کاغذ دیواری مدرن

به طور کلی، ساده و خلاصه باید بگوییم هر آنچه که خارج از دنیای کلاسیک قرار دارد را مدرن می گویند! شاید از شنیدن این جمله تعجب کنید اما واقعا همین گونه است. سبک‌های کلاسیک و طرح‌های کلاسیک کاملا مشخص و از نظر کمیت محدود هستند، همه ما می‌دانیم شاخصه‌های سبک کلاسیک چیست و باید از چه اصولی پیروی کند، اما در دنیای مدرن دست شما باز است، هر آنچه که از ذهن شما بیرون بیاید مدرن محسوب می‌شود. اما چه طرح‌هایی جز کاغذ دیواری مدرن محسوب می‌شوند؟
تمامی طرح‌های کاغذ دیواری به جز داماسک‌ها و بخش زیادی از گلدارها بیشتر مناسب فضاهایی با چیدمان مدرن و پست مدرن هستند. از طرفی گوناگونی طرح‌های مدرن در دنیای کاغذ دیواری می‌تواند مقداری گیج کننده به نظر برسد و انتخاب را سخت کند، این مقاله می‌تواند شما را در انتخاب کاغذ دیواری سبک مدرن در مسیر درستی قرار دهد.

 

ویدئو کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن طرح‌های دیدنی و ایده‌های شگفت‌انگیزی را در طراحی داخلی دکوراسیون سبک مدرن به ارمغان می‌آورند و هنر معاصر را با ایده‌های سنتی برای خلق کاغذ دیواری‌ها ترکیب می‌کند. کاغذ دیواری مدرن راهی عالی برای ایجاد دیوار برجسته، اضافه کردن نقاط کانونی خیره‌کننده به طراحی داخلی و ایجاد فضایی منحصربفرد است که می‌تواند شخصیت شما را منعکس کند. هنر استفاده از طرح‌های هندسی و گرافیکی در این سبک بسیار دیده می‌شود.

یکی از راه هایی که شما می توانید با کمترین هزینه سبک شخصی خود را به نمایش بگذارید استفاده از کاغذ دیواری های مدرن هستند، امروزه فناوری تولید کاغذ دیواری های نسل جدید باعث شده طرح های خیره کننده ای در این عرصه تولید شوند که جذابیت و تنوع فوق العاده ای را به محیط می دهند.

انواع کاغذ دیواری سبک مدرن

فضای مناسب کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری‌های مدرن را می توان برای تمامی فضاها استفاده کرد، از اتاق خواب گرفته تا نشیمن و سالن ورودی، محدودیتی در انتخاب ندارید، اما در نظر داشته باشید به علت تنوع بالایی که کاغذ دیواری های طرح مدرن دارند، در نتیجه به موتیف ها و فلسفه طرحی که دارید انتخاب می کنید دقت کنید، به عنوان مثال گل های رزی که بصورت وحشی در هم تنیده شده اند یک انتخاب عالی برای فضای نشیمن است، از طرفی یک طرح انتزاعی با راه های عمودی می تواند برای ورودی سالن شما بسیار مناسب باشد، بنابراین توجه به ماهیت طرح برای اینکه بتوانید بهترین طرح را برای فضاهای مختلف انتخاب کنید می تواند راهگشا باشد. برای خلق سبک مدرن در فضای خود بهتر است جسارت انتخاب‌های خاص را داشته باشید و قوانین دنیای رنگ‌ها را به خوبی بشناسید. در انتخاب کاغذ دیواری برای این سبک نیز به سراغ طرح‌های رویایی هم بروید!

کاغذ دیواری مدرن
طراحی عالی با استفاده از کاغذ دیواری و متریال هماهنگ

با کاغذ دیواری سبک مدرن دیوار خود را تزئین کنید

با اجرای مناسب کاغذ دیواری‌های سبک مدرن می توان روی دیوارهای منزل، فضایی گرم و صمیمی‌ و در عین حال آرام و دلنشین پدید آورد. علاوه بر جذابیت بصری چشمگیر، کاغذ دیواری سبک مدرن باعث ایجاد اتاق‌های متفاوت از هم خواهد شد. در انتخاب کاغذ دیواری برای سبک مدرن به دیوار شاخص بسیار توجه داشته باشید. دیوار‌های شاخص مانند شاهرگ‌های حیاتی برای این سبک می‌باشند که شما می‌توانید با انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای آنها فضای خود را بسیار روح‌انگیز کنید.

طرح‌های کاغذ دیواری‌ها، دیدنی، با‌دوام و کاربردی هستند. امروزه به کمک چاپ معاصر و فناوری‌های جدید ساخت، دیوارپوش‌هایی با عمر طولانی و کیفیت بالا تولید می‌شوند. کاغذ دیواری‌های جدید دارای قابلیت ثبات رنگ بوده و تصاویر زیبایی را به دکوراسیون مدرن شما اضافه می‌کنند.

کاغذ دیواری مدرن
کاغذ دیواری مدرن با طرح تکرار شونده بیشه زار

سبک خود را انتخاب کنید

برای اجرا کاغذ دیواری اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب سبک است. چرا که شما را در انتخاب طرح کاغذ دیواری راهنمایی کرده و آن را برای شما راحت‌تر می‌کند. بنابراین با انتخاب سبک مدرن یا کلاسیک انتخاب‌هایتان در یک گروه‌بندی قرار گرفته و امکان مقایسه برای شما بوجود می‌آید. پس از آن فقط باید به دنبال ست کردن رنگ و وسایل با طرح مورد‌نظر باشید. این مرحله نیز باید با‌دقت فراوانی انجام گیرد تا به اصول سبک مدرن شما آسیبی نرسد. رنگ‌هایی مانند: خاکستری، سفید و مشکی در این سبک جایگاه ویژه‌ای دارند. البته اگر انتخاب شما کاغذ دیواری مدرن است، همان طور که گفته شد به موتیف ها و ماهیت اولیه طرح دقت کنید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه تری را داشته باشید.

انواع کاغذ دیواری مدرن
ایده اجرای هامونی بنفش در دکوراسیون نشیمن

انواع طرح کاغذ دیواری مدرن

در طراحی کاغذ دیواری مدرن، از انواع سبک‌های معاصر برای ایجاد جذابیت بصری بهره می‌برند. این طرح‌ها با توجه به مبلمان، رنگ‌های بکار رفته در دکوراسیون و اکسسوری‌های موجود، انتخاب شده و از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند. دسته بندی های زیادی را می توان برای انواع کاغذ دیواری سبک مدرن قائل شد: آجر و بتن، درخت و درختچه، شاخ و برگ، انتزاعی، سه بعدی، هندسی، ترکیبی و … خوب است که قبل از اینکه وارد دنیای پر تنوع مدرن بشوید دسته بندی کلی خود را با توجه به سلیقه و نوع چیدمان مشخص کنید.

امروزه استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارها بسیار مرسوم بوده و طراحان داخلی برای پیدا کردن طرح‌های دلخواه، در حال پیشرفت هستند.

کاغذ دیواری ابروبادی
ایده اجرای هامونی بنفش در دکوراسیون نشیمن

طرح‌های پررنگ

کاغذ دیواری رنگارنگ و جسورانه می‌تواند شور و شادی را به اتاق شما اضافه کند. کاغذ دیواری‌های پررنگ در رنگ‌های روشن مانند بنفش، نارنجی و قرمز می‌توانند تمام توجه شما را روی خودشان متمرکز کنند. این کاغذ دیواری‌ها می‌توانند دکوراسیونی مدرن و زیبا برای فضای نشیمن یا اتاق خواب شما فراهم آورند، و از همه مهم تر سبک شخصی شما را به نمایش بگذارد.

با وجود شبکه‌های اجتماعی و آشنا شدن مردم با طرح و سبک‌های جدید، استفاده از کاغذ دیواری‌های مدرن در تمامی فضاها از جمله حمام و آشپزخانه گسترده شده است. با کمک کاغذ دیواری ها می‌توانید بهترین و زیباترین طرح و نقش را با کمترین هزینه در فضای خود ایجاد کنید.

کاغذ دیواری خاص
ایجاد تغییر در حال و هوای آشپزخانه با کمترین زحمت (استفاده از کاغذ دیواری PVC در آشپزخانه توصیه می‌گردد)

طرح طبیعت

برای آن دسته از افرادی که دوست‌دار طبیعت و محیط زیست هستند، استفاده از کاغذ دیواری ساده‌ای که با الهام گرفتن از طبیعت طراحی شده است، می‌تواند پاسخی عالی برای نیاز‌های دکوراسیون داخلی آنها باشد. طرح گل‌، فضای سبز، حیوانات، پرندگان یا حتی آبزیان شور، می تواند گرمابخش اتاق شما باشد. کاغذ دیواری‌های طرح طبیعت توانایی تبدیل فضای کسل‌کننده را به فضایی پرنشاط دارند. نوع بافت‌دار کاغذ دیواری مدرن این حس را ملموس‌تر می‌کند.

کاغذ دیواری طرح گلدار
استفاده از طرح شلوغ برای تک دیوار همراه با مبل مخمل

کاغذ دیواری سبک مدرن با الهام از فرهنگ

یک کاغذ دیواری که میراث فرهنگی و معماری غنی را به تصویر می‌کشد می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در اتاق ایجاد کند. می‌توان از میان میراث طبیعی مانند ببر سلطنتی بنگال یا شگفتی‌های معماری هند مانند تاج محل، یکی را انتخاب کرد. همچنین می‌توانید از میان آثار هنری عجیب‌و‌غریب مانند نقاشی‌های مغول یا پانورامای شهر‌هایی مانند بنارس یکی را انتخاب کنید تا دیوارهای کسل‌کننده خود را به فضایی چشم‌نواز تبدل کنید. این ایده‌های مدرن کاغذ دیواری، برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب مناسب خواهد بود.

Modern wallpaper
ایجاد فضایی دلنشین به کمک کاغذ دیواری سبک مدرن و رنگ سبزآبی

ایجاد فضای سه بعدی مدرن با کمک کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی انتخابی عالی برای افرادی است که می‌خواهند جلوه‌ای بعد‌دار به اتاق خود اضافه کنند. این کاغذ دیواری‌ها برای استفاده در اتاق خواب به خصوص برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان مناسب می‌باشند. طرح‌های گرافیکی و متنوع بسیاری دارند که برای دیوار شاخص بسیار خیره‌کننده هستند و قطعا سبک مدرن شما را  تحسین بر‌انگیز‌تر می‌کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی در گروه‌بندی سبک مدرن قرار می‌گیرند

 

ست کاغذ دیواری مدرن و پست مدرن با مبلمان و پرده

در سبک مدرن، سادگی عین برازندگی است. در دکوراسیون مدرن عملکرد و کاربرد وسایل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .در این سبک وسیله‌ای که کاربرد چندانی ندارد، از فضای داخلی حذف می‌شود. استفاده از اکسسوری‌های متعدد در این فضا جایی ندارد. و به‌طور کلی استفاده بهینه از فضا و وسایل مد نظر قرار می‌گیرد. برای دکوراسیون مدرن می‌توانید از کاغذدیواری‌های ساده و طرح‌داری که متناسب با این سبک درنظر گرفته شده است، استفاده کنید. همچنین می‌توانید در کنار آن از مبلمان چستر و شزلون و یک یا دو گیاه طبیعی برای افزایش انرژی مثبت در فضا بهره‌مند شوید. برای انتخاب بهتر است از یک پالت رنگی خاص استفاده کنید تا ست کردن تمام عناصر نظیر پرده، کاغذدیواری، فرش و مبلمان به سادگی صورت گیرد. مبلمان نوک مدادی در کنار کاغذ دیواری طوسی، با کوسن‌هایی با رنگ جیغ، فضا را بسیار مدرنیته و سرزنده خواهد کرد.

سبک پست مدرن همان سبک پس از مدرن است. طراحی پست مدرن اغلب جسورانه و رنگارنگ با ترکیبی از وسایل و اکسسوری‌های مختلف است. حتی اگرآن عنصر صرفا برای زیبایی باشد و کارایی دیگری نداشته باشد، باز هم می‌توان از آن‌ استفاده کرد. این سبک در استفاده از فرم‌ها و اشکال جدید ترسی ندارد. رایج‌ترین انتخاب‌های رنگی استفاده از تضاد رنگی بالا است. بنابراین در این سبک خود را به یک پالت رنگی خاص محدود نکنید. استفاده از کاغذدیواری‌های رنگی و کاغذدیواری‌های انتزاعی در این سبک، بسیار کاربردی است.

ست کاغذ دیواری مدرن با مبلمان در دکوراسیون مدرن
در دکوراسیون مدرن، استفاده از چیدمان با کنتراست بالا، فضا را شیک‌تر می کند.

 

طرح‌های مخصوص کودکان

در کاغذ دیواری‌های مدرن می‌توان اتاق کودک را با موضوع شخصیت‌های کارتونی مشهور و مورد‌علاقه فرزندتان هماهنگ کنید. برای کودکان با سنین کمتر، استفاده از کاغذ دیواری رنگ‌ خنثی ایده‌آل به نظر می‌رسد. در مقابل، برای کودکانی با سنین بیشتر، طرح‌هایی که آن‌ها را با داستان‌ها و زندگی‌های افراد موفق آشنا می‌کند، انتخاب فوق‌العاده‌ای است. علاوه‌بر این می‌توانید اتاق فرزند خود را با تلفیقی از طرح‌های مدرن و اکسسوری‌های روشن هماهنگ کنید تا جلوه‌ای متفاوت به فضای اتاق بدهید.

کاغذ دیواری اتاق کودک
امروزه کاغذ دیواری‌های بچگانه در اتاق کودک جایگزین طرح‌های ساده‌تر شده‌اند

طرح های مدرن ساده و جذاب

احتمالا این جمله را شنیده اید که زیبایی در سادگی است! همان طور که گفته شد یکی از مولفه های اصلی سبک مدرن در سالهای اخیر سادگی و سبک مینیمال است ک هطرفداران بیشماری را به خودش جذب کرده است. کاغذ دیواری‌های ساده را می‌توان با طرح‌های شلوغ‌تر ترکیب کرد تا یک فضای کسل‌کننده را تبدیل به فضایی جذاب نمود. طرح‌های شلوغ با رنگ روشن در کنار طرح‌های ساده می‌توانند در عین تضادی که دارند بعنوان کاغذ دیواری‌های آرامش‌بخش نمایان شوند. در حالی که یک کاغذ دیواری مجلل با جزئیات طلایی، نقره‌ای یا برنزی می‌تواند جذابیتی رویایی را به اتاق ببخشد.

Modern wallpaper
انتخاب کاغذ دیواری مناسب، دکوراسیون شما را خاص‌تر نشان می‌دهد.

دکوراسیون داخلی سبک مدرن

مدرنیته را می‌توان دوره‌ی تغییر و تحول تعریف کرد. بنابراین مدرنیته به زمان حال، ترقی و پیشرفت در آن و دیدگاه‌های غالب این زمان اشاره دارد. این سبک در زمان‌های مختلف با ترند شدن عناصر مختلف و اکسسوری‌ها دچار تغییر می‌شود. امروزه در دکوراسیون داخلی مدرن، چیدمان به صورت مینیمال و استفاده حداقلی از دکوریجات و اکسسوری‌ها در دکوراسیون داخلی تعریف می شود. همچنین رنگ‌های بکار برده در این سبک معمولا خنثی و یا تم رنگی ملایم است. امروزه استفاده از کاغذدیواری‌های طرح ساده با رنگ‌های روشن همچون کرم، سفید، طوسی روشن و … همچنین مبلمان فلزی، چستر و شزلون، گیاهان بزرگ و استفاده از نور طبیعی در این سبک از دکوراسیون بسیار کاربردی است.

%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C%20%D8%B3%D8%A8%DA%A9%20%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86
امروزه بسیاری از افراد از رنگ طوسی در فضای داخلی خود استفاده می‌کنند.

کاغذ دیواری مدرن مناسب چه فضاهایی است؟

کاغذ دیواری‌های مدرن اصالت و جذابیت را به خانه شما می‌آورند. طرح‌های کاغذ دیواری می‌توانند جلوه‌ی شیک و‌ هالیوودی را به فضای اتاق اضافه کنند یا با توجه به سلیقه شما تصویری از یک فضای دیدنی را ایجاد کنند.

در هر خانه و همچنین محل کار، کاغذدیواری‌های مدرن می‌توانند الهام بخش این سبک در دیزاین دیوار‌ها و فضای یک اتاق باشند. سالن پذیرایی، اتاق خواب، هال، فضای ورودی، حمام، سالن کنفراس و…سبک مدرن را به بهترین نحو ممکن به نمایش خواهند گذاشت. معمولا بهتر است در فضاهای کوچک و محیط‌های آپارتمانی امروزی از سبک مدرن استفاده نمایید.

دیوارپوش مدرن
در هر بخش از خانه، شما می‌توانید از کاغذ دیواری طرح مدرن استفاده نمایید.

کاغذ دیواری مدرن برای پذیرایی

دیزاین هر قسمت از خانه نشانگر خصوصیات و روحیات صاحب‌خانه است. سالن پذیرایی مهم‌ترین فضایی است که در یک خانه دیزاین آن اهمیت ویژه‌ای دارد. این قسمت از خانه بیشتر در دید تمام افراد خانواده و مهمان‌ها قرار می‌گیرد و اصولا خانواده‌ها بیشتر زمان خود را در این فضا در کنار یکدیگر می‌گذرانند. کاغذدیواری مدرن طرح‌های بسیار متنوعی برای طراحی این قسمت از خانه ارائه کرده است. طرح‌های شاخه و برگ، درخت و درختچه، پتینه، بتن و آجر تنها بخشی از نمونه طرح‌های کاغذدیواری سبک مدرن است. پیشنهاد می‌شود کاغذدیواری مدرن را در سالن های پذیرایی با چیدمان مینیمال و فضاهای داخلی مدرن به کار ببرید.

کاغذ دیواری مدرن
طرحی مدرن برای دکوراسیون مدرن

کاغذ دیواری مدرن برای نشیمن

طرح‌های راه راه به همان اندازه که روی کت و شلوار جذاب هستند، روی دیوار‌ها هم جذاب به نظر می‌رسند. از رنگ‌های خاکستری ملایم استفاده کنید و دکوراسیون را با اکسسوری‌های طلایی و نقره‌ای رنگ تکمیل نمایید.

اگر تمایل دارید در حین استفاده از سبک مدرن به سبک لاکچری هم نزدیک باشید، رنگ طلایی را به دکوراسیون خود اضافه کنید. بهترین شیوه بکارگیری این رنگ، انتخاب وسایلی است که دارای پایه‌های طلایی یا رگه‌هایی از آن هستند. برای ایجاد تعادل در دکوراسیون مدرن طلایی می‌توانید رنگ‌های خنثی را بکار ببرید.

کاغذ دیواری آشپزخانه
استفاده از کاغذ دیواری بنفش فضای مدرنی را ایجاد می‌کند.

دیوارهای مدرن در فضای اتاق خواب

با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی سبک مدرن را به اتاق خواب خود بیاورید و دیوار‌ها را در عین سادگی، چشمگیر و زیبا، جلوه دهید. با اضافه کردن چوب و رنگ آن در چیدمان اتاق خواب، گرمی‌ را در فضا نشان دهید. از چیدمان مناسب برای اتاق خواب به هیچ عنوان غافل نشوید، اتاق‌ها مکانی برای دریافت انرژی‌های مثبت هستند.

Modern wallpaper
اجرای کاغذ دیواری سه بعدی و بکارگیری عناصر ساده در چیدمان اتاق خواب

استفاده از طرح دایره‌ای و تکرار شونده تنها با کمک وسایل داخل دکوراسیون، می‌تواند زیبایی و دلنشین بودن را در فضا ایجاد کند. به همین دلیل انتخاب وسایل مناسب برای دکوراسیون در اجرای کاغذ دیواری بسیار حائز‌اهمیت است.

کاغذ دیواری مدرن
ایجاد تعادل در چیدمان فقط با تناسب دیوارها و وسایل عملی می‌شود

در سبک مدرن استفاده از طرح‌های تلفیقی بسیار جالب است. مثلا رنگ طلایی در سبک‌های لاکچری و متریال چوب بیشتر در سبک‌های مینیمال و ساده‌تر استفاده می‌شود. در عین حال که این دو سبک را می‌توان مخالف هم نامید، تلفیق آن‌ها با یکدیگر تحسین‌برانگیز است. ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی با یکدیگر در دنیای دکوراسیون داخلی بسیار پر‌تکرار است.

کاغذ دیواری اتاق خواب
دکوراسیون لاکچری با کاغذ دیواری مدل رزینی و رگه‌های نامنظم طلایی

کاغذ دیواری مدرن در ورودی منزل

در تصویر زیر یک اقامت‌گاه گرجستانی را می‌بینید که ورودی هتل توسط کاغذ دیواری با طرح پانوراما جذاب و چشمگیر شده است. اگر کاغذ دیواری و دکوراسیون را متناسب با هم انتخاب کنید نتیجه به همین صورت دلنشین و خواستنی خواهد شد.

طراحی ورودی هتل
لابی هتل می‌تواند فضای مناسب استفاده از کاغذ دیواری مدرن باشد

برای اجرای کاغذ دیواری لزومی‌ ندارد تمامی دیوارها با کاغذ دیواری پوشاند، می‌توان با تلفیقی از کاغذ دیواری و رنگ فضا را زیباتر و جذاب‌تر کرد. برای ورودی منزل یک کاغذ دیواری با رنگ شیک و خاص در سبک مدرن مانند طرح راه راه، همراه با آینه خورشیدی و یک میز کنسول آینه‌ای غوغا می‌کند.

کاغذ دیواری مدرن
تغییر نمای ورودی به کمک اجرای کاغذ دیواری روی قسمت کوچکی از دیوار

کاغذ دیواری مدرن برای آشپزخانه

شما با استفاده از طرح‌های مدرن کاغذ دیواری می‌توانید به آشپزخانه خود جان ببخشید و احساس آشپزی را ملموس‌تر کنید. مثلا با اضافه کردن طرحی از وسایل آشپزخانه روی دیوارها، فضا را دلنشین‌تر کنید. پوستر‌های مدرن و مرتبط با موضوع آشپزی نیز جذابیت‌های خاص خود را برای این محیط دارند.

کاغذ دیواری مدرن راه راه
استفاده از کاغذ دیواری مدرن راه راه در فضای آشپزخانه و نشیمن

کاغذ دیواری مدرن در دکوراسیون بوهو

دکوراسیون بوهو بیشتر با رنگ‌های گرم خاکی و متالیک شناخته می‌شود. در سبک بوهو قهوه‌ای، سبز و خاکستری بعنوان رنگ‌های پایه و آبی و بنفش متالیک همراه با نارنجی رنگ‌های ایده‌آل برای وسایل دیگر هستند. در این سبک شما آزادانه می‌توانید طرحی از کاغذ دیواری مدرن را انتخاب کنید، چرا که در این سبک آزادی فکری برای انتخاب طرح و رنگ به فراوانی وجود دارد.

Modern wallpaper
ترکیب رنگ سفید و چوب را با بکارگیری مقداری رنگ روی دیوار متعادل کنید

کاغذ دیواری مدرن برای اتاق موسیقی

استفاده از این مدل کاغذ دیواری شاید به ذهن کمتر کسی خطور کند، اما انتخابی بسیار جسورانه است. شاید شما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردید استفاده از یک طرح شطرنجی در اتاق موسیقی انقدر زیبا و خاص به نظر برسد. بنابراین بهتر است گاهی مانع ریسک کردن و تصور طرح‌هایی که تاکنون ندیده‌اید، نشوید!

اتاق موسیقی فضای مناسب استفاده از کاغذ دیواری مدرن
اتاق موسیقی فضایی مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری مدرن

 

قیمت کاغذ دیواری مدرن

کاغذدیواری مدرن از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است. از این رو در هر مکانی حرفی برای گفتن دارد. داشتن قابلیت شستشو یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی کاغذدیواری‌های نسل جدید در سبک‌های مختلف از جمله مدرن است که نگرانی ایجاد لک بر روی دیوار را تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب از بین خواهد برد. نصب راحت و در زمان کوتاه این دیوار پوش، بر محبوبیت آن اثرگذار است. تمام این ویژگی‌ها و قیمت مناسبی که این کاغذدیواری‌ها دارند، فروش این محصول به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است. قیمت کاغذ دیواری مدرن به عواملی همچون جنس، طرح و برند سازنده بستگی دارد؛ درنتیجه براساس کاغذی که انتخاب می‌کنید چه سبک مدرن و چه سبک کلاسیک، قیمت آن متغیر است.

قیمت کاغذ دیواری مدرن
قیمت کاغذ دیواری، به صورت رولی محاسبه می‌شود.

پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌های سبک مدرن

کاغذدیواری مدرن با بهره‌گیری از سبک جدید و مدرن از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است. از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذدیواری‌ در این سبک می‌توان به طرح پتینه، درخت و درختچه، شاخ و برگ و انتزاعی اشاره کرد. این طرح‌ها علاوه بر جلوه و زیبایی که در فضا ایجاد می‌کنند، توانایی ست شدن با هر فضا و دکوراسیونی را نیز دارند. همچنین نصب راحت کاغذدیواری و قیمت مناسب آن در کنار تحول چشم‌گیری که در یک فضای داخلی به‌وجود می‌آورد، تاثیر بی نظیری در فروش و محبوبیت کاغذدیواری گذاشته است.

کاغذ دیوایی درخت و درخچه
طرح پتینه، یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های سبک مدرن است.

 

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *