کاغذ دیواری سقفی

هنگامی‌که صحبت از کاغذ دیواری به میان می‌آید تمام توجه‌ها به پوشش دیوارهاست. اما بیاید این‌طور فکر کنیم که سقف هم در بعدی دیگر مانند دیوار است. بله همان‌طور که به پوشش کف توجه می‌کنید سقف را فراموش نکنیم. استفاده از کاغذ دیواری سقفی یک راه آسان برای متفاوت به نظر رسیدن است.

 

کاغذ دیواری سقفی

سقف سطحی دیگر از فضای خانه است که بخش وسیعی از طراحی فضا را به خود اختصاص می‌دهد. شاید بتوان گفت دیوار پنجم خانه همان سقف است. چرا باید سقف از طراحی و تزئین فضای داخلی از قلم بیفتد. راه‌های زیادی برای تزئین سقف وجود دارد که سقف را از خالی و سفید بودن خسته‌کننده و کسل‌بار رها می‌کند. پوشش سقف با کاغذ دیواری سقفی یکی از راه‌هایی است که می‌توان با آن سقف را زیباتر کرد.

کاغذ دیواری سقفی
با طرح فضا می‌توانید سقف خود را رویایی کنید.

طراحی‌های منحصربفرد

نصب کاغذ دیواری برای سقف ویژگی و مزایای خود را دارد که باعث شده است مورد استقبال قرار بگیرد. طراحی سقف‌هایی که با کاغذ دیواری دیزاین شده‌اند، حتی با مقدار کم آنقدر جلوه اتاق را متفاوت می‌کنند که شما هم با دیدن نمونه‌ها و عکس‌های کاغذ دیواری سقفی برای نصب آن به سقف اتاق خود ترغیب می‌شوید.

کاغذ دیواری سقفی
با استفاده از طرح و رنگ می‌توان سقف زیباتری داشت.

هزینه نصب کاغذ دیواری سقفی

طراحی سقف به خاطر نوع کار و زمانی که لازم دارد، هزینه نسبتا بالایی دارد. کاغذدیواری سقف یک راه میان‌بر و سریع از لحاظ هزینه در دکور سقفی است. طرح‌های جدید کاغذ دیواری آنقدر گسترده و متنوع است که تقریبا هر طرحی که شما در ذهن در نظر داشته باشید از میان آلبوم‌های کاغذدیواری قابل دسترسی است.

کاغذ دیواری سقفی رنگ سورمه ای
با رنگ سورمه‌ای می‌توان به فضای خود رنگ و روی تازه‌ای بخشید.

کاغذ دیواری‌های ویژه برای سقف

کاغذ دیواری برای سقف حتی بطور ویژه صرفا برای سقف تولید می‌شود. کاغذدیواری‌های پوستری با طرح آسمان و طرح آسمان شب و یا آسمان مجازی یکی از پرطرفدارترین طرح‌های سقفی است که در دکوراسیون مدرن و جدید به کار برده می‌شود.

کاغذ دیواری سقفی
کاغذ دیواری طرح آسمان برای سقف

نصب در داخل سقف کاذب

ایده‌های مختلفی برای دیزاین سقف با کاغذ دیواری وجود دارد. کاغذدیواری سقفی می‌تواند به صورت ترکیبی و در طرح‌های خاص برش داده‌ شود و به سقف نصب گردد. نصب کاغذدیواری درون بخش‌هایی از سقف کاذب یکی از راه‌های جذاب برای شکل دادن و دیزاین سقف می‌باشد.

سقف کاغذب
استفاده در سقف کاذب

نصب در اتاق خواب یا پشت تلویزیون

گاهی کاغذدیواری سقف در امتداد یک دیوار تا پوشش کل سقف ادامه می‌یابد. این روش برای تک دیوار پشت تخت‌خواب در اتاق خواب و یا تک دیوار پشت دیوار تلویزیون یک روش خاص و شیک است که دکوراسیون داخلی هر فضایی را چشم‌گیر می‌کند.

کاغذ دیواری سقفی
نصب کاغذ دیواری برای اتاق خواب

نصب برای اتاق کودک

یکی از بهترین فضاهایی که برای نصب کاغذ دیواری سقفی مورد‌توجه قرار می‌گیرد، دکوراسیون اتاق کودک است. کاغذدیواری سقفی یا بهتر است بگوییم کاغذ سقفی، طراحی داخلی اتاق کودک را جذاب و فوق‌العاده می‌کند. از آنجایی که کودک در چند سال اول زندگی زاویه دید او به سمت بالای سقف است، لطف بزرگی به چشمان او می‌کنید. سطح سقف را پر از طرح‌های زیبا و شاد کنید. او را برای خیال پردازی‌های کودکانه قبل از خواب و یا بعد از بیدار شدن یاری کنید.

اگر سقفی صاف دارید می‌توانید آن را با کاغذدیواری که رنگ آن هم‌پایه با رنگ دیوارها باشد، بپوشانید.

کاغذ دیواری سقف اتاق خواب کودکان
نصب کاغذ دیواری برای اتاق خواب کودکان

 

نکته‌های کاغذ دیواری‌های سقفی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن به جزئیات فضای داخلی بپردازید استفاده از کاغذدیواری سقفی است. زمانی که می‌توانید سقف‌تان را با تخته‌های سه لایه یا کاغذ دیواری به زیبایی دیزاین کنید چرا باید یک سقف معمولی داشته باشید؟

کاغذ دیواری‌های سقفی می‌توانند الگوها و لایه‌های منحصربفردی را در فضای داخلی شما شکل دهند و ایجاد این تغییر زمان زیادی را هم صرف نمی‌کند، اما قبل از اجرای آن باید به چند نکته توجه کنید:

انتخاب کاغذدیواری را با دقت انجام دهید. اگر فکر می‌کنید ممکن است زود از طرح کاغذدیواری سقفی‌تان خسته شوید یک مدل قابل جابجایی که به آسانی کنده می‌شود را انتخاب کنید.

رنگ و طرح را با‌دقت انتخاب کنید. رنگ‌های تیره برای سقف فضای داخلی را خفه و سنگین می‌کند و از طرفی رنگ‌های روشن فضا را بزرگ‌تر و باز‌تر نشان می‌دهند.

 

چند ایده برای کاغذ دیواری سقفی

اتاق خواب دخترانه صورتی که با اجرا کاغذ دیواری روی سقف رویایی و زیبا شده است.

کاغذ دیواری سقفی
بکارگیری دکوراسیون بوهمین در سقف اتاق کودک با طرح هندسی

در این تصویر دکوراسیون بوهمین در اتاق کودک اجرا شده و با اضافه‌شدن کاغذدیواری سقفی به شکل هندسی طلایی، هماهنگی زیبایی بین چیدمان ایجاد شده‌ است.

 

وجود کاغذ دیواری به شکل آسمان و ستاره‌ها آن‌هم در اتاق خواب باعث ایجاد حس لطیفی از طیف ستاره‌های واقعی در فضای اتاق می‌شود.

 

ایجاد یک ورودی شیک به کمک سقفی که با کاغذدیواری گل‌های ارغوانی دکوراسیون شده‌ است.

 

یک حمام رنگارنگ با کاغذ دیواری‌های گلدار روی سقف شیک‌تر و جذاب‌تر می‌شود.

 

در آشپرخانه با دکوراسیون تیره رنگ یک کاغذ دیواری سقفی گلدار در همان طیف‌های رنگی معجزه می‌کند.

 

فضای غذاخوری همراه با طرح کاغذدیواری گرافیکی روی سقف، بسیار برجسته‌تر جلوه می‌کند.

 

ترکیب متریال طبیعی با کاغذ دیواری همیشه فضاهای منحصربفردی ایجاد می‌کند. حال آنکه این ترکیب در ورودی منزل و روی سقف اجرا شود، بسیار خاص‌تر و چشمگیرتر است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام کاغذ دیواری سقفی به مرور زمان کنده نمیشه؟

    • سلام و درود
      خیر توسط متخصص نصب شود همچین مشکلی به وجود نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *