کاغذ دیواری طرح چوب

دکورهای چوبی و دکوراسیون چوبی از گذشته‌های دور بسیار پرطرفدار بوده‌اند. به خصوص در طراحی داخلی در دهه ۷۰ میلادی که پنل‌های چوبی دیواری رواج پیدا کردند. امروزه هم استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب یک راه زیبا و جذاب برای آوردن زیبایی طبیعت به هر فضا و اتاقی می‌باشد. دیوارها و کاغذ دیواری چوبی یک پس‌‌زمینه هنری خوب برای عکاس‌ها و هر نوع وسیله دکوری در دکوراسیون می‌باشند. بافت طبیعی و رنگ زیبا طرح‌های چوبی، گرم و دعوت‌کننده است. به هر فضایی که اضافه شود، محیط آنجا را دنج و دلپذیر می‌کند و برای فضای خانه ایده‌آل است.

دیوارپوش آشپزخانه طرح جدید
کاغذ دیواری طرح چوب برای فضای آشپزخانه

چرا کاغذ دیواری طرح چوب؟

کاغذ دیواری‌های چوبی بهترین راه برای ایجاد حس روستایی در فضای شماست. با استفاده از این کاغذ دیواری می‌توانید احساس آرامش را در فضایی دنج بوجود بیاورید. چوب مانند یک متریال نجیب به فضای اطراف ما زیبایی و هارمونی می‌‌بخشد.

کاغذ دیواری چوبی، همیشه یک انتخاب عالی است. چون چه بخواهید در دکور خود از چوب استفاده کنید و یا اینکه احساس کنید در وسط جنگل قرار گرفته‌اید، کاغذ دیواری چوبی می‌تواند به کمک شما بیاید. کاغذدیواری چوبی دارای طرح‌های متنوع و کاملا سازگار با اتاق‌های مختلف است.

 پوستر دیواری اتاق نشیمن
به کار بردن طرح چوب برای نشیمن

کاغذ دیواری طرح چوب با استایل مدرن

کاغذ دیواری‌های طرح چوب به فضای شما یک استایل همیشه مدرن می‌بخشد.

داشتن یک دکوراسیون و دیوار طرح چوب زیبا اصلا کار سختی نیست. چرا که با کاغذ دیواری طرح چوب راحت به هدفتان می‌رسید. با مبلمان تیره و رسمی‌ می‌توانید یک ظاهر سنتی یا کلاسیک داشته باشید که برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب  یا دفتر کار بسیار شیک می‌شود یا اینکه با یک سری اکسسوری و جزئیات چوبی دست‌ساز یک اتاق به سبک روستیک می‌توانید در اختیار داشته باشد.

بدون شک کاغذ دیواری طرح چوب یک مکمل خوب برای طراحی داخلی فضای شما می‌شود به این‌خاطر‌که هیچ وقت دکوراسیون چوبی از مد نمی‌افتد، یک سرمایه‌گذاری خوب است چرا که شما به این زودی‌ها احتیاج به تغییر دکوراسیون نخواهید داشت.

کاغذ دیواری سه بعدی لانه زنبور
طرح چوب با شکل لانه زنبوری می‌توان برای پذیرایی استفاده کرد.

طرح‌های سه بعدی در کاغذ دیواری چوبی

انواع طرح‌های چوبی سه بعدی کاغذ دیواری وجود دارد که ظاهری صددرصد شبیه به چوب و دیوارهای چوب طبیعی دارد. تا حدی که مطمئنا خودتان نمی‌توانید باور کنید که اینها آیا کاغذ دیواری است و یا چوب واقعی.

کلبه دنج خود را با کاغذدیواری چوب دکوراسیون کنید. با آنکه خبری از پوست گوسفند و سیستم آتش روستایی نیست، اما شما جان کلام را از این تم کاغذ دیواری دریافت می‌کنید.

پوستر‌دیواری طرح چوب
استفاده از طرح چوب در فضای هال

از بین بردن ناهمواری‌ها

در صورت وجود ناهمواری و ترک‌های کوچک روی دیوار با استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب به واسطه طرح‌ چوب، باعث ناپدیدی ترک‌ها و ناهمواری‌های دیوار خواهد شد.

 

کاغذ دیواری طرح چوب
زیبا شدن فضای نشیمن با استفاده از طرح چوب

 

به عنوان مثال اگر بخواهید از چوب اصلاح نشده واقعی روی دیوارهای خود استفاده کنید باید مرتب آن را از نظر قارچ، کپک و موریانه و دیگر آلودگی‌های ممکن چک کنید. یک راه‌حل ساده و تمیز می‌تواند استفاده از طرح‌های چوبی کاغذ دیواری باشد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری طرح چوب با رنگ پارکت میتونه یکی باشه؟

    • سلام و درود
      خیر باید متفاوت باشد که دچار یکنواختی نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *