کاغذ دیواری سبز

رنگ سبز رنگ طبیعت و زندگی است. چه‌ کسی می‌تواند از دکوراسیون باطراوت و سر زنده‌ای که الهام‌بخش طبیعت است بگذرد. رنگ سبز و کاغذ دیواری سبز رنگ زندگی‌بخش و آرامش‌دهنده است. این رنگ می‌تواند با رنگ‌های بسیاری هماهنگ و ست شود. رنگ سبز از ترکیب دو رنگ اصلی زرد و آبی بدست می‌آید. نه به اندازه رنگ آبی خنک و ملایم است و نه به اندازه زرد گرم است. یک رنگی میانی است که تعادل و آرامش را در محیط ایجاد می‌کند. در این مقاله قصد داریم کاربرد کاغذ دیواری سبز رنگ در دکوراسیون را برای شما آموزش دهیم تا بتوانید از داشتن یک کاغذ دیواری لوکس و مدرن لذت ببرید.

کاغذ دیواری داماسک الون سبز رنگ
استفاده درست از رنگ پس‌زمینه سبز و داماسک طلایی باعث ایجاد فضایی رویال در این تصویر شده است

کاربرد کاغذ دیواری سبز رنگ در دکوراسیون

رنگ سبز همواره به عنوان یک رنگ تسکین‌دهنده و درمان‌کننده برای بیماران و افراد تحت درمان شناخته شده‌ است. به نوعی که طبق تحقیقات روند و سیر بهبودی بیماران تحت‌ درمان که در محیط‌های سبز زمان را سپری می‌کردند کوتاه‌تر بوده است. رنگ سبز باعث آرامش و حفظ تمرکز در انجام کار‌ها می‌شود. دیوارهایی که با کاغذ دیواری سبز رنگ پوشش داده می‌شوند، ویژگی‌های مثبت و آرامش‌بخش در فضا را اضافه می‌کنند.

کاغذ دیواری سبز رنگ
استفاده از شاخ و برگ سبز رنگ به همراه پس‌زمینه رنگ سبز در فضای اتاق خواب

استفاده از کاغذ دیواری سبز رنگ در اتاق خواب

کاغذ دیواری رنگ سبز یک انتخاب خوب برای دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد. از آنجایی که رنگ سبز رنگ آرامش‌دهنده‌ای است یک رنگ عالی برای اتاق خواب و محل استراحت است. این رنگ باعث می‌شود شما خواب مفید و انرژی دهنده‌ای برای صبح روز بعد داشته باشید.

کاغذدیواری سبز
استفاده از رنگ سبز در کاغذ دیواری اکستریم والز کد 245

استفاده در فضای پذیرایی

سبز، یک رنگ شیک و در عین حال پرطراوت است چرا برای اتاق پذیرایی انتخاب نشود. این رنگ به خوبی با رنگ قهوه‌ای، رنگ زرد و برخی از سایه‌های رنگی قرمز که رنگ مکمل سبز است ست می‌شود. شما می‌توانید از تونالیته‌های مختلف رنگ سبز استفاده کنید.

کاغذ دیواری سبز
استفاده از رنگ سبز در کاغذ دیواری اکستریم والز آبرنگی گلدار کد 246

استفاده از رنگ سبز در سرویس بهداشتی

یک رنگ غافلگیر‌کننده و دلنشین از کاغذدیواری سبزرنگ قابل شست‌و‌شو برای فضای سرویس بهداشتی که چشم‌ها را نوازش می‌کند.

کاغذ دیواری سرویس بهداشتی سبز رنگ
استفاده از رنگ سبز در طرح آبرنگی طبیعت در سرویس بهداشتی

استفاده از رنگ سبز در اتاق کودک

کاغذدیواری سبز یک رنگ آرامش‌دهنده و مناسب برای دکوراسیون اتاق کودک که باعث حفظ تمرکز و تقویت رشد ذهنی کودک می‌شود. خوب است که با رنگ‌های شاد دیگر مانند رنگ زرد و آبی و قرمز ست شود. مطمئن باشید نتیجه کار برای اتاق کودک عالی است.

کاغذ دیواری سبز
رنگ سبز با طرح پتینه کاغذ دیواری کد 245 در فضای اتاق کودک

استفاده از رنگ سبز در آشپزخانه

این رنگ کاغذ دیواری باعث می‌شود کابینت‌های چوبی آشپزخانه بیشتر جلوه کنند و زیباتر شوند. به خوبی با تم چوبی و دکوراسیون و رنگ‌های سفید میز و صندلی نیز ست می‌شود. در هر حال از انتخاب کاغذدیواری رنگ سبز به خصوص رنگ سبز سرزنده و روشن برای دکور آشپزخانه پشیمان نمی‌شوید.

کاغذ دیواری آشپزخانه
استفاده از طرح طاووس و شاخ و برگ به رنگ سبز در فضای آشپزخانه

طرح‌های کلاسیک کاغذ دیواری سبز رنگ

طرح‌های کلاسیک کاغذ دیواری معمولا در رنگ‌های تیره‌تر ارائه می‌شوند و طرح‌های مدرن و هندسی احتمالا در رنگ‌های روشن‌تر و فانتزی‌تر سبز عرضه می‌شوند. فرقی نمی‌کند که فقط طرح کوچکی از آن به رنگ سبز باشد و یا نه سرتاسر کاغذ دیواری از طراوت رنگ سبز پر شده باشد، در هر حال نصب کاغذدیواری سبز رنگ برای هر اتاقی به فضای آن اتاق امید زندگی و سرسبزی می‌بخشد.

به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه

  • کاغذ دیواری سبز رنگ برای دیوار گلخونه منزل مناسبه؟

    • بله به دلیل سبز رنگ بودن با محیط گلخانه مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *