کاغذ دیواری طوسی

کاغذ دیواری طوسی: زیبایی و شگفتی در دکوراسیون داخلی

 آیا شما هم عنوان سلطان رنگ‌ها را برای رنگ خاکستری یا طوسی شنیده‌اید؟ کاغذ دیواری طوسی با رنگ‌های آرام و زیبا، یک حس دلنشین و آرامشی را در فضای اطراف شما ایجاد می‌کند. رنگ طوسی نه تنها احساس آرامش را بروز میدهد، بلکه از این رنگ الهام گرفته از طبیعت است و وقتی از ترکیبات این رنگ در کاغذ دیواری فضای اطراف خود استفاده می‌کنید، شما در جوی آرام و زیبا فرو می‌روید.

خوب شاید کمی‌ اغراق‌آمیز به نظر بیاید. اما با این حال از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خاکستری که آن را از هر رنگ دیگری متمایز می‌کند نمی‌توانید بگذرید. رنگ طوسی یا خاکستری یک رنگ متعادل و میانه‌رو است. این رنگ که از ترکیب رنگ سفید و مشکی بدست می‌آید رنگی محافظه‌کارانه و متفاوت است. حتما برای‌تان سوال شده است که تفاوت رنگ خاکستری نسبت به رنگ‌های دیگر چیست؟

چرا کاغذ دیواری طوسی و رنگ خاکستری بعنوان رنگ خنثی شناخته می‌شود؟

طوسی رنگی است که به طور یکسان سه رنگ اصلی آبی، قرمز، زرد در آن وجود دارد. بطور کلی به کلیه رنگ‌های طیف سفید تا مشکی که طیف میانی آن خاکستری است، رنگ‌های خنثی می‌گویند. خاکستری رنگی تاثیرگذار است؛ تاثیرگذار از جهت حفظ تعادل و میانه‌روی. با اینکه رنگ خاکستری یا طوسی که فرقی با هم ندارند همیشه یک رنگ افسرده یا دل‌مرده به حساب می‌آیند. خاکستری در ترکیب با رنگ‌های دیگر می‌تواند حس و حال رنگ‌های دیگر را نیز تغییر دهد. رنگ خاکستری رنگ‌های لطیف‌تر ازخودش را پررنگ‌تر و چشمگیرتر و رنگ‌های قوی و درخشان‌تر از خودرا ملایم‌تر و محوتر نشان دهد. کاغذ دیواری‌های اکستریم والز، طیف‌های زیبا و متنوعی در رنگ طوسی و خاکستری دارند که در تصویر زیر یک نمونه از آن را می‌توانید ببینید:

کاغذ دیواری طوسی رنگ اکستریم والز

استفاده از رنگ طوسی در اتاق نشیمن

رنگ طوسی، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در انتخاب کاغذ دیواری اتاق نشیمن است. رنگ طوسی برای ایجاد حس آرامش عالی است و در اتاق نشیمن به خوبی کار می‌کند. کاغذ دیواری طوسی به طرز شگفت انگیزی با رنگ‌های پاستلی مانند یاسی و سبز نعنایی یا به زبان ساده رنگ‌های تن سفید برای ظاهری دلپذیر و آرامش‌بخش ست می‌شود. برای ایجاد فضای ساحلی بی دردسر، خاکستری روشن را با رنگ‌هایی مانند بژ، آبی کم رنگ و قهوه‌ای نیز می‌توانید ترکیب کنید. گاها می‌توانید با کاغذ دیواری طوسی، از مبلمان خاکستری و کوسن‌های راه راه و رنگی، اتاق نشیمن خود را در حین آرامش و مدرنیته، رنگ ببخشید.

کاغذ دیواری طوسی در اتاق نشیمن
استفاده از کاغذ دیواری طوسی، فضا را کاملا آرامش بخش و مدرنیته می‌کند.

کاغذ دیواری طوسی در سالن پذیرایی

اگر شما نیز طرفدار سبک مدرن و مینیمالیست هستید، رنگ طوسی گزینه ایده عالی برای کاغذ دیواری پذیرایی است. امروزه از آنجایی که اکثر افراد در فضاهای آپارتمانی با نور کم زندگی می‌کنند؛ قطعا استفاده از رنگ طوسی یا خاکستری روشن، می‌تواند در دکوراسیون شما تاثیر مثبتی داشته باشد. در صورت استفاده از کاغذ دیواری طوسی، می‌توانید از پرده‌های طرحدار یا رنگی با تن رنگی روشن برای افزایش رنگ و لعاب استفاده نمایید. با کاغذ دیواری طوسی، دست شما کاملا باز  است.

https://extremestudio.ir/blog/38/gray12.webp
استفاده از کوسن‌های رنگی و یا طرح‌دار، رنگ و لعاب خاصی به فضا می‌بخشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بنر آلبوم h2o
بنر آلبوم h2o-موبایل

استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب

کاغذ دیواری طوسی برای دیوار اتاق خواب کودک استفاده شده است که ترکیب آن با رنگ و طرح روتختی و کوسن باعث زیبا شدن این اتاق خواب شده است. ترکیب رنگ آبی و تونالیته‌های مختلف طوسی که بکار برده شده به همراه رنگ آبی باعث ایجاد طرحی زیبا در این اتاق خواب شده است.

کاغذ دیواری طوسی طرح آجر
کاغذ دیواری طوسی طرح آجر مناسب برای اتاق خواب

استفاده از رنگ طوسی در آشپزخانه

دکوراسیون مدرن این آشپزخانه‌ی طوسی رنگ با کاغذ دیواری طوسی تکمیل شده است. رنگ طوسی با تجهیزات سیلور و متالیک آشپزخانه هماهنگ شده و در جزئیات فضای آشپزخانه به صورت تاکیدی به چشم می‌آید.

grey wallpaper
استفاده از رنگ طوسی با طرح گل سفید رنگ در آشپزخانه

رنگ طوسی از نظر طراحان داخلی

اکثر طراحان داخلی حرفه‌ای از رنگ طوسی برای ایجاد تعادل و تناسب در استفاده از رنگ‌های دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند. حالا که شما هم قرار است مانند یک طراح حرفه‌ای از کاغذ دیواری طوسی برای دیوار‌های منزل و یا محیط کار استفاده کنید بهتر است رنگ خاکستری را معرفی کنیم و با ویژگی‌های آن‌که این رنگ خنثی را به عنوان دومین رنگ خنثی پرطرفدار بعد از سفید تبدیل کرده است کاملا آشنا شوید.

کاغذ دیواری طوسی برای نشیمن
تلفیق رنگ طوسی و آبی در کاغذ دیواری و مبلمان

استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب

استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب، فضایی ظریف و دراماتیک ایجاد می‌کند. هر‌چقدر هم که طوسی به عنوان رنگی خنثی و خسته‌کننده شناخته شود، زمانی که به درستی در دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد، فضایی بی‌مانند ایجاد می‌کند. با استفاده از تنالیته‌های مختلف رنگ طوسی می‌توانید ترکیب‌بندی‌های متفاوتی ایجاد کنید.

هنگام استفاده از رنگ طوسی در اتاق خواب، ابتدا باید یکنواختی را از بین ببرید. کار را با مشخص کردن نقاطی که می‌خواهید به رنگ طوسی تغییر دهید، آغاز کنید. تصمیم بگیرید که می‌خواهید رنگ طوسی را در تمام اتاق پخش کنید و یا این که می‌خواهید با استفاده از این رنگ نقطه‌ای مرکزی ایجاد کنید. اگر تصمیم دارید که دیوار‌ها را با رنگ طوسی رنگ‌آمیزی کنید، سرویس‌خواب را به رنگ دیگری انتخاب کنید. رنگ‌های سیاه، زرد خردلی، نقره ای، طلایی، نارنجی، صورتی و سفید رنگ‌های مناسبی برای ترکیب با طوسی هستند.

از کاغذ دیواری طوسی، فضا را کاملا آرامش بخش و مدرنیته می‌کند

کاغذ دیواری طوسی در طبیعت

رنگ طوسی رنگی است که در طبیعت زیاد به چشم می‌خورد؛ رنگ سنگ‌ها و آسمان ابری، این رنگ به خوبی با عناصر دیگر طبیعت مانند چوب و طبیعتا عناصر دارای رنگ قهوه‌ای ست می‌شود. باید گفت که رنگ طوسی با اکثر رنگ‌ها ترکیب خوبی را شکل می‌دهد. اگر عاشق رنگ‌های جیغ هستید اما نگران این هستید که چشمانتان را در طولانی مدت خسته و دل‌زده کند کافی است خاکستری با رنگ‌های روشن و جیغ کمی‌ ترکیب شود تا آن‌ها را متعادل و شیک نماید. خاکستری به رنگ‌های دیگر عمق می‌بخشد و خلاصه یک رنگ همه‌کاره محبوب است.

کاغذ دیواری طوسی طرح آجر
طرح آجر با رنگ طوسی در فضای نشیمن

استفاده از پارچه‌های طوسی به جای کاغذ دیواری طوسی

هم‌چنین با استفاده از پارچه‌هایی به رنگ طوسی نیز می‌توانید تاثیری بی‌نظیر ایجاد کنید. با استفاده از پارچه‌هایی مانند ساتن و یا مخمل طوسی در روتختی و یا پرده اتاق خواب به فضای اتاق عمق ببخشید.

قبل از انتخاب روشنایی برای اتاق خواب تصمیم بگیرید که می‌خواهید اتاق خواب شما چه نوع نوری داشته باشد. اگر می‌خواهید اتاقی روشن داشته باشید، بهتر است که از پرده‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. برای داشتن یک اتاق خواب طوسی با نور زیاد، استفاده از لوازم دکوری نقره‌ای نیز بسیار مناسب خواهد بود. اما اگر اتاق خوابی تاریک و دراماتیک می‌خواهید، علاوه بر استفاده از پرده‌های ضخیم و تیره، در گوشه‌هایی از اتاق از رنگ مشکی استفاده کنید. هم‌چنین استفاده از چراغ‌های دیواری و آباژور نیز می‌توانند به ایجاد فضای دراماتیک‌تر کمک کند.

بهترین تنوع طرح کاغذ دیواری طوسی را با اکستریم والز تجربه کنید؛ قبل از خرید مشاوره بگیرید!

در این مطلب سعی کردیم که شما را با کاغذ دیواری طوسی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. یکی از راه های رسیدن به سبک مدرن، استفاده از کاغذ دیواری طوسی است. اکستریم والز شرکتی پیشرو در زمینه واردات، طراحی و تولید کاغذ دیواری در ایران است. شما از طریق نمایندگی‌های مختلف این برند می‌توانید جهت پیاده‌سازی سبک مدرن منزلتان کاغذ دیواری مورد نظر خود را تهیه نمایید. در حقیقت کاغذ دیواری‌های تولید اکستریم والز یک پوشش برای زیباسازی منزل نیستند بلکه بازتاب‌دهنده ارزش، فرهنگ و سبک زندگی شما است.

به منظور تهیه کاغذ دیواری‌های اکستریم والز ابتدا آلبوم های اسکتریم والز را از طریق سایت مشاهده و کد رنگی مورد نطر خود را یادداشت کنید. سپس به نزدیک‌ترین فروشگاه محل زندگی خود مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره یا کسب مجوز نمایندگی از برند، می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با کارشناسان اکستریم والز ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا کاغذ دیواری طوسی با رنگ‌های تیره و تاریک ترکیب می‌شود؟

بله، کاغذ دیواری طوسی و خاکستری رنگ را به راحتی می‌توان با رنگ‌های تیره ترکیب کرد.

آیا می‌توان کاغذ دیواری طوسی رنگ را در فضا‌ی کوچک استفاده کرد؟

بله،استفاده از کاغذ دیواری طوسی در فضا‌های کوچک نیز ممکن است و به فضا طراوت و احساس بزرگی می‌بخشد.

 از چه رنگ‌های دیگری در کنار رنگ طوسی می‌توان استفاده کرد؟

می‌توان از رنگ‌های کمرنگ ویا رنگ‌های متضاد با رنگ طوسی، جذابیت بیشتری به فضا بخشید.

به اشتراک بگذارید

14 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *