کاغذ دیواری ارغوانی

رنگ ارغوانی و کاغذ دیواری ارغوانی یکی از جذاب‌ترین و وسوسه‌انگیزترین رنگ‌ها برای استفاده در دکوراسیون اتاق خواب یا پذیرایی می‌باشد. اگر شما هم علاقمند به این رنگ دلبر برای فضای داخلی منزل هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه استفاده از کاغذ دیواری ارغوانی جذاب در منزل آشنا شوید.

 

کاغذ دیواری ارغوانی

این رنگ به فضای داخلی خانه شما جلوه شیکی می‌بخشد. رنگ ارغوانی رنگی است که می‌تواند دکوراسیون فضای شما را خاص و متفاوت کند. گفته می‌شود که این رنگ می‌تواند به میزان ده‌ برابر قدرت تفکر انسان را افزایش دهد. این رنگ نمادی از ثروت و توانمندی است.

کاغذ دیواری ارغوانی
رنگ ارغوانی همه‌پسند نبوده و رنگی خاص در بین رنگ‌های کاغذ دیواری است

رنگ ارغوانی

ارغوانی از ترکیب دو رنگ آبی و قرمز بدست می‌آید. درست مانند بنفش یک رنگ ثانویه است، با این تفاوت که رنگ بنفش از میزان رنگ آبی بیشتری نسبت به رنگ قرمز برخوردار می‌باشد. در واقع رنگ ارغوانی ترکیب رنگ بنفش و زرشکی می‌باشد. البته می‌توان رنگ ارغوانی را سرخابی تیره نیز در نظر گرفت.

 

استفاده از ارغوانی در اتاق خواب

برای آن دسته از افرادی که علاقمند به اتاق خواب‌های گیرا و خاص هستند. رنگ ارغوانی می‌تواند به خوبی برای دکوراسیون با سبک مورد‌نظرتان همراه باشد. کاغذ دیواری ارغوانی رنگ و جلوه بی‌نظیری که به اتاق می‌دهد، آن را از حالت معمولی خودش خارج می‌کند.

کاغذ دیواری ارغوانی
رنگ ارغوانی استفاده شده در اتاق خواب

کاغذ دیواری ارغوانی برای فضای غذاخوری

فضای غذاخوری برای بعضی از افراد از اهمیت خاصی برخوردار است. برای افراد خوش‌سلیقه که دلشان می‌خواهد صرف غذا برای مهمان فراموش نشدنی باشد. انتخاب رنگ ارغوانی برای دکوراسیون سالن غذاخوری بی‌شک بی‌نظیر است.

کاغذ دیواری فضای غذاخوری ارغوانی
داماسک ارغوانی استفاده شده در فضای غذاخوری

کاغذ دیواری راه راه

کاغذدیواری راه راه به رنگ ارغوانی می‌تواند توجه شما را برای استفاده در اتاق خواب جلب کند. این رنگ جذاب برای اتاق خواب دختران نوجوان پر از شور و هیجان است و آنها را به دخترانی باهوش و پر انرژی تبدیل می‌کند.

کاغذ دیواری ارغوانی راه راه
استفاده از طرح راه راه رنگ ارغوانی و سفید

کاغذ دیواری گلدار

کاغذدیواری گلدار که گل‌های آن به رنگ ارغوانی با زمینه سفید باشد، می‌تواند یک دکوراسیون دراماتیک در اتاق خواب شما ایجاد کند.

پوستر دیواری ارغوانی
پوستر دیواری با رنگ ارغوانی و طرح گل و پروانه

کاغذ دیواری هندسی ارغوانی

کاغذدیواری طرح هندسی به رنگ ارغوانی نیز یکی از کاغذ دیواری‌های محبوب برای دکوراسیون خانه می‌باشد. برای آنهایی که رنگ ارغوانی را دوست دارند اما با این حال تمایل دارند فضایی پویا و صمیمی‌ ایجاد کنند.

کاغذدیواری ارغوانی هندسی
استفاده از طرح هندسی با رنگ ارغوانی

ترکیب ارغوانی با رنگ سفید

رنگ ارغوانی با رنگ سفید یک ترکیب ملایم و بی‌خطای همیشگی خواهد بود. کاغذدیواری ارغوانی با دکوراسیون رنگ سفید ترکیب خوبی است.

کاغذ دیواری ارغوانی
استفاده از رنگ ارغوانی سفید در فضای اتاق خواب

ترکیب ارغوانی با رنگ زرد

رنگ ارغوانی با رنگ زرد یک ترکیب رنگی جالب دیگر است. رنگ زرد مکمل خوبی برای ترکیبات رنگی آبی و قرمز می‌باشد.

کاغذ دیواری ارغوانی با مبل زرد
تلفیق رنگ زرد و ارغوانی در فضای نشیمن

ترکیب ارغوانی با رنگ طلایی

کاغذدیواری ارغوانی با رنگ طلایی به خوبی ست می‌شود. این رنگ که ویژگی‌هایی لوکسی دارد می‌تواند با رنگ ارغوانی هماهنگ شود و یک دکوراسیون لوکس را خلق کند.

ارغوانی پذیرایی
استفاده از کاغذ دیواری اکستریم ولز کد 4070 با گل‌های ارغوانی

کاغذ دیواری طرح داماسک ارغوانی

طرح داماسک جز طرح‌های پرطرفدار و شیک کاغذ دیواری است. یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها برای طرح‌های داماسک رنگ ارغوانی می‌تواند باشد. چرا که این طرح‌ها می تواند دکوراسیون متفاوتی را برای شما ایجاد کند. این طرح برای دکوراسیون پذیرایی و یا اتاق خواب لوکس عالی است.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • سلام برای سالن زیبایی میتونم کاغذ دیواری ارغوانی استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *