کاغذ دیواری راه راه

 یکی از بهترین و پرطرفدارترین کاغذ دیواری‌ها، کاغذ دیواری‌های راه راه می‌باشد. این مدل از کاغذ دیواری‌ها به دلیل نوع طرحی که دارند معمولاً فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. کاغذ دیواری راه راه مخصوصاً سقف را بلندتر از نوع عادی که هست نشان می‌دهد. بنابراین می‌توان آن‌ها را در فضاهایی با سقف کوتاه استفاده کرد. در این مطلب راهنمای استفاده و خرید کاغذ دیواری راه راه را برای شما و افرادی که دوست‌دار استفاده از این مدل کاغذ دیواری هستند آورده‌ایم.

کاغذ دیواری راه راه
کاغذدیواری راه راه بر روی تک دیوار در گوشه‌ای از فضا

راهنمای استفاده و خرید کاغذ دیواری راه راه

کاغذدیواری راه راه را نباید به تنهایی استفاده کرد. اجرای یک طرح و آن هم به صورت راه راه می‌تواند دکوراسیون منزل شما را به هم ریخته و تعادل آن را از بین ببرد. این دسته از کاغذ دیواری‌ها را معمولاً بر روی دیوارهای غیرشاخص و به عنوان طرح مکمل استفاده می‌کنند.

  راهنمای استفاده از کاغذ دیواری کرم رنگ
کاغذ دیواری راه راه
استفاده از کاغذدیواری طرح راه راه برای دیوار پشت تخت خواب

این قاعده برای هیچ فضایی مستثنی نیست، حتی اگر سقف فضای شما کوتاه است، نباید بر روی دیوار شاخص و تمامی دیوارها، طرح راه راه را پیاده کنید. اگر دقت کنید تمامی‌ طرح‌های داخل یک آلبوم کاغذدیواری به همراه کدهای مکمل آن ارائه می‌شوند، سازنده و تولید کننده کاغذدیواری این کار را برای این انجام می‌دهد تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی طرح‌های مختلف را با یکدیگر هماهنگ کرده و در یک فضا استفاده کنید.

Corrugated wallpaper
ترکیب بی‌نظیر رنگی که بصورت ساده و راه راه اجرا شده و فضا را دلنشین کرده است

بهتر است که طرح‌هایی همانند طرح داماسک یا گلدار را بر روی دیوار شاخص فضای خود نصب کرده و کاغذ دیواری مکمل راه راه آن را بر روی دیوار مجاور استفاده کنید. بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند که کاغذدیواری راه‌ راه بهتر است بر روی دیوار غیر‌شاخص اجرا شود.

  نحوه نگهداری از کاغذ دیواری؛ راهنمای کامل برای حفظ زیبایی دیوارها
کاغذ دیواری راه راه
کاغذ دیواری راه راه کد 3076 از آلبوم پاور

استفاده از کاغذ دیواری راه راه در فضای پذیرایی

اینکه ما می‌گوییم کاغذدیواری راه‌ راه را نباید بر روی دیوار شاخص نصب کنید به این معنا نیست که شما نمی‌توانید آن را در فضاهای مختلف بکار ببرید. یکی از طرح‌های مکملی که اکثر شرکت‌ها بعنوان طراحی سبک کلاسیک آن را پیشنهاد می‌کنند کاغذدیواری راه راه است. در سبک کلاسیک شما می‌توانید کاغذ دیواری داماسک را بعنوان دیوار شاخص و طرح راه راه و ساده را برای دیوارهای مجاور استفاده کنید.

کاغذ دیواری راه راه
کاغذ دیواری طرح راه راه کد 3034 از آلبوم پاور

استفاده از طرح راه راه در اتاق خواب

استفاده از این مدل کاغذدیواری در فضاهایی که سقف کوتاه دارند می‌تواند مناسب باشد. در فضاهای کوچک استفاده از رنگ‌های تیره اما استفاده از این رنگ‌های تیره این طرح در فضاهایی کوچک اکیداً توصیه نمی‌شود.

  راهنمای نصب کاغذ دیواری سه بعدی| چگونه کاغذ دیواری سه بعدی را نصب کنم؟
Corrugated wallpaper
کاغذدیواری راه راه مناسب برای دیوار پشت تخت خواب

بهتر است که از طرح‌های راه راه فقط در فضای پذیرایی خود استفاده کنید اما اگر یک طرح نظر شما را به خود جلب کرد و خواستید آن را در اتاق خواب خود استفاده کنید، حتماً در نظر داشته باشید که طرح راه راه را به همراه طرح‌های مکمل ساده استفاده کنید و هرگز رنگ‌های تیره را برای فضاهای کوچک انتخاب نکنید، چرا که علاوه‌بر اینکه شما نور را در فضای خود نخواهید داشت، فضاهای کوچک با این طرح همانند یک قوطی بسته خواهد شد و از لحاظ بصری فضا را کاملاً بسته خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *