کاغذ دیواری یاسی

کاغذ دیواری یاسی رنگ یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی خانه می‌باشد. رنگ ملایم و آرامش‌بخش یاسی باعث شده‌ است که کاغذ دیواری های یاسی رنگ جز پرفروش‌ترین کاغذ دیواری‌ها در بازار خرید کاغذ دیواری باشد. رنگ یاسی، رنگی مختص خانم‌ها و آقایان نیست. رنگی میانه‌رو که مناسب سنین مختلف با سلایق مختلف می‌تواند باشد. شما می‌توانید آرامش و لطافت با کاغذ دیواری یاسی رنگ را به فضای اتاق خواب خود ببخشید.

کاغذ دیواری یاسی
کاغذ دیواری طرح گل رز با رنگ یاسی و بنفش

کاغذدیواری رنگ یاسی و تعریف رنگ یاسی

رنگ یاسی، رنگی از خانواده بنفش‌ها است. بنفش رنگی ثانویه از ترکیب قرمز و آبی است. البته بنفش نسبت به ارغوانی این تفاوت را دارد که نسبت ترکیب قرمز و آبی در رنگ بنفش فرق دارد. در رنگ بنفش، نسبت آبی بیشتر است و در رنگ ارغوانی نسبت رنگ قرمز آن بیشتر است. رنگ یاسی از ترکیب بنفش و سفید بدست می‌آید. البته هر چقدر نسبت سفید در رنگ یاسی بیشتر باشد، رنگ یاسی بدست آمده ملایم‌تر و روشن‌تر به نظر می‌آید. بنابراین می‌توان از همین ویژگی رنگ یاسی در ترکیب‌های رنگ یاسی استفاده نمود.

کاغذ دیواری یاسی اتاق خواب
کاغذ دیواری گلدار کد 3068 از آلبوم پاور با رنگ یاسی مناسب برای اتاق خواب

آرامش و لطافت با کاغذ دیواری یاسی رنگ در کوراسیون

رنگ یاسی یکی از رنگ‌هایی است که به‌ خوبی با تنالیته‌های رنگی در ترکیب خود ست می‌شود. یاسی می‌تواند در پرده‌های رنگی تیره‌تر و روشن‌تر نیز ترکیب شود. همان‌طور که گفتیم کاغذ دیواری یاسی رنگ، آرامش‌بخش و لطیف است. این رنگ فضای اتاق را از افسردگی و غم دور می‌کند. رنگ یاسی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای کودکان نیز می‌باشد. از لحاظ روان‌شناسی رنگ‌ها، رنگی مناسب برای خواب آرام نیز می‌باشد. کاغذ دیواری یاسی رنگ انعطاف‌پذیر و مهربان است. به این معنی که این رنگ می‌تواند در بسیاری از فضاهای داخلی خود را جای دهد. رنگی است که با روحیه بسیاری از افراد سازگار است.

  کاغذ دیواری رستوران
5 7 11zon
کاغذ دیواری رنگ یاسی با طرح انتزاعی فضای مدرن و خاصی به اتاق خواب شما می‌بخشد.

رتبه اول در انتخاب کاغذ دیواری برای منزل، به کاربرد آن برای اتاق خواب تعلق می‌گیرد. این رنگ بیشترین طرفدار را برای دکوراسیون اتاق خواب میان رنگ‌های دیگر را دارد. به‌خصوص که این رنگ، رنگ دلنشینی برای اتاق خواب نوجوان‌ها نیز می‌باشد. چرا که روحیه پرهیجان و انرژی آن‌ها را می‌تواند متعادل کند. رنگ یاسی در اتاق خواب، خواب آرام و کافی شما را در طول شبانه‌روز تضمین می‌کند.

3 12
کاغذ دیواری یاسی با تکسچرهای نقره‌ای یک طرح شیک و خاصی را برای شما فراهم می‌کند.

آرامش و لطافت با کاغذ دیواری یاسی رنگ در اتاق خواب 

اتاق‌خواب‌هایی که با کاغذ دیواری یاسی رنگ دیزاین می‌شود، میزان شادی و رضایت از زندگی فرد در اتاق را تقویت می‌کنند. با این همه مزایایی که از رنگ یاسی اشاره کردیم، نمی‌توان از استقبال این رنگ برای اتاق کودک صرف‌نظر کنیم. کاغذ دیواری رنگ یاسی برای اتاق کودک انتخاب معقولانه‌ای هم به نظر می‌رسد. چرا‌ که این رنگ یک رنگ مشترک برای دو جنس دختر و پسر می‌باشد.

بنابراین شما می‌توانید برای اتاق خواب‌هایی که برای فرزندانتان به صورت مشترک در نظر گرفته‌اید این رنگ را با خیال راحت بکار ببرید. کاغذ دیواری یاسی به فضای داخلی اتاق کودک شما عمق و معنا می‌بخشد. طرح‌های کودکانه کاغذ دیواری می‌تواند برای کودک شما جذاب و کنجکاو‌برانگیز باشد. هرطور‌که حساب کنید کاغذ دیواری یاسی رنگ نسبت به دیوار ساده زیباتر و خواستنی‌تر است.

  کاغذ دیواری پذیرایی | نکات طلایی پیش از خرید
6 2 11zon%20%281%29
پوستر طرح ترکیبی گل‌های درشت یاسی و سفید همراه هم طرحی فوق‌العاده جذاب را فراهم می‌کند.

سلیقه‌ها برای رنگ یاسی

کاغذ دیواری یاسی برای پذیرایی مخصوص آن دسته از افرادی است که علاقمند به فضای نشیمن و دورهمی‌ صمیمی‌ هستند. این رنگ، رنگی دعوت‌کننده و مهربان است. بنابراین برای میزبانی‌های خودمانی عالی است. اگر صاحب‌خانه کوچکی هستید و شما را همیشه به مهمان‌نوازی می‌شناسند. این رنگ برای شما بوجود آمده‌ است. بنابراین با انتخاب کاغذدیواری یاسی برای پذیرایی خود، مهر تاییدی بر این ویژگی شخصیتی‌تان بزنید و به استقبال مهمانان‌تان بروید. کاغذ دیواری یاسی رنگ برای پذیرایی شما، فضایی دوست‌داشتنی و همیشه بهاری فراهم می‌کند که به خوبی می‌تواند با رنگ‌های شاد دیگر نیز هماهنگ شود.

2 5
استفاده از کاغذ دیواری داماسک قواره همراه با گل‌های کلاسیک یاسی و صورتی مناسب اتاق خواب

کاغذ دیواری یاسی رنگ انتخاب جالبی برای دیزاین دیوارهای سرویس‌بهداشتی می‌تواند باشد.

ست کردن رنگ یاسی

اگر انتخاب شما برای دکوراسیون خانه‌تان کاغذ دیواری یاسی رنگ بوده‌ است. بهتر است این را بدانید که این رنگ مهربان می‌تواند با بسیاری از رنگ‌های دیگر به خوبی ست شود و شما کار سختی پیش‌رو ندارید. کاغذدیواری یاسی به‌ خوبی می‌تواند با مبلمان صورتی، زرد لیمویی، آبی و سرخابی جور شود. در واقع رنگ یاسی جزو رنگ‌هایی است که قابلیت هماهنگی با رنگ‌های متنوعی را دارد.

8 2
کاغذ دیواری رنگ یاسی با خطوط طوسی مناسب برای اتاق خواب

از آنجایی که رنگ ملایم و روشنی نیز می‌باشد، می‌تواند در ترکیب چیدمان با کاغذدیواری یاسی از رنگ‌های پاستلی نیز استفاده نمود. رنگ‌های مانند سبز تیفانی، هلویی و غیره از این دسته از رنگ‌ها هستند که حال‌و‌هوای بهاری و تابستانی به دکوراسیون خانه شما می‌بخشند. کاغذ دیواری‌های گلدار که به رنگ یاسی هستند جز کاغذ دیواری‌های محبوب برای نصب در دکور اتاق خواب شما می‌توانند باشند. رنگ یاسی، رنگی بهاری می‌باشد که ما را به یاد شکوفه‌های یاس می‌اندازد بنابراین حس و حال با طراوتی به اتاق شما می‌بخشد.

  کاغذ دیواری های محبوب سال 2021
کاغذ دیواری یاسی اتاق کودک
کاغذ دیواری طرح آبرنگی کد 3050 از آلبوم پاور

کاغذ دیواری داماسک یاسی

کاغذ دیواری داماسک همیشه محبوبیت خود را برای دکور پذیرایی و نشیمن حفظ کرده‌ است. اگر دلتان می‌خواهد از رنگ یاسی برای پذیرایی خانه‌تان استفاده کنید و همچنین حالت خیلی رسمی‌ برای فضای پذیرایی‌تان ایجاد نکنید. کاغذدیواری داماسک به رنگ یاسی می‌تواند میان این دو مسیر قرار گیرد.

کاغذ دیواری یاسی پذیرایی
کاغذ دیواری طرح داماسک یاسی کد 3050 مناسب پذیرایی و نشیمن

آرامش و لطافت با کاغذ دیواری یاسی رنگ در اتاق خواب نوجوان

کاغذ دیواری راه راه، کاغذ دیواری‌های مورد‌پسند بسیاری از افراد برای دکور اتاق خواب می‌باشد. کاغذ دیواری یاسی راه راه برای دکور اتاق خواب نوجوان پیشنهادی است که از زیبایی آن کاملا مطمئن هستیم. کاغذدیواری راه راه یاسی سفید، جز راه‌راه‌هایی است که به دلیل عدم کنتراست بالا بین دو رنگ یاسی و سفید، می‌تواند برای سال‌های طولانی شما را دل‌زده نکند.

از زیبایی انواع طرح‌های کاغذ دیواری هر‌چقدر که بگوییم، وقتی نوبت به کاغذ دیواری‌های طرح آبرنگی می‌رسد، تعریف زیبایی تغییر می‌کند. بله کاغذ دیواری آبرنگی مانند تابلوهای نقاشی آبرنگ می‌توانند سرتاسر دیوارهای اتاق ما را در آغوش بگیرند. زیبایی و آرامش بخشی طرح‌های آبرنگی، بخصوص از نوع رنگ یاسی آن از محبوب‌ترین طرح‌های کاغذدیواری آبرنگی می‌باشد.

4 7
پوستر گل‌های درشت یاسی و بنفش ایده‌ی خوبی برای فضای پذیرایی می‌باشد.
به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *