کاغذ دیواری رستوران

مطمئناً هر صاحب کافه و صاحب رستورانی علاقه دارد که مشتریان و مراجعه‌کنندگانش سفارش بیشتری از نوشیدنی و یا غذا داشته باشند. نمی‌توانید انکار کنید که دکوراسیون و طراحی داخلی کافی‌شاپ و کاغذ دیواری رستوران نقش بزرگی در رسیدن به این خواسته‌تان ندارند.

کاغذ دیواری رستوران
دکوراسیون و کاغذ دیواری‌های شلوغ و شارپ می‌توانند برای مشتریان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

هرچه مشتری‌ها تمایل داشته باشند که زمان بیشتری را در کافی‌شاپ و رستوران صرف کنند، احتمال تعداد سفارش حین صحبت و وقت گذارندن در فضای رستوران‌ها بالاتر می‌رود. در ضمن شلوغ بودن و پر رفت‌و‌آمد بودن فضاهایی مانند رستوران و کافی‌شاپ همیشه برای فردی که اولین‌بار قصد تجربه کردن آنجا را داشته باشد به این معنی است که کیفیت غذا و پذیرایی کافه یا رستوران حتما قابل‌قبول است.

کاغذ دیواری رستوران
شما می‌توانید یک فضای مینیمال و کلاسیک را با میز و صندلی‌های چوبی و ظریف برای کافه خود ایجاد کنید.

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافی‌شاپ و رستوران بسیار پرچالش بوده و نیازمند خلاقیت بیشتری است. به همین دلیل هم طراحی داخلی یک کافی شاپ و یا رستوران نسبتا هزینه بالاتری دارد. یک طراح داخلی کافی‌شاپ سعی می‌کند راه‌های جدید و ایده‌های خلاق را برای ایجاد فضایی دل‌پذیر، پیدا کند.

کاغذ دیواری رستوران
دکوراسیون‌هایی با رنگ شارپ زرد و کاغذ دیواری فانتزی آبی و سبز با شاخ و برگی ظریف باعث فضایی شاد در کافه می‌شود.

یکی از راه‌های ساده‌ که شما را بعنوان یک طراح داخلی به هدفتان می‌رساند، استفاده از کاغذ دیواری است. طرح‌های کاغذ دیواری امروزه آنقدر متنوع‌ شده که برای هر فضا و هر کاربردی، انتخابی عالی را برای شما آماده کرده‌اند. بنظر می‌آید که کافی شاپ و رستوران بخاطر اینکه باید جذاب باشند بطور ذاتی خود، پذیرای کاغذ دیواری‌ها هستند. کاغذ دیواری‌ها بدلیل داشتن طرح و رنگ متنوع، می‌توانند زیبایی خاصی را برای کافی شاپ یا رستوران ایجاد کنند.

کاغذ دیواری رستوران
کاغذ دیواری‌های گلدار با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در کافه و رستوران می‌توانند فضای کلاسیک و جالبی را ایجاد کنند.

تک دیوار آجری

یکی از جذاب‌ترین دیوارهای تاکیدی در کافی شاپ‌ها، دیوارهای آجری هستند. تک‌ دیوار آجری در کافی شاپ هم در طراحی‌ داخلی به سبک‌ صنعتی و هم در سبک‌ روستیک و سایر سبک‌ها یکی از پرطرفدارترین‌ها هستند. با طرح دیوار آجری شما به سادگی و هزینه کم می‌توانید پشت دیوار پیشخوان کافی شاپ را شیک کنید.

کاغذ دیواری رستوران
می‌توانید برای فضای رستوران خود از ترکیب آجر و کاغذ دیواری و حتی رنگ استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح نوشته

مدل کاغذ دیواری طرح نوشته یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری کافی شاپ است. این طرح‌ها یک حس بین‌المللی، شیک و امروزی به کافه شما می‌دهد که طرفداران فضاهای مدرن و صمیمی‌ را جذب می‌کند.

کاغذ دیواری رستوران
کاغذ دیواری‌های طرح نوشته همواره طرفداران زیادی دارد و می‌توانند برای محیط رستوارن کافه استفاده شوند.

کاغذ دیواری هندسی

مدل‌های کاغذ دیواری هندسی برای کافی شاپ نیز برای طراحی داخلی فضاهای مینیمال و مدرن عالی هستند. می‌توانید حتی طرح‌های هندسی را در سقف و ستون‌های داخلی، اگر در فضای رستوران و کافی شاپ آنها را دارید، استفاده کنید.

کاغذ دیواری کافی شاپ
کاغذ دیواری هندسی و المان‌های هندسی می‌توانند سبکی مدرن و خاصی به فضا ببخشد.

کاغذ دیواری‌های گل دار

مد جدیدی که امروزه همه‌جا به چشم می‌خورد، طرح‌های گل و برگ است که به سبک بوتانیکال، فضای داخلی دیزاین می‌شود. در این سبک از گل و گیاه طبیعی و تم‌های رنگی سبز و چوب استفاده می‌شود. میان شلوغی‌ها و سردرگمی‌هایی، که زندگی تک تک ما را در این شهرهای شلوغ احاطه کرده است، فضای آرامش‌بخشی که این کافی شاپ‌ها به ما هدیه می‌دهند غنيمت هستند.

wallpaper kitchen5
کاغذ دیواری طرح برگ با دکوراسیون شما می‌تواند هماهنگی جالبی باشد و به مشتریان حس نشاطی بدهد.

انواع پوستر و کاغذ دیواری برای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران انتخاب عالی هستند. چرا که طرح‌های جذاب با کیفیت چاپی بالا، متناسب با سالن‌های بزرگ هم طراحی می‌شوند.

کاغذ دیواری رستوران
کاغذ دیواری طرح گل و گیاه می‌تواند یک سبک هاوایی و جذابی به رستوران یا کافه‌ی شما ببخشد.

کاغذ دیواری رستوران

هدف اصلی در طراحی فضاهای تجاری و البته در نوع کافی شاپ و رستوران که از دسته طراحی داخلی فضاهای پذیرایی می‌باشد این است که مراجعه‌کننده مدت زمان بیشتری در رستوران بماند. کاغذ دیواری رستوران یکی از مسائلی است که می‌تواند به این طراحی کمک کند. بنابراین شما به کمک یک کاغذ دیواری زیبا می‌توانید هم به فضا جلوه خوبی بدهید و هم مشتریان‌تان را از نظر حس خوب فضا، راضی نگه دارید.

کاغذ دیواری رستوران
با استفاده از کاغذ دیواری‌های شارپ و رنگی برای رستوران خود فضایی با نشاطی ایجاد کنید.
به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *