کاغذدیواری فانتزی و نوشته

امروزه دنیای کاغذ دیواری‌ها هم پیشرفت کرده و طراحان داخلی با ارائه طرح‌های جدید طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند که اکثریت آنها جوان‌ها هستند. کاغذدیواری‌ها دیگر مثل گذشته تنها به چند طرح کلیشه‌ای که در همه خانه‌ها وجود دارد، محدود نمی‌شود. کاغذ دیواری فانتزی و طرح نوشته با طرح‌های متنوع و جالبی که دارند مورد‌پسند بسیاری از افراد برای استفاده در دکوراسیون داخلی قرار می‌گیرد.

کاغذ دیواری سه بعدی
طرح‌های گرافیکی و سه بعدی برای دیوار شاخص نمایی خیره‌کننده دارند.

کاغذ دیواری فانتزی

از میان برخی از طرح‌های گوناگون کاغذ دیواری این روزها کاغذ دیواری طرح نوشته انگلیسی بسیار پرطرفدار شده است. به‌ گونه‌ای که در اتاق‌های مختلف خانه از آن استفاده می‌شود. احتمالا تصوری از کاغذ دیواری‌های فانتزی و طرح نوشته بعنوان بخشی از دکوراسیون برای شما سخت باشد. اما همیشه نباید به افکار خود تکیه کنیم و بد نیست که تجربه‌های تصویری از آن را ببینیم. چون ایده‌هایی که فکرش را هم نمی‌کردید گاهی چشم‌تان را می‌گیرد و به نظرتان خوب می‌آید.

کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری فانتزی با طراحی حروف لاتین بسیار جذاب است.

استفاده در اتاق خواب

یکی از بهترین اتاق‌ها برای نصب کاغذ دیواری نوشته‌ای، اتاق خواب کودکان می‌باشد. معمولا بچه‌ها هنگام آموزش زبان انگلیسی به فرم و شکل الفبای انگلیسی توجه می‌کنند. رنگ‌های شاد به کار برده شده در پوستر دیواری نوشته انگلیسی طرحی جالب برای دیوار اتاق خواب کودک محسوب می‌شود.

  نگهداری از کاغذ دیواری و نحوه انجام آن

هم‌چنین اجرا کاغذ دیواری طرح نوشته انگلیسی در اتاق خواب نوجوان هم ایده بسیار جالبی است. که می‌توانید با دکوراسیون رنگ‌های خنثی احساس خاص بودن را به چیدمان‌تان بدهید.

کاغذ دیواری رستوران
در طراحی رستوران‌ها نیز کاغذ دیواری‌های فانتزی بسیار دیده می‌شوند.

 

کاغذدیواری فانتزی و نوشته
استفاده در اتاق خواب فانتزی و نوشته

 

کاغذ دیواری فانتزی برای ورودی

در این تصویر نمایی خیره‌کننده از یک ایده بکر را می‌بینید، که با استفاده از یک کاغذ دیواری بسیار ساده و میز آیینه‌ای چطور طراحی منحصربفردی به اجرا در آمده است. شما هم می‌توانید در رابطه با چیدمانی که در سر دارید به کمک ایده‌پردازی و تصور، یک طراحی خاص و زیبا را شکل دهید.

کاغذ دیواری راهرو
طرح‌های فانتزی نامنظم برای قسمت‌های ورودی می‌توانند انتخاب جالبی باشند.

استیکر فانتزی برای راهرو

راهرو‌ها مکان‌هایی هستند که از نظر دکوراسیون خیلی به آن‌ها نمی‌پردازیم. اما با یک کاغذ دیواری ساده و در صورت فضای کافی به کمک یک میز و اکسسوری می‌توان تغییرات بسیار جالبی را بوجود آورد. البته خالی از لطف نیست که اگر ایده‌های خود را در مکان‌هایی که کمتر به چشم می‌آیند اجرا کنید، بعد از اتمام کار می‌بینید که چطور نظر همه را جلب می‌کند.

  مراکز فروش کاغذ دیواری در مشهد کجاست؟
استیکر دیواری راهرو
استفاده از کاغذ دیواری فانتزی برای راهرو

استفاده در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها

کاغذ دیواری‌هایی با طرح نوشته می‌تواند به سادگی فضای کافی‌شاپ کوچک شما را جذاب کند. یکی از مشهورترین مکان‌ها که معمولا توجه ما را به این نوع از کاغذ دیواری‌ها جذب می‌کند، کافی شاپ یا رستوران‌ها است. کاغذ دیواری طرح نوشته با کلماتی همچون قهوه و چای نوشته شده است. 

کاغذدیواری فانتزی و نوشته
طرح دست نوشته و فنجان قهوه برای استفاده در کافی شاپ

کاغذ دیواری طرح نوشته انگلیسی

حروف انگلیسی به محیط‌کار شما حالت علمی‌ و جدی می‌بخشد. کاغذ دیواری طرح نوشته برای دکوراسیون محل کار شما ایده‌ای جذاب است.

کاغذ دیواری طرح منو
از طرح‌های فانتزی با الگوهای آشپزی در رستوران‌ها بسیار استفاده می‌شود.

 دکوراسیون فضای محل کار شما می‌تواند با رنگ‌های مشکی و سفید در کنار تم روزنامه‌ای ترکیب خوبی را خلق کند.

کاغذدیواری فانتزی و نوشته
استفاده از طرح فانتزی و دست‌نوشته برای محیط کار

کاغذ دیواری طرح روزنامه

برای علاقمندان به کاغذ دیواری طرح نوشته گزینه‌ای دیگری نیز با جذابیت بالا وجود دارد. کاغذ دیواری طرح روزنامه نیز می‌تواند توجه شما را به آن جلب کند. کاغذ دیواری روزنامه‌ای می‌تواند به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ شده‌ باشد. معمولا علاقمندان به کاغذ دیواری روزنامه‌ای از دکوراسیون به سبک قدیمی‌ و خاص علاقه دارند.

  نحوه ترمیم کاغذ دیواری های آسیب دیده
کاغذ دیواری اتاق پذیرایی
استفاده از طرح های فانتزی برای فضای نشیمن

برای علاقمندان به مطالعه، داشتن اتاق خوابی که با تصاویر نوشته و روزنامه دیزاین شده‌ است دوست‌داشتنی و دلنشین است.

کاغذ دیواری روزنامه ای
استفاده از کاغذ دیواری طرح روزنامه برای فضای غذاخوری

دکوراسیون فانتزی

اگر کاغذ دیوار موردنظرتان، برای اجرا دکوراسیون فانتزی را نمی‌توانید پیدا کنید، راه‌حل بعدی استفاده از دکوری‌ها و اکسسوری‌های فانتزی است. هم‌چنین اگر در یکی از دیوار‌های فضای موردنظرتان از کاغذ دیواری فانتزی استفاده کرده‌اید برای جلوه بیشتر آن می‌توانید در یک زاویه مناسب با آن دیوار، یک صندلی با روکش فانتزی قرار دهید.

کاغذ دیواری فانتزی دخترانه
استفاده از کاغذ دیواری فانتزی برای اتاق دخترانه

ایده دیگری که برای استفاده از وسایل فانتزی وجود دارد این است که آن‌ها را در اتاق نوجوان دختر بکار ببرید. در این سن نوجوان دوست دارد که خاص‌ بودن را حس کند و استفاده از این وسایل که بطور معمول در همه‌ جا بکار برده نمی‌شوند خیلی می‌تواند به او کمک کند.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *