبوب‌ترین بافت‌ها در زمان گذشته بود که گویا در سال پیش رو مجددا شاهد بازگشت آن به عرصه دکوراسیون داخلی باشیم.

جدیدترین آلبوم کاغذ دیواری کلاسیک 1402
آلبوم پلوتونیوم، با جدیدترین و شیک‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون کلاسیک

جدیدترین کاغذ دیواری‌ها با طرح فانتزی

از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری میتوان طرح فانتزی را نام برد که طرفداران خاص و ویژه‌ی خود را دارد. کاغذ دیواری‌های فانتزی در طرح‌های بسیار زیاد و تمام نشدنی یافت می‌شوند.

از دیگر ترندهایی که در چند سال اخیر خیلی مورد توجه افراد قرار گرفته و انتظار میرود که در سال آینده هم جزو پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری باشد، طرح حیوانات و انواع پوست در ابعاد و اندازه‌های بزرگ است.

کاغذ دیواری پتینه طوسی

کدام کاغذ دیواری را انتخاب کنیم؟

با وجود تنوع فراوان در طرح و نقش‌های کاغذ دیواری، انتخاب کاغذ دیواری کمی چالش برانگیز خواهد بود.  اندازه وشکل اتاق شما یکی از عوامل مهمی است که باید در انتخاب کاغذ دیواری به آن توجه کرد. به عنوان مثال اگر شما اتاق کوچکی دارید که منبع نور طبیعی ندارد باید از کاغذ دیواری‌های ساده و روشن استفاده کنید. اما اگر به رنگ‌هایی همچون بنفش، نارنجی یا … علاقه دارید؛ می‌توانید از طیف‌های ملایم و کم رنگ این رنگ‌ها مثل یاسی یا نارنجی ملایم مایل به آجری استفاده کرده و یا از آن‌ها به عنوان رنگ فرعی و چاشنی در سایر لوازم و وسایل خانه بهره بگیرید.

و اگر علاقه مند به کاغذ دیواری‌های طرح دار هستید؛ میبایست از کاغذ دیواری‌هایی با الگوها و خطوط ریز و کوچک و کم استفاده کنید.

کاغذ دیواری بافت جودون

قیمت هر رول کاغذ دیواری جدید

به طور استاندار هر رول کاغذ دیواری 53 در 10000 سانتی‎متر است که قیمت آن با توجه به عوامل متفاوتی محاسبه می‌شود.

به طور معمول کاغذ دیواری‌های ساده و بدون بافت، از قیمت پایین‌تری نسبت به کاغذ دیواری‌های طرح و نقش دار برخوردارند.

سوالات متداول

سوالات متداول کاربران در خصوص جدیدترین کاغذ دیواری‌های1402

آیا کاغذ دیواری‌های اکستریم والز قابل شستشو می‌باشند؟

بله. کاغذ دیواری‌های پی وی سی و وینیل شرکت اکستریم والز، قابل شستشو و با دوام هستن.

به اشتراک بگذارید

کاغذ دیواری‌های h2o برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

کاغذ دیواری‌های این آلبوم، برای تمامی فضاها همچون اتاق نشیمن و پذیرایی، محل کار، اتاق خواب و … مناسب اند.

به اشتراک بگذارید

قیمت هر رول کاغذ دیواری اکستریم والز چقدر است؟

آلبوم‌ها و کاغذ دیواری‌های اکستریم والز در فروشگاه‌های سراسر کشور یافت میشوند که شما می‌توانید قیمت‌ها را از این فروشگاه‌ها استعلام بگیرید. برای اطلاع بیشتر نیز می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید

 

به اشتراک بگذارید

19 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر
    بین آلبوم های اکستریم والز، کدوم کاغذ دیواری پرطرفدارتر هستش؟

    • سلام وقت شماهم بخیر
      کاملا بستگی به معیارهای خریدار داره. (سبک-طرح-قیمت و….)

  • قطعا کاغذدیواری های H2O از پرطرفدارترین و محبوب ترین دیوارپوش های امسال خواهند بود????????????

  • قطعا کاغذدیواری های H2O از پرطرفدارترین و محبوب ترین دیوارپوش های امسال خواهند بود

    • ممنون.چون در طراحی در عین حال که ساده است به زیبایی هم توجه شده

    • خیلی خوشحالیم که تونستیم محصولی ارائه بدیم که مورد توجه شما قرار بگیره.

  • پرطرفدارترین و محبوبترین کاغذدیواری ها تو زمان‌های مختلف فرق می‌کنه. الان کاغذ دیواری های ساده خیلی محبوبن

  • پرطرفدارترین کاغذ دیواری در همه ی دوران ها کاغذ دیواری ساده است که آلبوم h2oمیتونه بهترین گزینه باشه

  • طرح های ساده و مینیمال از پرطرفدارترین کاغذدیواری ها و محبوب ترین کاغذدیواری های امسال هستند

  • به نظرم چون کاغذ های کلاسیک طرح های قدیمی هستن هیچ وقت از زیبایی هاشون کم نمیشه

    • بله خیلی از افراد هنوز به سبک کلاسیک علاقه مند هستن.

  • کاغذ دیواری کربن ام می تونه باشه طرح های جذابی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *