کاغذ دیواری طرح گرافیکی

کاغذ دیواری مواج، زیگزاگی و غیره برای هر سلیقه و با هر تم طراحی، بصورت نقش‌های گرافیکی و جالب، وجود دارد. کاغذ دیواری در چند سال اخیر با بازگشتی چشمگیر در صحنه ظاهر شده‌است، و شواهد هیچ نشانی از افول آن در طراحی داخلی منزل ندارند. هرچند که لذت تماشای یک کاغذ دیواری طرح گرافیکی در تصاویر یک چیز است و استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌تان یک چیز دیگر. اگر همواره خواهان این بوده‌اید که از کاغذ دیواری‌های گرافیکی در خانه‌تان استفاده کنید، به این نمونه‌های خلاقانه نگاه کنید و ببینید که آیا توجه شما را به خود جلب می‌کنند یا خیر.

دیوار پوش گرافیک دار
طراح گرافیک یکی از محبوب‌ترین و جاودانه‌ترین کاغذ دیواری‌ها محسوب می‌شود

استفاده از کاغذ دیواری طرح گرافیکی به جای تابلو

به جای آن که سعی کنید یک دیوار بلند را با تابلو‌های هنری بپوشانید از یک کاغذ دیواری خلاقانه و گرافیکی برای پر کردن ارتفاع استفاده کنید. کاغذ دیواری گرافیکی سبک رنگرزی گره‌ای وجود دارد که شامل مقدار زیادی فضای سفید است، بنابراین طراحی داخلی اتاق نشیمن شما را روشن و سرزنده می‌کند.

  انتخاب کاغذ دیواری‌ برای سال 1403
کاغذ دیواری
به کار بردن کاغذ دیواری گرافیک‌دار در فضای هال

کاغذ دیواری گرافیکی سبک مینیمالیسم

اگر مینیمالیسم صاف و ساده چیزی است که شما در خانه‌تان مجذوبش می‌شوید، امکان ندارد از کاغذ دیواری با چین و شکن‌های سیاه سفید خوشتان نیاید. اما به‌جای یک طرح هندسی، یک طرح ناکامل و ارگانیک را انتخاب نمایید. این طرح منحنی‌های زیبایی را به فضای دکوراسیون ساده و مدرن شما اضافه خواهد کرد.

دیوارپوش گلدار
کاغذ دیواری طرح گرافیک‌دار متناسب فضای نشیمن

استفاده از طرح‌های قرن بیستم

اگر خانه شما با اثاثیه‌ی سبک میانه قرن 20 پوشانده‌شده، با کاغذ دیواری‌هایی به همین سبک، زیبایی آن دوره را در فضایتان تشدید کنید. طرح‌های اسکاندیناویایی ساده شده می‌تواند انتخاب خوبی برای طراحی داخلی اتاق خواب و یا اتاق نشیمن خانه شما باشد.

کاغذ دیواری گرافیک دار
با به کار بردن کاغذ دیواری طرح گرافیک‌دار محیط منزل تان را جذاب سازید.

کاغذ دیواری‌های برجسته

یک کاغذ دیواری با چاپ قالبی برجسته می‌تواند اثاثیه‌ی گلچین شده‌ی یک اتاق غذاخوری را دورهم به خوبی جمع کند. آینه یا آثار هنری روی دیواری که کاغذ دیواری دارد، آن را غنی‌تر می‌کند. بنابراین از امتحان کردنش نترسید. اما قبل از آن، وقت بگذارید و اندازه‌گیری‌هایتان را با‌دقت انجام دهید تا از آسیب‌های غیرضروری به کاغذ دیواری‌تان جلوگیری کنید.

  انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای هتل ها
دیوار پوش برجسته
کاغذ دیواری گرافیکی برجسته متناسب فضای پذیرایی

استفاده از طرح‌های گرافیکی در سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی فضای بسیار مناسب برای استفاده از کاغذ دیواری است، که دلیل موجهی هم دارد. شما می‌توانید در استفاده از رنگ و طرح در یک فضای بسیار کوچک، جسارت زیادی به خرج بدهید.

این کاغذ دیواری با طرح مواج می‌تواند در یک سرویس‌بهداشتی، فضایی غافلگیرانه خلق کند.

دیوار پوش طرح آبرنگی
با استفاده از کاغذ دیواری طرح گرافیک‌دار می تواند فضای مطلوب مد نظرتان را برای شما ایجاد سازد.

کاغذ دیواری طرح V

کاغذ دیواری با طرح V و به رنگ‌های خاکستری ملایم و سفید بدون در هم شکستن فضا، یک الگوی گرافیکی را به آن اضافه می‌کند و طرحی مناسب برای فضای‌های پلان باز است. یک طرح راه‌راه یا شبکه‌ای با رنگ‌های خنثی نیز به همین ترتیب می‌تواند منظری لطیف در دکوراسیون خانه خلق کند.

یک طرح چشمگیرتر مانند نمونه سفید‌ طلایی، می‌تواند گزینه خوبی برای القای حسی‌قوی در ورودی‌خانه یا در هر فضای‌دیگری که بخواهید باشد. اما مراقب باشیدکه دراستفاده از آن افراط نکنید؛ یک دیوار با این کاغذ دیواری به اندازه کافی درطراحی‌داخلی منزل جلب توجه می‌کند. پوشاندن تمام اتاق غذاخوری با آن می‌تواند سرگیجه‌آور باشد.

  پرطرفدارترین کاغذ دیواری جدید 1402
دیوار پوش آبی
استفاده از کاغذ دیواری طرح گرافیک‌دار آبی متناسب فضای اتاق خواب

استفاده از الگوهای هندسی برای کاغذ دیواری طرح گرافیکی

جدا از رنگی که برای کاغذ دیواری انتخاب می‌کنید، طرح کاغذ دیواری آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مدنظر قرارگیرد. برخی کاغذ دیواری‌ها از الگوی هندسی خاصی پیروی کرده و از کنار هم قرار گرفتن اشکال منظم شکل گرفته‌اند. درطرف مقابل دسته دیگری وجود دارند که آزادانه‌تر طراحی شده‌اند و طرح آنها از فرم‌های طبیعی برگرفته‌شده است.

کاغذ دیواری راه راه
استفاده کاغذ دیواری رنگ زرد رفتاری خنثی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد.

موتیف‌ها متنوع و جذابند و هر کدام دنیای خودشان را دارند. موتیف‌های جدید کاغذ دیواری، شکل‌های مختلفی دارند که نه تنها خسته‌کننده نیستند، بلکه بدیع و تازه بنظر می‌رسند. می‌توانید از این موتیف‌های تکرار‌شونده برای زینت منزل خود استفاده‌کنید.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *