کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار

امروزه در دنیای دکوراسیون داخلی، استفاده از کاغذ دیواری‌های شاین دار یا اکلیلی به عنوان یکی از محبوب‌‍ترین روش‌های جذاب برای تزئین دیوارها، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کاغذ دیواری اکلیلی، از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار بوده و تمامی فضاهای داخلی را به شکلی منحصر به فرد و خیره کننده تغییر می‌دهد. در این مقاله از اکستریم والز، به بررسی و معرفی انواع کاغذ دیواری‌های اکلیلی و اهمیت آن‌ها در زیبایی بخشیدن به فضاهای داخلی می‌پردازیم.

ویدئو کاغذ دیواری اکلیلی(شاین دار)

کاغذ دیواری‌های سفید و طلایی اکلیلی

 

کاغذ دیواری‌های سفید و طلایی اکلیلی به چه منظور در طراحی داخلی استفاده می‌شوند؟!

تمامی دیوارپوش‌های شاین دار اکلیلی، از کاغذ دیواری سفید اکلیلی گرفته تا نوع لاکچری آن‌ها یعنی کاغذ دیواری طلایی اکلیلی، با در اختیار قرار دادن طرح و رنگ‌های بسیار متنوع، به راحتی تمامی سلیقه‌ها و سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی را دربرمی‌گیرند. کاغذ دیواری طلایی اکلیلی همچنین، با جزئیات لطیف و درخشان خود، جلوه‌ای شکوهمند، لاکچری و لوکس را در فضای مد نظر شما سبب شده و اتمسفر گرم و دلنشینی را در منزل یا محل کارتان به ارمغان می‌آورد.

نقش کاغذ دیواری‌های اکلیلی

 

نقش کاغذ دیواری‌های اکلیلی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف!

کاغذ دیواری اکلیلی یکی از جذابیت‌های بی پایان در طراحی دکوراسیون داخلی است؛ از آن‌جا که نورپردازی و بازتابش نور یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی در طراحی داخلی به شمار می‌آید، محصولاتی مانند کاغذ دیواری‌ها که سطح گسترده‌ای از فضای داخلی را تحت شعاع قرار می‌دهند، در میزان بازتاب نور و روشنایی محیط نقش فراوان و بسزایی خواهند داشت؛ این نوع از کاغذ دیواری‌ها، به عنوان پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌های نسل جدید شناخته شده که با استفاده از دانه‌های شاین و اکلیل در ساختار پوششی خود، نور و روشنایی بیشتری را در محیط بازتاب می‌دهند.

ساختار کاغذ دیواری‌های شاین دار اکلیلی

 

ساختار کاغذ دیواری‌های شاین دار اکلیلی چگونه است؟

اکلیل یا دانه‌های شاین یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع گوناگون است؛ استفاده‌ی اصولی از این دانه‌ها بر روی کاغذ دیواری، نه تنها سبب بازتابش نور شده بلکه زیبایی دو چندانی را به فضا می‌بخشند؛ در طراحی و تولید این نوع از کاغذ دیواری‌ها، دانه‌های شاین به صورت هدفمند در قسمت‌های مختلف کاغذ دیواری جای گذاری و چسبانده شده و چسبندگی دانه‌های اکلیل و شاین به گونه‌ای است که حتی در صورت شست و شوی کاغذ، از روی آن جدا نشده و سرجای خود باقی می‌مانند.

کاغذ دیواری‌های نسل جدید در دکوراسیون داخلی

 

کاغذ دیواری‌های نسل جدید در دکوراسیون داخلی امروزی و مدرن!

یکی از خصوصیات اصلی و حائز اهمیت در کاغذ دیواری‌های PVC  نسل جدید، قابلیت شست و شو و تمیز کاری آسان آن‌ها است؛ فرقی نمی‌کند چه حجمی از دانه‌های اکلیل در کاغذ دیواری شاین دار به کار رفته باشد، با شست و شوی چند باره‌ی این نوع از کاغذ دیواری‌ها، آسیبی به پوشش ظاهری آن‌ها وارد نشده و اکلیل‌ها به هیچ وجه از روی کاغذ جدا نمی‌شوند.

کاغذ دیواری اکلیلی

 

کاغذ دیواری اکلیلی چه تاثیری بر احساسات فضای داخلی دارد؟!

به طور معمول کاغذ دیواری‌های اکلیلی را می‌توان در تمام فضاها اعم از اتاق پذیرایی و نشیمن، اتاق خواب، فضاهای کاری و آموزشی و … به منظور ایجاد ظاهری زنده و زیبا استفاده کرد. این نوع از کاغذ دیوار‌‍‌ها به دلیل داشتن تنوع فراوان در طرح، الگو، شاین و رنگ بندی‌های طبیعی و متفاوت، احساسی از سرزندگی و نشاط را به فضا بخشیده و نقطه‌ای کلیدی و کانونی در طراحی دکوراسیون داخلی برای تعیین رنگ سایر عناصر و المان‌ها محسوب می‌شوند.

Reactor-CTA
Reactor- mob CTA

در کل استفاده از کاغذ دیواری اکلیلی، انتخابی زیبا و شیک در طراحی است که به منظور ایجاد جلوه‌ای خاص و متمایز در فضا بکار گرفته شده و تاثیرات زیادی را بر ظاهر و احساسات کلی محیط خواهد داشت.

نقش کاغذ دیواری شاین دار اکلیلی

 

نقش کاغذ دیواری شاین دار اکلیلی بر ظاهر بصری فضا

الگوهای شاین دار در کاغذ دیواری، می‌توانند در تغییر ابعاد بصری ابعاد فضا، بسیار موثر باشند؛ به عنوان مثال، استفاده از الگوهای عمودی اکلیلی در فضاهایی با سقف کم ارتفاع، می‌تواند احساسی از بلندی و افزایش ارتفاع را در ظاهر فضا، باعث شود. علاوه بر این کاغذ دیواری‌های اکلیلی،  به ایجاد تعادل و هماهنگی در دکوراسیون داخلی کمک کرده و فضا را زیبا و سازمان‌دهی شده نشان می‌دهند.

محیطی روشن با استفاده از کاغذ دیواری شاین دار

 

محیطی روشن، دلباز و نورانی با استفاده از کاغذ دیواری؛ بازتابش نور گسترده در فضا!

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت تمام کاغذ دیواری‌های پی وی سی و نسل جدید، بازتاب نور آن‌ها در محیط است. اکلیل‌ها و دانه‌های شاین، این موضوع را تقویت کرده و جلوه‌ی بیشتری را در محصول نهایی ایجاد می‌کنند. کاغذ دیواری‌های شاین دار، در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی از مدرن و امروزی گرفته تا سبک‌‌های کلاسیک و لاکچری، ظرافت و زیبایی زیادی را جاری می‌سازند.

کاغذ دیواری‌های اکلیلی و شاین‌دار

 

استفاده از کاغذ دیواری‌های اکلیلی و شاین‌دار اکستریم والز در دکوراسیون داخلی

اکثر محصولات شرکت اکستریم والز، کاغذ دیواری‌های اکلیلی‌اند، که با ظرافت، دقت و وسواس خاصی طراحی می‌شوند؛ به طور غالب دانه‌های شاین، در دو طیف رنگی طلایی و نقره‌ای روی سطح کاغذ دیواری‌های گوناگون به کار می‌روند.

به هنگام طراحی و انتخاب سبک کاغذ دیواری توسط تولید کننده و طراح، تصمیم گرفته می‌شود که از چه رنگ شاینی بر روی کاغذ دیواری استفاده شود؛ شما می‌توانید به منظور مشاهده، انتخاب و خریداری کاغذ دیوای‌های اکستریم والز، به فروشگاه‌های معتبر دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری سراسر کشور مراجعه کرده و یا برای اطلاع از نزدیکترین فروشگاه به محل زندگی خود با شماره‌ی 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد کاغذ دیواری اکلیلی

 

سوالات متداول

1-آیا کاغذ دیواری‌های اکلیلی مناسب خانه‌هایی به سبک ساده و مینیمال هستند؟

کاغذ دیواری‌ها شاین دار در تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی به خوبی عمل می‌کنند؛ اگر خانه‌ای مینیمال با ظاهری ساده و آرامش بخش می‌خواهید از کاغذ دیواری‌های تماما سفید و ساده‌ی شاین دار آلبوم H2O از شرکت اکستریم والز دیدن فرمایید.

2- آیا کاغذ دیواری‌های شاین دار طلایی و نقره‌ای، خانه را تاریک، شلوغ و دلگیر نشان می‌دهند؟

خیر! تمام کاغذ دیواری‌های شاین دار تاثیر بسزایی در بازتاب نور و روشنایی محیط دارند.

3- کاغذ دیواری‌های شاین دار اکلیلی در چه رنگ‌هایی موجود می‌باشند؟

این نوع کاغذ دیواری‌ها در تمامی رنگ‌بندی‌ها موجود هستند، اما دانه‌های شاین آن‌ها اغلب در دو رنگ طلایی و نقره‌ای یافت می‌شوند.

کاغذ دیواری کربن
کاغذ دیواری کربن- موبایل
به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • کاغذ دیواری اکلیلی و شاین‌دار برای واحد های متراژ بالا خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *